Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

138 Locuri de Munca It System Administrator in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

138 Locuri de Munca It System Administrator in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Senior Service Specialist


Descrierea jobului This role will assist customers by identifying the best solution for their application, independently creating quotations for customers ensuring requests are handled at a high quality, accurately and on time. Handle quote to order end to end process for the Systems and Software division, collaborate with Sales and Operations teams to deliver excellent customer experience throughout all European locations. In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Analyze customers RFQ (Request For Quote) for products and services proposals, raise and resolve any queries directly with the final customers or the Front Sales Offices. * Prepare quotations for MRO (spare parts) and On-Off Services within the set target, the bill of materials and services in the estimation tool. * Check all Compliance, Checkpoint and Commercial data on purchase order according to European SYSS Standards. * Prepare the proposal document (technical and commercial) based on a specific template and bring
EMERSON SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal Firma MODERN GLASS ART SRL din Floresti, cu profil productie de produse din sticla: paravane de dus, cabine de dus, usi de sticla vitralii, sticla vopsita, printata – angajeaza: SPECIALIST MARKETING ONLINE.CANDIDATUL IDEAL: Pasionat de comertul electronic si de marketingul online; urmareste constant noutatile din domeniu. Cunostinte de baza despre functionarea magazinelor online; Cunoasterea fluxurilor de trimitere marfa si a documentele emise si a proceselor dintr-un magazin online; Cunoasterea platformei Easy Sales, Innoship, Netopia – poate fi un avantaj Cunostinte de utilizare a serviciilor Google Ads, Analytics, Webmaster Tools, Merchant Center; Cunostinte aprofundate de SEO Cunostinte de bune pentru reclame pe platformele de social media Facebook si Instagram, TikTok, LinkedIn Bune competente de comunicare si capacitatea de a concepe texte prietenoase pentru website si platformele de Social Media; Intelegerea conceptelor de PPC si intelegerea indicatorilor urmari
MODERN GLASS ART SRL

Media netă estimată pe baza celor 1178 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist SSM


Scurta descriere a companiei Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. Cerinte erințe:Experiență anterioară în domeniul SSM, preferabil într-un mediu de producție industrială.Cunoștințe solide despre reglementările privind SSM în domeniul construcțiilor civile din metal.Certificare SSM valabilă.Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra eficient în echipă.Atitudine proactivă și capacitatea de a lua decizii în situații critice.Nivel mediu spre avansat de limba engleza. (in fabrica sunt si muncitori straini) Responsabilitati escrierea jobuluiImplementarea Politicii de SSM:Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor SSM pentru a asigura conformitatea cu reglementările locale și naționale.Monitorizarea și actualizarea constantă a politicilor pentru a reflecta cele mai recente standarde și practici în dom
Job Consult

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Customer Representative Specialist with French


Short company description EXL (NASDAQ: EXLS) is a leading business process solutions company that looks deeper to drive business impact through integrated services and industry knowledge. Requirements High school or Bachelor's degree;- Fluency in spoken and written - French (B2/C1) and English (B2/B1);- Previous experience in customer support - nice to have, but not mandatory;- Very good interpersonal and client relationship management skills;- Very good communication skills;- PC skills, with knowledge of Microsoft Office, MS Excel & Word; Responsibilities Responsibilities:- The main responsibility is to manage email booking requests for rail, hotel and car only for French customers B2B - back office or voice;- Processing all the requests using client specific applications and any other systems/ tools required to complete the tasks;- Following vendor related instructions as per the information received from client point of sales;- Communicating with client’s points of sales through
SC ExlService Romania Private Limited SRL

Fixed Assets Specialist (English Speaker) (225628)


