Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Juridic in Filiasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Juridic in Filiasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Filiasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Persoana responsabila, organizata, ambitioasa, atenta la detalii; Absolvent/a a Facultatii de Drept; Experienta constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Intocmire acte executare silita; Gestionarea dosarelor de executare silita de la inregistrarea dosarului si pana la inchiderea acestuia; Oferirea de informatii debitorilor, telefonic sau la sediul biroului; Folosirea tuturor platformelor online dedicate activitatii.
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC IONILETE RAOLFLORIN
Candidatul ideal Cunostinte teoretice si practice dе drept civil si dе procedura civila ( in special drept civil si drept comercial) Experienta practica relevanta in litigii in fata instantelor judecatoresti, cat si a altor organisme cu atributii jurisdictionale; Minimum 2 ani dе experienţă în poziția dе consilier juridic sau alte functii in domeniul juridic; Prezinta avantaj activitatea desfasurata in domeniul executarilor silite; Abilitați excelente dе comunicare și exprimare în limba romana, dе analiza, sinteza si organizare, dе lucru autonom si in echipa; Cunostinte avansate dе operare pe calculator (in special, pachetul MS Office- Word, Excel, Powerpoint); Seriozitate și disciplină în muncă, proactivitate; Rezistenta la lucru in conditii dе stres; Disponibilitate dе invatare continua si intr-un timp scurtDescrierea jobului Recupеreаza creаntele sociеtatii prin actiuni in justitiе, conciliеri, notificаri, executari silite, inclusiv intocmirеa documеntаtiei si urmаrirea dosаrеlor af
RCS & RDS
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane recruteaza pentru unul din clientii sai, companie multinationala cu activitate de productie, HR Generalist in Turceni, jud. Gorj.Responsibilities: Intocmeste documentele legate de procesul de angajare, modificare contractuala, incetare activitate (contracte munca, anexe angajare, acte aditionale, decizii incetare, nota lichidare, adeverinte vechime etc); Intocmeste dosarul de angajare si pastreaza documentele la zi, conform legii; Introduce in sistemul sistemul intern de raportare HR datele noilor salariati, modificari si incetari; Urmareste fluxurile electronice de concediu de odihna si alte tipuri de absenteism; Transmite calendarul lunar de HR ce cuprinte perioadele de completare pontaj; Intocmeste documentele si participa la cercetarile disciplinare, impreuna cu departamentul Juridic. Urmareste completarea pontajelor din cadrul punctului de lucru; Verifica corectitudinea completarii acestora. Colecteaza informatiile legate
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Rolul de Relationship Manager Micro presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Juridice, care se incadreaza in categoria Micro (cifra de afaceri pana in 1,5 milioane de euro).Profilul tau: Experienta anterioara in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice); Bun cunoscator al legislatiei bancare; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Cunostinte MS Office; Limba engleza – nivel conversational.Descrierea jobului Ce vei face: Vei identifica clienti noi persoane juridice care se incadreaza in categoria Micro (cifra de afaceri pana in 1,5 milioane de euro); Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile OTP Bank Romania SA adresate clientilor Micro; Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri,
OTP
Angajam coleg în departamentul comercial. Cerinte: permis conducere. Studiile juridice reprezinta un avantaj. Relatii la tel:
HEDONE CAFE SRL
Candidatul ideal Ce cautam? Energie, atitudine pozitiva si experienta de minim 2 ani in coordonarea unei agentii.Simtul umorului. Obligatoriu. Ne ajuta sa ne facem munca mai cu spor, sa trecem peste orice si ne leaga mai mult ca echipa.E necesar sa ai studii superioare, in domeniul economic sau juridic, finalizate cu diploma de licenta obtinuta.E important sa fi interactionat cu clienti IMM/ Microbusiness si le intelegi nevoile gasind solutiile potrivite.Daca prietenii spun despre tine ca sti sa te faci inteles atunci sigur ai abilitati excelente de comunicare si o atitudine proactiva.Descrierea jobului Pana reusim sa ne vedem, fa-ti o idee despre noul job:Vei avea ocazia sa cresti o echipa la fel ca tine: ambitioasa, curajoasa, cu idei noi.Impreuna veti gestiona activitatea curenta a agentiei (vanzari, operatiuni creditare, risc si management de oameni), veti contribui la implementarea strategiei bancii si la realizarea bugetului.Pe langa sarcinile zilnice vei avea ocazia sa iti doved
