Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Juridic in Cumpana

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Juridic in Cumpana

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Cumpana si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Societatea Rapid Credit este o institutie financiara nebancara cu obiect de activitate acordarea creditelor de consum cu garantie imobiliara si a creditelor ipotecare. Pentru sediul din Constanta, angajeaza cu norma intreaga doi consilieri juridici.Cerinte:- absolvent de studii superioare juridice, de preferat de stat;- experienta profesionala in functia de consilier juridic este obligatorie, minim 3-5 ani;- cunostinte solide de Microsoft Office (Word, Excel si Outlook);- bune abilitati de comunicare, negociere si lucru in echipa;- persoana organizata, hotarata, dinamica, punctuala, cu initiativa si atentie la detalii;- permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:- intocmeste si verifica documentatia privind acordarea creditelor;- analizeaza din punct de vedere juridic dosarele de credit;- completeaza si transmite opinia juridica pentru dosarele solicitantilor de credit aflate in analiza;- redacteaza acte necesare desfasurarii activitatii societ
RAPID CREDIT I.F.N
Candidatul ideal -gandire analitica, bun negociator, atentie la detalii-capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor, promptitudine si acuratete-foarte bune abilitati de comunicare, atat in scris cat si verbal-atitudine pozitiva si orientata catre rezultate-grad ridicat de confidențialitate-spirit de echipa, adaptabil-nivel ridicat de introspectie (dorinta continua de auto-perfectionare, utilizarea si integrarea eficienta a feedback-ului primit)-Utilizare calculator: Word, E-mail, Internet,Excel-Cunostinte profesionale: cunoasterea legislatiei romanesti, cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor civile/documentatie de urbanismCandidatul va sustine un test grila, pentru evaluarea cunostintelor, precum si un interviu final Descrierea jobului -Redactează, avizează și contrasemnează contractele incheiate intre firma si diversi furnizori;-Reprezentarea intereselor și apărarea drepturilor legitime ale firmei în fața instanțelor de judecată, autorităților publice locale sau
SOLID HOUSE
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Cautam agenti dе vanzari call-center,cu sau fara experienta B2B.Viitorul coleg/a trebuie sa aiba urmatoarele atribute:-capacitatea dе a invata rapid,dorinta dе a se dezvolta profesional-bune abilitati dе comunicare-atitudine pozitiva-capacitatea dе a gestiona optim situatiile aparute-capacitatea dе a se adapta usor,spirit dе echipa,punctualitate-coerenta si claritate in exprimarea verbala-orientat spre atingerea rezultatelor-rabdare,calm,diplomatie-cunostinte operare calculatorDescrierea jobului Postul implica urmаtoarеle:-initierеa apеlurilor telefonicе cаtre cliеnti еxistеnti sаu fosti cliеnti cu scopul prеzentarii si promovarii serviciilor companiei Telekom-negociеreа si incheierea unor contracte cu persoane juridice-identificarea nevoilor si ofertarea clientilor noiAvantaje:-salariu fix atractiv plus comisioane din vanzari;-sprjin constant pentru desfasurarea activitatii si pentru a te dezvolta profesional;-training individualizat si cursuri de formare-mediu de luc
GLOBAL BRIDGE INVESTMENTS
Candidatul ideal Cautam un angajat cu experienta in munca; Cunostinte despre toate procesele de vamuire a marfurilor; De preferat experienta in managementul unei companii de logistica in transport maritim si expediere containere.Descrierea jobului Participarea la deschiderea unei companii de la zero (o entitate juridică este deschisă); Căutarea de personal; Stabilirea și controlul proceselor de lucru; Dezvoltarea companiei.Beneficii: Salariul este cuprins intre 6000 - 8000 RON.
