Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Juridic in Talmaciu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Juridic in Talmaciu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Talmaciu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Birou executor judecatoresc din Sibiu angajeaza consilier juridic.
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC
Candidatul ideal Reporting to the Head of Risk & Compliance in Norway, you will lead and develop a small Risk & Compliance team. You will also support the undertaking of internal and external risk and compliance assessments. Motivation and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment University graduate Working with an international company ideally understanding Customer Compliance principles Experience in leading and developing othersMandatory knowledge and skills At least one year of experience working in a Risk and Compliance type role Excellent computer skills Attention/accuracy to detail Excellent analytical and logical abilities Ability to work in a fast-paced environment with tight deadlines Good English skills, oral and written Comfortable working with remote team and requiring limited supervisionDescrierea jobului Developing the Team Managing a developing Risk & Compliance team within Azets Ro
AZETS
Candidatul ideal Construim o echipa solida. Vino alaturi de noi!Rolul pregatiti pentru tine este de:Manager Relatii Clienti MicrointreprinderiCautam un nou coleg care sa se alature echipei noastre dе vanzari produse bancare pentru Persoanele Juridice, pe segment Microintreprinderi (cifra de afaceri pana la 1 milion de euro)Ne dorim sa ai: Experienta anterioara in creditarea persoanelor juridice - minim 6 luni; Cunostinte specifice privind produsele si serviciile bancare; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Dinamism si spirit dе echipa; Studii superioare in domeniul economic.Descrierea jobului Ce va trеbui sа faci? Promovezi produsele si serviciile bancare destinate segmentului Microintreprinderi; Analizezi piata, identifici clienti, dezvolti si aplici noi strategii de vanzare, adaptate segmentului Microintreprinderi, in vederea atragerii de noi clienti; Sa oferi consultanta clientilor existenti din portofoliu sau celor prospecti cu privire la serviciile bancii in vederea dez
BANCA ROMÂNEASCĂ
Candidatul ideal - Excelente cunostinte teoretice si practice privind licitatiile SICAP pe pozitia de ofertant sau vanzator;- Studii superioare in domeniul juridic/economic/medicina/inginerie medicala, constituie un avantaj;- Vechime in domeniu: minim 3 ani;- Cunostinte bune de operare pe platforma Sicap, Excel, Word, Outlook, motoare cautare;- Abilitati de planificare si comunicare, lucru in echipa;Descrierea jobului - Monitorizarea, supravegherea permanenta a sistemului SICAP (SEAP), a anunturilor privind licitatiile;- Supravegherea permanenta a proceselor, procedurilor privind aceste licitatii, asigurarea unui circuit eficient al documentelor pentru licitatii;- Procurarea/descarcarea documentatiei de participare publicata de autoritatile contractante;- Elaborarea documentatiei de ofertare in vederea participarii la licitatii impreuna cu departamentul de vanzari;- Depunerea/trimiterea/incarcarea pe SEAP a documentele solicitate pentru participarea la procedura de achizitie;- Elaborea
MEDICAL CORP
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal Colegul nostru va face parte din echipa TBI Bank, Sibiu .Noul nostru coleg trebuie sa aiba: studii superioare minim 2 ani experienta in casierie spirit de organizare si prioritizare a propriei activitati; abilitati de comunicare cu clientii banciiDescrierea jobului Efectueaza operatiuni de depunere si retragere numerar in lei si valuta ale clientilor, cu respectarea stricta a prevederilor interne si legale. Efectueaza operatiuni de schimb valutar in cadrul casei de schimb valutar aflata la sediul bancii. Inainteaza spre supervizare documentele de casierie care reprezinta tranzactii cu numerar ale clientilor, conform limitelor stabilite de conducerea bancii. Efectueaza operatiuni de deschidere respectiv lichidari de conturi pentru persoane fizice si juridice cu aprobarea persoanelor competente. Asigura integritatea numerarului si a tuturor valorilor incredintate.Colegul nostru se va bucura de: salariu fix si comision motivant din vanzarea proprie si din realizarile sucu
TBI Credit
Candidatul ideal Studii superioare juridice, economice sau de psihologie; Experienta pe o pozitie similara minim 5 ani; Cunoasterea legislatiei muncii(Codul Muncii, Legea Dialogului Social, Legea Somajului, etc. ) ; Foarte bune abilitati manageriale si de leadership; Abilitati de comunicare, organizare, rezolvarea conflictelor si motivarea echipelor; Experinta in departamentul de resurse umane in cadrul unei firme de transport constituie avantaj; Cunoasterea legislatiei in domeniul transportului rutier de marfuri constituie avantaj; ​Descrierea jobului Stabileste necesarul de personal impreuna cu fiecare sef de departament in parte; Este direct implicat in procesul de recrtare, integrare si dezvoltare al noilor angajati; Mentine o comunicare permanenta cu toti sefii de departamente, in vederea optimizarii activitatii fiecarui angajat; Se preocupa in permanenta de rezolvarea conflictelor, motivarea si retentia angajatilor in firma; Participa la negocierea contractului colectiv de munca
