Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Legal in Agigea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Legal in Agigea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Legal in Agigea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Societatea Rapid Credit este o institutie financiara nebancara cu obiect de activitate acordarea creditelor de consum cu garantie imobiliara si a creditelor ipotecare. Pentru sediul din Constanta, angajeaza cu norma intreaga doi consilieri juridici.Cerinte:- absolvent de studii superioare juridice, de preferat de stat;- experienta profesionala in functia de consilier juridic este obligatorie, minim 3-5 ani;- cunostinte solide de Microsoft Office (Word, Excel si Outlook);- bune abilitati de comunicare, negociere si lucru in echipa;- persoana organizata, hotarata, dinamica, punctuala, cu initiativa si atentie la detalii;- permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:- intocmeste si verifica documentatia privind acordarea creditelor;- analizeaza din punct de vedere juridic dosarele de credit;- completeaza si transmite opinia juridica pentru dosarele solicitantilor de credit aflate in analiza;- redacteaza acte necesare desfasurarii activitatii societ
RAPID CREDIT I.F.N
Candidatul ideal -gandire analitica, bun negociator, atentie la detalii-capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor, promptitudine si acuratete-foarte bune abilitati de comunicare, atat in scris cat si verbal-atitudine pozitiva si orientata catre rezultate-grad ridicat de confidențialitate-spirit de echipa, adaptabil-nivel ridicat de introspectie (dorinta continua de auto-perfectionare, utilizarea si integrarea eficienta a feedback-ului primit)-Utilizare calculator: Word, E-mail, Internet,Excel-Cunostinte profesionale: cunoasterea legislatiei romanesti, cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor civile/documentatie de urbanismCandidatul va sustine un test grila, pentru evaluarea cunostintelor, precum si un interviu final Descrierea jobului -Redactează, avizează și contrasemnează contractele incheiate intre firma si diversi furnizori;-Reprezentarea intereselor și apărarea drepturilor legitime ale firmei în fața instanțelor de judecată, autorităților publice locale sau
SOLID HOUSE
Companie verificată
Aplica rapid
Locatie: Rafinaria Petromidia, NavodariPentru interviu: 0745 349 221 ( L-V, 8-16)Oferim: transport, salariu la timp, program de lucru LEJER - in ture 12/24 - 12/48, conditii legale de munca, la standarde profesionale.Asigurari medicale si sociale platite la timp.Echipament profesional gratuit.Cerinte: Cazier curat; Certificat Calificare "Servant Pompier"Va rugam aplicati aici, multumim!
Global Security Sistem
Candidatul ideal Enterprise Rent-A-Car Romania este in cautarea unui nou coleg vesel, responsabil, implicat si cu experienta in domeniul Auto pentru postul de Agent Servicii Client la Biroul din Constanta.Hai sa afli mai multe despre asta!Candidatul ideal: Cunostinte despre piata de produse de Rent a Car; Experienta in vanzari minimum 1 an; Capabil sa respecte termenele limita; Disponibil pentru deplasari in afara orasului; Ordonat, organizat si cu spirit de observatie; Bune abilitati de comunicare, vanzare si negociere; Bune cunostinte de limba engleza; Cunostinte de operare Microsoft Office;Descrierea jobului Planifica si organizeaza activitatile zilnice; Asigura suport clientilor, partenerilor si colegilor cu privire la oferte de inchiriere autoturisme, servicii suplimentare, detalii tehnice; Introduce in sistem rezervarile noi sau modificari ale rezervarilor deja existente; Se ocupa de emiterea si inchiderea contractelor de inchiriere in conformitate cu procedurile specifice; Se as
Eurolines
Scurta descriere a companieiWe are a Romanian brand that evolved to an international group that produces and delivers energy products. With 6,000 employees and a wide range of jobs, Rompetrol has operations in Europe and Central Asia, from oil trading and refining to petrochemicals production, retail and marketing of petroleum products to providing services to other operators in the Energy industry.Cerinte We are currently looking for an organized and team-oriented Industrial Services and Materials Buyer for Navodari (1 year contract), within KMG Rompetrol Services Center. KMG Rompetrol Services Center functions as a Service Center and includes assistance functions (Administrative, Financial, Human Resources, IT, Legal, Procurement, Service Improvement, QHSE, Secretariat) covering all Romanian legal entities.Your new role: Manage the end-to-end procurement process related to Industrial Services commercial contracts area (source-to-agreement; procure-to-pay)The fuel needed to go further
KMG ROMPETROL
Candidatul ideal - Studii superioare in domeniu;- Experienta relevanta in domeniul financiar-contabil – minim 3 ani;- Cunoastere a legislatiei financiar-contabile si fiscale;- Cunostinte solide de operare PC si Microsoft Office–in special Excel. Constituie un avantaj operarea in sistemul de gestiune hoteliera: Opera si Softul de contabilitate Charisma;- Capacitate de a lucra in echipa, dar si independent;- Dorinta de a munci si implicare activa in desfasurarea activitatii;- Abilitatea de a utiliza programe informatice de contabilitate, de a lucra la proiecte multiple, de gestionare a problemelor in vederea atingerii obiectivului final, la termene-limita;- Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului;- Persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate, rezistenta la stres;- Simt analitic si organizatoric, integritate si loialitate;- Reprezinta un avantaj experienta de munca intr-o societate cu obiect de activitate de turism si
