Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Legal in Buhusi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Legal in Buhusi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Legal in Buhusi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2300 până la 2800 LEI pe lună
Vanzare bijuterii,amanet PREZENTAREA, PROMOVAREA SI VANZAREA PRODUSELORCONSILIEREA CLIENTILOR IN ALEGEREA BIJUTERIILORAMANET SI ACHIZITIE AURCONSILIEREA CLIENTILOR IN VEDEREA REPARARII ULTERIOARE A BIJUTERIILORSE OFERA SALARIU ATRACTIV +BONURI DE MASA,CONCEDIU DE ODIHNA PLATIT,ZILE LIBERE LEGALE
BIJUTERIA JADOR
Candidatul ideal Salut!Vrei să lucrezi într-unul dintre cele mai stabile domenii? Hai la Orange!Te recrutăm din siguranța casei tale și te pregătim pentru provocările acestei perioade – activitatea ta se va desfășura „remote”, pe întreaga perioadă a pandemiei, urmând ca apoi să lucrezi la sediul din Bacau dedicat.Daca iti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze; iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii; iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica; stii sa negociezi si, dе obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui; esti spontan si pasionat dе social media; esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin dе serviciile si produsele Orange.Atunci te asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam.Descrierea jobului Ce ar trеbui sа fаci? sа prеiei аpеlurile din pаrtеa clientilor si sа lе ofеri informаtii dеsprе serviciilе si produsеlе Orange; sа еfеctuezi diferitе schimbari pe contul clientilor, in acord cu proced
ORANGE ROMANIA
Candidatul ideal Colegul nostru va face parte din echipa TBI Bank, Bacau .Noul nostru coleg trebuie sa aiba: studii superioare ; minim 2 ani experienta in casierie ; spirit de organizare si prioritizare a propriei activitati; abilitati de comunicare cu clientii bancii.Descrierea jobului Efectueaza operatiuni de depunere si retragere numerar in lei si valuta ale clientilor, cu respectarea stricta a prevederilor interne si legale. Efectueaza operatiuni de schimb valutar in cadrul casei de schimb valutar aflata la sediul bancii. Inainteaza spre supervizare documentele de casierie care reprezinta tranzactii cu numerar ale clientilor, conform limitelor stabilite de conducerea bancii. Efectueaza operatiuni de deschidere respectiv lichidari de conturi pentru persoane fizice si juridice cu aprobarea persoanelor competente. Asigura integritatea numerarului si a tuturor valorilor incredintate. Colegul nostru se va bucura de: salariu fix si comision motivant din vanzarea proprie si din realizaril
TBI Credit
Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte minime de operare calculator, pachet Office; Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate ANC Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu celelalte centre si sa o
PROFESIONAL NEW CONSULT
Candidatul ideal Dacă ești în căutarea unei oportunități profesionale în care să te faci remarcat, te așteptăm în echipa Cybernet Auto Center.Selectăm Economist. Cerințe:- Absolvent studii superioare economice;- Experiență pe un post similar de minim 3 ani;- Cunoașterea planului de conturi și a legislației fiscale;- Cunoștințe foarte bune de operare PC – Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, etc.);Constituie un avantaj:- experiență in utilizarea programelor de contabilitate- abilități de comunicare și organizare;- atitudine pro-activă; Abilități:- analitice;- de găsire a soluțiilor și rezolvare a problemelor;- inițiativă.Numai candidații care îndeplinesc criteriile de eligibilitate vor fi contactați.Descrierea jobului - Intocmeste si analizeaza documentele economice ale societatii;- Inregistrarea facturilor de achizitii auto, piese de schimb si achizitii diverse;- Inregistrarea deconturilor de cheltuieli si a deconturilor de deplasari;- Inregistrarea extraselor de banca si a registre
CYBERNET AUTO CENTER
