Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

805 Locuri de Munca It System Administrator in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

805 Locuri de Munca It System Administrator in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Marketing


Candidatul ideal Abilitati necesare: Absolvent studii superioare de Marketing – constituie un avantaj; Autonom si autodidact, flexibil și orientat spre îmbunătățiri; Bune abilități de comunicare, prezentare și creativitate; Cunoștințe de limba engleză – avansat;Cunoștințe necesare: PC – Office Editare fotografii in programe specifice; programe de editare grafică (ex. Corel Draw, Corel Paint etc.) platforme CMS (ex. Wordpress), CMR (ex. Mailchimp) administrare web content (ex. Elementor) Instrumente dе analiză a site-urilor (ex. Google Analytics)Descrierea jobului Responsabilitati: Organizarea participării la evenimentele online si offline din domeniul medical pentru companiile din grup; Realizarea materialelor de comunicare ale companiei (cataloage, broșuri, reclame pentru revistele de profil); Conceperea conținutului si transmiterea de newsletters; Realizarea diferitelor tipuri de prezentări ale firmei, produselor si serviciilor acesteia; Administrarea paginilor de social media ale co
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1224 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Experiență anterioară într-un post similar de 3 – 5 ani;- Abilități deosebite de comunicare și negociere;- Capacitatea de a coordona un numar mare de informații;- Gândire analitică, orientare spre rezultate;- Capacitatea de a lua decizii rapide;- Perseverenta și organizare;- Limba engleză scris și vorbit – nivel mediu;- Foarte bune cunoștințe de utilizare PC (MS Office).Descrierea jobului - Identifică, evaluează și selectează potențiali furnizori;- Identifică noi furnizori de produse în scopul lărgirii portofoliului comercial;- Menține și dezvoltă relația cu furnizorii tradiționali ai companiei;- Negociază contractele de furnizare;- Menține și dezvoltă relații optime cu toți furnizorii și potențialii furniori, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a problemelor uzuale și a situațiilor critice;- Prospectează în permanență piața de profil;- Evaluează și selectează potențiali furnizori;- Evaluează periodic furnizorii în baza c
SANADOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1651 de salarii introduse în Salario: 4998 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Abilitati necesare:Absolvent studii superioare de Marketing – constituie un avantaj;Autonom si autodidact, flexibil și orientat spre îmbunătățiri;Bune abilități de comunicare, prezentare și creativitate;Cunoștințe de limba engleză – avansat;Cunoștințe necesare:PC – OfficeEditare fotografii in programe specifice;programe de editare grafică (ex. Corel Draw, Corel Paint etc.)platforme CMS (ex. Wordpress), CMR (ex. Mailchimp)administrare web content (ex. Elementor)Instrumente dе analiză a site-urilor (ex. Google Analytics)Descrierea jobului Realizarea diferitelor tipuri de prezentări ale firmei, produselor si serviciilor acesteia;Realizarea materialelor de comunicare ale companiei (cataloage, broșuri, reclame pentru revistele de profil);Conceperea conținutului si transmiterea de newsletters;Organizarea participării la evenimentele online si offline din domeniul medical pentru companiile din grup;Realizarea de analize și rapoarte specifice de marketing.Analizarea pieței de
TOP PERFORMANCE MANAGEMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1259 de salarii introduse în Salario: 4150 RON/Luna

Specialist Salarizare


Candidatul ideal - Studii superioare economice sau juridice- Cursuri de specialitate, certificat de absolvire “Inspector Salarizare”- Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara- Cunostinte de administrare de personal constituie un avantaj- Cunostinte juridice temeinice de legislatia muncii- Cunostinte de operare PC (MS Ofiice Excel – nivel avansat)- Atentie la detalii- Aptitudini de comunicare si mediere- Capacitate de planificare si organizare- Capacitatea de a respecta deadline-urile- Abilitati excelente de lucru in echipaDescrierea jobului - Intocmeste statele de plata pe baza informatiilor primite de la sefii de departamente cu privire la pontajul lunar, bonusurilor si a datelor de salarizare in acord cu contractele individuale de munca- Gestioneaza cererile de concediu si ofera informatii salariatilor cu privire la situatia acestora, face provizioane de concedii pentru anul urmator,- Gestioneaza toate retinerile din salarii, garantii, popriri, in conformitate cu legislatia in vi
MEDIAMEX INVESTMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 273 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Logistic Specialist