Short company description WE has no limitsE.ON este mai mult decât oportunitatea de a adăuga în CV-ul personal un angajator din top global Fortune 500 şi de premizele unei cariere solide, pline de beneficii. Este despre apartenenţa la o comunitate energică de colegi cu istorie şi experienţe în industrii diverse, care au în comun forţa, spiritul social, privirea înainte, şi mai ales – faptul că te poti baza pe ei. Requirements How do you know you are the right fitEducation/ Training: University degree in accounting, economics, business administration or similar preferredEconomics studies with accounting specialization certification in the accounting or IFRS domain is an advantageProfessional experience: Minimum 2 years of relevant work experience is requiredKnowledge in accounting, knowledge of principles, practices, regulations, processes, and systems as they relate to Fixed AssetsMS Office, SAP (all skilled level), VBA macro knowledge is a plusLanguages: Advanced knowledge of English
E.​ON Romania

Sales Support Specialist


Candidatul ideal Studii medii sau superioare Cunoștințe de utilizare PC (pachet Office) Bune abiltăți de comunicare, negociere și orientare spre rezultat Capacitatea de promovare, prezentare și vânzare a produselor companiei Experiență în vânzări, ideal în vânzări de echipamente electriceReprezinta avantaj: Folosirea unui program de ERP (Business Central sau altceva)Descrierea jobului Preia comenzile de clienți și oferă consultanță pentru alegerea celor mai potrivite produse pentru nevoile clienților Verifică și analizează comenzile și le procesează în sistemul ERP Furnizează informatii către clienți cu privire la disponibilitatea în stoc a produselor, condiții și modalități de transport cu aliniere în prealabil cu departamentul logistică Asigură promovarea produselor din portofoliul companiei și oferă suport pentru agenții de vânzări, urmărind obiectivele departamentului Respectă politica comercială a companiei și contribuie la realizarea obiectivelor setate, urmărind indicatorii de p
SC PROMELEK XXI SA

Accounts Receivable Specialist


Descrierea jobului As an Accounts Receivable Specialist, you will assist in the management of Accounts Receivable processes and procedures. The role will support the business by completing Accounts Receivable related tasks, as per the below responsibilities. We look forward to seeing your application! In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Produce accurate Accounts Receivable reporting requirements on a monthly, quarterly and ad-hoc basis; * Work with the European sites in the design and formatting of reports to meet business requirements and improve efficiency on delivery of reporting; * Analysis and reconciliation of integrity of data in reports to ensure accuracy in reporting information; * Conduct month end reconciliations, aged debt analysis reporting & collection targeting; * Provide support to collection activities when requested; * Work well with all internal and external customers in a professional and friendly manner; * Undertake any other activities as required by ma
EMERSON SRL

Senior Accounting Specialist


Descrierea jobului To perform the day-to-day finance activities within the GFS finance team. Managing relationships with the served sites, while performing the daily financial and accounting business processes of the GFS with a focus on standardization whilst delivering excellent customer service.In This Role, Your Responsibilities Will Be: Financial business partnering* Ensure the financial integrity of the Financial Documents, performing all tasks as set out in the GFS* Part of a team responsible for Month End closing to a strict timetable for Financials into HFM* (Reporting system). Reporting scope includes P&L, Balance sheet, TWC metrics, Headcount, and other statistical requirements.* Perform monthly, quarterly, and annual financial statement variance analysis.* Provide financial reports to finance management (e.g. account analysis, balance sheet and income statement flux analysis, reconciliations, ad hoc analysis, etc.).Balance Sheet* Perform periodic financial close activities i
EMERSON SRL

Media netă estimată pe baza celor 203 de salarii introduse în Salario: 5300 RON/Luna

Collection Specialist With French


Descrierea jobului As a Collection Specialist with French, you will assist in the management of Accounts Receivable, ensuring that you provide the most effective and efficient support to the business.In more detail, you will be involved in the Accounts Receivable activity for the area, improving cash flow through the timely and effective collection of trade debts. You will play a key part in process improvement, dispute management, and overdue debt reduction initiatives for your area.We are looking forward for your application!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Collection of amounts due to Emerson on assigned accounts receivable ledgers in accordance with the departmental and company targets;* Highlight any concerns/potential bad debts to the Supervisor in a timely manner;* Ensure best practice in Accounts Receivable is promoted and employed at all times across the area;* Timely release and resolution of issues relating to all held orders to improve sales;* Provide 1st line
EMERSON SRL