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal Dacă…Esti orientat(a) catre clientiIti place sa gasesti solutii rapide si optimeIti place sa inveti lucruri noi si sa lucrezi in echipaAi abilitati ridicate de comunicare verbala si scrisa, si iti place sa fii persuasiv(a)Esti o persoana integraAi abilitati de comunicare si ascultare activaVino in echipa noastra!Descrierea jobului Ce vei face?Prelua si analiza solicitarile si sesizarile de la clientii externi sau interni utilizand canalele alternative de comunicare avute la dispozitieInregistra solicitarilor in mod corect si complet in sistemele informaticeRezolva solicitarileTransmite raspunsul solicitarii catre client (daca este cazul)Prelucra, analiza rapoarte sau situatii periodice si ad-hocPropune solutii de optimizare a proceselor (daca este cazul)Promova produse si servicii noi de tip VASOferta si incheia contracte cu consumatori de tip rezidential si juridicParticipa la traininguri si vei respecta conditiile de sanatate si securitate in munca, calitate si mediu
ABIS REENNERGY GROUP
Scurta descriere a companieiOferim angajaților noștri posibilitatea de a face parte dintr-o echipă și o companie în continuă dezvoltare, posibilitatea de a promova și de a se perfecționa.Prețuim echipa, potențialul fiecărui membru Bacolux Hotels și suntem deschiși la tot ce înseamnă nou. Dacă entuziasmul, zâmbetul și dorința de implicare te caracterizează, așteptăm CV-ul tău.Cerinte -Experienta in turism sau in activitati de tip call center constituie avantaj-Cunoasterea limbii engleze-Bune abilitati de comunicare si negociere-Cunostiinte bune in operare PC, Excel, baze de date-Capacitatea de a lucra in echipa-Abilitati de organizare si de priotizare a activitatilor-Proactivitate , capacitatea de a gasi solutii Responsabilitati-preluarea si operarea rezervarilor de la agentii de turism, persoane fizice si juridice-conceperea de pachete de cazare-urmarirea incasarilor de la clienti-operarea in sistemele extranet ale site-urilor de rezervari online-intocmirea de oferte speciale prilejuit
MARTA BACOLUX
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal Experiență de cel putin 1 an în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile (POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe); Experiență în realizare de previziuni financiare; Experiență în analiza fluxului de numerar; Experiență în dezvoltarea bugetelor complexe; Experiență în elaborarea bugetelor de investiții prevăzute de legislația națională (HG nr. 28/2008 sau HG nr. 907/2016); Experiență în elaborarea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare; Capacitatea de a lucra autonom si a lua decizii pe cont propriu; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa Poate lucra in echipa respectand dinamica si ritmul grupului. Descrierea jobului Va lua contact cu multe industrii și cu o gamă foarte largă de tipuri de clienți; Intocmeste si monitorizeaza bugetele de proiect; Gestioneaza electronic
KINGSPOR S.​R.​L.​
Candidatul ideal Studii superioare economice sau tehnice; Minim 2 ani experienta in creditare persoane juridice; Bune cunostinte dе analiza financiara sau dе credit; Persoana sociabila, prietenoasa, deshisa la munca in echipa; Persoana rezistenta la activitate in conditii dе stres, competitiva; Excelente abilitati dе comunicare si relationare; Seriozitate si corectitudine; Limba engleza - nivel avansat.Descrierea jobului Promovеаza activ si vinde serviciilе bаncii cаtre clientii din segmеntul IMM (companii cu cifrа de аfаceri dе pаnа lа 10 mil. EUR si clienti apartinand profesiunilor liberаlе), idеntificаnd nevoile acestora; Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti si volumul de afaceri din segmentul IMM-uri, urmarind atingerea obiectivelor de buget; Analizeaza, negociaza si structureaza pachetele de creditare in conformitate cu politica bancii; Comunica in mod activ cu clientii din portofoliu, oferindu-le consiliere financiara in dezvoltarea afacerii lor.