Candidatul ideal The Logistics Specialist assumes the primary responsibility for overseeing the timely processing and fulfillment of daily pick-up orders.As a candidate: You should have a University Degree in economics, transportation, supply-chain, or equivalent. Additionally, a minimum of 2 years of previous experience as a specialist in logistics or customer service is required. Strong communication and interpersonal skills, along with proficiency in Microsoft Access, Microsoft Power BI, and various logistics software, are essential. Proficiency in MS Office, organizational skills, the ability to balance competing priorities, managing complex tasks in a fast-moving environment, handling confidential information discreetly, and a passion for finding new ways to improve and simplify working processes are also desired attributes. Descrierea jobului Responsibilities include collecting, interpreting, and analyzing various pick-up order data to propose adjustments for improved efficiency.
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Marketing Specialist


Candidatul ideal We are looking for a colleague for the position of Marketing Specialist! If you fit the description below, we would love to have you as part of the Dormeo Home Team: You are a curious person and open to the new, with a fresh and creative perspective; You are an organized person who is stimulated by a dynamic work environment; You have previous marketing experience, minimum 1 year; You have strong analytical skills: you take data-driven decisions; You have the ability to find innovative solutions and adapt to change; You like to work in a team and solve problems quickly and efficiently; You have a bachelor's degree in marketing or related field; You are fluent in English.Descrierea jobului We are looking a Marketing Specialist to contribute to the creation of the marketing plan taking into account the company's strategy, characteristics of the local market and sales history. How you will spend your time with us: Contributing with new and creative campaign ideas,
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1237 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist Crm


Candidatul ideal - Diplomă în marketing, IT, comunicare sau un domeniu similar.- Minim 2 ani experiență într-un rol similar: CRM manager în e-com, igaming sau alt domeniu cu volume semnificative de clienți și customizare detaliată a audiențelor.- Cunoștințe solide de utilizare Microsoft Excel și/sau Google Sheets. Cunoștințe generale de utilizare a suitei Microsoft Office, cunoștințe de operare PC.- Construiește rapoarte relevante cu lejeritate.- Se simte în largul său lucrând cu seturi de informații complexe.- Are capacitatea de a lua decizii bazate pe rezultate.- Capacitate de a lucra în echipă, într-un mediu dinamic.- Stăpânește la perfecțiune limba română.Descrierea jobului - Segmentează baza de clienți într-un mod cât mai eficient pentru atingerea obiectivelor.- Contribuie sau construiește campanii de email marketing, SMS marketing.- Adaptează și editează template-uri de email sau alte mesaje promoționale după necesități.- Definește strategii de activare și de retenție, aliniindu-
MAGNUM BETTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Recrutare


Candidatul ideal Te-ai gândit cine l-a recrutat pe James Bond? Dar pe Q?Dacă te alături echipei SIE vei avea ocazia să recrutezi următoarea generație care va contribui la siguranța ta și a celor dragi ție.Descrierea jobului Înainte să ne trimiți CV-ul, este necesat să întrunești următoarele criterii:-absolvent de studii universitare de licență;-experiență în recrutare – minimum 1 an;-bune abilități de comunicare;-abilități foarte bune de organizare și atenție la detalii;-rezistență ridicată la stres;-spirit de observație.
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE

Media netă estimată pe baza celor 989 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Procurement And Administrative Specialist


Candidatul ideal WE WILL VIBE WITH YOUYou have min 2-3 years of experience in a similar role.You are graduated from a bachelor’s or master’s degree in relevant field.You have demonstrated: Excellent oral and written communication skills Detail-oriented and highly organized Excellent planning and time management/prioritization skills Ability to handle confidential information In-depth knowledge of procurement regulations, and contract documents Outstanding negotiation and interpersonal skills Ability to resolve client complaints and concerns Analytical competence and decision-making skills Ability to work independently Result oriented skills Research and analytical skills Problem solving via innovation & creativity Knowledge of MSOffice packageLanguages required: Romanian & EnglishDescrierea jobului YOU WILL VIBE WITH USAs a Procurement and Administrative Specialist, you should enjoy negotiating contracts, demonstrating excellent attention to detail abilities. In addition to being an ex
EDENRED ROMANIA SRL

Safety Specialist Aggregates & Concrete South


Candidatul ideal About CRH GroupCRH (NYSE: CRH, LSE: CRH) is the leading provider of building materials solutions that build, connect and improve our world. Employing cpeople at ,160 operating locations in 29 countries, CRH has market leadership positions in both North America and Europe. As the essential partner for road and critical utility infrastructure, commercial building projects and outdoor living solutions, CRH’s unique offering of materials, products and value-added services helps to deliver a more resilient and sustainable built environment. The company is ranked among sector leaders by Environmental, Social and Governance (ESG) rating agencies. A Fortune 500 company, CRH’s shares are listed on the NYSE and LSE.For more information visit: JOB SUMMARYThe role involves implementing SSM requirements and corporate health & safety standards. Responsibilities include developing training themes, investigating accidents, participating in meetings, updating instructions, and facilita
ROMCIM S.​A.​