Continuous Improvement Specialist - Bosch Production System,​ CljP


Company DescriptionAt Bosch, we care. For you, our business, and our environment. In Cluj, Bosch established an Automotive Electronics Plant. Since it's opening, in 2013, the company developed high quality products and innovative solutions for international customers. The manufacturing portfolio displays electronic control units for safety in traffic, comfort functions and driving convenience. Additionally, the plant produces electronic control units for eBike powertrain, designed to inspire our mobility behaviour.We grow together in a place where our colleagues can discover new directions and reinvent themselves, with many ways of working and areas to explore. By using state-of-the-art technology and Industry 4.0 solutions for connected manufacturing, we optimize production and logistics processes. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environme
Bosch Romania

Systems Area Specialist - Fire Detection


Candidatul ideal Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, sociabilă și orientată către client, ai putea fi interesat în a aplica pentru postul de Systems Area Specialist - Fire Detection.Căutăm o persoană cu următoarele abilități și competențe: Experiență de minim 2 ani în vânzari Capacitatea de analiză și selecție Capacitatea de promovare, prezentare și vânzare a produselor companiei Bune abiltăți de comunicare, negociere și orientare spre rezultat Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă Abilități de comunicare în limba engleză (nivel mediu) Cunoștințe de utilizare PC (nivel mediu) Permis de conducere - cat. BStudii superioare în domeniul Economic sau al Ingineriei, reprezintă un avansaj.Descrierea jobului Care vor fi atribuțiile tale? Construirea de oferte corespunzătoare profilului clientului și finalizarea vânzărilor Oferirea de consultanță de specialitate pentru întreaga gama de produse din portofoliul companiei Furnizarea de informatii către clienți cu privir
POLON-ALFA ROMANIA S.​R.​L.​

Service Specialist With English


Candidatul ideal For this you will need:•University degree•2+ year experience in an order entry position preferred or similar;•Languages: Spanish and English – advanced level•PC skills: MS Office, Internet, Outlook•Good communication skillsWho you are:You are a positive person who believes collaboration is the key to success and always acts with integrity. You are continuously looking forward to developing and improving your professional skills.Our offer to you:Our inclusive company culture celebrates the unique perspectives, diversity of thoughts, and exceptional innovation that come to life when we actively seek to hire and develop the best, brightest team members from all backgrounds. These unique points of view help foster fresh thinking and new ideas, ensuring our continued success into the future.We at Emerson Cluj, see the big picture and recognize the importance of each role within the organization. We are hardworking and serious about a job well done, yet we share ideas, suppo
EMERSON SRL

Specialist Financiar


Candidatul ideal Cerințe:Studii superioareCunoștințe de contabilitate primară Minimum 1 an experiență în domeniu, preferabil în HoReCa Cunostințe bune Microsoft Office (Word, Excel) Limba engleză (scris, vorbit)- nivel mediu Spirit analitic și atenție la detalii, orientare spre obiective și respectarea termenelor Bune abilități de comunicare, organizare și planificareDescrierea jobului Atribuții: Evidența contabilă primară și înregistrarea operațiunilor contabile (facturi, chitanțe, registru de casă, stocuri, emitere facturi, întocmirea deconturilor de cheltuieli, dispoziții de plată/încasare) Confirmări de sold clienți/furnizori Arhivează și ține evidența documentelor operate Întocmirea situatiilor de plăți și efectuarea plătilor bancare Efectuează deplasări către diverse instituții (ANAF, Primărie, Bănci etc.) pentru rezolvarea unor situații apărute, de fiecare dată când apar solicitări Întocmirea corectă și la termenele stabilite a unor rapoarte și situații solicitate de conducere A
PERFORM FAMILY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4250 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Experiență minim 3 ani în achizitii materiale dе constructii Aptitudini dе negociere Cunoasterea pietei si a furnizorilor dе materiale dе constructii Gandire antreprenoriala Abilități foarte bune dе analiză, comunicare și negociere, fermitate, integritate, responsabilitate Abilitatea dе a-si stabili prioritatile si dе a-si planifica activitatile Cunosținte bune dе operare PC : MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook Cunostinte dе limba engleza, limba germana constituie un avantaj Absolvent studii superioare, Universitatea Tehnica dе Constructii constituie un avantaj Permis dе conducere cat. BDescrierea jobului Analizеază documеntаția tehnicа, solicită ofеrtе dе preț, intocmеștе cеreri dе ofеrtă Analizеază din punct de vedеre tehnico-еconomic ofertеle primitе si negociаza preturile Identifica, evalueaza și selecteaza potențiali noi furnizori Participă la selecția de furnizori pentru execuția proiectelor si stabilește pentru activitatea acestora, termenele de livrar
REIF INFRA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Devops Engineer


