Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Juridic in Huedin

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Juridic in Huedin

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Huedin si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal "Suntem în căutarea unei persoane pentru postul de CONSILIER JURIDIC/SecretarDorim în colectivul nostru o persoană sociabila, receptiva, organizata, comunicativa, responsabila și care sa agreeze munca cu publicul.Cerințe: Studii medii/ superioare; Cunostințe de tehnoredactare (Microsoft Office); Competente de comunicare ; Atenție distributivă; bilitati de organizare a muncii; Experiență în domeniul secretariatului poate reprezenta un avantaj.Descrierea jobului Caracteristicile principale ale postului : Tehnoredactare documente; Obținerea si pregatirea documentațiilor pentru întocmirea actele notariale; Efectuarea înregistrărilor în registrele specifice activității notariale; Asigurarea corespondentei cu clienții biroului.Beneficii: ​Salariul este cuprins intre 3 000 - 4 000 RON; Se ofera bonusuri in functie de performanta; Program Luni - Vineri: 9 - 17 .Asteptam cu interes CV-urile dumneavostra, la adresa de e-mail [email protected]
GHILE BUZAN A.​ CRISTIAN IOAN BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL
Candidatul ideal - Studii superioare în domeniu juridic,- Foarte bune cunoștințe ale pachetului MS Office (în special Word și Excel),- Persoană descurcăreață, receptivă, abilitati bune de organizare, activă, atentie mare la detalii, pregatita sa discute cu clientii- Spirit de echipă și o atitudine proactivă.- Experienta constituie un avantaj.Mai multe detalii se vor discuta in cadrul interviului.Descrierea jobului - Redactare contracte de inchiriere, acte aditionale- Participarea in Instantele de judecata- Redactare cereri, ordonante de plata, intampinari, apel- Indosariere- Tinerea in evidenta a contractelor de inchiriere, a situatiei locatarilor, a proceselor pe rol
SOMPAN INVEST
Candidatul ideal Cerințe:• Studii superioare juridice;• Experiență dе minim un an constituie un avantaj• Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj.Descrierea jobului · Asigură desfășurareа în condiții de lеgalitate a tuturor activităților derulаte dе sociеtate;· Oferă asistеnta juridicа tuturor dеpartamеntеlor din cаdrul sociеtății;· Rеdactează contracte si/sau alte documente legale referitoare la activitatea societății (adrese, notificari etc);· Verifică legalitatea actelor cu caracter juridic şi administrativ primite spre avizare;· Analizează contractele intre societate si furnizori si le adaptează conform legislației comerciale si civile si intereselor societății;· Mentine relatia cu colaboratorii companiei ( avocati, notari, topografi) privind desfasurarea in bune conditii a activitatilor companiei.
MIB PRODCOM
Candidatul ideal Consilier juridic – Iulius Mall Cluj- studii superioare finalizate in domeniul juridic- cunostinte aprofundate in domeniul dreptului civil, dreptului comercial, dreptului muncii- experienta pe un post similar- cunostinte bune de limba englezaDescrierea jobului Consilier juridic – Iulius Mall Cluj- verifica legalitateaactelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare- acorda consultatii juridice tuturor departamentelor companiei si, dupa caz, chiriasilor mall-ului.
