Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Juridic in Jimbolia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Juridic in Jimbolia

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Jimbolia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Descrierea jobului Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal si profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.- In
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal - Licentiat in stiinte juridice- Experienta pe un post similar in domeniul asigurarilor dе minimum 3 ani- Experienta in Instanta de minim 3 ani- Cunoscator al limbii engleze- Calitatea dе membru al Colegiului Consilierilor Juridici reprezinta un avantaj- Capacitate dе organizare si prioritizare a sarcinilor- Atentie la detalii- Usurinta dе a lucra la mai multe proiecte concomitent- Reale capabiliatti dе negociator si mediator- Experienta in redactarea si verificarea dе contracte comerciale- Experienta si practica juridica in relatia cu instantele judecatoresti, Registrul Comertului, alte autoritati ale statului- Experienta si practica juridica in domenii precum: drept comercial, drept civil, drept procesual civil, drept penal, dreptul munciiRESPONSABILITATI:- Redаctarеа actelor juridicе, atestаrea identitаtii pаrtilor, a consimtаmаntului, а continutului, a datei аctelor incheiate cаrе au legаtura cu societatea- Verificarea documentelor cu caracter juridic care fac part
EUROINS ROMANIA ASIGURARE-REASIGURARE
Candidatul ideal - Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Esti o persoana zambitoare, pozitiva;- Te caracterizeaza proactivitatea si perseverenta;- Esti absolvent(a) de studii superioare (profilul economic constituie un avantaj);- Ai minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari;- Detii permis auto – categoria B.Descrierea jobului In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Libra, in cadrul unei sucursale din Timisoara sau Cluj. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti persoane juridice solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.).Salariul lunar pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii porneste de la 5.000 brut - in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.- Cauta in mod activ potentiali clienti Persoane Juridice, stabile
Libra Bank
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, ascultare activa. Ambitie, dorinta de autodepasire, orientare catre rezultate. Capacitatea de a comunica corect in scris in limba romana. Constituie un avantaj experienta in Telesales sau in Vanzari. Atitudine pozitiva si orientata catre gasirea de solutii. Orientare catre client si capacitatea de a mentine o relatie de business pe termen lung. Cunostinte de utilizare PC nivel mediu.Descrierea jobului Obiectivul jobului este vanzarea catre clienti persoane juridice, firme sau institutii publice, a echipamentelor individuale de protectie (EIP: bocanci cu protectie, manusi de lucru, imbracaminte de inalta vizibilitate, casti de protectie, masti si semimasti pentru protectie respiratorie, articole pentru lucru la inaltime, etc.) si a articolelor de imbracaminte de lucru (salopete, tricouri, jachete de lucru, etc.).Nu se fac deplasari la client, intreg procesul de vanzare fiind facut la distanta, prin telefon, e-mail, SICAP
FEELBOX RO
Candidatul ideal Basic qualifications:Bachelor’s degree in any discipline is preferred;1 – 2 years of experience in data-driven business operations processes – BPOs, Operations processes;Database management is considered advantage;Skills:- Strong written and oral communication skills in English;- Medium written and oral communication skills in Spanish;- Good working knowledge of MS Office; MS Outlook, and MS Excel proficiency is an advantage;- Strong attention to details;- Ability to analyze and identify patterns in large data sets;- Decision making aptitudes based on given guidelines and in ambiguous contexts;- Must be comfortable working with large data sets;- Very good knowledge and experience in internet navigation and research – finding specific information about products in a timely manner.- Knowledge of consumer product safety regulations;- Experience in product safety and/or regulatory compliance management with government agencies;- Knowledge of basic SQL.Descrierea jobului Th
Amazon Romania
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONSBachelor’s degree in any discipline; business or technical background is considered an advantage;Minimum 1 to 3 years of experience in managing people and interacting with customers/stakeholders;Excellent command of spoken and written English;Excellent communication skills with the ability to communicate to all levels;Demonstrated ability to manage, motivate, and influence work behaviors;Demonstrated problem solving and analytical capability.PREFERRED QUALIFICATIONSBackground in Business Process Outsourcing (financial services, customer service, etc.);Supply Chain management, Centralized Purchasing or Consumer Retail experience is being considered a plus;Descrierea jobului The Product Compliance teams ensure that Amazon transactions satisfy legal and safety requirements. We coordinate the aspects of product transactions that are regulated (distribution, shipping, sale, and import/export). This involves analyzing product import documentation and flag
Amazon Romania