Candidatul ideal YOUR EXPERIENCE & VALUES Bachelor's degree in Computer Engineering, Information Technology, or a related field. Minimum 1-2+ years of experience in a DevOps or equivalent role. Practical experience using Container-orchestration, infrastructure-as-code, configuration management and deployment technologies such as Rancher, Docker, Kubernetes, Helm and Terraform is required. Practical experience with CI/CD tools and processes, such as Jira/ADO and GitHub/GitHub Actions/Jenkins, Ansible, SysDig, HashiCorp Vault Strong understanding of artifact repositories and package management concepts (e.g., Nexus, Artifactory, npm, Docker registries). Strong understanding of Agile driven software development practices and development methodologies. (e.g. Trunk Based Development, Test Driven Development) Experience with code quality and security tools like SonarQube. Experience with Linux (Redhat/Oracle) systems administration. Experience with scripting and automation (e.g., Bash, P
DARWIN TECHNOLOGIES SRL

Media netă estimată pe baza celor 139 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Senior Strategic Sourcing Specialist - Gilau


Descrierea jobului Are you eager to take your career to the next level? If yes, we welcome your application for the Senior Strategic Sourcing Specialist at Gilau. As a Senior Strategic Sourcing Specialist, you will be primarily responsible for the procurement of needed materials for the manufacturing activity. As part of the Sourcing team, you will be looking for continuous improvement of current suppliers and new suppliers, negotiate agreements on long and medium terms, consolidate the volume of materials at European level and contribute to cost saving program. If you are ready to start and grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us!Who You Are:You deliver messages in a clear, compelling, and concise manner. You pursue everything with energy, drive, and the need to finish. You show a tremendous amount of initiative in tough situations and are exceptional at spotting and seizing opportunities.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Identify
EMERSON SRL

People Specialist (Employee Services)


About Revolut People deserve more from their money. More visibility, more control, more freedom. And since 2015, Revolut has been on a mission to deliver just that. With an arsenal of awesome products that span spending, saving, travel, transfers, investing, exchanging and more, our super app has helped 40+ million customers get more from their money. And we're not done yet. As we continue our lightning-fast growth,‌ two things are essential to continuing our success: our people and our culture. We've been officially certified as a Great Place to Work™ in recognition of our outstanding employee experience! So far, we have 8,000+ people working around the world, from our great offices or remotely, on our mission. And we're looking for more. We want brilliant people that love building great products, love redefining success, and love turning the complexity of a chaotic world into the simplicity of a beautiful solution.About the role The Revolut People team is pivotal to how we support o
Revolut

Medic Specialist Medicina Interna


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri care, prin profesionalism, empatie si dedicare, le ofera pacientilor ingrijirea de care au nevoie.Daca vrei sa te alaturi echipei noastre de specialisti, te asteptam in Policlinica Regina M
Regina Maria

Medic Specialist Recuperare Medicala


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Regina Maria isi extinde echipa de Medici Specialisti in Recuperare Medicala.Cerinte:- Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;- Bune abilitati de organizare si planificare pentru o buna desfasurare a actului medical c
Regina Maria

Specialist Birou Internari


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor d
Regina Maria
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 138 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.