Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Legal in Giarmata

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Legal in Giarmata

Cauta printr-o varietate mare de joburi Legal in Giarmata si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Descrierea jobului Noi suntem:#OameniiDeLaProfi si ne ghidam zilnic dupa cele 3 valori – respect, onestitate si responsabilitate.Cautam oameni buni si implicati care vor sa creasca personal si profesional, alaturi de o echipa cu peste 25.000 de colegi in toata tara.Suntem deschisi sa ii primim in echipa noastra pe cei care vor sa faca parte din reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel national si cel mai mare numar de magazine din Romania.Scopul fiecarei zile este sa fim mai buni si sa reprezentam cu mandrie brandul Profi.Compania noastra evolueaza odata cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care il au colegii nostri, confirma de fiecare data aprecierea si recunoasterea pe care le aratam celor care se implica, sunt responsabili si vor sa isi construiasca o cariera la Profi.Ce facem noi pentru tine?Bunatatea este limbajul nostru comun la Profi, iar asta se reflecta in actiunile pe care le desfasuram din grija pentru toti colegii nostri.- In
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal - Licentiat in stiinte juridice- Experienta pe un post similar in domeniul asigurarilor dе minimum 3 ani- Experienta in Instanta de minim 3 ani- Cunoscator al limbii engleze- Calitatea dе membru al Colegiului Consilierilor Juridici reprezinta un avantaj- Capacitate dе organizare si prioritizare a sarcinilor- Atentie la detalii- Usurinta dе a lucra la mai multe proiecte concomitent- Reale capabiliatti dе negociator si mediator- Experienta in redactarea si verificarea dе contracte comerciale- Experienta si practica juridica in relatia cu instantele judecatoresti, Registrul Comertului, alte autoritati ale statului- Experienta si practica juridica in domenii precum: drept comercial, drept civil, drept procesual civil, drept penal, dreptul munciiRESPONSABILITATI:- Redаctarеа actelor juridicе, atestаrea identitаtii pаrtilor, a consimtаmаntului, а continutului, a datei аctelor incheiate cаrе au legаtura cu societatea- Verificarea documentelor cu caracter juridic care fac part
EUROINS ROMANIA ASIGURARE-REASIGURARE
Candidatul ideal - Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;- Esti o persoana zambitoare, pozitiva;- Te caracterizeaza proactivitatea si perseverenta;- Esti absolvent(a) de studii superioare (profilul economic constituie un avantaj);- Ai minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari;- Detii permis auto – categoria B.Descrierea jobului In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Libra, in cadrul unei sucursale din Timisoara sau Cluj. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti persoane juridice solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). - Cauta in mod activ potentiali clienti Persoane Juridice, stabileste si participa la intalniri cu acestia;- Prezinta clientilor produsele si serviciile Libra, oferindu-le solutii financiare potrivite;- Realizeaza analiza financiara p
Libra Bank
Candidatul ideal * Academic degree or comparable experience;* Broad Business Experience (experienced several HR Roles and minimum 3-5 years experience);* Fluent English language;* Project leader experience in strategic HR projects;* Knowhow of HR processes (e.g. staffing, organizational development);* Local related legal knowledge (e.g. Tax, Labor, Contracts);* Understanding of relevant organizational structures, as well as of key processes and tools (e.g. Project and Change Management Tools, etc. that drive the organization);* International experience is a plus.* Microsoft Office knowhow* Team player* Proactive* Good communication skills - verbal and written* Willingness to travelDescrierea jobului Main tasks:* Implementation of processes and policies for own area of responsibility (e.g. compensation, TMOD concepts, Basics live, workstyle, legal compliance) with the alignment of plant organization, country organization, business area and region - South East Europe (Romania, Hungary, S