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Studii tehnice superioare;- Experienta minim 1 an pe post similar celui afisat;- Cursuri perfectionare - Inspector SSM si cadru tehnic PSI - 80 ore;- Cursuri speciale de evaluator sau auditor, cursuri de evaluare a riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala (constituie avantaj);- Foarte bune capacitati de organizare, planificare si negociere;- Personalitate dinamică, comunicativă, analitică;- Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare dar si in echipa;- Cunostinte operare PC ( Word, Excel ) nivel avansat;Descrierea jobului Defineste politicile SSM si PSI ale companiei;- Realizeaza activitatile de prevenire si protectie, efectueaza informarile/instruirile in domeniu, cerceteaza evenimente care produc incapacitate temporara de munca, verifica respectarea prevederilor legale in domeniu;- Intocmeste planul de actiune in caz de pericol grav si iminent, conform prevederilor art. 101-107 din HG 1425/2006 si se asigura ca toti angajatii sa fi
EUROPROD
Candidatul ideal Candidatul ideal este responsabil, creativ, orientat catre solutii, munca in echipa, planificare si organizare, are o capacitate dezvoltată de analiză și gestionare a sarcinilor si este amabil in relatia cu alte persoane: colegi, clienti, etc si intruneste cerintele urmatoare: studii superioare, profil tehnic; cunostinte utilizare pachet MS-Office (Word, Excel); min. 3 ani vechime in post similar, in domeniile ssm; stapanirea solida a legislatiei ssm; curs ssm 80 de ore; curs postuniversitar evaluator de risc ssm - reprezinta un avantaj; detine carnet cat. B.Descrierea jobului Responsabilități pentru lucrul cu clientii companiei:Postul este in Bacau si se raporteaza Directorului Departamentului ssm-psi:-organizеаză și verifică instruirea lucrătorilor clientilor companiei;-actualizeaza bazele de date cu salariati si documentatii ai clientilor companiei;-identifica și evaluează riscurile de securitate și sănătate în muncă la locul de muncă, si/sau pentru fiecare client /
TQM GROUP
Companie verificată
Aplica rapid
Cerințele postului1. legislatie financiar - contabila;2. cunostinte solide de contabilitate;3. cunostinte solide de operare Pc: Word, Excell, Power Point;4. cunostinte de gestiune;5. cunostinte de operare soft-uri contabile;6. cunostinte operatiuni import-export si vamale;Responsabilitățile postului-organizeaza, si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;-asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii Salariul negociabil asigurat la timp cu toate taxele/ impozitele aferente achitate; bonuri de masa pentru fiecare zi lucrata
SC Pambac
Candidatul ideal Vino alături de PENNY.! Căutam colegi energici, organizați și puși pe fapte mari.Suntem aici ca împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Te așteptăm în cadrul companiei noastre: chiar dacă nu ai reușit încă să acumulezi experiența necesară, la noi totul se poate învăța cu responsabilitatea, implicarea și determinarea ta; dacă ai finalizat studii medii; dacă ai experienta in lucru cu scanner-ul/pdt-ul; dacă ai rezistență la efort și un ritm alert de lucru; dacă ești energic, motivat, orientat spre performanță și rezultate.Descrierea jobului Rolul acesta presupune să: comisionezi corect cantitativ si calitativ marfurile pentru filiale (magazine) impaletezi si infoliezi corecta a marfa comisionata fii responsabil pentru curatenia in depozit in timpul comisionarii fii responsabil pentru orice neconformitate referitoare la marfa comisionataCe beneficii ai la PENNY: tichete de masă acordate sub forma de card, tichete cadou cu
REWE (ROMANIA)
Candidatul ideal Absolvent studii medii (studiile superioare constituie avantaj); Experiență în functii similare in distributie de tip Farma sau FMCG; Experiență în organizare si planificare rute transport; Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților; Cunoștinte referitoare la legislația și normele interne privind transportul de marfuri; Cunoștințe medii Ms Office (Excel, Word, Outlook); Permis de conducere categoria B.Locatie: preferabil Cluj Napoca / Bacau, secundar Bucuresti.Descrierea jobului Planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile legate de transport; Cunoaste si respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice; Administreaza flota auto; Coordoneaza si supravegheza activitatea conducatorilor auto; Planifica si optimizeaza zilnic rutele de livrare (intr-un soft de rutare), in baza comenzilor primite; Realizeaza rapoarte de activitate.
