Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Juridic in Chitila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Juridic in Chitila

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Chitila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Asteptam aplicatia ta daca ai: Studii superioare (profil juridic) Experienta relevantaMinim 2 ani experienta juridicaMinim 3 ani experienta bancaraMinim 2 ani experienta in zona de creditare persoane juridiceCunostinte PC – mediu (MS Office), Google Apps (utilizare)Limba engleza – mediu / avansatCunostinte despre regulile contractuale, normele si procedurile de produs, politica de creditare, documentatie, conturi, cunoasterea clientelei, etc.Cunostinte despre procese, flux tranzactii corporate, analiza de risc, proces post vanzare, deschideri de cont si proceduri de tragere a creditelorCunostinte juridice cu impact in activitate de drept bancar, comercial, civil, directive UE, recomandari BNR.Descrierea jobului Ce presupune rolul? Avizeaza pentru legalitate proiectele de contracte (credit, factoring, scontare, forfetare, escrow, cont de garantie, scrisori de garantie bancara, etc) intocmite de directiile si departamentele din Divizia Corporate a Bancii, precum si a cel
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Absolvent al Facultatii de Drept (preferabil universitate de stat) Experienta profesionala pe o pozitie similara de 1-2 ani Experienta in intocmirea contractelor comerciale Experinta in intocmirea documentatiei specifice licitatiilor de achizitii publice Cunostinte solide de Microsoft Office (Word, Excel si Outlook) Persoana dinamica, organizata, capabila sa urmareasca si sa respecte termenele limitaDescrierea jobului RESPONSABILITATI: Asistenta juridica a companiei in vederea desfasurarii activitatii in conformitate cu reglementarile legale in vigoare Elaborarea, analiza, modificarea si adaptarea contractelor comerciale sau a altor acte juridice incheiate de societate cu furnizori, clienti, parteneri. Identificarea riscurilor contractuale si propunerea solutiilor pentru atenuarea si/sau eliminarea lor Reprezentarea companiei in fata diverselor institutii publice sau private (Instante judecatoresti, birouri notariale, autoritati contractante, Registrul Comertului, etc.
TEMA ENERGY
Candidatul ideal Cautam Consilier juridic entuziast si dornic de o noua provocare profesionala. In acest rol veti lucra autonom si veti fi pe deplin responsabil in a oferi consiliere juridică si sprijin tuturor departamentelor din cadrul societatii.Candidatul Ideal:- Studii superioare juridice;- Experiența minimă de 3-5 ani, in poziția de consilier juridic;- Cunoștințe solide în domeniul dreptului civil, comercial;- Experiența în domeniul achizițiilor publice reprezintă un avantaj solid;- Utilizare PC – MS Office, cu accent pe Word;- Limba engleza – nivel avansat (scris si vorbit).Descrierea jobului - Asigura consultanta si asistenta de specialitate pentru departamentele companiei in diverse arii de drept;- Informează managerul cu privire la modificările legislative din domeniu;- Tine legătura cu colaboratorii companiei pe aspectele specifice departamentului juridic;- Concepe, redactează, revizuiește, participa la negocierea contractelor companiei cu clienții si furnizorii;- Pregătește
TOP PERFORMANCE MANAGEMENT
Candidatul ideal Absolvent si licentiat al Facultatii de Drept; Experienta profesionala in pozitia de Consilier Juridic; Cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii financiare nebancare si a dispozitiilor legale privind: contractele speciale, societatile pe actiuni, protectia consumatorilor, procedura de executare silita etc; Cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; Capacitate de atentie concentrata si distributive, atentie / interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare Persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa.Descrierea jobului Principalele activităţi şi responsabilităţi:- verificarea documentatiei de credit;- analiza juridica a dosarelor de credit;- completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele de credit aflate in lucru;- centralizarea situatiilor zilnice, period
EASY CREDIT 4 ALL IFN
Candidatul ideal Persoana sociabila, ambitioasa si dornica dе a invata.Descrierea jobului Intocmire аcte еxеcutionale; - Aplicаtiе Zеnic si Executor ITComunicаrе actе еxecutionаlе;Dеplasаri pe teren in vederеа efеctuarii procedurilor juridice.
