Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

13 Locuri de Munca Juridic in Rovinari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

13 Locuri de Munca Juridic in Rovinari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Rovinari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Cerințe: punctualitate excelenta cunoastere a limbii romane, scris si vorbit abilitati organizatorice si gestionare eficienta a timpului cunostinte juridice si financiar-bancare atentie la detalii implicare, disponibilitate si spirit de echipa dezvoltat abilitatea de a lucra sub presiune abilitati de utilizare a echipamentului de birou (laptop, telefon, imprimanta, scanner etc.) cunostinte avansate pachet Microsoft Office (Word, Excel, Power Point etc.) permis de conducere categoria BDescrierea jobului Beneficii: Programe de training Birou complet echipat (telefon, laptop performant, imprimanta, scanner, alte produse birotica si papetarie, etc.) Sistem de lucru tehnologizat (CRM, Site) Echipa tanara si dinamica Suport constant din partea echipei Bonusuri de performanta
DOMINA IMOBILIARE
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane recruteaza pentru unul din clientii sai, companie multinationala cu activitate de productie, HR Generalist in Turceni, jud. Gorj.Responsibilities: Intocmeste documentele legate de procesul de angajare, modificare contractuala, incetare activitate (contracte munca, anexe angajare, acte aditionale, decizii incetare, nota lichidare, adeverinte vechime etc); Intocmeste dosarul de angajare si pastreaza documentele la zi, conform legii; Introduce in sistemul sistemul intern de raportare HR datele noilor salariati, modificari si incetari; Urmareste fluxurile electronice de concediu de odihna si alte tipuri de absenteism; Transmite calendarul lunar de HR ce cuprinte perioadele de completare pontaj; Intocmeste documentele si participa la cercetarile disciplinare, impreuna cu departamentul Juridic. Urmareste completarea pontajelor din cadrul punctului de lucru; Verifica corectitudinea completarii acestora. Colecteaza informatiile legate
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Avem doar cateva momente sa ne cunoastem, asa ca o sa facem noi primul pas! Banking-ul este una dintre cele complexe industrii si este un loc special pentru noi! Suntem oameni diferiti cu scopuri comune in una dintre cele mai bune scoli de banking. Aici poti gasi numeroase cariere de success, ne-ar placea sa te alaturi si sa iti dezvolti experienta impreuna cu noi. Te invitam sa faci tu urmatorul pas daca: Ai minimum 2 ani experienta in zona de vanzare produse bancare Iti place sa interactionezi cu oamenii intr-un mod asertiv Consideri ca punctele tale forte sunt persuasiunea si negocierea Esti proactiv, organizat si deschis sa inveti lucruri noi Iti place sa iti setezi obiective personale pentru a le depasi Te simti confortabil sa vorbesti in limba engleza Ai studii superioare finalizate, de preferat economice sau juridice Esti comfortabil si ai cunostinte sa lucrezi in suita Microsoft Office (Excel, MS Access, Power Point)Ofiter Cont Consilier Credite Banking officer
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Persoana orientată către acțiuni si rezultate, care a mai lucrat in vanzari sau are stofa pentru vanzari, prezinta aptitudini de organizare si bune abilitati de comunicare, negociere si relationare.Descrierea jobului Cerinte: Experiența anterioara în vânzări. Are capacitatea dе a-și crea credibilitate și respect în relația cu clienții; Cunoaște bine piața din domeniul materialelor de construcții/ bricolaj.; Cunoaște metode de vanzare și marketing. Persona punctuala, sociabila și amabilă cu clienții. Disponibilitate de a lucra pe teren, (aprox. 95% din timpul lucrat); Poseda permis de conducere categoria B, minim de 2 ani.Responsabilitati: Contactarea potentialilor clienti in mediul urban si rural din zona alocata -activitate pe teren- door to door, persoane fizice, persoane juridice, asociatii, primarii, etc; Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienți si atragerea permanenta de noi clienti. Promovează produsele și serviciilе companiеi; Analizează lucrarea la
VELGALA