Confidenţial
Candidatul ideal Absolvent studii superioare (preferabil Turism/Marketing) ; experienta in organizarea evenimente, tehnici negociere si vinzare; limba engleza scris,citit,vorbit mediu/avansat; experienta in utilizarea sistemelor de gestiune hoteliera reprezinta un plus'Descrierea jobului Organizeaza si coordoneaza toate evenimentele desfasurate in locatiile societatii (conferinte,traininguri,lansari produse,intilniri afaceri,evenimente festive- nunti, botezuri , banchete, aniversari);Negociaza contracte cu beneficiarii (persoanefizice,juridice), elaboreaza planificari si desfasurarea evenimentelor,detaliaza pachetul de servicii,programul si logistica evenimentelorIntocmeste fisa evenimentului,pregateste contractul cadru pentru fiecare eveniment,negociaza clauzele contractuale si verifica complectarea corecta si semnarea contractului; programeaza evenimentele si gestioneaza agenda de ocupare a tuturor locatiilor.
EURO IMOB RENT
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Candidatul IdealAgent Vanzari / Reprezentant VanzariAbilitati de comunicare, negociere si relationare cu clientii (persoane fizice si juridice)Persoana dinamica, responsabila, orientare catre client si atingerea obiectivelorSpirit de echipaExperienta anterioara nu este obligatorie, dar reprezinta un avantajDescrierea jobuluiPrezentarea si promovarea produselor companiei;Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plataPachet salarial motivant plus comisioane;Decontarea combustibilului;Bonusuri in functie de performanta;Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei;Training inclus;Mediu de lucru placut;Program flexibil;Echipa tanara, teambuildinguri periodice. Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;Descrierea companieiCompanie de vanzari, marketing si distributie cu peste 100 de ani de experienta internationala. Prezenti in Romania de peste 25 de ani, cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Cluj, Iasi, Timisoara, Targoviste, Buzau,
Ebo Smart System
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte minime de operare calculator, pachet Office; Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate ANC Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu celelalte centre si sa o
PROFESIONAL NEW CONSULT
Candidatul ideal Esti orientat spre antingerea obiectivelor?Esti creativ, responsabil, organizat, ai o atitudine pozitiva?Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie care te incurajeaza sa te dezvolti profesional?Atunci …locul tau este la noi !!!Ne dorim un coechipier care: A absolvit o facultate cu profil economic, preferabil Finante – Banci Cunoaste o limba straina de circulatie internationala Are o experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara, in domeniul bancar Are experienta in activitatea de creditare a persoanelor juridice Bune abilitati de coordonare a unei echipe Bune abilitati de vanzare si comunicare Capacitate de analiză si sinteza Cunoasterea mediului de afaceri localDescrierea jobului Cu ce ne vei ajuta/Ce vei face: Coordonarea activitatii sucursalei si alocarea optima a resursele umane in vederea realizarii obiectivelor de vanzari; Elaborarea planului de afaceri al sucursalei si urmarirea indeplinirii acestuia; Implicarea in elaborarea planului de marketing si urmarir
TECHVENTURES BANK
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sibiu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de conducere, vacante, de șef centru, în cadrul Centrului de Abilitare și Reabilitare pentru Persoane Adulte cu Dizabilități Tălmaciu.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medi
Instituii judeene
DescriptionWe build tomorrow`s technology. We are #peopleofcontinentalsibiu:Click here to watch our location movie!Check out your future responsibilities below:Sourcing Process – managing the requests for quotations, negotiations, price checks coming from location & from Purchasing strategic projects;Purchase Order Management – checking & approving the purchase orders in the systems;Contract Management – checking, negotiating & concluding contracts for items or services which are to be purchased;Supplier Management - managing the escalation coming from location related to late deliveries, quality issues, reaction, etc; developing supplier database and ensure the collaboration with strategic suppliers; obtaining the mandatory documents needed from suppliers for the collaboration;Purchasing Strategic projects management – creating & managing projects which bring financial gain & process improvements for the Company in accordance to the local Purchasing Strategy. Quali
CONTINENTAL
Aveti nevoie de personal, dar nu gasiti?Avem solutia pentru dumneavoastra....Firma cu experienta in domeniul imigrariilor, recrutam si aducem in Romania, lucratori din Sri Lanka, Bangladesh, Nepal, India, sau Pakistan.Strainii pot fi necalificati sau calificati in diferite domenii precum constructii, HoReCa, fabrici, agricultura, zootehnie, etc.Totodata oferim consultanta juridica pe linie de imigrari.