BEJ LUPULESCU CATALIN GIGEL
Candidatul ideal - absolvent de studii juridice- integritate morala;- capacitate de insuşire rapidă a informaţiilor;- viteza mare de tehnoredactare(cunoasterea programelor word si excel);- atenţie sporită la detalii;- disponibilitate la program de lucru prelungit;- capacitate de gestionare a situatiilor dificile şi prioritizarea activităţilor, adaptabilitate, eficienta;- corecta utilizare a limbii romane (scris şi vorbit);- abilitati de comunicare intr-un mediu profesional care raspunde cerintelor clientilor;- dorinta de a lucra in echipa pe termen lung;- cunoastere si operare aplicatie Zenic Executor;Descrierea jobului – gestionează portofoliul de dosare alocat de către executorul judecătoresc;– emite şi comunică toate actele, documentele precum şi corespondenţa din dosarele alocate cu respectarea dispoziţiilor legale legate de formă şi conţinutul acestora, cu respectarea termenelor procedurale;– efectuează toate formele de publicitate solicitate de lege pentru procedura de executare
BEJ TERINTE FLORIN CATALIN
Candidatul ideal - Bun cunoscator al procedurii de executare silita si insolventa- Usurinta in utilizarea termenilor juridici si in redactarea actelor cu caracter juridic- Abilitati de comunicare, acuratete si corectitudine in exprimare- Gandire logica si argumentativa- Atitudine pozitiva- Capacitate de organizare, planificare si de prioritizare a activitatilor- Persoana punctuala, serioasa, responsabila, organizata, atenta la detalii, dinamica si creativa- Cunostinte de operare MS Office si programe legislative- Experienta minim 1 anDescrierea jobului - Mentinerea legaturii cu Executorii Judecatoresti si Practicienii in Insolventa;- Redactarea actiunilor privind procedura de executare silita si insolventa;- Monitorizarea dosarelor executionale aflate in portofoliul Executorilor Judecatoresti;- Monitorizarea dosarelor aflate in procedura insolventei;- Realizarea procedurilor in fata instantelor judecatoresti prin depunerea, urmarirea si sustinerea dosarelor;- Redactarea documentelor ne
MILLENNIUM ASSISTANCE
Candidatul ideal Experienta dе minim 1 an intr-o pozitie similara in cadrul unui birou dе executori judecatoresti;- Cunoasterea programului Zenic/Exec Soft;- Cunostinte solide ale legislatiei in vigoare privind executarea silita;- Experienta gestionare portofoliu dosare dе executare silita si intocmire acte dе procedura;- Abilitati dе comunicare intr-un mediu profesional;- Capacitate dе gestionare a situatiilor dificile şi dе prioritizare a activităţilor, adaptabilitate, eficienta;- Bun cunoscator Microsoft Office;- Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate;- Atenţie sporită la detalii;Descrierea jobului Activitatеa sе va desfăşurа la sediul biroului şi vа consta în gestionаrеa dosаrelor dе еxecutare, întocmireа procedurilor specificе si mentinereа lеgаturilor cu creditorii si institutiile publice.
SCPEJ OCHIAN DORU CATALIN SI NENECI ALEXANDRU
Candidatul ideal Cunostinte teoretice si practice dе drept civil si dе procedura civila ( in special drept civil si drept comercial) Experienta practica relevanta in litigii in fata instantelor judecatoresti, cat si a altor organisme cu atributii jurisdictionale; Minimum 2 ani dе experienţă în poziția dе consilier juridic sau alte functii in domeniul juridic; Prezinta avantaj activitatea desfasurata in domeniul executarilor silite; Abilitați excelente dе comunicare și exprimare în limba romana, dе analiza, sinteza si organizare, dе lucru autonom si in echipa; Cunostinte avansate dе operare pe calculator (in special, pachetul MS Office- Word, Excel, Powerpoint); Seriozitate și disciplină în muncă, proactivitate; Rezistenta la lucru in conditii dе stres; Disponibilitate dе invatare continua si intr-un timp scurtDescrierea jobului Recupеreаza creаntele sociеtatii prin actiuni in justitiе, conciliеri, notificаri, executari silite, inclusiv intocmirеa documеntаtiei si urmаrirea dosаrеlor af
RCS & RDS
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg / unei colege Consilier Juridic cu responsabilitati de Ofiter GDPR si cu bune cunostinte legislative in ceea ce priveste AML.Experienta pe un rol similar: minim 2-3 ani;Limbi straine : engleza nivel mediu / avansat; limba germana - reprezinta un avantaj.Cunostinte PC : word, excel, outlook;Capacitate de a gestiona proiecte multiple;Bune abilități de comunicare verbală și scrisă;Gândire analitică, atenție la detalii;Atitudine proactivă, orientare spre soluții;Persoana organizata;Experienta anterioara intr-o companie cu multe sucursale prezinta un avantaj.Participarile la cursuri/conferinte pe teme de GDPR reprezinta un avantajDescrierea jobului Descrierea jobuluiContribuie la elaborarea sau actualizarea politicilor, procedurilor si normelor interne cu privire la Regulamentul General de Protecţie a Datelor (GDPR);Indeplineste toate cerintele functiei specificate in legislatia relevanta (Regulamentul (UEprivind protecţia persoanelor fizice in
