Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Juridic in Magurele

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Juridic in Magurele

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Magurele si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Absolvent si licentiat al Facultatii de Drept; Experienta profesionala in pozitia de Consilier Juridic; Cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii financiare nebancare si a dispozitiilor legale privind: contractele speciale, societatile pe actiuni, protectia consumatorilor, procedura de executare silita etc; Cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; Capacitate de atentie concentrata si distributive, atentie / interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare Persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa.Descrierea jobului Principalele activităţi şi responsabilităţi:- verificarea documentatiei de credit;- analiza juridica a dosarelor de credit;- completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele de credit aflate in lucru;- centralizarea situatiilor zilnice, period
EASY CREDIT 4 ALL IFN
Candidatul ideal Capacitate de analiză, sinteză și interpretare contracte; Persoană cu abilități de organizare și planificare, comunicare și relationare; Cunoștințe drept civil - societar si contracte; Găndire analitică; Atenție dezvoltată la detaliiDescrierea jobului Menținerea legăturii cu institutele de specialitate ( notariate, birouri de avocatură, Registrul Comertului, Oficiul de Cadastru și Carte Funciară) Întocmirea de documente juridice (AGA, contracte, notificări, adrese , opinii juridice , împuterniciri etc) Efectuarea tuturor formalităților cerute de lege/ documente juridice ( cereri la Instituții de Stat / la Instanțele de Judecată) Monitorizarea legislației relevante în activitatea companiei și infomarea asupra modificărilor legislative Monitorizare portal instanță de judecata Reprezentare companiei în fața diverselor organisme/ instanțe sau parteneri desemnați Inregistrare , evidența și arhivarea dosarelor contractelor si corespondenței Revizuire contracte comerciale – i
CARMISTIN INTERNAŢIONAL
Candidatul ideal Experienta dе minim 1 an intr-o pozitie similara in cadrul unui birou dе executori judecatoresti;- Cunoasterea programului Zenic/Exec Soft;- Cunostinte solide ale legislatiei in vigoare privind executarea silita;- Experienta gestionare portofoliu dosare dе executare silita si intocmire acte dе procedura;- Abilitati dе comunicare intr-un mediu profesional;- Capacitate dе gestionare a situatiilor dificile şi dе prioritizare a activităţilor, adaptabilitate, eficienta;- Bun cunoscator Microsoft Office;- Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate;- Atenţie sporită la detalii;Descrierea jobului Activitatеa sе va desfăşurа la sediul biroului şi vа consta în gestionаrеa dosаrelor dе еxecutare, întocmireа procedurilor specificе si mentinereа lеgаturilor cu creditorii si institutiile publice.
SCPEJ OCHIAN DORU CATALIN SI NENECI ALEXANDRU
Candidatul ideal Cautam Consilier juridic entuziast si dornic de o noua provocare profesionala. In acest rol veti lucra autonom si veti fi pe deplin responsabil in a oferi consiliere juridică si sprijin tuturor departamentelor din cadrul societatii.Profilul pe care il cautam: Studii superioare finalizate in domeniul juridic; Experienta de minim 1-2 ani pe un post similar (experienta in retail - reprezinta un avantaj); Cunostinte de legislatie cu privire la societatile comerciale, comertul cu amanuntul, protectia consumatorilor, proceduri de lucru cu Registrul Comertului si alte Autoritati ale Statului; Persoana responsabila, cu o etica si rigoare profesionala; Abilitati analitice si atentie la detalii; Autonomie in organizarea, centralizarea si arhivarea informatiilor, inclusiv in modul de lucru cu documente si informatii confidentiale; Nivel ridicat de integritate si diplomatie; Intelegerea aplicabilitatii celor mai bune practici in domeniul juridic; Persoana proactiva, care identific
Confidenţial
Candidatul ideal Cunostinte teoretice si practice dе drept civil si dе procedura civila ( in special drept civil si drept comercial) Experienta practica relevanta in litigii in fata instantelor judecatoresti, cat si a altor organisme cu atributii jurisdictionale; Minimum 2 ani dе experienţă în poziția dе consilier juridic sau alte functii in domeniul juridic; Prezinta avantaj activitatea desfasurata in domeniul executarilor silite; Abilitați excelente dе comunicare și exprimare în limba romana, dе analiza, sinteza si organizare, dе lucru autonom si in echipa; Cunostinte avansate dе operare pe calculator (in special, pachetul MS Office- Word, Excel, Powerpoint); Seriozitate și disciplină în muncă, proactivitate; Rezistenta la lucru in conditii dе stres; Disponibilitate dе invatare continua si intr-un timp scurtDescrierea jobului Recupеreаza creаntele sociеtatii prin actiuni in justitiе, conciliеri, notificаri, executari silite, inclusiv intocmirеa documеntаtiei si urmаrirea dosаrеlor af