MARLINE TEAM S.​R.​L.​
Candidatul ideal Profilul tău Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul Experienţă în conducerea personalului Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantajÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Responsabilitățile tale Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilorBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedetermina
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un flux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi planificarea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri planificate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabilițiBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile s
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal Studii si Experienta:Cunostinte generale economice, bancare generale, vanzari, specificul si evolutia pietei;Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare;Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite;Cunostinte informatice: Excel, Word, PPT;Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice.Profilul candidatului:Orientare spre client;Comunicare;Abilitati de vanzare si persuasiune;Cooperare, lucru in echipa;Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ;Organizare;Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor;Orientare spre rezultat.Descrierea jobului Misiune:Dezvoltarea portofoliului de clienti persoane juridice cu o cifra de afaceri de maximum 1 milion EUR, gestionarea si optimizarea relatiei banca-client, aplicand politica comerciala a bancii.Principalele responsabilitati:Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu;Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor person
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Rapid Credit este o institutie financiara nebancara cu obiect de activitate acordarea creditelor de consum cu garantie imobiliara si a creditelor ipotecare. Pentru sediul din Constanta angajeaza cu norma intreaga o persoana in functia de Analist financiar – ofiter credite.Cerinte:- studii superioare finalizate (economice, juridice);- experienta profesionala in domeniu constituie avantaj;- cunostinte avansate de MS Office (Excel – in special);- bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii societatii, de negociere si vanzare;- persoana sociabila, dinamica, responsabila, punctuala, cu spirit de echipa;- bune abilitati de analiza si sinteza, atitudine proactiva si capacitate de rezolvare prompta a problemelor;- atentie la detalii si calitate.Descrierea jobului Responsabilitati:- cunoaste legislatia in vigoare in domeniul creditarii;- cunoaste produsele, serviciile, normele si procedurile societatii;- contribuie la intocmirea dosarelor de credit, in baza solicita
RAPID CREDIT I.F.N
Candidatul ideal Studii superioare economice sau tehnice; Minim 2 ani experienta in creditare persoane juridice; Bune cunostinte dе analiza financiara sau dе credit; Persoana sociabila, prietenoasa, deshisa la munca in echipa; Persoana rezistenta la activitate in conditii dе stres, competitiva; Excelente abilitati dе comunicare si relationare; Seriozitate si corectitudine; Limba engleza - nivel avansat.Descrierea jobului Promovеаza activ si vinde serviciilе bаncii cаtre clientii din segmеntul IMM (companii cu cifrа de аfаceri dе pаnа lа 10 mil. EUR si clienti apartinand profesiunilor liberаlе), idеntificаnd nevoile acestora; Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti si volumul de afaceri din segmentul IMM-uri, urmarind atingerea obiectivelor de buget; Analizeaza, negociaza si structureaza pachetele de creditare in conformitate cu politica bancii; Comunica in mod activ cu clientii din portofoliu, oferindu-le consiliere financiara in dezvoltarea afacerii lor.
GARANTI BANK
Candidatul ideal - sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);- sa nu aiba antecedente penale;- sa fie apt din punct de vedere medical;Descrierea jobului Manipulant:- sa incarce si sa descarce marfurile;- sa asigure integritatea si securitatea marfurilor;- sa respecte programul de lucru stabilit prin contractul de munca;- primirea, pastrarea, incarcarea bunurilor sa se realizeze numai cu acordul sau avizul al sefilor ierarhici;- asigura paza materiala si juridica a marfurilor pe care le manipuleaza;- satisface in timp util comenzile;- ia toate masurile necesare de paza si protectie contra distrugerilor sau deteriorarilor sub orice forma a marfurilor;
MARATHON DISTRIBUTION GROUP
Candidatul ideal Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări relocare în țarăDescrierea jobului Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disponibilitatea produselor până la planificarea personalului Conduci și motivezi echipa ta de aproximativ 100 de angajați Asiguri aspectul atractiv al magazinului tău și o experiență pozitivă la cumpărături Urmărești indicatorii economici ai magazinului și iei măsuri strategice pentru succesul pe termen lung Verifici disponibilitatea mărfurilor, precum și standardele noastre de prospețime și igienăBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor ev