Candidatul ideal The right candidate will have:· B2 Italian written proficiency and English B2.· Good working knowledge of MS Office, MS Excel, MS Outlook.· Strong attention to detail.· Ability to analyze and identify patterns in large data sets.· Good knowledge and experience in internet navigation and research.· 1-3 years of professional experience in data-driven business environment.Preferred qualifications:If you are engaging, innovative, supportive, or a problem solver we want to hear from you!Why Amazon?Since our beginnings in 1995, Amazon has been pushing the boundaries of possible further and further. Whether it’s exploring successful new business lines, pushing our technology and processes to get the very quickest delivery times for our customers or delivering record volumes, Amazon has achieved incredible feats in defining industries.Our journey to become the Earth’s most customer-centric company is one full of exciting innovation, pace and change. From the second an order is
Amazon Romania
Candidatul ideal The right candidate will have:· B2 Spanish written proficiency and English B2.· Good working knowledge of MS Office, MS Excel, MS Outlook.· Strong attention to detail.· Ability to analyse and identify patterns in large data sets.· Good knowledge and experience in internet navigation and research.· 1-3 years of professional experience in data-driven business environment.Preferred qualifications:If you are engaging, innovative, supportive, or a problem solver we want to hear from you!Why Amazon?Since our beginnings in 1995, Amazon has been pushing the boundaries of possible further and further. Whether it’s exploring successful new business lines, pushing our technology and processes to get the very quickest delivery times for our customers or delivering record volumes, Amazon has achieved incredible feats in defining industries.Our journey to become the Earth’s most customer-centric company is one full of exciting innovation, pace and change. From the second an order is
Amazon Romania
Candidatul ideal The right candidate will have:· B2 French written proficiency and English B2.· Good working knowledge of MS Office, MS Excel, MS Outlook.· Strong attention to detail.· Ability to analyse and identify patterns in large data sets.· Good knowledge and experience in internet navigation and research.· 1-3 years of professional experience in data-driven business environment.Preferred qualifications:If you are engaging, innovative, supportive, or a problem solver we want to hear from you!Why Amazon?Since our beginnings in 1995, Amazon has been pushing the boundaries of possible further and further. Whether it’s exploring successful new business lines, pushing our technology and processes to get the very quickest delivery times for our customers or delivering record volumes, Amazon has achieved incredible feats in defining industries.Our journey to become the Earth’s most customer-centric company is one full of exciting innovation, pace and change. From the second an order is
Amazon Romania
Candidatul ideal - Bachelor’s degree in any discipline is preferred;- 1 – 2 years of experience in data-driven business operations processes- BPOs, Operations processes; Database management is considered advantage;Skills:- Strong written and oral communication skills in English;- Medium written and oral communication skills in Italian;- Good working knowledge of MS Office; MS Outlook, and MS Excel proficiency is an advantage;- Strong attention to details;- Ability to analyze and identify patterns in large data sets;- Decision making aptitudes based on given guidelines and in ambiguous contexts;- Must be comfortable working with large data sets;- Very good knowledge and experience in internet navigation and research – finding specific information about products in a timely manner.- Knowledge of consumer product safety regulations;- Experience in product safety and/or regulatory compliance management with government agencies;- Knowledge of basic SQL.Descrierea jobului The Product Complia
Amazon Romania
Candidatul ideal Bachelor’s degree in any discipline is preferred;1 – 2 years of experience in data-driven business operations processes – BPOs, Operations processes;Database management is considered advantage;Skills:- Strong written and oral communication skills in English;- Medium written and oral communication skills in French;- Good working knowledge of MS Office; MS Outlook, and MS Excel proficiency is an advantage;- Strong attention to details;- Ability to analyze and identify patterns in large data sets;- Decision making aptitudes based on given guidelines and in ambiguous contexts;- Must be comfortable working with large data sets;- Very good knowledge and experience in internet navigation and research – finding specific information about products in a timely manner.- Knowledge of consumer product safety regulations;- Experience in product safety and/or regulatory compliance management with government agencies;- Knowledge of basic SQL.Descrierea jobului The Product Compliance t
Amazon Romania
Candidatul ideal - Disponibilitate de a efectua activitati de teren (80% din timpul alocat activitatii);- Experienta in activitati pe teren constituie un avantaj;- Abilitati foarte bune de negociere, comunicare si rezolvare de probleme;- Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate;- Masina proprie - obligatoriu.- Formele de colaborare - PFA, SRL, II, IF (conditie obligatorie)Descrierea jobului - Efectueaza proceduri de colectare pe cale amiabila interactionand personal cu debitorii la domiciliul acestora;- Identifica cele mai bune solutii de plata si negociaza termenii de plata cu debitorii intr-o maniera profesionala;- Dezvolta si actualizeaza permanent baza de date cu debitori, colectand informatii din teren.