ATTRIUS DEVELOPMENTS
Candidatul ideal - Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Esti o persoana zambitoare, pozitiva;- Te caracterizeaza proactivitatea si perseverenta;- Esti absolvent(a) de studii superioare (profilul economic constituie un avantaj);- Ai minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari;- Detii permis auto – categoria B.Descrierea jobului In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Libra, in cadrul unei sucursale din Cluj . Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti persoane juridice solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.).Salariul lunar pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii porneste de la 5.000 brut - in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.- Cauta in mod activ potentiali clienti Persoane Juridice, stabileste si partic
Libra Bank
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Scurta descriere a companieiJob Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori.Cerinte Job Consult caută o persoană pasionată de domeniul juridic pentru un birou notarial din Cluj-Napoca.Ce fel de persoană căutăm?– Cu experiență juridică sau pe un post similar (pentru redactare acte cu conținut juridic) – experiență în interacțiunea cu clienții și autoritățile,– Capabilă să înțeleagă nevoile și interesele biroului,– Care va gestiona tot fluxul unui act notarial: strângere date, realizare dosar, redactare și revizuiri,– Serioasă, punctuală și responsabilă în îndeplinirea sarcinilor de serviciu– Studii juridice finalizateResponsabilitatiResponsabilității:– Tehnoredactarea de acte juridice în principal și activitățile subsecvente acestora.Alte informatiiEXPERIENȚĂ NECESARĂ ÎNTR-UN BIROU NOTARIAL – MINIM 1 AN DE ZILE!!!Locație: Bulevardul
LAȚCU CRISTINA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ
Candidatul ideal - Experiență de peste 1 an în activitate notarială/juridică (secretariat notarial, operator redactare acte notariale etc.) este de dorit și constituie avantaj- Studii superioare, de preferat absolvent/ă al/a facultății de drept- Experiență și rapiditate în tehnoredactarea actelor notariale în conformitate cu documentația disponibilă și cerințele clientului, ortografierea corectă a textelor astfel redactate- Experiența în lucrul cu registrele, arhiva notarială și ghidurile de evaluare, constituie avantaj- Excelente abilități de comunicare și relaționare interumană, precum și o fire veselă, sociabilă, extrovertită și comunicativă sunt o necesitate- Capacitatea de a lucra în condiții de stres (datorat ocazional volumului mare de muncă) și de a rezolva probleme multiple în același timp- Orientare către client și amabilitate- Seriozitate la locul de muncă și disponibilitatea de a lucra ocazional peste program- Cunoștințe bune de operare în MS Office (Word)Descrierea jobului
MARGA A.​ AMALIA NICOLETA NOTAR PUBLIC
Descrierea jobului * Reviews, drafts and negotiates agreements and transaction documents in compliance with applicable policies and legal and ethical standards, under the supervision (as required) of more senior Contract Services staff, including in:+ Responding, within established guidelines, to customers’ RFP/RFQs, vendor qualification documents and contractual requests;+ drafting and negotiating with customers, appropriate contractual language to reflect the business interests and policies of the parties;* Takes the Contracts Lead role on+ less complex international and multi-BU project contracts+ less complex frame agreements (single WA), but takes the Contracts Lead role (including the Global Contracts Lead role on GSAP accounts) on more complex projects and frame agreements as experience develops.* Participates in the approval process to assist business owners in making informed decisions and secure appropriate approvals.* Interfaces with customers, members of the legal team and
EMERSON
Candidatul ideal Experienta anterioara in vanzarea produselor pentru persoane juridice - minimum 3 ani; Cunostinte avansate de analiza financiara; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Bun cunoscator al legislatiei bancare; Cunostinte avansate MS Office; Limba engleza - avansat (vorbit, scris, citit).Descrierea jobului Ce vei face: Vei identifica oportunitatile de vanzare (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toate produsele si serviciile OTP Bank Romania SA adresate clientilor persoane juridice (cu cifra de afaceri pana in 10 mil. euro) Vei oferi consultanta clientilor persoane juridice privind toate tipurile de produse si /sau servicii bancare a caror vanzare o intermediezi; Vei dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care vei face parte; Vei colecta documentatia aferenta tipului de produs si vei dep
OTP
Candidatul ideal Leasing Manager Cluj- studii superioare in domeniul juridic sau economic constituie un avantaj- cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat si utilizarea pachetului MS Office (Excel, Word)- bune abilitati de negociere si persuasivitate- capacitate de organizare si prioritizare- capacitate de analiza si siteza- initiativa si atitudine pozitiva- negociaza si monitorizeaza contractele de inchiriere a spatiilor office- prospecteaza piata in vederea indentificarii potentialilor clienti- prezinta locatiile potentialilor chiriasi- redacteaza, verifica si semneaza contractele de inchiriere,- reprezinta compania in relatiile cu clientiiDescrierea jobului Leasing Manager Cluj- studii superioare in domeniul juridic sau economic constituie un avantaj- cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat si utilizarea pachetului MS Office (Excel, Word)- bune abilitati de negociere si persuasivitate- capacitate de organizare si prioritizare- capacitate de analiza si siteza- initiativa
