Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Juridic in Marghita

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Juridic in Marghita

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Marghita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Absolvent studii superioare; Experienta relevanta intr-o pozitie similara-minim 2 ani; Cunostinte temeinice legislatie; Cunostinte pachet MS Office (Word, Excel); Persoana organizata, obisnuita sa lucreze cu termene limita.Descrierea jobului Responabilități: Acordă consultanta si asistenta in domeniul juridic; Rezolvă cereri cu caracter juridic si intocmeste documentatii necesare pentru desfasurarea activitatii firmei; Redacteaza contracte si comunicari cu caracter juridic Obținere diverse avize și autorizatii; Verifică legalitatea documentelor cu caracter juridic și administrativ; Se informează periodic în scopul aflării ultimelor acte normative apărute; Asigură informare permanentă cu privire la modificările legislative aparute;Beneficii Se asigura salar competitiv Contract de munca pe perioada nedeterminata
STONE TRUST CONSTRUCT
Candidatul ideal Am crescut si avem nevoie de ajutor! În departamentul comercial angajăm un asistent de preferință economist.Dacă crezi că: ești persoană integră, capabilă să gestionezi informații confidențiale; ai capacitate de lucru în echipă si de învățare rapidă; știi să îți planifici și organizezi în mod eficient activitatea; cunoști bine limba engleză; ai cunoștințe de operare Microsoft Office avansate. Experiența pe o poziție similară constituie un avantaj.și ai vrea să lucrezi la noi, te rog să ne scrii.Descrierea jobului Responsabilitățile tale principale vor fi: Conceperea și urmărirea documentelor contractuale; Colaborarea și comunicarea cu persoane fizice sau juridice din exteriorul organizației; Asistarea procesului de închiriere spații comerciale; Gestionarea și actualizarea bazelor de date.Te așteptăm cu un CV alaturi de noi!
LOTUS CENTER
Candidatul ideal Pentru compartimentul de contabilitate dorim o persoana cu studii superioare in domeniul contabilitatii, care sa poata acoperi toata paleta din domeniul contabilitatii: de la contabilitate primara pana la bilant.Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, dedicata muncii prestate si cu un profil moral adecvat,careia ii plac provocarile si are capacitate de solutionare a problemelor in conditii de stres.Constituie avantaj experienta in domeniile : juridic si resurse umane.Descrierea jobului -procesare documente,introducere in programul contabil/gestiune al societatii, intocmire evidenta financiar-contabila;-pregatire ordine de plata si dispozitii de plati externe;-intocmire registru de casa si de banca;-evidenta si urmarire incasare instrumente de plata;-comunicare solduri cu terti;-calcul salarii, intocmire, introducere in programul contabil al societatii;-evidenta si gestiune ReviSal;-gestiune documente de personal;-intocmirea,introducerea in pr
CABLE
Candidatul Ideal studii universitare de licență în domeniul științelor juridice; experiență anterioară nu este obligatorie dar reprezinta un avantaj; abilități de comunicare instituțională abilitate de lucru în echipa cunostinte operare PC pachet MS Office nivel mediu(Word, Excel, PowerPoint, Outlook), limba engleza nivel mediu, limba maghiara prezinta un avantaj carnet de conducere, categoria B (reprezinta un avantaj)Descrierea jobului intocmeste contracte pentru clientii persoane fizice si juridice; intocmește și/ sau revizuiește acte cu caracter juridic: notificări, adrese, înștiințări, diverse antecontracte și contracte ofera consultanta prin formularea de opinii de specialitate acorda asistență juridică societatii în relație cu entitațile publice și private; in caz de nevoie deplasare la institutii; ofera suport legal pentru activitatile desfasurate in departamentele companieiDescrierea companieiENSYS SA este printre putinele companii care oferă servicii complete clienților in dom
ENSYS SA
Candidatul ideal Persoana organizata, perseverentaOrientare catre clientAbilitati bune de comunicareCunostinde bune operare PCPersoana responsabila, serioasaAtitudine pozitiva, spirit de echipaCunostintele de limba engleza constituie avantajExperienta intr-un Call Center sau in vanzari (de preferat)Descrierea jobului Responsabilitati principale:Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridicePromovarea si vanzarea serviciilor companieiMentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei.Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea.Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 17:00.Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision
RUSSMEDIA DIGITAL
