Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Juridic in Breaza

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Juridic in Breaza

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Breaza si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal -Studii Juridice sau Administrative;-Scris si vorbit corect limba română;-Cunoştinţe în operarea PC-ului (Microsoft Office);-Permis categoria BDescrierea jobului -intocmire contracte, acte aditionale inchiriere spatii industriale, precum si corespondenta cu colaboratorii firmei;-mentine relatia cu autoritatile Statului si intocmeste adrese, documentatii, petitii, sesizari, etc;-se deplaseaza la Institutiile Statului in vederea depunerii adreselor, documentatiilor intocmite;-elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor necesare desfasurarii activitatilor in companie.
VALEN CONS
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Legal Education and/or experience Self-motivated, very organized and responsible Team player At least 5 years working as a paralegal in a law firm or company in Romania Native Romanian speaker and it is a must to be fluent in English both orally and in writingDescrierea jobului Assist Legal Team as required from time to time. Organizing and maintaining legal paperwork, files, exhibits and other information Drafting/Reviewing various legal documents and contracts Managing Corporate Secretarial matters related to Alexandrion Group. Drafting and managing POAs Contacting Authorities as required
ALEXANDRION SABER DISTILLERIES 1789
Candidatul ideal - capacitate de însuşire rapidă a informaţiilor,- bună utilizare a limbii române (scris şi vorbit),- viteză mare de tehnoredactare,- atenţie sporită la detalii,- conştiinciozitate,- creativitate, entuziasm, perseverenţă,- disponibilitate la program de lucru prelungit şi în condiţii de stres,- capacitate de organizare şi prioritizarea activităţilor,- integritate morală,Descrierea jobului Activitatea angajatului se va desfăşura la sediul biroului din Ploieşti şi va consta în principal în alcătuirea dosarelor noi de executare şi oferirea de consultanţă de specialitate şi informaţii privind instrumentarea dosarelor de executare. De asemenea, angajatul va primi şi înregistra corespondenţa biroului şi o va soluţiona sau distribui spre soluţionare conform organizării activităţii biroului.
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC DIVOIU MARIA
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal Studii medii finalizate;- Experienta in vanzari (in domeniul materialelor de constructii, constituie un avantaj);- Abilitati de prezentare si negociere;- Permis de conducere (categoria B);- Cunostinte despre piata (preturi, servicii, competitori);- Cunostinte utilizare PC ;- Integritate, respectarea promisiunilor, comportament etic in vanzari, asumarea responsabilitatilor, orientare catre client;- Pasiunea pentru calitate;Descrierea jobului Promovarea si vanzarea materialelor de constructii , clientilor alocati sau clientilor potentiali.- Semnare de contracte noi, renegociere de contracte preexistente cu clienti cu personalitate juridica si particulari.- Realizarea obiectivelor de vanzari si atingerea targetului.- Merchandising .- Administrarea eficienta a portofoliului de clienti.- Solutionarea eficienta a solicitarilor clientilor.- Asumarea in comportament si atitudine, in fata clientilor companiei.- Se ofera masina de servici, telefon si laptop.- Salarizarea se face
SERVICE TOP AGRO
Candidatul ideal Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator; Negociere si convingere, punctual; Cunostiinte PC; Atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate; Adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, Cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren; Pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic; Dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa.Descrierea jobului Responsabilitati: Raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; Identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; Promovarea ofertelor; Stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; Vizionarea imobilelor cu clientii interesati; Intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; Consilierea clientilor si a p