INTERTOP LEISURE
We are SchlumbergerOur story begins with what it truly means to be a technology innovator. It stems from a common sense of purpose that unites the people of Schlumberger who, representing more than 160 nationalities, provide leading digital solutions and deploy ground-breaking technologies to enable performance and sustainability that are crucial for the global energy industry.With expertise in more than 120 countries, we partner with customers in close collaboration to create industry-changing technologies that unlock cleaner, safer access to energy for every community—including those we live and work in.We are Schlumberger, and we are leading the energy industry forward—together.Schlumberger peopleWe are industry leaders because of our exceptional and talented people. They are the core that drives our purpose and integrity, which fuel our belief that everyone should have the opportunity to reach their greatest potential. Ever-evolving and constantly innovating, we transcend every cul
SCHLUMBERGER
Scurta descriere a companieiMETROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.Cerinte Candidatul ideal- Studii superioare in domeniul juridic;- Experienta minim 3 ani;- Cunoasterea legislatiei(drept comercial/dreptul muncii);- Bune abilitati de comunicare si relationare;- Simt de raspundere si orientare spre rezultat;- Atentie la detalii si respectarea termenelor limita;- P
METROPOLITAN RESIDENCE
Candidatul ideal - Studii superioare juridice;- Experienta pe un post similar minimum 3 ani;- Abilitati de operare in programele Microsoft Office;- Limba engleza nivel conversational;- Capacitate de convingere, persuasivitate si siguranta de sine;- Atentie la detalii, aptitudini de calcul, atentie concentrata;- Responsabilitate, constiinciozitate, capacitate de respectare a termenelor;- Disponibilitatea de deplasare catre instantele specifice ariei de activitate.Descrierea jobului - Asigura desfasurarea in conditii de legalitate a tuturor activitatilor desfasurate de companie si punctele de lucru ale acesteia:- Acorda suport compartimentelor din cadrul firmei, ofera informatii juridice clientilor;- Redacteaza si avizeaza acte si documente cu caracter juridic si asigura arhivarea acestora;- Asigura interfata in relatia cu autoritatile locale si nationale;- Reprezinta compania in fata instantelor judecatoresti si urmareste desfasurarea proceselor in instanta;- Se implica activ in activit
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION
Candidatul ideal -studii juridice – obligatoriu-experienta intr-un post similar – minim 1 an-specializare in domeniul financiar-bancar/asigurari – constituie avantaj-bune abilitati de comunicare, relationare si ascultare activa-orientare catre client si orientare colaborativa-eficienta si imbunatatire continua-agilitate si livrare de rezultateDescrierea jobului -Verifica legalitatea documentelor depuse la dosarul de dauna si avizeaza dosarele de dauna din punct de vedere juridic-Identifica dosarele de dauna in vederea exercitarii dreptului de regres, instrumenteaza dosare de regres si urmareste recuperarea regreselor-Reprezinta, prin delegare din partea superiorului direct, interesele companiei in fata instantelor de judecata, organelor arbitrale, de urmarire penala si a altor organe de jurisdictie, a notarilor publici, precum si in raporturile cu persoanele juridice sau fizice in cauzele de interes general al societatii, litigii de munca, litigii comerciale, civile si contencios admin
GROUPAMA ASIGURARI
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg/a pentru a se alatura echipei din departamentul Juridic. Daca esti o persoana ambitioasa si iti doresti o cariera in domeniul juridic, atunci ai ocazia sa faci parte din echipa noastra.Cum trebuie sa fii tu:- proaspat/a absolventa cu studii superioare in domeniul juridic;- cunostinte juridice actualizate conform legislatiei in vigoare (vom considera un avantaj daca ai experienta in domeniul juridic);- cunostinte foarte bune de operare MS Office;- bune abilitati de comunicare si organizare;- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;- atitudine proactiva si atentie la detalii;Descrierea jobului Activitatea Job-ului consta in:- intocmirea actelor cu caracter juridic pentru clientii/partenerii La Fantana (contracte, convocari, notificari);- inregistrarea si arhivarea dosarelor/contractelor (Intranet si in softul Charisma);- verificarea contractelor comerciale incheiate cu clientii companiei;- redactarea rapoartelor de acti
LA FANTANA ESTATE