CONTINENTAL AUTOMOTIVE PRODUCTS
Candidatul ideal Absolvent studii superioare in domeniul constructiilor constituie avantajExperienta si competenta in activitatea de constructii - MANAGEMENT DE PROIECTCunostinte de legislatie si normative in domeniului constructiilor;Cunostinte operare PC – MS Office, AUTOCAD, MS Project (constituie avantaj);Cunostinte de limba engleza la nivel mediu (avantaj);Spirit de observatie, foarte buna capacitate de analiza, sinteza, interpretare;Perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace si motivat de rezultat;Obiectivitate si atitudine principiala in relatiile cu oamenii;Obiectivitate in aprecierea si analiza calitatii, corectitudinii si legalitatii lucrarilor de constructii.Descrierea jobului Asigura managementul proiectuluiAsigura servicii comprehensive de supraveghere, inspecţie şi punere în funcţiune pentru fiecare fază a proiectului de construcţieSupravegheaza activitatea din santier urmarind ca toate lucrarile sa se realizeze conform cerintelor legale precum si parametrilor intern
IMOTRUST
Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONSBachelor’s degree in any discipline; business or technical background is considered an advantage;Minimum 1 to 3 years of experience in managing people and interacting with customers/stakeholders;Excellent command of spoken and written English;Excellent communication skills with the ability to communicate to all levels;Demonstrated ability to manage, motivate, and influence work behaviors;Demonstrated problem solving and analytical capability.PREFERRED QUALIFICATIONSBackground in Business Process Outsourcing (financial services, customer service, etc.);Supply Chain management, Centralized Purchasing or Consumer Retail experience is being considered a plus;Descrierea jobului The Product Compliance teams ensure that Amazon transactions satisfy legal and safety requirements. We coordinate the aspects of product transactions that are regulated (distribution, shipping, sale, and import/export). This involves analyzing product import documentation and flag
Amazon Romania
Candidatul ideal - absolvent de studii superioare economice-experienta in domeniu- cunostinte de contabilitate financiara, de gestiune si fiscalitate- abilitate de a lucra intr-un mediu dinamic, cu termene limita- acuratete, promptitudine, seriozitate- spirit de echipa si individual, abilitati de comunicareDescrierea jobului Responsabilități:- inregistrarea exacta si la timp a facturilor de furnizori privind :achizitiile de bunuri, mijloace fixe, prestari servicii , dupa verificarea prealabila a prevederilor legale aplicabile in vigoare- inregistrarea documentele de casa si banca si verificarea registrelor aferente- emiterea si inregistrarea instrumentelor de plata CEC, BO, OP- urmarirea soldurilor contabile la clienti si furnizori si trimiterea confirmarilor de sold anuale- intocmirea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli si deplasare- verificarea jurnalelor de TVA- pregatirea situatiei pentru intocmirea declaratiei intrastat- arhivarea documentelor lunareBeneficii- Salariu atra
CLARISMART CONSULTING
Persoana fizica atestata va sta la dispozitie in vederea asigurarii pazei bunurilor societatii dvs Se asigura agentii de paza , plan de paza , analiza de risc si tot ce este necesar privind paza bunurilor conform Legii 333.Preluarea obiectivului in paza poate fi de indata in tot jud TimisTel
Mat srl
Cerinte:- Esti o persoana sociabila si orientata catre oameni;- Esti atent la detalii;- Iti asumi responsabilitatea;- Esti o persoana corecta si dai dovada de integritate;- Experienta constituie un avantaj.Responsabilitati / Realizari:- Ești responsabil de paza centrului de imagistica din care faci parte, precum și a tuturor bunurilor și valorilor primite in pază;- Gestionezi accesul persoanelor în obiectivul păzit, in conformitate cu reglementările legale și dispozițiile interne;- Aduci la cunoștință superiorilor orice avarie și cunoști foarte bine planul de execuare în caz de incendiu.