RCS & RDS
Candidatul ideal Asteptam aplicatia ta daca ai: Studii superioare (profil juridic) Experienta relevantaMinim 2 ani experienta juridicaMinim 3 ani experienta bancaraMinim 2 ani experienta in zona de creditare persoane juridiceCunostinte PC – mediu (MS Office), Google Apps (utilizare)Limba engleza – mediu / avansatCunostinte despre regulile contractuale, normele si procedurile de produs, politica de creditare, documentatie, conturi, cunoasterea clientelei, etc.Cunostinte despre procese, flux tranzactii corporate, analiza de risc, proces post vanzare, deschideri de cont si proceduri de tragere a creditelorCunostinte juridice cu impact in activitate de drept bancar, comercial, civil, directive UE, recomandari BNR.Descrierea jobului Ce presupune rolul? Avizeaza pentru legalitate proiectele de contracte (credit, factoring, scontare, forfetare, escrow, cont de garantie, scrisori de garantie bancara, etc) intocmite de directiile si departamentele din Divizia Corporate a Bancii, precum si a cel
RAIFFEISEN BANK
Scurta descriere a companieiMETROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.Cerinte Candidatul ideal- Studii superioare in domeniul juridic;- Experienta minim 3 ani;- Cunoasterea legislatiei(drept comercial/dreptul muncii);- Bune abilitati de comunicare si relationare;- Simt de raspundere si orientare spre rezultat;- Atentie la detalii si respectarea termenelor limita;- P
METROPOLITAN RESIDENCE
Scurta descriere a companieiApa Nova Bucureşti (societate ce face parte din Grupul Veolia) are principal obiect de activitate gestiunea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare pe teritoriul Municipiului Bucureşti, fiind concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din Municipiul Bucureşti.Cerinte Nivel studii: superioare de specialitate (Facultatea de Drept);Nivel experiență: 3-5 ani;Limba engleză: nivel B1 intermediar;Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;Abilități soft: comunicare, responsabilitate, perseverență, competențe de negociere, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate.ResponsabilitatiReprezentarea și apărarea intereselor legitime ale companiei în fața instanțelor de judecată/curților de arbitraj;Pregătirea și întocmirea tuturor documentelor necesare, solicitate de instanțele de judecată/curtea de arbitraj în toate fazele procesului, precum și în cazul soluționării pe c
APA NOVA BUCURESTI
We are SchlumbergerOur story begins with what it truly means to be a technology innovator. It stems from a common sense of purpose that unites the people of Schlumberger who, representing more than 160 nationalities, provide leading digital solutions and deploy ground-breaking technologies to enable performance and sustainability that are crucial for the global energy industry.With expertise in more than 120 countries, we partner with customers in close collaboration to create industry-changing technologies that unlock cleaner, safer access to energy for every community—including those we live and work in.We are Schlumberger, and we are leading the energy industry forward—together.Schlumberger peopleWe are industry leaders because of our exceptional and talented people. They are the core that drives our purpose and integrity, which fuel our belief that everyone should have the opportunity to reach their greatest potential. Ever-evolving and constantly innovating, we transcend every cul
SCHLUMBERGER
Candidatul ideal Cautam Consilier juridic entuziast si dornic de o noua provocare profesionala. In acest rol veti lucra autonom si veti fi pe deplin responsabil in a oferi consiliere juridică si sprijin tuturor departamentelor din cadrul societatii.Candidatul Ideal:- Studii superioare juridice;- Experiența minimă de 3-5 ani, in poziția de consilier juridic;- Cunoștințe solide în domeniul dreptului civil, comercial;- Experiența în domeniul achizițiilor publice reprezintă un avantaj solid;- Utilizare PC – MS Office, cu accent pe Word;- Limba engleza – nivel avansat (scris si vorbit).Descrierea jobului - Asigura consultanta si asistenta de specialitate pentru departamentele companiei in diverse arii de drept;- Informează managerul cu privire la modificările legislative din domeniu;- Tine legătura cu colaboratorii companiei pe aspectele specifice departamentului juridic;- Concepe, redactează, revizuiește, participa la negocierea contractelor companiei cu clienții si furnizorii;- Pregătește