ATTRIUS DEVELOPMENTS
Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate. Experiența anterioară în domeniu, experiența în Project Management și/sau cunoștințe juridice reprezintă un avantaj; Ai spirit antreprenorial, să fii perseverent și orientat către rezultate; Ai foarte bune abilități de comunicare; Ai capacitate analitică și de sinteză; Ai disponibilitate pentru activitate de teren; Ai permis de conducere categoria B; Constituie un avantaj să cunoști limba engleză și / sau germană la nivel conversațional; Ai cunoștințe avansate de MS Office (Excel, PowerPoint).Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera taalături de noi!Rolul tău Vei gestiona procesul de obținere a autorizațiilor de construire/demolare/funcționare a magazinelor, a proiectării și realizării de studii tehnice și juridice, precum și a avizelor/adreselor necesare; Vei gestiona
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie:- să aibă bune abilităţi de comunicare interpersonală în scris și oral;- să îi placă să facă lucrurile cu atenţie;- să fie serios și foarte atent la detalii;- să fie deschis la minte și dornic să învețe lucruri noi, atât în domeniul juridic, cât și în cel al relaționării cu clienții;- să dea dovadă de corectitudine, seriozitate, spirit de echipă. Descrierea jobului ​- Gestionează activitati administrative;- Oferă asistenta online / telefonic in limita competentelor;- Preia și redacteaza corespondenta societatii;- Introduce date in sistemul informatic;- Gestioneaza arhiva societatii;- Întocmește facturi și avize de expeditie.
CHIS MIHAELA SI ASOCIATII SCA
Candidatul ideal AGENT VANZARI D2D-persoana activa cu sau fara experienta anterioara in vanzari-abilitati foarte bune de comunicare-atitudine orientata catre client-persoana persuasiva , pozitiva-capacitate rapida de asimilare a unor cunostinte noi-atentie sporita la detaliiDescrierea jobului Cautam urgent 5 persoane pentru pozitia de agent vanzari in domeniul energetic pe diverse zone in judetele Cluj , Alba , Bistrita-Nasaud .Activitatea este in special de teren (vanzare de tip door to door D2D ) si presupune ofertarea diversilor clienti persoane fizice sau juridice din zona alocata .Se ofera salarizare fixa in baza unui contract individual de munca cu un venit fix plus comisioane in functie de realizarile lunare .
BLUE STAR TRADING
Tmpreuna suntem Lidl, angajator de top atat tn Romania cat si tn Europa pentru al cincilea an consecutiv si te asteptam tn echipa noastra pentru a face primul pas tn cariera ta alaturi de noi! Rolul tau Vei gestiona procesul de obtinere a autorizatiilor de construire/demolare/functionare a magazinelor, a proiectarii si realizarii de studii tehnice si juridice, precum si a avizelor/adreselor necesare; Vei gestiona relatia cu proprietarii, cu firmele de proiectare si cu autoritatile locale tn vederea obtinerii autorizatiilor de construire/demolare/functionare a magazinelor si a avizelor/adreselor necesare; Vei analiza mediul extern: piata imobiliara, companiile concurente, conditiile socio-economice; Vei avea parte de scolarizare personalizata pe segmentul de business tn care vei activa. Oferta noastra Tti pregatim un plan de scolarizare personalizat si un trainer dedicat. Pentru ca ne recompensam pe masura angajatii, tti oferim un salariu motivant, tichete de masa si tichete cadou oferi
LIDL ROMANIA
Candidatul ideal Începe o carieră de succes alături de Napoca Imobiliare!De peste 7 ani de zile contribuim la dezvoltarea oamenilor din cadrul agenției, reușind să atingem împreună cele mai înalte standarde. De-a lungul timpului am creat legături strânse cu oameni pasionați, dornici de noi provocări, într-un mediu prosper și foarte dinamic.În ultimii ani am obținut distincții importante la marile evenimente naționale din domeniul imobiliar (premiul pentru cea mai eficientă investiție în educație, premiul pentru cea mai accelerată ascensiune, agenția anului 2020 în Cluj-Napoca) datorită proceselor, obiectivelor îndrăznețe și a oamenilor ce fac parte din echipa noastră.Suntem în continuă expansiune și dorim să avem alături de noi oameni cu spirit antreprenorial, oameni care își doresc să obțină performanță și au nevoie de un mediu care să le faciliteze și accelereze dezvoltarea.Candidatul ideal are următoarele calități: Spirit antreprenorial Automotivare Adaptabilitate Dorința de a învăț
IMOBILIARE NAPO CASA REAL ESTATE
Short company descriptionAbout us:At PwC, our purpose is to build trust in society and solve important problems. We’re a network of firms in 155 countries with over 284,000 people who are committed to delivering quality in assurance, advisory and tax services. Requirements -University degree;-Good knowledge of tax legislation (corporate income tax);-Good knowledge of Romanian Accounting Standards;-Legal knowledge is a plus;-Strong written and verbal communication skills;-Very Strong English Skills;-Team player skills;-Good computer skills (Word, Excel, Power Point).ResponsibilitiesWithin this role, you’ll have the chance to specialize on Corporate Taxation:-General Tax advice;-Tax review;-Corporate Tax Compliance;-Assistance with Tax authorities;-Liaising with clients, authorities and auditors;-Transfer Pricing;-Mergers & Acquisitions;-International Tax Planning and Structuring.
