Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Legal in Deta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Legal in Deta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Legal in Deta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Descrierea jobului Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal si profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.- In
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Daca esti inteligent, ambitios si iti doresti sa fii implicat in cele mai diverse si complexe proiecte de M&A / real estate / banking&finance de pe piața locala – acesta e locul pentru tine!CE NE DORIM:– ca avocat stagiar, să deţii o minimă experienţă anterioară în domeniul juridic (practica de minim 1 an), iar ca jurist, să deţii o experienţă de 2/3 ani în domeniul juridic / de business.– să deţii cunoştinţe de limba engleză la un nivel avansat (cunoasterea unei alte limbi constituie un avantaj);– să deţii cunoştinţe de operare PC, inclusiv operare Microsoft Office (operarea in Excel constituie un avantaj).Descrierea jobului OPORTUNITĂŢI/CONDITII– onorariu / salariu motivant cu posibilitate de crestere progresiva;– posibilitate de specializare în domenii de nişă ale dreptului;– posibilitate de dezvoltare într-un mediu de business profesionist;– postul este full time si include acordarea de asistenta juridica pentru proiecte de finantare, drept societar / comercial, pr
BIANCAADINA CRISTOLOVEAN CABINET DE AVOCAT
Candidatul ideal - cunostinte operare PC- abilitati de rezolvare a problemelor, persoana ordonata, amabila, dinamica;- abilitati foarte bune de organizare;- obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare)- studii superioare juridice sau economice - OBLIGATORIU.Preferabil experienta in domeniul executarii silite.Descrierea jobului - munca de birou- deplasari la instantele judecatoresti, la banci, la serviciul contabilitate, la diverse institutii/persoane- uneltele, instrumentele, echipamentul de lucru sunt cele specifice muncii de birou: computer, scanner, imprimanta, Xerox, fax, telefon,etc.- relatii cu publicul- activitati de organizare administrativa si protocolBENEFICII:- posibilitate de promovare- prime in functie de realizari- desfasurarea activitatii intr-un mediu placut- conditii de munca superioare
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC CRISTIAN MUNTEANU
Candidatul ideal - Licentiat in stiinte juridice- Experienta pe un post similar in domeniul asigurarilor dе minimum 3 ani- Experienta in Instanta de minim 3 ani- Cunoscator al limbii engleze- Calitatea dе membru al Colegiului Consilierilor Juridici reprezinta un avantaj- Capacitate dе organizare si prioritizare a sarcinilor- Atentie la detalii- Usurinta dе a lucra la mai multe proiecte concomitent- Reale capabiliatti dе negociator si mediator- Experienta in redactarea si verificarea dе contracte comerciale- Experienta si practica juridica in relatia cu instantele judecatoresti, Registrul Comertului, alte autoritati ale statului- Experienta si practica juridica in domenii precum: drept comercial, drept civil, drept procesual civil, drept penal, dreptul munciiRESPONSABILITATI:- Redаctarеа actelor juridicе, atestаrea identitаtii pаrtilor, a consimtаmаntului, а continutului, a datei аctelor incheiate cаrе au legаtura cu societatea- Verificarea documentelor cu caracter juridic care fac part
EUROINS ROMANIA ASIGURARE-REASIGURARE
Candidatul ideal - Esti absolvent de studii superioare cu profil economic;- Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiva, perseverenta;- Detii permis auto – categoria B;- Ai minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari.Descrierea jobului In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Libra, in cadrul unei sucursale din Timisoara. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti persoane juridice solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.).Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor.-Vei stabili si participa la intalniri c
Libra Bank
Candidatul ideal * Academic degree or comparable experience;* Broad Business Experience (experienced several HR Roles and minimum 3-5 years experience);* Fluent English language;* Project leader experience in strategic HR projects;* Knowhow of HR processes (e.g. staffing, organizational development);* Local related legal knowledge (e.g. Tax, Labor, Contracts);* Understanding of relevant organizational structures, as well as of key processes and tools (e.g. Project and Change Management Tools, etc. that drive the organization);* International experience is a plus.* Microsoft Office knowhow* Team player* Proactive* Good communication skills - verbal and written* Willingness to travelDescrierea jobului Main tasks:* Implementation of processes and policies for own area of responsibility (e.g. compensation, TMOD concepts, Basics live, workstyle, legal compliance) with the alignment of plant organization, country organization, business area and region - South East Europe (Romania, Hungary, S