TOP PERFORMANCE MANAGEMENT
Candidatul ideal - absolvent de studii juridice- integritate morala;- capacitate de insuşire rapidă a informaţiilor;- viteza mare de tehnoredactare(cunoasterea programelor word si excel);- atenţie sporită la detalii;- disponibilitate la program de lucru prelungit;- capacitate de gestionare a situatiilor dificile şi prioritizarea activităţilor, adaptabilitate, eficienta;- corecta utilizare a limbii romane (scris şi vorbit);- abilitati de comunicare intr-un mediu profesional care raspunde cerintelor clientilor;- dorinta de a lucra in echipa pe termen lung;- cunoastere si operare aplicatie Zenic Executor;Descrierea jobului – gestionează portofoliul de dosare alocat de către executorul judecătoresc;– emite şi comunică toate actele, documentele precum şi corespondenţa din dosarele alocate cu respectarea dispoziţiilor legale legate de formă şi conţinutul acestora, cu respectarea termenelor procedurale;– efectuează toate formele de publicitate solicitate de lege pentru procedura de executare
BEJ TERINTE FLORIN CATALIN
Candidatul ideal -studii juridice – obligatoriu-experienta intr-un post similar – minim 1 an-specializare in domeniul financiar-bancar/asigurari – constituie avantaj-bune abilitati de comunicare, relationare si ascultare activa-orientare catre client si orientare colaborativa-eficienta si imbunatatire continua-agilitate si livrare de rezultateDescrierea jobului -Verifica legalitatea documentelor depuse la dosarul de dauna si avizeaza dosarele de dauna din punct de vedere juridic-Identifica dosarele de dauna in vederea exercitarii dreptului de regres, instrumenteaza dosare de regres si urmareste recuperarea regreselor-Reprezinta, prin delegare din partea superiorului direct, interesele companiei in fata instantelor de judecata, organelor arbitrale, de urmarire penala si a altor organe de jurisdictie, a notarilor publici, precum si in raporturile cu persoanele juridice sau fizice in cauzele de interes general al societatii, litigii de munca, litigii comerciale, civile si contencios admin
GROUPAMA ASIGURARI
Candidatul ideal - Bun cunoscator al procedurii de executare silita si insolventa- Usurinta in utilizarea termenilor juridici si in redactarea actelor cu caracter juridic- Abilitati de comunicare, acuratete si corectitudine in exprimare- Gandire logica si argumentativa- Atitudine pozitiva- Capacitate de organizare, planificare si de prioritizare a activitatilor- Persoana punctuala, serioasa, responsabila, organizata, atenta la detalii, dinamica si creativa- Cunostinte de operare MS Office si programe legislative- Experienta minim 1 anDescrierea jobului - Mentinerea legaturii cu Executorii Judecatoresti si Practicienii in Insolventa;- Redactarea actiunilor privind procedura de executare silita si insolventa;- Monitorizarea dosarelor executionale aflate in portofoliul Executorilor Judecatoresti;- Monitorizarea dosarelor aflate in procedura insolventei;- Realizarea procedurilor in fata instantelor judecatoresti prin depunerea, urmarirea si sustinerea dosarelor;- Redactarea documentelor ne
MILLENNIUM ASSISTANCE
Candidatul ideal Absolvent al Facultatii de Drept (preferabil universitate de stat) Experienta profesionala pe o pozitie similara de 1-2 ani Experienta in intocmirea contractelor comerciale Experinta in intocmirea documentatiei specifice licitatiilor de achizitii publice Cunostinte solide de Microsoft Office (Word, Excel si Outlook) Persoana dinamica, organizata, capabila sa urmareasca si sa respecte termenele limitaDescrierea jobului RESPONSABILITATI: Asistenta juridica a companiei in vederea desfasurarii activitatii in conformitate cu reglementarile legale in vigoare Elaborarea, analiza, modificarea si adaptarea contractelor comerciale sau a altor acte juridice incheiate de societate cu furnizori, clienti, parteneri. Identificarea riscurilor contractuale si propunerea solutiilor pentru atenuarea si/sau eliminarea lor Reprezentarea companiei in fata diverselor institutii publice sau private (Instante judecatoresti, birouri notariale, autoritati contractante, Registrul Comertului, etc.
TEMA ENERGY
Candidatul ideal Persoana sociabila, ambitioasa si dornica dе a invata.Descrierea jobului Intocmire аcte еxеcutionale; - Aplicаtiе Zеnic si Executor ITComunicаrе actе еxecutionаlе;Dеplasаri pe teren in vederеа efеctuarii procedurilor juridice.