Regina Maria
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2400 până la 2500 LEI pe oră
Candidatul ideal• Carnet de conducere fara probleme (cat. B), minim 1 an vechime;• Fara antecedente penale, onest;• Minim scoala profesionala finalizata;• Abilitati aritmetice de baza;• Cunoasterea normelor legale in materie de transporturi rutiere;Descrierea jobului• Livreaza comenzile catre toti clientii aflati pe ruta prestabilita;• Verifica facturile si avizele pregatite pentru livrare (data, stampila,CNP)• Verifica conformitatea comenzilor pregatite in depozit cu factura/avizul aferent, sau alcatuieste comenzile direct din van, si ii asista pe clienti in receptia marfii, primind de la acestia confirmarea primirii;• Participa la incarcarea marfii in van, astfel incat sa evite deteriorarea marfii si sa asigure o buna si rapida manipulare pentru pregatirea facturilor.• Preda facturile livrate in fiecare zi pe baza raportului de livrare catre arhiva;• Colecteaza instrumentele de plata sau platile pentru produsele livrate si depune banii la casierie, impreuna cu raportul de incasari, l
Ciro Transexpress SRL
Candidatul ideal Basic qualifications:Bachelor’s degree in any discipline is preferred;1 – 2 years of experience in data-driven business operations processes – BPOs, Operations processes;Database management is considered advantage;Skills:- Strong written and oral communication skills in English;- Medium written and oral communication skills in Spanish;- Good working knowledge of MS Office; MS Outlook, and MS Excel proficiency is an advantage;- Strong attention to details;- Ability to analyze and identify patterns in large data sets;- Decision making aptitudes based on given guidelines and in ambiguous contexts;- Must be comfortable working with large data sets;- Very good knowledge and experience in internet navigation and research – finding specific information about products in a timely manner.- Knowledge of consumer product safety regulations;- Experience in product safety and/or regulatory compliance management with government agencies;- Knowledge of basic SQL.Descrierea jobului Th
Amazon Romania
Candidatul ideal - Bachelor’s degree in any discipline is preferred;- 1 – 2 years of experience in data-driven business operations processes- BPOs, Operations processes; Database management is considered advantage;Skills:- Strong written and oral communication skills in English;- Medium written and oral communication skills in Italian;- Good working knowledge of MS Office; MS Outlook, and MS Excel proficiency is an advantage;- Strong attention to details;- Ability to analyze and identify patterns in large data sets;- Decision making aptitudes based on given guidelines and in ambiguous contexts;- Must be comfortable working with large data sets;- Very good knowledge and experience in internet navigation and research – finding specific information about products in a timely manner.- Knowledge of consumer product safety regulations;- Experience in product safety and/or regulatory compliance management with government agencies;- Knowledge of basic SQL.Descrierea jobului The Product Complia
Amazon Romania
Candidatul ideal Bachelor’s degree in any discipline is preferred;1 – 2 years of experience in data-driven business operations processes – BPOs, Operations processes;Database management is considered advantage;Skills:- Strong written and oral communication skills in English;- Medium written and oral communication skills in French;- Good working knowledge of MS Office; MS Outlook, and MS Excel proficiency is an advantage;- Strong attention to details;- Ability to analyze and identify patterns in large data sets;- Decision making aptitudes based on given guidelines and in ambiguous contexts;- Must be comfortable working with large data sets;- Very good knowledge and experience in internet navigation and research – finding specific information about products in a timely manner.- Knowledge of consumer product safety regulations;- Experience in product safety and/or regulatory compliance management with government agencies;- Knowledge of basic SQL.Descrierea jobului The Product Compliance t
Amazon Romania
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal - Absolvent studii medii;- Experienta de lucru in depozit de medicamente de minim 1 an;- Abilitati de lucru in echipa;- Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila;- Posesor permis conducere categoria B de minim 2 ani.Descrierea jobului - Asigura receptia cantitativa si calitativa a produselor care intra in depozit;- Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate;- Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate;- Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare;- Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune;- Participa la inventarele periodice.