EOS KSI
Candidatul ideal ATENTIE: nu se vor lua in considerare CV-urile depuse fara completarea interviului online de 3 intrebari aferent acestui post.Candidatul ideal:Are cunostinte administrare imobile, relizarea lucrarilor de constructie, semnare contracte, este capabil de a propune strategii de realizare a obiectivelor, are experienta in obtinerea avize, autorizatii.Activitate:Trebuie să poți dezvolta relații de lucru bune cu o gamă largă de oameni. De asemenea, va trebui să fiți bine organizat / organizata și să aveți abilități excelente de comunicare vorbită și scrisă, sa lucrati ordonat, precum și abilități de management al angajatilor, clienților, furnizorilor și propriilor activitati.Trebuie să ai capacitatea de a gestiona un volum de muncă variat și complex. De asemenea, să aveti cunoștințe tehnice despre construcții întrucât veți fi responsabil / responsabila pentru un buget lunar de mententanta si unul anual de investitii. Experienta in domeniu este importanta intrucat relatiile pr
CIT Grup
Candidatul ideal Studii si Experienta:Profilul candidatului: Orientare spre client; Comunicare; Abilitati de vanzare si persuasiune; Cooperare, lucru in echipa; Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ; Organizare; Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor; Orientare spre rezultat.Descrierea jobului Misiune:Dezvoltarea portofoliului de clienti persoane juridice cu o cifra de afaceri de maximum 1 milion EUR, gestionarea si optimizarea relatiei banca-client, aplicand politica comerciala a bancii.Principalele responsabilitati: Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu; Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale; Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client; Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor a caror responsabilitate o are; Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilo
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Descrierea jobului Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal si profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.- In
PROFI ROM FOOD
Scurta descriere a companieiALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.Cerinte Vino sa fim parteneri de incredere ai clientilor nostri, sa le fim alaturi in toate etapele vietii: de la primul credit pentru educatie, la prima masina, la prima casa si la primul business.Sa ii ajutam sa isi implineasca visele!Vino sa iti implinesti propriul vis: sa ai un job sigur, intr-o echipa unde vocea iti este ascultata, sa fii incurajat/a si ajutat/a sa inveti!Acum este vremea ta!Poti fi viitorul nostru coleg/a daca:esti
Alpha Bank
Candidatul ideal - Preferabil cu experienta in pozitii similare;- Entuziasm, pasiune, energie, integritate;- Organizat/a, eficient/a, spirit de echipa;- Cunostinte avansate Microsoft Office.- Experienta program Syntesio, WinMentor, sau orice program de ERP, constituie un avantajDescrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati:- Receptie marfa atat fizic cat si in programul de contabilitate- Introducere facturi furnizor (produse si servicii aferente);- Preluarea marfii si stocarea acesteia in depozit- Operatiuni contabile preliminare efectuarii NIR ;- Preluare comenzi clienti;-Procesare comenzi clienti (persoane fizice si juridice);- Facturare clienti, evidenta facturilor fizic si scanatul acestora catre clientii Top Tech.- Comunicare cu operatorii logistici si emiterea AWB-urilor in platforma curierilor- Pregatirea coletelor pentru clienti.- Emitere avize, certificate de garantie, bonuri consum, note transfer.- Verificare periodica stoc disponibil pentru a asigura disponibilitate
TOP TECH
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.