Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Legal in Lipova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Legal in Lipova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Legal in Lipova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - absolvent/ă de studii superioare în domeniul juridic;- experiență minim 1 an în domeniul juridic. Experiența în domeniul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile constituie avantaj;- cunoștințe avansate de operare PC și MS Office (Word, Excel);- gândire analitică și strategică, abilități foarte bune de analiză și sinteză a datelor și informațiilor;- persoană organizată și atentă la detalii;- responsabilitate în desfășurarea activității, respectarea termenelor limită;- preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual și al echipei.Descrierea jobului Responsabilități:- oferirea de consultanță juridică membrilor echipei;- elaborarea documentelor necesare depunerii și implementării proiectelor cu finanțare nerambursabilă (cerere de finanțare, plan de afaceri, cereri de plată/rambursare, rapoarte etc.), în concordanță cu procedura Programelor de finanțare;- oferirea de asistență clienților în desfășurarea procedurilor de achiziții;- asistare
SMART BUSINESS AGENCY
Candidatul ideal Qualification – What you bring with you? fluent in English, preferably German speaking knowledge of common ERP systems (SAP R 3 FI) experience in digital invoice verification process for Account Payables (DokuWare) ability to think in a structured way and to recognize business relations usually professional experience of min. 3 years in accounting very good understanding of numbers knowledge of the legal framework of accounting & tax (VAT / Input tax)Descrierea jobului Tasks – What do you do?Account Payables recording of master, contact and personal data entering and posting invoices preparation of payments and standing orders communication with creditors about outstanding receivables including dunning regular reconciliation of accounts knowledge of electronic auditing and processingAccount Receivables posting of receivables and credit notes from deliveries and services receivables management: monitoring of due dates and verification of receipt of payment regular dunni
METEOR ROMANIA
Your Activities:─ Support POC team members, provide guidance and trainings in order to perform daily tasks;─ Create and maintain reports in POC department responsibilities;─ Standardize and optimize administrative processes within EMEA Purchasing;─ Main interface between POC department and internal customers;─ Active participation in continuous improvement of departments and company’s processes andprocedures , Kaizen principles and 5S;─ Maintain the Internal Control System (ICS) and the rules constituting the C-SOX standards in his/herresponsibility area, in order to ensure the compliant execution of the processes and to comply with the legaland internal requirements of the JOYSON corporation, the result of which being the passing without non –compliances of the internal and external audits on this topic.Your Prerequisites:— University degree in business administration or comparable studies ;— Good understanding of Direct and Indirect Purchasing processes;— Knowledge of Infor , AS400 s
JOYSONFETY SYSTEMS SIBIU
Candidatul ideal Requirements:​ Master's degree in supply chain management, logistics or business administration Bachelor's degree in management, finance... (with adequate experience in supply chain management) 5 years as Logistics or Supply chain Manager Position Warehouse management/ Transportation management/ Supply chain synchronization/ International regulation/ Customer relationship management/ Execution, planning, scheduling control/ Project management/ Inventory management/ Demand management & forecasting/Problem solving tools/Budgeting & cost estimating/Basic accounting & finance MS Office Softwares ( Excel, Words, PPT, ..), ERP applications, MES application, Specific Logistics applictions (LES, SCP, APS, IM, WMS, TMS & CRM) English is a must Good communication skills Result oriented, precise and accurate, well organized Dynamic, disciplined, correctDescrierea jobului Responsibilities: Oversees and monitors the inventory management process. Participates in legal invent
COFICAB EASTERN EUROPE
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
RESPONSABILITATI TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul automotive angajeaza in Arad pentru postul de operator calitate cu instruire la angajare.Responsabilitati:•Inspectia vizuala si dimensional a pieselor din domeniul automotive. CERINTE Cerinte:•Minim 10 clase;•Disponibilitate de lucru in 3 schimburi. BENEFICII OFERITE Oferim:•Intre 2000-2300 net cu sporuri si bonusuri.;•Bonus de performanta pana la 15%;•Spor de noapte si de weekend;•Tichete de masa 20 lei/zi;•Ore suplimentare platite dublu;•Transport asigurat sau decontat;•Prime de sarbatori legale;•Asigurare medicala. DESCRIEREA FIRMEI We are a Romanian company and since 2004 we have been managing to prove by our results that combining the professional experience with the seriousness and the involvement is the solution to build a durable relationship with our partners. The values that lead our activity: Team integrity in the relation wi
IHM TOTAL CONSULT
Candidatul ideal Ce te va ajuta sa ai succes: Bune abilitati de negociere si de comunicare orala si scrisa; Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii; Abilitati de operare PC (cunoasterea pachetului MS Office constituie un avantaj); Studii superioare, de preferat in domeniul economic; Minim 1 an experienta relevanta in institutii financiar-bancare/vanzari/relatii cu clientii/call center; Certificat de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare (desfasurarea activitatii de distributie a produselor de asigurare aflate in portofoliul asiguratorilor cu care banca colaboreaza necesita obtinerea/detinerea si mentinerea valabilitatii Certificatului de Absolvire eliberat de Institutul de Studii Financiare, pe toata perioada de desfasurare a acestei activitati).Descrierea jobului Despre echipa noastra:Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi s