Ropharma Logistics
Scurta descriere a companieiHELLA is a global, family-owned company listed on the stock exchange that employs some 38,000 members of staff at over 125 locations in some 35 countries. The HELLA Group develops and manufactures lighting and electronic components and systems for the automotive industry, and also has one of the largest trade organizations for automotive parts, accessories, diagnosis and services within Europe. In the Special Applications segment, HELLA also develops products for specialist vehicles. Complete vehicle modules, air-conditioning systems and vehicle electrical systems are produced in joint venture companies. With almost 7,000 people working in research and development, HELLA is one of the most important innovation drivers on the market. HELLA has achieved sales of around 6.6 billion Euros in fiscal year 2016/2017; in addition, the HELLA Group is one of the top 40 automotive parts suppliers in the world and one of the 100 largest German industrial companies.Cerin
HELLA ROMÂNIA
Short company descriptionVoted the Most Desired Employer in Romania, in the Financial Services Industry, three consecutive times, in the Catalyst surveys, Deloitte Romania provides services in audit, tax, legal, consulting, financial advisory, risk advisory, business processes as well as technology services, through 2,000 professionals. The Regional Audit Delivery Center (RADC) provides Audit services to various Country Member Firms from Deloitte Central Europe and to their clients. The Tax & Legal Delivery Center (TLDC) offers services focused on 5 service lines: GES (Global Employer Services), Business Tax, Global Tax Center Europe, Global Trade Advisory (GTA) and Legal Center of Excellence (CoE).Worldwide, Deloitte serves four out of five Fortune Global 500 companies through a globally connected network of member firms in more than 150 countries and territories, with over 330,000 professionals. The organization is recognized among “World’s Best Workplaces™” by Great Place to Wor
Deloitte
Candidatul ideal - persoana sociabila, amabila, serioasa , responsabila si orientata catre client, cu spirit de echipa- sa dai dovada de implicare și flexibilitate;- experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj;- studii medii/superioare;- cunostinte operare PC (Ms Office);- cunostinte in programul Microsoft Navison sau un alt program de gestiune, constituie un avantaj;-- cunoasterea produselor nbsp;electrice, constituie un avantaj- lb. engleza nivel mediu;Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati ale jobului:- acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti;- emite documentele fiscale (facturi fiscale, bon fiscal, chitante) cu respectarea prevederilor legale privind modul de intocmire a acestora si incaseaza numerarul;- participa la operatiuni de inventariere;- postul oferit presupune activitate de birou.Beneficii:- salariu stabilit in urma negocierii,- oportunitatea de a face parte dintr-un colectiv tanar, cu un ritm accelerat de dezvoltareCa Asi
ELMARK STORE
Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre!Cautam o persoana serioasa si responsabila dar in acelasi timp cu o fire dinamica si ambitioasa.Experienta pe o pozitie similara constituie un avantajBune abilitati de comunicare si relationareIti oferim salariu atractiv si un mediu de lucru foarte placut.Descrierea jobului Responsabilitati:-Participare activa la procesul de vanzare-Evidenta produselor, a stocului si comunicarea activa cu depozitul central-Receptionarea, depozitarea si eliberarea cu documente legale a produselor-Gasire de solutii pentru cerintele clientilor-Dorinta de crestere constanta a vanzarilor-Promovarea corespunzatoare a produselor
LEONARD COLLECTION
Candidatul ideal Condiţii:- studii superioare absolvite cu diploma de licenţă într-unul din următoarele domenii: economie, drept sau psihologie;- experienţă în domeniul resurselor umane;- cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională;- vechime în muncă: minim 5 ani;- cunoaşterea sistemului de operare Microsoft Office;- cunoştinţe temeinice în domeniul legislaţiei specifice, inclusiv: Codul Muncii, Legea-cadru nr. 153/2017, HG nr. 286/2011, OG nr. 21/2007, Legea nr. 62/2011, HG nr. 250/1992, HG nr. 905/2017.Descrierea jobului Descrierea postului:- Biroul are în compunere următoarele posturi: şef birou, referent achiziţii publice, referent de specialitate resurse umane, referent de specialitate secretariat, curier şi 2 îngrijitori;- Şeful de birou se subordonează managerului;Atribuţii:- coordonarea executivă a activităţilor biroului;- organizează şi coordonează, alături de şefii de compartimente, procesul de recrutare de personal;- întocmeşte şi actualizează statul de personal şi a
TEATRUL GERMAN
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.