PERFECT APARTMENT
Candidatul ideal SUNTEM POTRIVIȚI PENTRU TINE DACĂ: Ai o diplomă de licență în domeniile: juridic, economic, financiar/bancar, intelligence. Ai certificări în cursuri de vânzări Ai experiență financiar-bancară sau în domeniul “legal” Ai experiență în Vânzare consultativă B2B Știi să definești și să implementezi un proces de vânzare Știi să folosești OFFICE 365 și un CRM online Știi limba engleză la nivel B 2 (intermediar-avansat), Știi să definești și să implementezi o metodologie de tratarea a obiecțiilor la ofertare Ai capacitatea de a folosi metode de targetare a pieței Ai deschidere către Social Media și către educare profesională continuă Știi să vorbești și să scrii corect gramatical (ne place limba română cu diacritice) Vorbești elocvent, ești punctual Ai experiență pe un post similar minimum 1 anDescrierea jobului Contactarea clienților Prezentarea serviciilor Activarea testărilor trial Raportarea (înscrierea) întâlnirii cu clientul Identificarea Interesului de achizitie din pa
TERMENE JUST
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: ai cunostinte economice si bancare generale; poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office; esti atent/a la detalii; ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic; ai initiativa si spirit de echipa; si, de ce nu, putina practica bancara.Descrierea jobului Probabil te intrebi:Care vor fi responsabilitatile mele?Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice;primesti si sa verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri ;asiguri gestionarea numerarului.Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru clientii nostri si echipa din care vei face parte!Ce primesc?Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, c
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Candidatul ideal Cunostinte avansate limbi straine;Capacitatea de a asimila si prelucra un volum insemnat de informatii;Buna capacitate de organizare, planificare şi prioritizare;Cunostinte avansate pachet Office, Adobe.Descrierea jobului Realizarea de traduceri din limbi straine;Interactionarea directa cu managementul companiei, cu specialisti in diverse arii de activitate;Asigurarea comunicarii intre partenerii companiei, in cadrul diverselor intalniri, discutii, videoconferinte etc.;Servicii de asistenta pentru managementul general in activitatile zilnice desfasurate, planificarea si gestionarea agendei si furnizarea suportului pentru diverse activitati operationale;Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului procedurilor de business trip;Asigurarea unei comunicari eficiente intre departamentele din cadrul companiei.Beneficii:Salariu motivant, direct corelat cu experienta in domeniu;Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa formata din specialisti;Mediu de lucru propice, i
PERFORM MARCO SOFT
Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte minime de operare calculator, pachet Office; Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate ANC Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu celelalte centre si sa o
PROFESIONAL NEW CONSULT
Candidatul ideal Ca să fii selectat pentru această pozitie este necesar să ai MINIM 8 CLASE ABSOLVITE.De asemenea, aptitudinile personale care te vor ajuta să ai succes sunt:- Capacitate de lucru în picioare și în 3 schimburi- Bună acuitate vizuală- Dinamism, implicare și seriozitate față de activitatea desfășurată- Orientare spre obținerea rezultatelor și încadrarea în standardele de calitateDescrierea jobului ADIENT AUTOMOTIVE PLOIEȘTI ANGAJEAZĂ OPERATORI MAȘINĂ DE CUSUT!În contextul creșterii comenzilor clienților, Adient Automotive Ploiești caută operatori cu sau fără experiență pentru Atelierul de CoasereCE BENEFICII VEI AVEA?- perioadă plătită de instruire și adaptare la cerințele locului de muncă – 2099 RON NET în prima lună- câștig de la 2543 RON NET până la 2808 RON NET, în funcție de performanță- prime de 8 Martie, Paște, vară, iarnă, rezultate și loialitate- bonus lunar de performanță - 26%- tichete de masa în valoare de 20 RON/tichet- ore suplimentare plătite 200%- spor pen