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul juridic/economic/administratie publica/management/relatii internationale sau echivalent Experienta si dexteritate in utilizarea programelor de tip Microsoft Word si Microsoft Excel Experienta in programe/proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj Cunoasterea limbilor straine maghiara si/sau engleza constituie avantaj Permis de conducere cat B constituie avantaj Persoana pe care o cautam trebuie sa fie organizata, harnica, responsabila, sociabila, dinamica, descurcareata, dornica de invatare. Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor/proiectelor de finantare nerambusabila. Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj.Descrierea jobului Jobul presupune prestarea de servicii de consultanta in scrierea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectelor, consultanta in achizitii si servicii conex
EUROGECON
Candidatul ideal Te invitam sa faci tu urmatorul pas daca:Ai minimum 7 ani in activitate bancara si minimum 5 ani experienta pe zona de creditare persoane juridiceAi experienta in coordonarea unei echipe, gandire anteprenoriala si comerciala, capacitate de adaptare si raspuns la schimbareIti place sa interactionezi cu oamenii intr-un mod asertiv, esti proactiv, organizat si deschis sa inveti lucruri noiIti place sa iti setezi obiective personale pentru a le depasiDezvolti si menti relatiile de parteneriat cu clientii potentiali sau cei existentiAi abilitati de motivare a angajatilor, entuziasm, dar si aptitudini de a gestiona situatii neprevazute la nivel de regiuneDescrierea jobului Pentru ca rolul tau este unul important iata care sunt principalele activitati de care vei fi responsabil:Coordonarea si motivarea echipei pentru indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative de vanzare alocate regiunii pentru segmentul de clienti IMMSa asiguri consultanta clientilor in vederea dezvo
RAIFFEISEN BANK
La Kaufland urm?rim s? garant?m cea mai bun? experien?? la cump?r?turi pentru clien?ii no?tri. Ce ne face speciali? Performan?a, dinamismul ?i corectitudinea. Angaja?ii no?tri contribuie semnificativ la succesul nostru prin dedicarea ?i pasiunea lor. Al?tur?-te nou? ?i devino membru al echipei noastre.�INFORMARE CANDIDA?IAspecte generaleKaufland Rom�nia �n?elege importan?a datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care ne asum?m angajamentul de a respecta legalitatea prelucr?rii acestora.Prezenta informare descrie modul �n care Kaufland Rom�nia gestioneaz? datele tale cu caracter personal, precum ?i drepturile tale prev?zute de lege cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal �n contextul procesului de recrutare.Aceast? informare este aplicabil? tuturor candida?ilor care opteaz? pentru posturile disponibile �n cadrul Kaufland Rom�nia, astfel cum sunt publicate.Datele cu caracter personal care fac obiectul prelucr?rii�n cazul �n care aplici pentru un post te inform?m c?
KAUFLAND ROMANIA
La Kaufland urm?rim s? garant?m cea mai bun? experien?? la cump?r?turi pentru clien?ii no?tri. Ce ne face speciali? Performan?a, dinamismul ?i corectitudinea. Angaja?ii no?tri contribuie semnificativ la succesul nostru prin dedicarea ?i pasiunea lor. Al?tur?-te nou? ?i devino membru al echipei noastre.�INFORMARE CANDIDA?IAspecte generaleKaufland Rom�nia �n?elege importan?a datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care ne asum?m angajamentul de a respecta legalitatea prelucr?rii acestora.Prezenta informare descrie modul �n care Kaufland Rom�nia gestioneaz? datele tale cu caracter personal, precum ?i drepturile tale prev?zute de lege cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal �n contextul procesului de recrutare.Aceast? informare este aplicabil? tuturor candida?ilor care opteaz? pentru posturile disponibile �n cadrul Kaufland Rom�nia, astfel cum sunt publicate.Datele cu caracter personal care fac obiectul prelucr?rii�n cazul �n care aplici pentru un post te inform?m c?
KAUFLAND ROMANIA
La Kaufland urm?rim s? garant?m cea mai bun? experien?? la cump?r?turi pentru clien?ii no?tri. Ce ne face speciali? Performan?a, dinamismul ?i corectitudinea. Angaja?ii no?tri contribuie semnificativ la succesul nostru prin dedicarea ?i pasiunea lor. Al?tur?-te nou? ?i devino membru al echipei noastre.�INFORMARE CANDIDA?IAspecte generaleKaufland Rom�nia �n?elege importan?a datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care ne asum?m angajamentul de a respecta legalitatea prelucr?rii acestora.Prezenta informare descrie modul �n care Kaufland Rom�nia gestioneaz? datele tale cu caracter personal, precum ?i drepturile tale prev?zute de lege cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal �n contextul procesului de recrutare.Aceast? informare este aplicabil? tuturor candida?ilor care opteaz? pentru posturile disponibile �n cadrul Kaufland Rom�nia, astfel cum sunt publicate.Datele cu caracter personal care fac obiectul prelucr?rii�n cazul �n care aplici pentru un post te inform?m c?
