Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Juridic in Zarnesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Juridic in Zarnesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Zarnesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Absolvent studii superioare juridice - Experienta in drept comercial.Experienta profesionala de minimum 2 - 5 ani pe un post similar;Foarte bune cunostinte de legislatie in materie de protectie a datelor cu caracter personal;Foarte bune cunostinte de operare MsOffice (inclusiv Powerpoint);Abilitati de comunicare, cooperare și spirit de echipă;Orientare spre solutii si către rezultate, atentie la detaliu, proactivitate, disponibilitate de a invata.Descrierea jobului ​Asigurarea desfasurarii activitatii firmei in conformitate cu normele legale si consilierea sub aspect juridic a departamentelor (in special achizitii ) si conducerii acestora.Asigurarea de consultanta si informarea permanenta a conducerii firmei cu privire la modificarile legislative, cu impact asupra activitatii companiei.Reprezinta compania in litigii la instantele de judecata, in litigii de recuperare debite restante si in contestatii la CNSC, contencios-administrativ.Rezolva cereri cu caracter juridic
BEST ACHIZIŢII
Candidatul ideal Vrei sa faci parte dintr-o companie in plina expansiune si cu o dinamica puternica?Vrei sa ai o cariera de succes si sanse reale de promovare?Esti o persoana atenta la detalii si iti place sa contribui la succesul nostru?Aplica acum pentru un post de Jurist in cadrul companiei noastre daca indeplinesti conditiile de mai jos si Iti oferim oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, motivata si ambitioasa aflata intr-o continua dorinta de autodepasire. Absolvent cu diplomă de licenţă a unei facultăţi de drept, specializarea ştiinţe juridice Experienta de minim 5 ani pe postul de consilier juridic . Experienta in drept statutar precum si in domeniul jocurilor de noroc/AML/GDPR constituie un avantaj. Abilitati excelente de persuasiune, negociere, contractare Abilitati de coordonare, planificare si organizare a timpului de lucru Abilități de relaţionare cu oamenii si companiile Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală Capacitatea de a urmari si soluționa
NOBLEPIAGIO
Candidatul ideal Abilitati de comunicare, negociere si relationare cu clientii (persoane fizice si juridice); Persoana dinamica, responsabila, orientata catre client si atingerea obiectivelor; Spirit de echipa; Experienta anterioara nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Descrierea jobului Descrierea jobului: Prezentarea si promovarea produselor companiei; Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata; Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;Cerinte: Permis de conducere categoria B; Dispus spre a folosi masina personala in interes de serviciu; Prezentabil si respectuos; Initiativa, comunicare, setarea prioritatilor.Beneficii: Pachet salarial motivant plus comisioane; Decontarea combustibilului; Bonusuri in functie de performanta; Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; Training inclus; Mediu de lucru placut; Program flexibil; Echipa tanara, teambuildinguri periodice.
AMMA HCS CAPITAL INVEST
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Ne plac oamenii comunicativi, care se integreaza usor într-o echipa!Despre tine stim ca:- iţi place să vorbesti cu oamenii, sa ii asculti si sa ii ajuti in rezolvarea problemelor lor;- stii sa negociezi si ai facut acest lucru cu usurinta, fie pentru tine, fie pentru cei din jurul tau;- esti orientat pe gasirea de solutii in orice imprejurare;- esti o persoana pozitiva, amabila, dar in acelasi timp ferma si convingatoare;- lucrezi bine in echipa;- organizarea si inovatia sunt punctele tale forte;- esti persoana care se implica 100% in ceea ce face.Descrierea jobului O zi in EOS pentru un Consilier Juridic in Colectare Creante - Call Center arata astfel:- Analizezi situatia consumatorilor cu restante si gestionezi activitatile de recuperare a creantelor interactionand telefonic cu acestia, lucrand atat portofolii care se afla in etapa amiabila cat si in cea de executare silita;- Mentii legatura cu agentii de executare silita/avocatii din departament si cu birourile exec
EOS KSI
Serviciul Public Local de Termoficare Braşov organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de consilier juridic S II – Compartimentul juridic.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de stu
Instituii locale
S.C. Servicii Săcelene S.R.L., Săcele, județul Brașov, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de consilier juridic.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de
Locuri de munca la stat
Candidatul ideal Your profile:• Fluent spoken and written English;• Very good command of MS Office (Outlook, Word, Excel);• Student or Graduate of Law, Foreign Languages or other fields with proven interest in thе area of Intellectual Property;• Administrative background;• Ability to prioritize and manage several tasks simultaneously;• Responsible, Resourceful, Service oriented;• Team Player;• Highly organized with excellent attention to details• Availability for flexible working hours;We offer you thе opportunity to continually acquire knowledge and expertise in thе field of Intellectual Property, to develop a long term career all in a welcoming working environement.Please apply via e-mail at [email protected] stating your name and thе specific position to which you are applying in thе subject.Descrierea jobului Your tasks:• You will bе working on exciting projеcts relаtеd to patent filling, аdministrаtion аnd prosеcution;- Reviеwing accuracy of documents;- Cross-chеcking еntriеs to