ANA HOTELS
Candidatul ideal In prezent cautam un Specialist Protectia Muncii, orientat catre echipa si proactiv pentru Navodari in cadrul companiei Rominserv.Rominserv este o societate lider al industriei de profil din Romania specializata in integrarea proiectelor industriale, mentenantei industriale, modernizarilor tehnologice si serviciilor de management fiind capabila sa furnizeze clientilor sai solutii profesionale integrate. Rominserv presteaza servicii de mentenanta pentru cea mai mare rafinarie din Romania - Petromidia - din 2001. Petromidia este evaluata ca fiind o rafinarie complexa si una dintre cele mai moderne din regiunea Europei de Est.Noul tau rol: Desfasurarea activitatilor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta in scopul prevenirii accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale, precum si a apararii impotriva incendiilor si asigurarii protectiei civile.Combustibilul necesar pentru a merge mai departe cu noi:• Experienta anterioara de min. 1 - 2 ani in do
KMG ROMPETROL
Candidatul ideal Profilul tău Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul Experienţă în conducerea personalului Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantajÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Responsabilitățile tale Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilorBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedetermina
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un flux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi planificarea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri planificate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabilițiBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile s
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Organizat, punctual, perseverent, serios, orientat catre nevoile clientului; Experienta in domeniul distributiei minim 1 an - constituie avantaj; Vechime permis auto cat. B minim 1 an; Minime cunostinte tehnice auto; Rezistenta la efort; Capacitate de adaptare in diverse situatii; Capacitatea de a comunica usor cu colegii; Seriozitate.Descrierea jobului Livrarea comenzilor si produselor Farmavet in conditii optime si la timp; Respectarea zilnica a programului traseelor de livrare; Se implica activ in intretinerea masinii din dotare; Se asigura ca are documentatia necesara pentru a circula pe drumurile din Romania in mod legal; Se asigura ca are documentatia necesara pentru livrarea marfurilor transportate; Incasarea facturilor ce ce sa platesc la livrare; Predarea zilnica a sumelor incasate catre banca; Instrumente de lucru: Masina si telefon de serviciu, tableta, imprimanta mobila.
FARMAVET
Candidatul ideal Experienta in turism (agentie de turism/hotel/call center turism) si cunostinte in operarea sistemelor de rezervari, constituie un avantaj; Limba engleza la un nivel avansat (limba germana nivel de baza, reprezinta un avantaj); Disponibilitate la program prelungit la intervale regulate de timp, in baza unui program prestabilit; Persoana ordonata, organizata, punctuala, orientata catre client; Capabila sa respecte dead-line-urile, sa gestioneze situatii cu un nivel ridicat de stres si tenace in atingerea obiectivelor; Comunicativa, sociabila, empatica, pro-activa, team-player; Atentie sporita la detalii.Descrierea jobului Va desfasura activitati de back-office (fara a avea contact direct cu clientul); Va asigura suport tehnic si operational (telefonic/email) in activitatea de rezervare furnizori wholesalers si touroperatori germani pentru reteaua proprie de agentii si pentru partenerii revanzatori; Va oferi clienților informații exacte în concordanța cu standardele comp
TRAVEL BRANDS
Candidatul ideal Studii medii; Experienta de cel putin un 1 an pe un post similar; Atenție deosebită la detalii Abilitaţi de comunicare eficientă în cadrul unei echipe şi un simţ al responsabilităţii ridicat Disponibil la efort fizic; Seriozitate, etica, atitudine profesionala pe durata orelor de lucru; Abilitati bune de organizare, planificare, atentie la detalii, dorinta si motivare de a invata lucruri noi.Descrierea jobului Incarca si/sau descarca marfurile in/din autovehiculele de livrare; Verifica concordanta produselor cu a documentelor; Verifica marfurile sosite in depozit si pe cele livrate din punct de vedere al calitatii si cantitatii; Se ocupa de receptia cantitativa si calitativa a produselor; Eticheteaza marfurile receptionate si cele pregatite pentru livrare; Manipuleaza cu maxima responsabilitate produsele care intra/ies in/din depozit, cu respectarea normelor legale; Cunoaste toate produsele din depozit (denumire, greutate, volum, etc.); Manipuleaza si aseaza produsele
FARMAVET
Candidatul ideal University degree, agricultural engineering, update agricultural knowledge;Cartographic knowledge is a plus;Microsoft applications;English and other languages;Driving license.Descrierea jobului Oversee the agricultural property portfolio, visit the farmers, and collect information regarding their production plans and methods;Align project management with the operational requirements of the agricultural properties, preferably with cartographic and topographic inputs;Identify opportunities in acquiring, disposing, or exchanging lands and coordinate with third partners to execute action-plans, budgets, business plans, etc.Understand and analyze all urbanistic, legal, and fiscal requirements and parameters of agricultural businesses;Coordinate assignments, schedules, budgets and deliverables and report to the management and the Board.