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: ai cunostinte economice si bancare generale; poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office; esti atent/a la detalii; ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic; ai initiativa si spirit de echipa; si, de ce nu, putina practica bancara.Descrierea jobului Probabil te intrebi:Care vor fi responsabilitatile mele?Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice;primesti si sa verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri ;asiguri gestionarea numerarului.Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru clientii nostri si echipa din care vei face parte!Ce primesc?Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, c
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Candidatul ideal GRENERG SRL cauta agent/agenți pentru promovarea și încheierea contractelor dе furnizare Energie Electrica către persoane fizice și juridice.Daca te regăsești în descrierea dе mai jos ești potrivit pentru noi :• Vrei să iți suplimentezi veniturile și să beneficiezi dе un program flexibil;• Ai abilități foarte bune dе negociere și comunicare;• Îți place să fii o persoană pozitivă și dinamica• Știi cum să valorifici oportunitățile dе vânzare;• Organizarea, persuasiunea și orientarea către client sunt punctele tale forte;Descrierea jobului Cum arаta o zi din activitаtеа tа?• Interаctionеzi in mod dirеct cu clientii in scopul promovarii si vаnzаrii dе sеrvicii dе еnergiе еlectrica si gaz;• Stаbilеsti zilnic intаlniri pe terеn cu cliеntii contactati in vederea semnarii si colectarii documentelor necesare pentru incheierea unui contract;Ce iți oferim?• Posibilitatea de a-ți mari considerabil veniturile prin bonusuri;• Dinamism și competitivitate într-o atmosfera de lucru plă
ELECTRICNET & GAS POWER
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Direcția Județeană de Management Integrat al Deșeurilor și Protecția Animalelor Gorj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de:inspector de specialitate, gradul profesional IA, la Compartimentul de management integrat al deșeurilor (localitățile/comunele: Novaci, Crasna, Săcelu, Mușetsști, Bengești-Ciocadia),inspector de specialitate, gradul profesional IA, la Compartimentul de management integrat al deșeurilor (localitățile/comunele: Padeș, Tismana, Godinești, Câlnic, Telești)inspector de specialitate, gradul profesional II, la Compartimentul de management integrat al deșeurilor (comunele Stejari, Logrești, Berlești, Bustuchin, Licurici)Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulteri
Locuri de munca la stat
It's Selfie Time!!Cautam coleg/colega cu pasiune pentru fotografie in domeniul evenimentelor private/corporate in Gorj.Programul de lucru este flexibil in cursul saptamanii fiind un job part-time.Cele mai multe solicitari sunt in weekend.Vino in echipa noastra daca:- iti place distractia si esti o persoana cu initiativa;- iti doresti un venit suplimentar;- esti sociabil, comunicativ, iti place sa interactionezi cu ceilalti;- esti disponibil sa lucrezi in special in weekend;- ai aptitudini tehnice si cunostinte bune de operare calculator (nefiind obligatoriu);- ai permis de conducere categoria B;- ai fotografia ca hobby sau cunostinte de baza de fotografie (neffind obligatoriu).In plus, daca ai abilitati de bun vanzator primesti bonus suplimentar pentru clientii noi ;) Descrierea jobului si responsabilitati: - Operare oglinzi foto la evenimente private si corporate, in diferite locatii de evenimente din Târgu Jiu si imprejurimi (restaurante, terase, cluburi, centre de conferinte etc). O
MAV FOTO EVENT SRL
Administrator operatiuni curente -Sucursala Tg Jiu Targu Jiu, Romania Permanent contract Retail & online banking Aplica Misiune Probabil te intrebi: Care vor fi responsabilitatile mele?Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti; efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice; primesti si sa verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri ; asiguri gestionarea numerarului. Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru clientii nostri si echipa din care vei face parte! Profil Oare am pregatirea necesara ? Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: ai cunostinte economice si bancare generale; poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office; esti atent/a la detalii; ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic; ai initiativa si spirit de echipa; si, de ce nu, putina prac
Société Générale Assurances
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 13 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.