EHRLICH & FENSTER
Candidatul ideal Following our business growth, we are currently recruiting for our Patent annuities Department in Braşov, a full-time:Specialist in Intellectual PropertyYour profile: University degree in Business or Economics / Law / Applied Foreign Languages Fluent spoken and written English French and/or German are a plus Affinity for working with numbers, strong attention to detail, thorough Very good command of MS Office (Outlook, Word, Excel) Willingness to learn and ambitious towards achieving objectives Autonomous working style with a critical mind-set Team spiritDescrierea jobului Payment of annuities for patents at international level and patent portfolio data administration Insert and update data in our in-house IP Management System, check status of patents in online databases and communicate effectively with clients in English, by e-mail and by phone; Perform specific administrative duties as needed Meet deadlines and follow-up on commitments Constantly expand knowledge and
DENNEMEYER & ASSOCIATES
Candidatul ideal Following our business growth, we are currently recruiting for our Docketing Department in Braşov, a full-time:Specialist in Intellectual PropertyYour profile: University degree; Excellent written and verbal communication skills in English; German language skills are a plus; Precise and autonomous way of working; Team-spirit and initiative driven; Good analytical and time management skills; Strong interpersonal skills, discretion and high level of professionalism; Highly organized with excellent administration skills; Ability to prioritize and manage several activities simultaneously; Adaptable and personable; Ability to adhere to strict deadlines; Strong attention to detail; Good written and verbal communication skills; Good command of MS Office ( Outlook, Word, Excel, Access).Descrierea jobului Rеviеwing and analyzing incoming emаils from clients/аgents/IP Offices аnd аccuratеly and timеly updаte in thе cliеnts’ IP managеmеnt systems mаtters rеlаtеd to their IP portf
DENNEMEYER & ASSOCIATES
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal - sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);- sa nu aiba antecedente penale;- sa fie apt din punct de vedere medical;Descrierea jobului Manipulant:- sa incarce si sa descarce marfurile;- sa asigure integritatea si securitatea marfurilor;- sa respecte programul de lucru stabilit prin contractul de munca;- primirea, pastrarea, incarcarea bunurilor sa se realizeze numai cu acordul sau avizul al sefilor ierarhici;- asigura paza materiala si juridica a marfurilor pe care le manipuleaza;- satisface in timp util comenzile;- ia toate masurile necesare de paza si protectie contra distrugerilor sau deteriorarilor sub orice forma a marfurilor;
MARATHON DISTRIBUTION GROUP
Candidatul ideal Daca esti o persoana carismatica, cu initiativa, atitudine pozitiva si actionezi ca un team player, te asteptam in echipa noastra. Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare; Fire ambitioasa, pozitiva si perseverenta; Studii superioare absolvite (an terminal, dar cu disponibilitate pentru a lucra full-time);​ Experienta in vanzarile B2B (segmentul persoane juridice); Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata; Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge target-ul; Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide; Permis de conducere categoria B (fara incidente) Disponibilitate pentru deplasare in zona alocata minim 60%Descrierea jobului • Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul B2B;• Crearea si dezvoltarea unui portofoliu
SFERA MDOR
Candidatul ideal Ce vei face la Bardi Auto: Vei consilia tehnic clienții companiei (persoane fizice și juridice); Vei identifica piese auto în programe de specialitate; Vei oferi cele mai bune soluții clientului, în acord cu nevoia acestuia; Vei fi responsabil de creșterea gradului de satisfacție a clienților; Vei îndeplini anumite sarcini administrative;De ce să lucrеzi lа noi: Îți oferim un mediu de lucru primitor și colegi mereu gata să te ajute; Un pachet salarial atractiv și peste medie, salariul este oferit mereu la timp; Climatul de lucru este unul pozitiv, bazat pe respect; Îți oferim șanse reale de dezvoltare a carierei și de avansare; Oferim discount special pentru angajații companiei la achiziția de piese auto;Descrierea jobului Ce așteptăm dе la tine:Ești pasionat dе domeniul auto? Îți dorești să-ți dezvolți abilitățile dе vânzări? Devino un membru al echipei noastre dacă te regăsești în următoarele: Ai experiență profesională dobândită în comercializarea de piese auto; Ai
BARDI AUTO