Confidenţial
Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte minime de operare calculator, pachet Office; Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate ANC Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu celelalte centre si sa o
PROFESIONAL NEW CONSULT
Candidatul ideal Rapid Credit este o institutie financiara nebancara cu obiect de activitate acordarea creditelor de consum cu garantie imobiliara si a creditelor ipotecare. Pentru sediul din Constanta angajeaza cu norma intreaga o persoana in functia de Analist financiar – ofiter credite.Cerinte:- studii superioare finalizate (economice, juridice);- experienta profesionala in domeniu constituie avantaj;- cunostinte avansate de MS Office (Excel – in special);- bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii societatii, de negociere si vanzare;- persoana sociabila, dinamica, responsabila, punctuala, cu spirit de echipa;- bune abilitati de analiza si sinteza, atitudine proactiva si capacitate de rezolvare prompta a problemelor;- atentie la detalii si calitate.Descrierea jobului Responsabilitati:- cunoaste legislatia in vigoare in domeniul creditarii;- cunoaste produsele, serviciile, normele si procedurile societatii;- contribuie la intocmirea dosarelor de credit, in baza solicita
RAPID CREDIT I.F.N
Candidatul ideal University degree; Minimum 2 years experience in Retail industry; Minimum 3 years experience in a managerial role; Strong leadership skills, with the ability to coach and mentor others; Excelent communication and people interaction skills; Willingness to learn, initiative and analitic skills; MS Office suite knowledge; English language – medium/advanced level Driving licence B categoryDescrierea jobului HR & Team Management Recruits, interviews, trains and maintains a high performing and motivated team Ensures that inductions and relevant trainings are carried out for all team members Responsible for the evaluation process of the Shop Managers and participates in the evaluation process of the Sales Consultants Builds a strong succesion pipeline through feedback and coaching Manages the HR administrative tasks for the allocated area (shop managers' monthly schedules, vacation days, etc.)Stock Management Ensures stock management accuracy and optimal stock level for t
ORBICO
Candidatul ideal • Carnet de conducere fara probleme (cat. B), minim 1 an vechime;• Fara antecedente penale, onest;• Minim scoala profesionala finalizata;• Abilitati aritmetice de baza;• Cunoasterea normelor legale in materie de transporturi rutiere;Descrierea jobului • Livreaza comenzile catre toti clientii aflati pe ruta prestabilita;• Verifica facturile si avizele pregatite pentru livrare (data, stampila,CNP)• Verifica conformitatea comenzilor pregatite in depozit cu factura/avizul aferent, sau alcatuieste comenzile direct din van, si ii asista pe clienti in receptia marfii, primind de la acestia confirmarea primirii;• Participa la incarcarea marfii in van, astfel incat sa evite deteriorarea marfii si sa asigure o buna si rapida manipulare pentru pregatirea facturilor.• Preda facturile livrate in fiecare zi pe baza raportului de livrare catre arhiva;• Colecteaza instrumentele de plata sau platile pentru produsele livrate si depune banii la casierie, impreuna cu raportul de incasari,
Interbrands
Candidatul ideal • Studii superioare ca medic veterinar;• Disponibilitate la relocare intre fermele grupului aflate in jud. Vrancea, Braila sau Constanta; • Permis de conducere categoria B - conditie obligatorie;• Experiența dе lucru pe o pozitie similara reprezinta avantaj, se accepta si fara experienta anterioara dе lucru;• Flexibilitate în ceea ce privește programul dе lucru;• Abilități foarte bune dе planificare, organizare și prioritizare;• Atenție la detalii și abilități foarte bune dе comunicare;• Disponibilitate dе a efectua vizite periodice în fermă;• Cunoștinte operare calculator, pachetul Microsoft Office;• Fluent(ă) în limba engleză, scris și vorbit;Descrierea jobului Oferim pachet salarial atractiv, masina de serviciu, telefon si laptop. In functie de locatia candidatului, asiguram relocare si locuinta de serviciu. Descrierea jobului:• Întocmește, organizează și transmite toate documentele sanitar-veterinare conform prevederilor legale în vigoare;• Întocmește, procesează,
PREMIUM PORC
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Cerinte minime:Absolvent studii superioare de specialitate (Electrotehnica, Energetica, Automatica, Inginerie Electrica)Bune cunostinte de interpretare desene de proiectare de specialitate, scheme electrice si scheme de conexiuniExperienta similara minim 5 ani pe o pozitie similaraBuna cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ACADPermis conducere categoria BDisponibilitatea de deplasareBune abilitati de organizare si conducereAtentie la detaliiAbilitati de comunicare, onestitatePersonalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitivaReprezinta un plus:Cunostinte automatizare si instrumentatieAutorizare ANRE (reprezinta un plus)Autorizare INSEMEX (reprezinta un plus)Experienta similara in Industrie (fabrici, terminale portuare, unitati de productie)Cunoastere/ operare program CAD respectiv softuri electrice dedicateCunoastere MS ProjectDescrierea jobului Pozitia raporteaza Managerului de Proiect/Directorului de divizieResponsabilitati:Principalul responsabil de
IMSAT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.