CONTINENTAL AUTOMOTIVE PRODUCTS
Candidatul ideal Absolvent studii superioare in domeniul constructiilor constituie avantajExperienta si competenta in activitatea de constructii - MANAGEMENT DE PROIECTCunostinte de legislatie si normative in domeniului constructiilor;Cunostinte operare PC – MS Office, AUTOCAD, MS Project (constituie avantaj);Cunostinte de limba engleza la nivel mediu (avantaj);Spirit de observatie, foarte buna capacitate de analiza, sinteza, interpretare;Perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace si motivat de rezultat;Obiectivitate si atitudine principiala in relatiile cu oamenii;Obiectivitate in aprecierea si analiza calitatii, corectitudinii si legalitatii lucrarilor de constructii.Descrierea jobului Asigura managementul proiectuluiAsigura servicii comprehensive de supraveghere, inspecţie şi punere în funcţiune pentru fiecare fază a proiectului de construcţieSupravegheaza activitatea din santier urmarind ca toate lucrarile sa se realizeze conform cerintelor legale precum si parametrilor intern
IMOTRUST
Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONSBachelor’s degree in any discipline; business or technical background is considered an advantage;Minimum 1 to 3 years of experience in managing people and interacting with customers/stakeholders;Excellent command of spoken and written English;Excellent communication skills with the ability to communicate to all levels;Demonstrated ability to manage, motivate, and influence work behaviors;Demonstrated problem solving and analytical capability.PREFERRED QUALIFICATIONSBackground in Business Process Outsourcing (financial services, customer service, etc.);Supply Chain management, Centralized Purchasing or Consumer Retail experience is being considered a plus;Descrierea jobului The Product Compliance teams ensure that Amazon transactions satisfy legal and safety requirements. We coordinate the aspects of product transactions that are regulated (distribution, shipping, sale, and import/export). This involves analyzing product import documentation and flag
Amazon Romania
Persoana fizica atestata va sta la dispozitie in vederea asigurarii pazei bunurilor societatii dvs Se asigura agentii de paza , plan de paza , analiza de risc si tot ce este necesar privind paza bunurilor conform Legii 333.Preluarea obiectivului in paza poate fi de indata in tot jud TimisTel
Mat srl
Candidatul ideal - Bachelor’s degree in any discipline is preferred;- 1 – 2 years of experience in data-driven business operations processes- BPOs, Operations processes; Database management is considered advantage;Skills:- Strong written and oral communication skills in English;- Medium written and oral communication skills in Italian;- Good working knowledge of MS Office; MS Outlook, and MS Excel proficiency is an advantage;- Strong attention to details;- Ability to analyze and identify patterns in large data sets;- Decision making aptitudes based on given guidelines and in ambiguous contexts;- Must be comfortable working with large data sets;- Very good knowledge and experience in internet navigation and research – finding specific information about products in a timely manner.- Knowledge of consumer product safety regulations;- Experience in product safety and/or regulatory compliance management with government agencies;- Knowledge of basic SQL.Descrierea jobului The Product Complia
Amazon Romania
Candidatul ideal - Absolvent studii medii;- Experienta de lucru in depozit de medicamente de minim 1 an;- Abilitati de lucru in echipa;- Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila;- Posesor permis conducere categoria B de minim 2 ani.Descrierea jobului - Asigura receptia cantitativa si calitativa a produselor care intra in depozit;- Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate;- Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate;- Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare;- Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune;- Participa la inventarele periodice.