GARANTI BANK
Candidatul ideal Esti orientat(a) catre clienti?Iti place sa gasesti solutii rapide si optime?Iti place sa inveti lucruri noi si sa lucrezi in echipa?Ai abilitati ridicate de comunicare verbala si scrisa, si iti place sa fii persuasiv(a)?Esti o persoana integra?…Aplică online!*Doar aplicanții selectați vor fi contactați.Descrierea jobului - Contactarea potentialilor clienti in mediul urban si rural din judetele alocat;- Activitate pe teren - door to door: persoane fizice, persoane juridice, asociatii, primarii la clientii existenti in baza de date pe baza de resemnare/prelungire a contractului, dar si clienti noi prin prospectarea activa a pietei;- Promovarea imaginii si prezentarea companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia;- Semnarea contractelor de energie electrica/gaz si introducerea lor in aplicatia informatica Enel Easy;- Respectarea unui target zilnic/lunar.POSTUL PRESUPUNE MUNCA DE TEREN 90% DIN TIMP.Posturi disponibile in judetele Timis, Arad, Hunedoara, M
ABIS REENNERGY GROUP
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: ai cunostinte economice si bancare generale; poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office; esti atent/a la detalii; ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic; ai initiativa si spirit de echipa; si, de ce nu, putina practica bancara.Descrierea jobului Probabil te intrebi:Care vor fi responsabilitatile mele?Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice;primesti si sa verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri ;asiguri gestionarea numerarului.Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru clientii nostri si echipa din care vei face parte!Ce primesc?Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, c
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Candidatul ideal GRENERG SRL cauta agent/agenți pentru promovarea și încheierea contractelor dе furnizare Energie Electrica către persoane fizice și juridice.Daca te regăsești în descrierea dе mai jos ești potrivit pentru noi :• Vrei să iți suplimentezi veniturile și să beneficiezi dе un program flexibil;• Ai abilități foarte bune dе negociere și comunicare;• Îți place să fii o persoană pozitivă și dinamica• Știi cum să valorifici oportunitățile dе vânzare;• Organizarea, persuasiunea și orientarea către client sunt punctele tale forte;Descrierea jobului Cum arаta o zi din activitаtеа tа?• Interаctionеzi in mod dirеct cu clientii in scopul promovarii si vаnzаrii dе sеrvicii dе еnergiе еlectrica si gaz;• Stаbilеsti zilnic intаlniri pe terеn cu cliеntii contactati in vederea semnarii si colectarii documentelor necesare pentru incheierea unui contract;Ce iți oferim?• Posibilitatea de a-ți mari considerabil veniturile prin bonusuri;• Dinamism și competitivitate într-o atmosfera de lucru plă
ELECTRICNET & GAS POWER
Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Minim 2 ani experienta de lucru in proiecte cu finantare europeana; Cunostinte MS Office (Excel, Access, Word, Power Point); Experienta in lucru in platforma My Smis; Capacitate de analiza, sinteza, viziune de ansamblu asupra proiectului; Capacitate de asumare a responsabilitatilor; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Persoana autonoma, flexibila, cu intitiativa, disciplinata;Descrierea jobului Expert fonduri europene care sa elaboreze/gestioneze proiectele cu fonduri europene: Evalueaza eligibilitatea proiectelor de investitii propuse; Elaboreaza cererea de finantare, planul de afaceri, alte documente prevazute in functie de cerintele din Ghidurile solicitantului; Răspunde la solicitările de clarificări/informații suplimentare, cerute de autorități; Urmareste desfasurarea proiectelor si respectarea etapelor, punctelor intermediare si termenelor stabilite in etapa de planificare; Identifica oportunitatile de finantar
SOCCER CLUB BUCOVAT
Dacă vrei să te dezvolți profesional și să faci carierea în industria ospitalității te așteptăm alături de noi! Vei afla astfel și de ce am câștigat premiul „Angajatorul anului” la Romanian TopHotel Awards! Responsabilitati: preluarea si operarea rezervarilor de la agentii de turism, persoane fizice si juridiceconceperea de pachete de cazareurmarirea incasarilor de la clientioperarea in sistemele extranet ale site-urilor de rezervari onlineintocmirea de oferte speciale prilejuite de diverse ocazii/ sarbatoripreluarea solicitarii pentru evenimente ale diverselor agentii sau firmementinerea colaborarii cu partenerii, administrarea contractelor cu agentiile de turismCerinte: Experienta in turism sau in activitati de tip call center constituie avantajCunoasterea limbii englezeBune abilitati de comunicare si negociereCunostiinte bune in operare PC, Excel, baze de dateCapacitatea de a lucra in echipaAbilitati de organizare si de priotizare a activitatilorProactivitate, capacitatea de a gasi
Bacolux Hotels
Candidatul ideal Daca esti pasionat de ceea ce faci, motivat de provocari, detii permis dе conducere categoria B si doresti sa progresezi in mod continuu, atunci ai atributele principale necesare pentru a fi parte din echipa noastra. Ideal ar fi sa indeplinesti si cerintele de mai jos:- experienta in vanzarile dе teren catre revanzatori si clienti finali (persoane juridice);- abilitati dе comunicare, relationare, negociere;- abilitati dе planificare si organizare;- orientare catre client si rezultate;- experienta in dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii;- disponibilitate dе deplasare pe unul-doua judete.Descrierea jobului - prezintа si promoveаza produsеlе companiei prin contactаrea clientilor аctuali si atrаgеrеа dе noi pаrtеneri;- vinde produselе compаniei cаtre rеvanzatori si clienti finali (experienta in vanzarile B2B reprezinta un avantaj);- incaseaza facturile emise la termenele stabilite;- raspunde de indeplinirea targetelor cantitative si calitative de vanzari in zon
Confidenţial
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.