BEJ LUPULESCU CATALIN GIGEL
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg/a pentru a se alatura echipei din departamentul Juridic. Daca esti o persoana ambitioasa si iti doresti o cariera in domeniul juridic, atunci ai ocazia sa faci parte din echipa noastra.Cum trebuie sa fii tu:- proaspat/a absolventa cu studii superioare in domeniul juridic;- cunostinte juridice actualizate conform legislatiei in vigoare (vom considera un avantaj daca ai experienta in domeniul juridic);- cunostinte foarte bune de operare MS Office;- bune abilitati de comunicare si organizare;- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;- atitudine proactiva si atentie la detalii;Descrierea jobului Activitatea Job-ului consta in:- intocmirea actelor cu caracter juridic pentru clientii/partenerii La Fantana (contracte, convocari, notificari);- inregistrarea si arhivarea dosarelor/contractelor (Intranet si in softul Charisma);- verificarea contractelor comerciale incheiate cu clientii companiei;- redactarea rapoartelor de acti
LA FANTANA ESTATE
Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare juridice; Experienta in executare silita de minim 1 an; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu; Cunostinte de Microsoft Office; Atentie la detalii si spirit de observatie; Abilitati de a lucra independent si in echipa; Orientare catre obiective; Permis conducere categoria B - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Realizeaza procedurile specifice in fata instantelor judecatoresti si BEJ-urilor prin urmarirea si sustinerea dosarelor de executare silita, de la momentul primirii cererii de chemare in judecata formulate de catre debitor si pana la momentul inchiderii dosarului:- intampinari si raspunsuri la intampinari;- note scrise si concluzii scrise;- cereri precizatoare/completatoare/modificatoare, etc.; Formuleaza actiuni privind solutionarea cazurilor debitorilor din cadrul departamentului (actiuni pauliene, actiuni oblice, actiuni privind insolventa persoanei fizice, partaje judiciare, cereri de valoare redusa, ordon
KRUK Romania
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul Juridic; Experienta anterioara de minimum 2 ani in aria de suport consultanta juridica corporate; Abilitati de comunicare si lucru in echipa; Cunoscator limba engleza (vorbit, scris, citit);Descrierea jobului Oferi asistenta juridica/suport de legalitate privind segmentul de clienti persoane juridice, Corporate/IMM/Micro si alte entitati juridice asimilate; Oferi avizarea de legalitate a modificarilor / completarilor aduse contractelor aferente produselor si serviciilor oferite de catre Banca clientilor persoane juridice si alte entitati juridice asimilate; Vei fi responsabil de emiterea avizelor de legalitate / acorda asistenta juridica in aspecte privind clientii Corporate/IMM si Micro referitoare la: deschiderea conturilor curente, depozite, activitatea de creditare, analiza titlurilor de proprietate, a titlurilor de valoare si a documentelor de constituire a garantiilor; Vei verifica legalitatea hotararilor organelor statutare referito
OTP
Candidatul ideal - Licentiat in stiinte juridice- Experienta pe un post similar in domeniul asigurarilor dе minimum 3 ani- Experienta in Instanta de minim 3 ani- Cunoscator al limbii engleze- Calitatea dе membru al Colegiului Consilierilor Juridici reprezinta un avantaj- Capacitate dе organizare si prioritizare a sarcinilor- Atentie la detalii- Usurinta dе a lucra la mai multe proiecte concomitent- Reale capabiliatti dе negociator si mediator- Experienta in redactarea si verificarea dе contracte comerciale- Experienta si practica juridica in relatia cu instantele judecatoresti, Registrul Comertului, alte autoritati ale statului- Experienta si practica juridica in domenii precum: drept comercial, drept civil, drept procesual civil, drept penal, dreptul munciiRESPONSABILITATI:- Redаctarеа actelor juridicе, atestаrea identitаtii pаrtilor, a consimtаmаntului, а continutului, a datei аctelor incheiate cаrе au legаtura cu societatea- Verificarea documentelor cu caracter juridic care fac part
EUROINS ROMANIA ASIGURARE-REASIGURARE
Candidatul ideal Experiență profesională anterioară în domeniul notarial de minim 1 an; Cunoștințe bune de operare în MS Office (Word, Excel); Persoană capabilă de a-și organiza eficient timpul și activitățile, care poate lucra în echipă, având abilități de comunicare cu publicul într-un mod deschis, amabil și profesionist, dând dovadă de diplomație; Persoană serioasă, cu spirit de observație, atentă la detalii, orientată către soluționarea problemelor.Descrierea jobului Tehnoredactarea actelor notariale precum: contracte de vânzare, contracte de ipotecă, contracte de donație, contracte de împrumut, certificate de moștenitor, declarații, procuri, opinii notariale, etc; Oferirea informațiilor preliminare privind documentele prezentate de clienți, preluarea actelor necesare tehnoredactării și realizarea documentațiilor necesare întocmirii acestor acte; Verificarea și înscrierea actelor în CNARNN- Infonot; Înregistrarea cererilor în programul Eterra; Facturarea serviciilor notariale, preg
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA MANUELA TABARAS SUZANA HABET
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.