Ropharma Logistics
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2400 până la 2500 LEI pe oră
Candidatul ideal• Carnet de conducere fara probleme (cat. B), minim 1 an vechime;• Fara antecedente penale, onest;• Minim scoala profesionala finalizata;• Abilitati aritmetice de baza;• Cunoasterea normelor legale in materie de transporturi rutiere;Descrierea jobului• Livreaza comenzile catre toti clientii aflati pe ruta prestabilita;• Verifica facturile si avizele pregatite pentru livrare (data, stampila,CNP)• Verifica conformitatea comenzilor pregatite in depozit cu factura/avizul aferent, sau alcatuieste comenzile direct din van, si ii asista pe clienti in receptia marfii, primind de la acestia confirmarea primirii;• Participa la incarcarea marfii in van, astfel incat sa evite deteriorarea marfii si sa asigure o buna si rapida manipulare pentru pregatirea facturilor.• Preda facturile livrate in fiecare zi pe baza raportului de livrare catre arhiva;• Colecteaza instrumentele de plata sau platile pentru produsele livrate si depune banii la casierie, impreuna cu raportul de incasari, l
Ciro Transexpress SRL
Candidatul ideal - absolvent de studii superioare economice-experienta in domeniu- cunostinte de contabilitate financiara, de gestiune si fiscalitate- abilitate de a lucra intr-un mediu dinamic, cu termene limita- acuratete, promptitudine, seriozitate- spirit de echipa si individual, abilitati de comunicareDescrierea jobului Responsabilități:- inregistrarea exacta si la timp a facturilor de furnizori privind :achizitiile de bunuri, mijloace fixe, prestari servicii , dupa verificarea prealabila a prevederilor legale aplicabile in vigoare- inregistrarea documentele de casa si banca si verificarea registrelor aferente- emiterea si inregistrarea instrumentelor de plata CEC, BO, OP- urmarirea soldurilor contabile la clienti si furnizori si trimiterea confirmarilor de sold anuale- intocmirea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli si deplasare- verificarea jurnalelor de TVA- pregatirea situatiei pentru intocmirea declaratiei intrastat- arhivarea documentelor lunareBeneficii- Salariu atra
CLARISMART CONSULTING
Candidatul ideal Pentru clientul nostru - CONTAKT, o companie nationala specializata in comercializarea deaccesorii si gadget-uri pentru telefoane mobile, cautam CONSULTANTI VANZARI.Daca esti sociabil, dinamic , ambitios si dornic sa lucrezi intr-un mediu in care ai posibilitatea sacunosti oameni diferiti, sa iti faci prieteni noi si sa iti creasca veniturile de la o luna la alta,atunciesti candidatul ideal pentru noi.Daca iti place sa comunici si sa lucrezi cu oamenii si iti doresti o cariera in vanzari vei gasi inmagazinele noastre o echipa tanara alaturi de care vei avea oportunitatea de a invata si de a tedezvolta.Descrierea jobului Pentru ca vom investi in dezvoltarea ta, nu cautam neaparat experienta in vanzare,dar esteimportant : Studii medii cel putin; Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii; Bune abilitati de comunicare si capacitate de a relationa cu usurinta. Seriozitate si spirit de echipa; Dorinta de a invata si a progresa; Cunostinte tehnice in
BIZCONSULT_GI
Candidatul ideal - Studii de specialitate (Obligatoriu diploma absolvire Scoala Asistent Farmacie);- Aviz de libera practica vizat pe anul in curs;- Cunoasterea pietei farmaceutice/parafarmaceutice reprezinta un avantaj;- Bune cunostinte de operare PC;- Abilitati de comunicare si lucru in echipa;- Orientare catre pacient si realizarea obiectivelor profesionale;- Abilitati de promovare si vanzare. Descrierea jobului - Consilierea si fidelizarea clientilor;- Receptionarea marfii si aranjarea produselor conform planogramei;- Verificarea si controlul stocurilor farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;- Participarea la derularea campaniilor promotionale;- Recomandarea si eliberarea produselor farmaceutice si parafarmaceutice cu respectarea prevederilor legale.