Candidatul ideal 1. Studii superioare în domeniul juridic, finalizate cu diploma de licenta in domeniul juridic;2. Experiență în specialitate minim 6 ani, din care minim 4 ani in pozitii care sa fi implicat reprezentare in instanta a intereselor societatii/companiei din care a facut parte;3. Cunostinte specifice de reprezentare a intereselor societatii/companiei din care a facut parte in instantele de judecata;4. Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint), nivel avansat;5. Cunoașterea unei limbi straine de circulație internațională;6. Apt din punct de vedere medical. Descrierea jobului RESPONSABILITATI:-Asigură reprezentarea Smart - S.A. Executiv şi a Sucursalelor pentru Servicii de Mentenanţă în Reţele de Transport în faţa instanţelor judecătoreşti, arbitrale şi a altor organe de jurisdicţie, în faţa organelor de urmărire penală, precum si in raporturile cu alte persoane fizice sau juridice în baza documentaţiilor puse la dispoziţie de compartimentele competente, în baza împuternicirii
SOCIETATEA PENTRU SERVICII DE MENTENANTA A RETELEI ELECTRICE DE TRANSPORT SMART
Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare juridice;Experienta in executare silita de minim 1 an;Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;Cunostinte de Microsoft Office;Atentie la detalii si spirit de observatie;Abilitati de a lucra independent si in echipa;Orientare catre obiective;Permis conducere categoria B - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:Realizeaza procedurile specifice in fata instantelor judecatoresti si BEJ-urilor prin urmarirea si sustinerea dosarelor de executare silita, de la momentul primirii cererii de chemare in judecata formulate de catre debitor si pana la momentul inchiderii dosarului:- intampinari si raspunsuri la intampinari;- note scrise si concluzii scrise;- cereri precizatoare/completatoare/modificatoare, etc.;Formuleaza actiuni privind solutionarea cazurilor debitorilor din cadrul departamentului (actiuni pauliene, actiuni oblice, actiuni privind insolventa persoanei fizice, partaje judiciare, cereri de valoare redusa, ordonante de pl
KRUK Romania
Candidatul ideal Esti candidatul Ideal, daca: Esti licentiat/a in studii juridice; Ai experienta in activitate juridica minim 6 luni; Comunici cu foarte mare usurinta si iti place sa gasesti solutii la probleme; Esti o persoana organizata, dinamica, energica si orientata catre rezultate in acelasi timp; Detii cunostinte bune de MS Office;Descrierea jobului Descrirea job-uluiCe face un Consilier Juridic la EOS?! Urmeaza procedurile specifice actiunilor in instanta pentru cererile de valoare redusa, ordonante de plata, actiuni in pretentii si alte spete; Sustine in fata instantelor actiunile depuse in numele companiei in limitele legii ce reglementeaza organizarea si exercitarea profesiei de consilier juridic; Efectueaza toate actiunile necesare solutionarii avantajoase a proceselor in fata instantelor competente; Gestioneaza procesul, procedurile si activitatile de recuperare a creantelor si propune solutii de imbunatatire; Intocmeste rapoarte si analize privitoare la rezultatele obtinu
EOS KSI
Candidatul ideal CONSILIER JURIDIC ÎN BUCUREȘTICerinţe specifice postului: Studii universitare de licență în domeniul științelor juridice cunoștințe/ experiență în domeniul drepturilor omului/ protecţiei internaţionale a refugiaţilor/ migratiei; cunoștințe juridice privind legislația azilului, integrarii, migrației și muncii pentru grupul tinta in România cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat; cunoaşterea altor limbi de circulaţie internaţională constituie un avantaj; capacitatea de a oferi reprezentare juridica constituie un avantaj.Descrierea jobului ARCA - Forumul Român pentru Refugiați și Migranți angajează consilier juridic/jurist în București, pentru un post cu normă parțială (6 ore) în cadrul proiectului ”Call now - Protection monitoring for refugees in Romania”. Contractul de muncă va fi încheiat pe o perioadă determinată (iunie - octombrie 2022). Activitățile se vor derula în cadrul sediului organizației ARCA.Principalele atribuții:• acordarea de consiliere juridică și a
ARCA FORUMUL ROMAN PENTRU REFUGIATI SI MIGRANTI
Candidatul ideal - Licentiat in stiinte juridice- Experienta pe un post similar in domeniul asigurarilor dе minimum 3 ani- Experienta in Instanta de minim 3 ani- Cunoscator al limbii engleze- Calitatea dе membru al Colegiului Consilierilor Juridici reprezinta un avantaj- Capacitate dе organizare si prioritizare a sarcinilor- Atentie la detalii- Usurinta dе a lucra la mai multe proiecte concomitent- Reale capabiliatti dе negociator si mediator- Experienta in redactarea si verificarea dе contracte comerciale- Experienta si practica juridica in relatia cu instantele judecatoresti, Registrul Comertului, alte autoritati ale statului- Experienta si practica juridica in domenii precum: drept comercial, drept civil, drept procesual civil, drept penal, dreptul munciiRESPONSABILITATI:- Redаctarеа actelor juridicе, atestаrea identitаtii pаrtilor, a consimtаmаntului, а continutului, a datei аctelor incheiate cаrе au legаtura cu societatea- Verificarea documentelor cu caracter juridic care fac part
EUROINS ROMANIA ASIGURARE-REASIGURARE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.