Procurement Specialist For Rail Infrastructure Projects


Candidatul ideal Bachelor’s degree in economics or from a technical university (i.e. civil engineering / mechanical engineering or similar) or any other university with at least 4 years of relevant experience. Proven experience in procurement, preferably within rail infrastructure, but it is not mandatory condition. Strong negotiation skills and the ability to build effective relationships with suppliers. Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to work effectively in a team environment. Very good writing and communication skills in Romanian and English language. Proficiency in Microsoft Office suite.Descrierea jobului Implement procurement strategies to meet project requirements while optimizing costs. Identify potential suppliers / subcontractors, conduct suppliers’ / subcontractors’ evaluations, and negotiate contracts to secure favorable terms and conditions. Collaborate closely with tender and project management teams to understand requirements and ensure
STRABAG SRL

Specialist Servicii Clienti - Agentia Magurele


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:- ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe;- te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită;- îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile;- deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:- comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia;- realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției;- oferi sprijin clienț
BANCA TRANSILVANIA SA

Specialist Imigrari


Candidatul ideal Abilitati excelente in comunicare si client service; Atitudine pozitiva si persuasiune; Capacitatea de a rezolva problemele; Corectitudine si loialitate fata de societate, flexibilitate; Persoana ambitioasa si perseverenta in atingerea obiectivelor stabilite; Buna cunoastere a legii migratiei, legislatiei muncii in materie de straini si a altor legi aplicabile; Experienta in recrutare; Cunostinte de limba engleza; Facultate in curs/diploma de licenta; Cunostinte limbi straine: engleza, nivel avansat; Cunostinte operare PC/Excel, Word, Power Point;Descrierea jobului Responsabilitati: Mentinerea activa a portofoliului de clienti si comunicarea cu acestia prin livrarea de servicii de recrutare si imigrare; Recrutarea personalului non-EU conform cerintelor clientului; Comunicarea cu partenerii din tarile non-EU in vederea identificarii candidatilor conform cerintelor posturilor vacante; Organizarea si facilitarea interviurilor remote intre client si candidat; Obtinerea doc
LEADING GLOBAL RECRUITMENT S.​R.​L.​

Specialist It


Candidatul ideal - Cunostinte program ERP WinMENTOR Enterprise.- Persoane ordonate, constiincioase, cu bun spirit organizatoric, cu atentie la detalii, capacitate de analiza.- Abilitati de auto-organizare dezvoltate pentru a lucra atat independent, cat si in echipa.- Persoane care sa dea dovada de seriozitate, disponibilitate la program prelungit si rezistenta la lucru in conditii de presiune si lucru cu termene limita.- Capacitate de asimilare rapida de noi cunostinte- Cunostinte hardware/software legate de calculatoare personale, servere, echipamente de retea, periferice conform CompTIA- Cunostinte software legate de sisteme de operare Microsoft (Windows XP/Vista/Win7,8. Windows ServerLinux);- Cunostinte software legate de sisteme de gestiune a bazelor- Cunostinte in domeniul instalatiilor electrice de curenti slabi- Cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Outlook)- Cunostinte in domeniul configurarii echipamentelor de retea pe cablaj si wireless ( switch cu management, rou
SPOT VISION ELECTRIC LIGHTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 86 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist (manager) De Produs - Diagnostic


Candidatul ideal Experiență de minim 3 ani în domeniul comertului cu aparatura si consumabile medicale; Cunoasterea pietei de echipamente si consumabile din domeniul medicinei de laborator; Carnet de sofer, categoria B. Abilități puternice de comunicare verbală și scrisă; Sa fie serios, amabil, responsabil, dinamic și să se integreze într-un mediu de lucru ce presupune munca în echipă; Bune cunoștiințe de limba engleză, scris și vorbit; Bune cunoștiințe de operare PC, în special MS Office; Adaptabilitate, flexibilitate, onestitate și perseverența; Disponibilitatea de a călători în funcție de nevoile companiei.Pregatire academică:Sa fie absolvent al unei unități de învațământ superior din domeniul chimiei/biologiei /ingineriei medicale/medicinei.Descrierea jobului Identifica, planuieste si executa procesele de marketing si vanzari, inclusiv promovare, vanzare, cercetare de piata, training si suport tehnic pentru clienti; Menține o relație apropiata cu clientii existenti, identifica si g
SANTE INTERNATIONAL SA