MEDIMFARM TOPFARM
Candidatul ideal Vino alături de PENNY.! Căutam colegi energici, organizați și puși pe fapte mari.Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Rolul acesta presupune să:- construiești o relație deschisă cu clienții noștri într-o atmosferă plăcută și profesionistă;- fii implicat în gestiunea corectă și eficientă a produselor din magazin;- fii responsabil cu aprovizionarea mărfurilor la raft;- menții standardele de calitate PENNY: magazin curat, ordonat, aprovizionat;- comunici în cadrul echipei într-un mod prietenos, de la egal la egal, cu respect;- acționezi alături de noi cu responsabilitate pentru societate și mediul înconjurator;- ajuți la o organizare mai bună a magazinului.Descrierea jobului Te așteptăm în cadrul companiei noastre- chiar dacă nu ai reușit încă să acumulezi experiența necesară, la noi totul se poate învăța cu responsabilitatea, implicarea și determinarea ta;- dacă ai finalizat studii medii;- dacă ești di
REWE (ROMANIA)
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Condiţii:- studii superioare absolvite cu diploma de licenţă într-unul din următoarele domenii: economie, drept sau psihologie;- experienţă în domeniul resurselor umane;- cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională;- vechime în muncă: minim 5 ani;- cunoaşterea sistemului de operare Microsoft Office;- cunoştinţe temeinice în domeniul legislaţiei specifice, inclusiv: Codul Muncii, Legea-cadru nr. 153/2017, HG nr. 286/2011, OG nr. 21/2007, Legea nr. 62/2011, HG nr. 250/1992, HG nr. 905/2017.Descrierea jobului Descrierea postului:- Biroul are în compunere următoarele posturi: şef birou, referent achiziţii publice, referent de specialitate resurse umane, referent de specialitate secretariat, curier şi 2 îngrijitori;- Şeful de birou se subordonează managerului;Atribuţii:- coordonarea executivă a activităţilor biroului;- organizează şi coordonează, alături de şefii de compartimente, procesul de recrutare de personal;- întocmeşte şi actualizează statul de personal şi a
TEATRUL GERMAN
Candidatul ideal Specialist Contact Center (Timisoara)Ce te va ajuta sa ai succes: Cunoasterea limbii romane la un nivel avansat; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa; Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii; Capacitate de concentrare si de ascultare activa; Abilitati de operare PC (cunoasterea pachetului MS Office constituie un avantaj); Experienta anterioara intr-un call center sau in activitati similare constituie un avantaj.Descrierea jobului Specialist Contact Center (Timisoara)Despre rolul tau:Ca Specialist Contact Center vei interactiona cu clientii BCR pe canalele de comunicare disponibile: telefon, e-mail, webchat, SMS etc. Vei fi responsabil de fidelizarea clientilor precum si de promovarea produselor si serviciilor oferite de banca.Cum vei contribui: Oferirea de suport si indrumare, prin telefon, pentru clientii existenti si potentiali, in concordanta cu gama de produse disponibile; Verificarea corectitudinii datelor de identificare ale clientil
BCR
Candidatul ideal Voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, ascultare activa. Ambitie, dorinta de autodepasire, orientare catre rezultate. Capacitatea de a comunica corect in scris in limba romana. Constituie un avantaj experienta in Telesales sau in Vanzari. Atitudine pozitiva si orientata catre gasirea de solutii. Orientare catre client si capacitatea de a mentine o relatie de business pe termen lung. Cunostinte de utilizare PC nivel mediu.Descrierea jobului Obiectivul jobului este vanzarea catre clienti persoane juridice, firme sau institutii publice, a echipamentelor individuale de protectie (EIP: bocanci cu protectie, manusi de lucru, imbracaminte de inalta vizibilitate, casti de protectie, masti si semimasti pentru protectie respiratorie, articole pentru lucru la inaltime, etc.) si a articolelor de imbracaminte de lucru (salopete, tricouri, jachete de lucru, etc.).Nu se fac deplasari la client, intreg procesul de vanzare fiind facut la distanta, prin telefon, e-mail, SICAP
FEELBOX RO
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.