Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

15 Locuri de Munca Juridic in Bistrita Nasaud

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

15 Locuri de Munca Juridic in Bistrita Nasaud

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Bistrita Nasaud si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ne mărim echipa!Căutăm consilier juridic!Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste!Cerințe: studii superioare juridice, experienţă profesională 1-3 ani; cunoștințe temeinice de drept civil, dreptul profesioniștilor (comercial), drept societar; acuratețe în redactarea documentelor; capacitate superioară de concentrare şi orientare către obiective şi sarcini; perseverenţă, responsabilitate şi integritate; cunoștințe MS Office (Word); cunoașterea limbii engleze; permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Principalele responsabilități: acordarea de consultaţii juridice compartimentelor din cadrul organizaţiei; redactarea documentelor și actelor juridice necesare organizației; asistenţă în fața instanțelor judecătorești, a organelor de urmărire penală, a notarilor publici, a executorilor judecătoreşti, a organelor administraţiei publice şi a instituţiilor, precum şi a altor persoane juridice, după caz; rezolvarea de cereri cu caract
TERASTEEL
Candidatul ideal - Licentiat in stiinte juridice- Experienta pe un post similar in domeniul asigurarilor dе minimum 3 ani- Experienta in Instanta de minim 3 ani- Cunoscator al limbii engleze- Calitatea dе membru al Colegiului Consilierilor Juridici reprezinta un avantaj- Capacitate dе organizare si prioritizare a sarcinilor- Atentie la detalii- Usurinta dе a lucra la mai multe proiecte concomitent- Reale capabiliatti dе negociator si mediator- Experienta in redactarea si verificarea dе contracte comerciale- Experienta si practica juridica in relatia cu instantele judecatoresti, Registrul Comertului, alte autoritati ale statului- Experienta si practica juridica in domenii precum: drept comercial, drept civil, drept procesual civil, drept penal, dreptul munciiRESPONSABILITATI:- Redаctarеа actelor juridicе, atestаrea identitаtii pаrtilor, a consimtаmаntului, а continutului, a datei аctelor incheiate cаrе au legаtura cu societatea- Verificarea documentelor cu caracter juridic care fac part
EUROINS ROMANIA ASIGURARE-REASIGURARE
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic; Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane juridice; Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite; Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj; Limba engleză – min. nivel mediu; Bun utilizator al MS Office.CĂUTĂM Persoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă; Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței; Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii. Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii; O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor; Bune abilități de comunicare ve
Alpha Bank
Primăria Municipiului Bistrița, Județul Bistrița-Năsăud, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată, a funcțiilor contractuale, de execuție, temporar vacante, la Serviciul implementare proiecte cu fonduri externe nerambursabile din cadrul Direcției integrare europeană:Inspector specialitate, gradul IA (responsabil tehnic)Inspector specialitate, gradul IA (responsabil achiziții publice)Inspector specialitate, gradul I.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate dep
Locuri de munca la stat
Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Bistrița-Năsăud, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de secretar IA – S.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii ș
Instituii judeene
Candidatul ideal Abilitati de comunicare, negociere si relationare cu clientii (persoane fizice si juridice); Persoana dinamica, responsabila, orientata catre client si atingerea obiectivelor; Spirit de echipa; Experienta anterioara nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobului: Prezentarea si promovarea produselor companiei; Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata; Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;Cerinte: Permis de conducere categoria B; Dispus spre a folosi masina personala in interes de serviciu; Prezentabil si respectuos; Initiativa, comunicare, setareBeneficii:Pachet salarial motivant plus comisioane;Beneficii: Pachet salarial motivant plus comisioane; Decontarea combustibilului; Bonusuri in functie de performanta; Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; Training inclus; Mediu de lucru placut; Program flexibil; Echipa tanara, teambuildinguri periodice.
BRM HOME SOLUTION
Scurta descriere a companieiALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.Cerinte Vino sa fim parteneri de incredere ai clientilor nostri, sa le fim alaturi in toate etapele vietii: de la primul credit pentru educatie, la prima masina, la prima casa si la primul business.Sa ii ajutam sa isi implineasca visele!Vino sa iti implinesti propriul vis: sa ai un job sigur, intr-o echipa unde vocea iti este ascultata, sa fii incurajat/a si ajutat/a sa inveti!Acum este vremea ta!Poti fi viitorul nostru coleg/a daca: ai
Alpha Bank
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal AGENT VANZARI D2D-persoana activa cu sau fara experienta anterioara in vanzari-abilitati foarte bune de comunicare-atitudine orientata catre client-persoana persuasiva , pozitiva-capacitate rapida de asimilare a unor cunostinte noi-atentie sporita la detaliiDescrierea jobului Cautam urgent 5 persoane pentru pozitia de agent vanzari in domeniul energetic pe diverse zone in judetele Cluj , Alba , Bistrita-Nasaud .Activitatea este in special de teren (vanzare de tip door to door D2D ) si presupune ofertarea diversilor clienti persoane fizice sau juridice din zona alocata .Se ofera salarizare fixa in baza unui contract individual de munca cu un venit fix plus comisioane in functie de realizarile lunare .
BLUE STAR TRADING
Scurta descriere a companieiNextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.Cerinte Cerinte:• Minim studii medii;• Permis auto categoria B• Experienta relevanta de minim 1 an in vanzari, de preferat in vanzari business (persoane juridice);&bullAbilitati de Vanzare si Negociere;• Abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;&bullrientare catre atingerea rezultatelor, Proactivitate si orientare catre client;• Bune abilitati dre interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;• Abilitati foarte bune de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel dintr-o organizatie;• Abilitati in rezolvarea problemelor si planificarea activitatii;ResponsabilitatiResponsabilitati:• Identificarea si contactarea clientilor business, in vederea promovării serviciilor specifice NextGen Communications;• Sustinerea vizitelor la prospecti/clie
NEXTGEN COMMUNICATIONS
Ag ntul de interventie stationeaza cu masina de serviciu intr-un locatie prestabilita si raspunde solicitarilor dispec r tului, sigur nd int rv nti rapid l obi ctivele monitorizate din raza lui de actiune, printr-un serviciu eficient, respectand legea si standardele BGS.CANDIDATUL IDEAL:- Constitutie atletica;- Permis d conducere cat. B;- Atestat de calificare sau adeverinta de inscriere la curs;- Disponibilitate d lucru in ture;- Fara antecedente juridice;- Minim 8 clase absolvite.- Persoana dinamica, flexibila, rezistenta la stres, cu spirit d echipa, profesionalism si initiativa, interesata d o colaborare d lunga durata.OFERIM: Salariu atractiv, cuprins intre 2200 si 2500 lei net Contract de munca integral, pe durata nedeterminata; Sarbatori legale platite dublu;Detalii angajare si program de lucru la sediul firmei din strada Ursului, nr. 12-14.
BGS
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Agentul de Securitate asigura in permanenta paza si protectia printr-un serviciu eficient si amabil, respectand legea si standardele BGS. Candidatul ideal: - constitutie atletica; - disponibilitate de lucru in ture si in weekend; - fara antecedente juridice; - minim 8 clase absolvite;- Atestat de calificare sau adeverinta de inscriere la cursurile de calificare. Va oferim: - salariu atractiv;- plata salariului la timp;- contract de munca integral; - sarbatori legale platite dublu; *Pentru postul de Agent Securitate avem in prezent mai multe pozitii deschise, in diverse locatii din municipiul Bistrita.*Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta sau va puteti prezenta la sediul nostru situat pe strada Ursului, nr. 12-14.
BGS
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 15 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.