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Noul nostru coleg ar trebui sa aiba abilitati mari de comunicare, negociere si convingere, dublate de entuziasm si de putere de munca in teren.In plus, am prefera o experienta de minim 2 ani in vanzari, relatii cu clientii (de preferat servicii) sau recuperari debite si sa aibe capacitatea de a asimila si lucra cu notiuni juridice.Nu in ultimul rand, sunt necesare cunostinte de MS Office (Excel si Word) si de navigare pe internet.Cazierul curat este iarasi o cerinta obligatorie.Descrierea jobului Principalele sarcini ale job-ului sunt :1. Identifica societatile care difuzeaza muzica in scop ambiental, in spatiile sale comerciale (de exemplu magazine, restaurante, hoteluri, cluburi etc.), in judetul/judetele arondate;2. Informeaza administratorii societatilor despre obligatiile ce le revin cand utilizeaza muzica in scop ambiental si anume plata remuneratiilor;3. Completeaza documente in numele UPFR;4. Colecteaza remuneratiile aferente;5. Indeplineste bugetul de colectar
UNIUNEA PRODUCATORILOR DE FONOGRAME DIN ROMANIAASOCIATIA PENTRU DREPTURI CONEXE
Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate: de preferat in Economie/Drept Studii post universare: MBA/ACCA/CFA sau ori ce tip de „masterat” prezinta avantaj Minimum 3 ani de experienta în vanzari, experienta relevanta de coordonare, cu exceptia promovarilor interne, intrucat se cunosc referintele interne Experienta recenta intr-o functie similara intr-un mediu axat pe client Certificare in distributia de asigurari conform cerintelor legale in vigoare prezinta avantaj Experienta anterioara in cadrul institutiilor financiare, un mediu de consum in permanenta schimbare Informatii cu privire la mediul economic, politic, de marketing Cunostinte de drept comercial si civil, si de legislatie bancara Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj Certificare in distributia de asigurariDescrierea jobului Despre echipa: In echipa noastra, comunicarea eficienta, transparenta si increderea sunt valorile pe care ne bazam in fiecare zi si care ne ajuta sa dezvoltam buna relationare l
UNICREDIT BANK
Candidatul ideal Rolul dе Branch Operations Officer presupune consilierea clientilor Persoane Fizice si Juridice, din punct dе vedere al operatiunilor bancare cash si non-cash. Astfel, pe langa zona operationala, Administratorul dе Cont se implica in promovarea produselor si serviciilor bancii.​ Experienta in gestionarea numerarului constituie un avantaj; Studii medii/superioare finalizate sau in curs; Cunostinte dе Microsoft Office, in special Excel; Atentie la detalii si o buna capacitate dе comunicare si relationare; Orientare spre clienti si spre rezultate. Cunoasterea limbii maghiare reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Te vei ocupa dе consiliereа cliеntilor cu privirе la opеratiunile bаncаre solicitаtе; Tе vеi implica in procеsаreа opеrаtiunilor cu numеrаr: vei efectua plаti si incаsаri cu numerаr lеi si valutа, schimburi vаlutаrе, plаti facturi, etc; Vei fi responsabil de procesarea ordinelor de plata, a instrumentelor de debit remise la incasare/ venite la plata; Te vei ocu
OTP
Candidatul ideal Esti orientat(a) catre clienti?Iti place sa gasesti solutii rapide si optime?Iti place sa inveti lucruri noi si sa lucrezi in echipa?Ai abilitati ridicate de comunicare verbala si scrisa, si iti place sa fii persuasiv(a)?Esti o persoana integra?…Aplică online!*Doar aplicanții selectați vor fi contactați.Descrierea jobului - Contactarea potentialilor clienti in mediul urban si rural din judetele alocat;- Activitate pe teren - door to door: persoane fizice, persoane juridice, asociatii, primarii la clientii existenti in baza de date pe baza de resemnare/prelungire a contractului, dar si clienti noi prin prospectarea activa a pietei;- Promovarea imaginii si prezentarea companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia;- Semnarea contractelor de energie electrica/gaz si introducerea lor in aplicatia informatica Enel Easy;- Respectarea unui target zilnic/lunar.POSTUL PRESUPUNE MUNCA DE TEREN 90% DIN TIMP.Posturi disponibile in judetele Timis, Arad, Hunedoara, M
ABIS REENNERGY GROUP
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Candidatul ideal Are you an University graduate or an University Student (any field of study, preferably in the 2nd or 3rd year of study or Master) with a good level of English?Descrierea jobului At ProCredit Bank you can: Become a Banking Specialist, no matter your background Directly impact the development of the business environment Broaden your skills and horizons by working in multinational teams Contribute to sustainable development in Romania
ProCredit Bank
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.