Candidatul ideal Your profile:University degree in translation/related field or technical discipline;Experience in translating and/or proofreading from English and French/German into Romanian and vice versa;Professional expertise in at least one science area (e.g. mechanics, IT, pharmaceuticals, biochemistry) is a plus;Strong writing and editorial skills;Great attention to detail, accuracy, consistency;Ability to work under time pressure;Personal initiative and team spirit.The ideal candidate:Will have fluent verbal and written communication skills in English and French (any additional language is a plus);Will have solid knowledge of CAT tools (mainly SDL Trados Studio) and experience in managing and implementing TMs and terminology databases used in multilingual environments;Will have very good command of MS Office (Outlook, Word, Excel) and basic image/PDF processing and editing software applications;Will be able to manage and meet tight deadlines for multiple simultaneous projects;W
DENNEMEYER & ASSOCIATES
Responsabilitati cheie:Gestioneaza riscul operational, in activitatatile desfasurate;Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului;Respecta normele si procedurile de lucru in vigoare;Utilizeaza aplicatiile interne conform instructiunilor primite in cadrul sesiunilor de instruire;Propune masuri de eficientizare a proceselor si aplicatiilor din sfera de competenta a grupului;Participa la indeplinirea obiectivelor echipei si ale departamentului prin indeplinirea obiectivelor individuale.Isi mentine la zi cunostintele profesionale despre produsele si serviciile Raiffeisen Bank (procedurile si normele de lucru actuale).Respecta instructiunile de lucru comunicate de catre Team Leader/Manager Departament.Respecta programul de lucru.Semnaleaza rapid catre Team Leader/Manager Departament disfunctionalitatile si situatiile atipice aparute la nivelul activitatii;Se implica in mod activ in activitati organizate la nivelul Centrului Operational Brasov.Studii
RAIFFEISEN BANK
Descrierea jobului Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, trebuie să știi că, în calitate de lider de echipă, ești responsabil pentru:• O echipă de aproximativ 40 persoane/schimb;• Fluxul de producție și eficiența liniei;• Oferirea de sprijin în medierea conflictelor;• Asigurarea că toate procedurile și standardele necesare sunt implementate și respectate;• Livrarea produselor într-un interval de timp dat;• Instruirea si dezvoltarea membrilor echipei pe pozitii cheie, precum Line Leader sau Line Feeder;Alăturați-vă echipei noastre de inginerie dacă:• Sunteți absolvent de facultate tehnică;• Aveti bune abilități de desen tehnic;• Doriți să lucrați în 3 schimburi (6:00 - 14:30 / 14:30 - 23:00 / 23:00 - 6:00);• Sunteți dornici să învățați și să vă îmbunătățiți în mod continuu cunoștințele;• Sunt comunicativi și încrezători în sine;• Sunt un gânditor logic și analitic;• Aveti abilități bune de limba engleză.Ca lider de echipă, vei avea șansa de a-ți dezvolta abilitățile în cadrul unei
AUTOLIV ROMANIA
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: ai cunostinte economice si bancare generale; poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office; esti atent/a la detalii; ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic; ai initiativa si spirit de echipa; si, de ce nu, putina practica bancara.Descrierea jobului Probabil te intrebi:Care vor fi responsabilitatile mele?Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice;primesti si sa verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri ;asiguri gestionarea numerarului.Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru clientii nostri si echipa din care vei face parte!Ce primesc?Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, c
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Echipa noastra de KYC -Inrolare si suport clienti din Centrul Operational Brasov este in plina dezvoltare si joaca un rol esential in strategia Raiffeisen Bank.Ne dorim minim 1 an experienta bancara relevanta - cunostinte despre procesul de inrolare/actualizare date clienti PF&PJ sunt un avantajStudii superioare finalizate profil economic/juridicAbilitati de: analiza-sinteza-decizie, organizare, comunicare, lucrul in echipaCunostinte tehnice: CRM, ICBSLimba engleza: nivel mediu/avansatDescrierea jobului - La momentul solicitarii continuarii relatiei de afaceri cu un client in risc ridicat, precum si la actualizarea datelor acestuia, efectuare verificari, analiza informatii - Service Request standard aferente procesului de actualizare date clienti PF&PJ cu grad de risc ridicat (verificari baze de date publice in scopul detectarii informatiilor negative, entitati supuse sanctiunilor international sau persoanelor expuse politic)- Urmare verificarilor si analizei informati
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Echipa noastra de IMM din Centrul Operational Brasov este in plina dezvoltare si joaca un rol esential in strategia Raiffeisen Bank.Ne dorim colegi care sa aiba minim 1 an de experienta bancara relevanta (cunostinte despre procesul de inrolare/actualizare date clienti PF&PJ sunt un avantaj).Orientare catre client, abilitati in comunicare, abilitatea de a-si gestiona eficient timpul si activitatile, atentie la detalii, rezistenta la stres sunt cateva din calitatile principale pe care le urmarim in procesul de recrutare.De asemenea, candidatii care au studii superioare finalizate si sunt absolventi ai unui profil economic/juridic care cunosc limba engleza la un nivel mediu vor beneficia de atentia noastra.Descrierea jobului Inrolare centralizata a clientilor IMM si actualizare a datelor acestora in aplicatiile specifice bancii; Deschidere/mentenanta/inchidere centralizata de conturi curente, carduri Visa Business, RO IMM; Inrolare/actualizare date centralizata a clientil
RAIFFEISEN BANK
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.