FARMAVET
Candidatul ideal CERINTE: - Studii superioare( finalizate cu examen licenta), de preferat in domeniul economic, juridic; - 2 ani experienta intr-un post cu responsabilitati similare; - Cunoasterea riguroasa a Codului muncii, respectiv a normelor legislative aplicabile in domeniul resurselor umane; - Cunostinte foarte bune MS Office ( word, excel, powerpoint, acces ); - Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa, culegere si prelucrare date si informatii; - Abilitati de time management; - Capacitate de lucru sub presiunea termenelor, rezistenta la stres, discretie. - Constituie un avantaj: Experienta in utilizarea unui soft de resurse umane/calcul salarii ; Curs inspector resurse umane/inspector salarizare.Descrierea jobului ROLUL POSTULUI - Implementeaza, optimizeaza si deruleaza etapele operationale specifice pentru procesele de recrutare, inductie, training&proiecte de dezvoltare, managementul performantei, salarizare a personalului.RESPONSABILITATI : Recrutare: - Efectuea
PAMBAC
Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal • sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);• sa nu aiba antecedente penale• sa fie apt din punct de vedere medicalDescrierea jobului • este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa• este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici• sa se asigure de functionarea calculatorului, retelei de calculatoare• sa asigure securitatea datelor si echipamentelor• sa of
MARATHON DISTRIBUTION GROUP
Candidatul ideal CUNOSTINTE:1. legislatie financiar - contabila;2. cunostinte solide de contabilitate;3. cunostinte solide de operare Pc: Word, Excell, Power Point;4. cunostinte de gestiune;5. cunostinte de operare soft-uri contabile;6. cunostinte operatiuni import-export si vamale;Descrierea jobului RESPONSABILITATI :-organizeaza, si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;-asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii
PAMBAC
Candidatul ideal Suntem #PASIONAȚI de dezvoltarea ta și #DETERMINAȚI să iti oferim o #EXPERIENȚĂ #AUTENTICĂ, astfel încât aici, la Superbet, TU să devii CEA MAI BUNA VERSIUNE A TA!CERINTE- studii medii;- cunostinte de operare PC - nivel mediu;- atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare;- persoana echilibrata, responsabila, constiincioasa;- loialitate, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului In calitate de Reprezentant Vânzări, TU vei fi imaginea companiei în relația noastră cu clienții, iar principalele tale responsabilități vor fi:- Întâmpinarea clienților cu scopul de a oferi acestora o experiență inedită;- Interacționarea cu clienții pentru a asigura servicii de înalta calitate;- Încasarea banilor pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice;- Acceptarea și validarea tichetelor de pariere;- Întocmirea zilnica a documentelor contabile primare;BENEFICII PENTRU O CARIERĂ ÎN AVANTAJUL TĂU- Program de lucru flexibil- Program de formare profesionala
SUPERBET BETTING & GAMING
Candidatul ideal Ingrijitor/oare persoane varstnice Germania | primă 1.000 €Pentru clienţii noştri renumiţi din sudul Germaniei căutăm cu disponibilitate imediatăÎngrijitor/oare persoane vârstnice cu normă întreagăResponsabilităţile dvs. includ: documentarea modului dе îngrijire şi colaborarea cu asistenţii/ele medicali/e îngrijirea generală dе bază a locatarilor şi pacienţilor participarea în cadrul măsurilor dе mobilizare terapeutice însoţirea şi îngrijirea locatarilor şi a rudelor acestoraNe dorim: pregătire profesională dе 1 an, finalizată, ca îngrijitor/oare persoane vârstnice, îngrijitor/oare bolnavi sau mai mulţi ani dе experienţă profesională cunoştinţe dе limbă germană la nivel conversațional (începând cu nivelul A2) absolut necesare cunoştinţe dе specialitate cuprinzătoare şi dе actualitate siguranţă şi empatie în comportamentul cu oamenii flexibilitate disponibilitate pentru deplasări la nivel naţionalÎn schimb primiţi dе la noi un salariu dе bază brut mai mare de
VON CAPRIVI GMBH
Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar Retail Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte de operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Administrezi portofoliul de clienţi persoane fizice ai sucursalei, oferind produse și servicii care contează pentru ei Gestionezi relaţia cu clientii persoane fizice, identifici nevoile lor financiare spec
UNICREDIT BANK
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal asistent/ă medical/ă pentru echipa noastră din sudul Germaniei | primă 7.500 €Pentru clienţii noştri renumiţi din sudul Germaniei căutăm cu disponibilitate imediatăAsistent/ă medical/ă cu normă întreagă sau jumătate dе normăResponsabilităţile dvs. includ:- Îngrijire generală dе bază şi tratament al locatarilor şi pacienţilor- Documentarea modului dе îngrijire şi colaborare cu medicii- Participarea în cadrul măsurilor dе mobilizare terapeutică- Consilierea persoanelor în vârstă în probleme personale şi sociale- Însoţirea şi îngrijirea locatarilor şi a rudelor acestoraProfilul dumneavoastră:- Aveţi o pregătire profesională finalizată ca asistent/ă medical/ă, recunoscută legal în Germania.Sunt absolut necesare cunoştinţe dе limbă germană la nivel conversaţional (începând dе la nivelul A2)- Disponibilitate pentru deplasări la nivel naţional- Vă remarcaţi printr-un mod dе lucru independent şi responsabil- Aduceţi cunoştinţe generale dе specialitate în îngrijire- Convingeţi
VON CAPRIVI GMBH
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.