KAUFLAND ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Cabinet de avocat cu sediu în Oradea și punct de lucru în Marghita angajăm consilier juridic vorbitor de limbă maghiară. Cerințe obligatorii:- Licențiat în drept, - Limba maghiară scris și vorbit,Cerințe care constituie avantaj:- a absolvit facultatea nu mai mult de 12 luni- permis de conducere,- limbă străină scris si vorbitPt. programare în vederea susținerii interviului vă rugăm să ne contactați la nr. tel. email: Atenție anunțul nu este pentru post de secretar ci este destinat licențiaților în drept cu sau fără experiență.
Cabinet de Avocat
Candidatul ideal Începe o carieră de succes alături de Napoca Imobiliare!De peste 7 ani de zile contribuim la dezvoltarea oamenilor din cadrul agenției, reușind să atingem împreună cele mai înalte standarde. De-a lungul timpului am creat legături strânse cu oameni pasionați, dornici de noi provocări, într-un mediu prosper și foarte dinamic.În ultimii ani am obținut distincții importante la marile evenimente naționale din domeniul imobiliar (premiul pentru cea mai eficientă investiție în educație, premiul pentru cea mai accelerată ascensiune, agenția anului 2020 în Cluj-Napoca) datorită proceselor, obiectivelor îndrăznețe și a oamenilor ce fac parte din echipa noastră.Suntem în continuă expansiune și dorim să avem alături de noi oameni cu spirit antreprenorial, oameni care își doresc să obțină performanță și au nevoie de un mediu care să le faciliteze și accelereze dezvoltarea.Candidatul ideal are următoarele calități: Spirit antreprenorial Automotivare Adaptabilitate Dorința de a învăț
IMOBILIARE NAPO CASA REAL ESTATE
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Notar Public Sincai Razvan-Radu angajeaza secretar/a de preferat cu experienta in domeniul notarial. CV-urile se depun pe adresa de e-mail iar in urma analizarii lor va vom contacta noi.
Birou individual notarial Sincai RazvanRadu
Administrația Națională „Apele Române” – Administrația Bazinală de Apă Crișuri, Oradea, județul Bihor, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale ,de conducere, vacante, de șef compartiment COR 121919, din cadrul Compartimentului juridic – A.B.A. Crișuri – 1 post.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medical
Instituii regionale
La Kaufland urmărim să garantăm cea mai bună experiență la cumpărături pentru clienții noștri. Ce ne face speciali? Performanţa, dinamismul şi corectitudinea. Angajații noștri contribuie semnificativ la succesul nostru prin dedicarea și pasiunea lor. Alătură-te nouă și devino membru al echipei noastre. INFORMARE CANDIDAȚIAspecte generaleKaufland România înțelege importanța datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care ne asumăm angajamentul de a respecta legalitatea prelucrării acestora.Prezenta informare descrie modul în care Kaufland România gestionează datele tale cu caracter personal, precum și drepturile tale prevăzute de lege cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul procesului de recrutare.Această informare este aplicabilă tuturor candidaților care optează pentru posturile disponibile în cadrul Kaufland România, astfel cum sunt publicate.Datele cu caracter personal care fac obiectul prelucrăriiÎn cazul în care aplici pentru un post te informăm că
KAUFLAND ROMANIA
La Kaufland urmărim să garantăm cea mai bună experiență la cumpărături pentru clienții noștri. Ce ne face speciali? Performanţa, dinamismul şi corectitudinea. Angajații noștri contribuie semnificativ la succesul nostru prin dedicarea și pasiunea lor. Alătură-te nouă și devino membru al echipei noastre. INFORMARE CANDIDAȚIAspecte generaleKaufland România înțelege importanța datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care ne asumăm angajamentul de a respecta legalitatea prelucrării acestora.Prezenta informare descrie modul în care Kaufland România gestionează datele tale cu caracter personal, precum și drepturile tale prevăzute de lege cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul procesului de recrutare.Această informare este aplicabilă tuturor candidaților care optează pentru posturile disponibile în cadrul Kaufland România, astfel cum sunt publicate.Datele cu caracter personal care fac obiectul prelucrăriiÎn cazul în care aplici pentru un post te informăm că
KAUFLAND ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.