PWC ROMANIA
Companie verificată
Aplica rapid
O companie specializată în tranzacții imobiliare cu o vechime de peste 25 de ani pe piața imobiliară din Cluj-Napoca își extinde departamentul de vânzări.  Căutăm un asistent manager! Candidatul ideal  Căutăm persoane care se implică 100% în ceea ce fac, orientate spre rezultat si motivate să învețe și să se autodepășească zilnic!  Dacă ești în căutarea unui loc de muncă dinamic, plin de satisfacții profesionale și financiare, dacă dorești să fii respectat, apreciat, să înveți lucruri noi, să te dezvolți personal și profesional și să faci din meseria ta o pasiune, la noi găsești mediul potrivit pentru toate aceste lucruri! Vei menține o strânsă legătură în activitățile tale cu Directorul de Vânzări, cu agenții din departamentul vânzări cât și cu colegii din departamentele-suport Juridic și HR. Descrierea jobuluiActivităţi  administrative: email, prospectare piață și operarea bazei de dateConsilierea telefonică a clienţilor Construirea şi promovarea prin d
ASENTRA HR SRL (Starjobs)
Candidatul ideal Your role will be to manage the relationship between local partners and other departments within the company.Requirements: University degree in the field of business, IT/ telecom, foreign languages, or other related fields Working in a multinational company is an advantage Excellent English skills both speaking and writing Knowledge of an additional language is an advantage Excellent communication and interpersonal skills Good use of Microsoft Office Tools (Outlook, Excel, Word) Good prioritization and time management skills Negotiation Skills Decision-making capacity and taking responsibility Smart, proactive, and a quick learner with organizational agility and strong attention to detail Effective team player.Descrierea jobului Role Expectations: Act as a liaison between the sales team and local partners Maintaining business relationships with current and new partners Collaborate with the sales team to understand customer requirements Source and select partners and pr
GLOBAL CONVERGENCE
Candidatul ideal Esti pasionat dе zona digitala ?Esti orientat spre antingerea obiectivelor ?Ne dorim un coechipier care: Sa aiba experienta in vanzarea produselor si a serviciilor bancare de cel putin trei ani, pentru a ne asigura ca stie cum functioneaza mediul dе afaceri local si sectorial. Sa stie cum sa identifice nevoia clientului, astfel incat sa ii propuna solutiile potrivite. A absolvit o facultate cu profil economic. Cu siguranta cunoaste pachetul MS Office, are abilitati excelente dе comunicare, vanzare si negociere. Cunoaste o limba straina de circulatie internationala, pentru a putea oferi solutii potrivite si clientilor de alta nationalitate.Descrierea jobului Cu ce ne vei ajuta/Ce vei face: Identificarea oportunitatilor de vanzare catre clientii persoane juridice si fizice; Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si a serviciilor bancare; Participarea activa la realizarea obiectivelor de vanzari, atat cantitative cat si calitati
TECHVENTURES BANK
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.