Accounts Payable Specialist With German


Candidatul ideal Required Knowledge, Skills, and Abilities 2-4 year of relevant experience Previous experience in working with ERP, preferably SAP FI module Degree in the field of accounting, finance and economics is a plus Good accounting understanding Previous working experience preferably in large/global organizations Good technical knowledge of MS office Effective analytical and problem-solving skills Good attention to detailsDescrierea jobului Main responsibilities Being member of the respective transition team to relocate accounting activities to Bucharest Perform assigned accounts payables activities in a timely and accurate manner Respond to vendor queries Responsible for creating/updating standard process manuals/other work documentation when required Reviewing journal entries of junior accountants to ensure accuracy Training and mentoring junior staff
SKILLD BY EJOBS

Credit & Collection Specialist Dach


Candidatul ideal Requirements: 2-3 years of Collection experience – must, 2-3 years of SAP experience – must, German and English – excellent, basic-to-intermediate level in Excel (e.g. knowledge of VLOOKUPS, pivot tables), A university degree (preferably in Finance or Foreign Languages), Strong interpersonal skills, with an ability to effectively collect while maintaining good customer relationships, Excellent communication skills, Multi-tasking ability, A results-oriented mind-set, Attention to detail, Ability to effectively collect while maintaining good customer relationships, Build working interpersonal relationships with customers, Ability to effectively manage time and high volumes, Fast learner and eager to grow.Descrierea jobului Diversey is looking for a Credit & Collection Specialist DACH who speaks German and English to join their team in Romania. This is a fantastic opportunity for you to become an integral part of the team within Credit & Collections and have the opportuni
DIVERSEY

Junior Procurement Specialist


Candidatul ideal In a nutshell: You will support the Procurement Team by facilitating the approval of purchase orders and assisting with a variety of tasks associated with procuring goods and services for the organization.Job Responsibilities: Prepare and authorize purchase orders. Execute operational tasks associated with the procurement process, including gathering all required documentation for internal tender approval. Collaborate with internal stakeholders to comprehend procurement needs. Assist the procurement team in various activities to optimize procurement processes. Adhere to company protocols and policies regarding procurement and purchasing. Maintain regular communication with suppliers, including placing orders, updating them on changes in demand, quantity, or delivery schedules, resolving issues with appropriate interpersonal skills, and monitoring back orders. Aid in the preparation of purchase requisitions by closely collaborating with internal stakeholders to compile
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Specialist In Achizitii (achizitor)


Candidatul ideal Studii universitare absolvite cu diploma de licență Experiență practică necesară: minim 2 ani în domeniul supply chain management Cunoștințe legate de achiziții și cunoștințe de bază de contabilitate Cunoștințe IT: MS Office, ERP Orientare către rezultate Excelente abilități de comunicare, negociere și de lucru în echipă Persoana dinamică, analitică, atentă la detalii, cu spirit comunicativ și abilități organizatorice Limba engleză – nivel mediuDescrierea jobului Asigură permanenta actualizare a contractelor, a actelor adiționale, în conformitate cu procedura internă de achiziții Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii Colaborează cu celelalte departamente pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate Asigură suport pentru evaluarea furnizorilor Primește specificațiile aferente achiziției de la departamentul interesat și solicită oferte conform procedurilor interne Transmite propunerile de achiziție spre aprobare
CERTSIGN SA

Specialist Achizitii/​licitatii Publice


Candidatul ideal Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel)-conditie obligatorieCunoștințe in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ANAP si CNSC - prezinta avantajCunoasterea Sistemulul Electronic de Achiziții Publice – SICAPCapacitate si dorinta de a invata si perfectiona in domeniul achizitiilor publiceCapacitatea de prioritizareCapacitate de a respecta termene limită si atentie la detaliiCapacitate de analiza și sintezăBune abilitati de negociereConostinte caracteristici produse electro-ITCertificat expert achiziții publice -prezinta avantajExperiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantajCunoasterea limbii engleze nivel mediuDescrierea jobului Monitorizarea anunturilor de licitatii publicate, filtrarea celor de interes, inscrierea la acesteaRealizarea documentatiei cerute cu privire la conditiile de eligibilitate si asigurarea conformitatii cu cerintele impuse de catre Autoritatea contractantaIntocmirea si verificarea dosarului de ofertare
FLANCO RETAIL SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 805 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.