PRO IMMIG CONSULT
Spitalul Orășenesc Cisnădie, Județul Sibiu Expiră in 6 zile, 1 ore LocatieSibiu NivelFuncții de conducere Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieAlte functii Consiliul de administrație al Spitalului Orășenesc Cisnădie organizează concurs pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică la Spitalul Orășenesc Cisnădie, în conformitate cu prevederile Dispoziției Primarului Orașului Cisnădie nr. 173/13.04.2022..Concursul va avea loc la sediul Spitalului Orășenesc Cisnădie, situat în Cisnădie, str. Băilor nr. 23, în perioada 18.04.2022 – 10.06.2022.Persoanele fizice care se înscriu la concurs trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:a)cunosc limba română, scris şi vorbit;b)sunt absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic;c)sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai u
Locuri de munca la stat
ACTIVITATE: Coordonarea si controlul distributiei presei de publicitate (brosuri, pliante, flyers)SARCINI:Coordonarea si controlarea, conform directivelor interne, activitatii desfasurate de personalul din subordine,Sa instruiasca personalul din subordine cu privire la zona/perimetrul de distributie, la riscurile posibile ce pot aparea in timpul realizarii distributiei si la masurile de prevenire/protectie corespunzatoare.Sa se implice si sa mentina contactul permanent cu personalul lucrator din subordine. ,cu tertii (furnizori, autoritati, alte persoane juridice/fizice) si sefii ierarhici, in scopul informarii/clarificarii si rezolvarii in timp util a posibilelor probleme de distributie.Sa tina sub control prezenta la lucru a personalului din subordine.Cautarea, selectarea si indrumarea de noi distribuitori si pregatirea inlocuitori pe perioada concediului.CERINTELE POSTULUIDisponibilitate pentru deplasare pe teren in zona atribuitaCunostinte de operare pe calculatorTimp liber si disp
IDOAD PUBLICITATE
Societate parteneră Uber / Bolt , cu autorizație emisă de ARR conform noilor reglementări în baza legii nr. 38/2003 și OUG 49/ 2019 privind activitățile de transport alternativ, pune la dispoziția viitorilor șoferi colaboratori tot suportul juridic și informațiile necesare pentru înscrierea pe platformele de transport alternativ.Oferim sprijin pentru obținerea copiei conforme, ecusoanelor și a casei de marcat. De asemenea ajutăm la instalarea aplicațiilor de șofer.Oferim suportul necesar pentru obținerea atestatului de transport alternativ, a ITP-ului la fiecare 6 luni și a contractului de comodat autentificat!Colaborarea se face, după necesitățile fiecăruia, pe bază de contract de muncă sau prin PFA, SRLSuportul este asigurat non stop!Pentru colaborare este necesar: - Vârsta minima de 21 ani- Permis conducere valabil cu o vechime de minim 2 ani- Cazier judiciar fără înscrisuri- Cazier auto- Atestat conducator auto pentru transport persoane în regim de închiriereCondiții minime autotur
Rian Ride SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.