Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

11 Locuri de Munca Juridic in Pogoanele

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

11 Locuri de Munca Juridic in Pogoanele

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Pogoanele si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Absolvent/ă dе studii superioare; Experienta minim 2 ani pe un post similar; Limba engleza nivel avansat (scris, citit, vorbit); Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook, internet); Bune abilitati de comunicare, organizare si planificare; Persoană creativă, dinamică, orientată către rezultat, dispusă la un proces dе învățare și dezvoltare continua; Spirit de echipa. Cere ajutorul celor din jur si lucreaza cu superiorii pentru a asigura un mediu general de cooperare. Confortabil sa lucreze intr-o echipa multidisciplinara.Descrierea jobului Identifica potentiali clienti/parteneri (persoane juridice) si initiaza procesele de vanzare; Creeaza si dezvolta relatii cu clientii/partenerii companiei (persoane juridice); Participa la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora; Intocmeste rapoarte de activitate; Participa prin propuneri la stabilirea si implementarea strategiei de vanzari; Pregatire
EUROSTING AAW INDUSTRY
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal Absolvent studii superioare tehnice, preferabil ȋn domeniul companiei; cunoştinţe privind tehnologiile de vârf experienţă managerială şi în activitatea de producţie competenţe ȋn domeniul programării şi organizării producţiei, calculului de capacităţi, logisticii secţiilor de producţie, controlului calităţii produselor, sistemelor de management şi tehnicilor specifice acestora cunoştinţe juridice, de business şi de management motivaţie intrinsecă şi echilibru exigenţă, fermitate, consecvenţă şi capacitate de organizare cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat - carnet de şofer cat. BDescrierea jobului Atribuţii generale:- Elaborarea planurilor de producţie pe termen lung, mediu şi scurt ȋn baza previziunilor privind piaţa şi planurile de dezvoltare ale companiei.- Dimensionarea ȋn colaborare cu Compartimentul Tehnic a nevoilor de capacităţi suplimentare şi propunerea de soluţii de investiţii. Participarea activă la toate fazele proiectelor de investiţii ale companie
ROTEC
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: ai cunostinte economice si bancare generale; poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office; esti atent/a la detalii; ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic; ai initiativa si spirit de echipa; si, de ce nu, putina practica bancara.Descrierea jobului Probabil te intrebi:Care vor fi responsabilitatile mele?Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice;primesti si sa verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri ;asiguri gestionarea numerarului.Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru clientii nostri si echipa din care vei face parte!Ce primesc?Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, c
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Administrația Națională „Apele Române” – Administrația Bazinală de apă Buzău-Ialomița, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată, a funcției contractuale, de execuție, temporar vacante, de specialist resurse umane din cadrul Serviciului R.U.R.P.A..Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de u
Instituii locale
Firmă de transport cu sediul in Alba Iulia angajeaza soferi cat B pentru comunitate cu sau fara exprenta pe comunitate din toate Judetele . Îți oferim: Salarizare intre 1350 euro si 2200 euro, in funcție de experiența. avem dispecerat propriu punctualitate si corectitudine la plata salariului; bonusuri la consum si km facuti flotă modernă de prelate Renault Master sau Opel Movan dispecerat în limba română , rusa si engleza cu acoperire de 24/7 Masina echipata pentru comunitate Telefon si Gps Colaborare pe termen lungEste necesar să ai: permis de conducere categoria B cu vechime minim un an Cazier juridic fara antecedente Apt Medical PasaportReprezintă un avantaj: experiență în transport internațional engleza mediu sau alte limbi internationale Capacitatea de a utiliza sisteme de navigatie pe baza codurilor postale si coordonate GPS Capacitatea de completare a unui CMRCerem si oferim seriozitate maxima.Mai multe detalii la telefon LUNI -VINERI doar intre orele ( 08:00 19-00 )
Transport
Dezvoltarea portofoliului de clienti persoane juridice cu o cifra de afaceri peste 5 si pana la 50 milioane EUR, gestionarea si optimizarea relatiei banca-client, aplicand politica comerciala a bancii.Principalele responsabilităţi: Identifica si atrage noi clienti; Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat; urmarind optimizarea rentabilitatii si cresterea gradului de echipare si crestere a activitatii desfasurate de client prin oferirea de solutii financiare adecvate Colaboreaza cu consilierii Clientela Comerciali, Clientela Persoane Fizice, Responsabilii / Directorii de agentii si Directorii Expressgrup pentru atragerea de noi clienti; Contacteaza si stabileste intalniri cu clientii; Asigura gestionarea relatiilor cu clientii: primeste documentele de la clienti necesare intocmirii dosarului de credit pe care le transmite spre analiza ; primeste hotararea de aprobare, informeaza clientul asupra conditiilor de aprobare, asigura semnarea contractelor de credit si de gara
ALD Automotive France
Manager Clientela Intreprinderi Medii - Sucursala Buzau Buzau, Romania Permanent contract Retail & online banking Aplica Misiune Dezvoltarea portofoliului de clienti persoane juridice cu o cifra de afaceri peste 5 si pana la 50 milioane EUR, gestionarea si optimizarea relatiei banca-client, aplicand politica comerciala a bancii.Principalele responsabilităţi: Identifica si atrage noi clienti; Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat; urmarind optimizarea rentabilitatii si cresterea gradului de echipare si crestere a activitatii desfasurate de client prin oferirea de solutii financiare adecvate Colaboreaza cu consilierii Clientela Comerciali, Clientela Persoane Fizice, Responsabilii / Directorii de agentii si Directorii Expressgrup pentru atragerea de noi clienti; Contacteaza si stabileste intalniri cu clientii; Asigura gestionarea relatiilor cu clientii: primeste documentele de la clienti necesare intocmirii dosarului de credit pe care le transmite spre analiza ; p
Société Générale Assurances
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 11 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.