ADIENT AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal ResponsabilitatiManageriaza portofoliul de dosare alocat, mentinand relatia atat cu creditorii cat si cu institutiile partenere;Ofera suport in solutionarea solicitarilor petentilor;Redacteaza si transmite documente specifice activitatii biroului;Solutioneaza solicitarile primite prin e-mail, fax sau corespondenta postala ce intra in aria sa de competenta;Monitorizeaza nivelul de performanta a portofoliului alocat, propune si initiaza actiuni pentru atingerea rezultatelor;Descrierea jobului CerinteBune abilitati de comunicare si relationare;Experienta in utilizarea Microsoft Office (Excel, Word);Atentie la detalii si orientare catre rezultate;Abilitati de planificare, prioritizare si comunicare;Capacitatea de a lucra individual si in echipa;Atentie distributiva;Experienta anterioara in cadrul executarii silite reprezinta un avantaj.Ce vei gasi in cadrul S.C.P.E.J. GOSLAN ȘI STÎNGĂMediu de lucru dinamicProgram flexibil21 zile concediu odihnaBonuri de masaOportunitati de
SCPEJ GOSLAN SI STINGA
Transport marfa generală...coletarie Romania-Italia -Romania cu autoutilitare 3.5t.Transportul se realizeaza direct door to door ,nu prin transbordare.Pretul transportului porneste de la 1 /kg.(taxarea minima 50 pt marfa 1kg-50kg).Transportul se face atât pt persoane fizice cat si juridice. Se poate emite factura atât internă cat si externă.Marfa transportata este asigurată
Unyks Delivery
Angajam persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, cu bune abilitati de comunicare, cunostinte PC, detinerea unui permis de conducere categoriua B reprezinta un avantaj, dornica sa se alature echipei noastre din Ploiesti, domeniul juridic - economic.Jobul presupune activitate de tehnoredactare documente, intocmire corespondenta pentru diverse institutii.Detalii la telefon: 09:00-17:30
FASTY TASTY
ACTIVITATE: Coordonarea si controlul distributiei presei de publicitate (brosuri, pliante, flyers)SARCINI: Coordonarea si controlarea, conform directivelor interne, activitatii desfasurate de personalul din subordine, Sa instruiasca personalul din subordine cu privire la zona/perimetrul de distributie, la riscurile posibile ce pot aparea in timpul realizarii distributiei si la masurile de prevenire/protectie corespunzatoare.Sa se implice si sa mentina contactul permanent cu personalul lucrator din subordine. ,cu tertii (furnizori, autoritati, alte persoane juridice/fizice) si sefii ierarhici, in scopul informarii/clarificarii si rezolvarii in timp util a posibilelor probleme de distributie.Sa tina sub control prezenta la lucru a personalului din subordine.Cautarea, selectarea si indrumarea de noi distribuitori si pregatirea inlocuitori pe perioada concediului.CERINTELE POSTULUI Disponibilitate pentru deplasare pe teren in zona atribuitaCunostinte de operare pe calculatorTimp liber si d
IDOAD Publicitate
Echipa tanara cu experienta in domeniu si produse de cea mai bună calitate, realizam servicii de: * curățenie generala* curățenie de întreținere* curățenie dupa constructor* curățenie dupa evenimente* curățenie birouri/ sediiPreturi accesibile in functie de cerințe si dificultate. Oferim serviciile noastre pentru persoane fizice și juridice. ( apartamente, case etc.) Ne deplasăm oriunde in Prahova, Dâmbovița, Ilfov și București.Mai multe detalii la numărul de telefon
izabel.​SRL
Cautam persoane interesate de domeniul vanzarilor de produse bancare, dorim sa ne extindem echipa mobila de vanzari a bancii. Suntem o echipa tanara care doreste sa se dezvolte si dorim sa ni se alature persoane dornice de afirmare si care isi doresc o cariera in domeniul bancar. Jobul presupune promovarea produselor companiei ,stabilirea de noi contacte atat cu persoane fizice cat si juridice,crearea unui portofoliu de clienti, incheierea de contracte. Activitatea presupune munca de birou dar poate presupune si munca de teren. Cerinte: - experienta in vanzari de orice fel minim 1 an (de preferat portofoliu de clienti) - studii superioare - domiciliul in Ploiesti - disponibile full time sau colaborare minim 4 ore /zi Beneficii: - experienta si posibilitate de cariera intr-o companie multinationala - trainning de specialitate - suport tehnic - produse competitive - beneficii financiare in functie de performante Cv-urile se vor trimite pe adresa :
CIRCIOAGA P RALUCA GEORGIANA PFA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.