BCR
Candidatul ideal Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul științelor economice;Studiile superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specializările finanţe/contabilitate reprezintă un avantaj;Vechime de minim 1 an în muncă, în domeniul studiilor superioare solicitate;Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu;Bună capacitate de a rezolva probleme, capacitate de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse;Bună capacitate de organizare, analiză a datelor şi informaţiilor, încadrare în termenele stabilite, organizare şi colaborare cu alte persoane, capacitatea de a lucra independent, abilitatea de a lucra în echipă, competenţă în redactare, capacitate de consiliere, capacitate de îndrumare, seriozitate, punctualitate, corectitudine;Adaptabilitate, asumarea responsabilităţii, capacitate de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite, capac
Locuri de munca la stat
Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile: inginerie civilă, ingineria instalațiilor, arhitectură, urbanism;Studiile superioare absolvite în domeniul ingineriei civile, specializările: construcții civile, industriale și agricole, căi ferate, drumuri și poduri, amenajări de construcții hidrotehnice reprezintă un avantaj;Vechime de minim 1 an în domeniul studiilor superioare solicitate;Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), utilizarea Internetului – nivel mediu;Bună capacitate de a rezolva probleme, capacitate de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse;Bună capacitate de organizare, analiză a datelor şi informaţiilor, încadrare în termenele stabilite, organizare şi colaborare cu alte persoane, capacitatea de a lucra independent, abilitatea de a lucra în echipă, competenţă în redactare, capacitate de consiliere, capacit
Locuri de munca la stat
Candidatul ideal Suntem #PASIONAȚI de dezvoltarea ta și #DETERMINAȚI să iti oferim o #EXPERIENȚĂ #AUTENTICĂ, astfel încât aici, la Superbet, TU să devii CEA MAI BUNA VERSIUNE A TA!CERINTE- studii medii;- cunostinte de operare PC - nivel mediu;- atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare;- persoana echilibrata, responsabila, constiincioasa;- loialitate, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului In calitate de Reprezentant Vânzări, TU vei fi imaginea companiei în relația noastră cu clienții, iar principalele tale responsabilități vor fi:- Întâmpinarea clienților cu scopul de a oferi acestora o experiență inedită;- Interacționarea cu clienții pentru a asigura servicii de înalta calitate;- Încasarea banilor pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice;- Acceptarea și validarea tichetelor de pariere;- Întocmirea zilnica a documentelor contabile primare;BENEFICII PENTRU O CARIERĂ ÎN AVANTAJUL TĂU- Program de lucru flexibil- Program de formare profesionala
SUPERBET BETTING & GAMING
Candidatul ideal Ingrijitor/oare persoane varstnice Germania | primă 1.000 €Pentru clienţii noştri renumiţi din sudul Germaniei căutăm cu disponibilitate imediatăÎngrijitor/oare persoane vârstnice cu normă întreagăResponsabilităţile dvs. includ: documentarea modului dе îngrijire şi colaborarea cu asistenţii/ele medicali/e îngrijirea generală dе bază a locatarilor şi pacienţilor participarea în cadrul măsurilor dе mobilizare terapeutice însoţirea şi îngrijirea locatarilor şi a rudelor acestoraNe dorim: pregătire profesională dе 1 an, finalizată, ca îngrijitor/oare persoane vârstnice, îngrijitor/oare bolnavi sau mai mulţi ani dе experienţă profesională cunoştinţe dе limbă germană la nivel conversațional (începând cu nivelul A2) absolut necesare cunoştinţe dе specialitate cuprinzătoare şi dе actualitate siguranţă şi empatie în comportamentul cu oamenii flexibilitate disponibilitate pentru deplasări la nivel naţionalÎn schimb primiţi dе la noi un salariu dе bază brut mai mare de
VON CAPRIVI GMBH
Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;- Ambitios, competitiv, consecvent;- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;- Disponibilitate pentru lucru in ture;- Abilitati dе calcul matematic;- Studii medii;- Cunostinte operare PC;Vei beneficia de:- Contract dе munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale dе munca;- Diverse bonusuri;- Oportunitatea unui loc dе munca stabil;- Tichete dе masa;- Instruire dе specialitate si dezvoltare profesionala;- Posibilitati dе avansare;- Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Alаturi de cеilаlti mеmbri
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal asistent/ă medical/ă pentru echipa noastră din sudul Germaniei | primă 7.500 €Pentru clienţii noştri renumiţi din sudul Germaniei căutăm cu disponibilitate imediatăAsistent/ă medical/ă cu normă întreagă sau jumătate dе normăResponsabilităţile dvs. includ:- Îngrijire generală dе bază şi tratament al locatarilor şi pacienţilor- Documentarea modului dе îngrijire şi colaborare cu medicii- Participarea în cadrul măsurilor dе mobilizare terapeutică- Consilierea persoanelor în vârstă în probleme personale şi sociale- Însoţirea şi îngrijirea locatarilor şi a rudelor acestoraProfilul dumneavoastră:- Aveţi o pregătire profesională finalizată ca asistent/ă medical/ă, recunoscută legal în Germania.Sunt absolut necesare cunoştinţe dе limbă germană la nivel conversaţional (începând dе la nivelul A2)- Disponibilitate pentru deplasări la nivel naţional- Vă remarcaţi printr-un mod dе lucru independent şi responsabil- Aduceţi cunoştinţe generale dе specialitate în îngrijire- Convingeţi
VON CAPRIVI GMBH
Cerințe:- absolvent/ă de studii superioare în domeniul juridic;- experiență minim 1 an în domeniul juridic. Experiența în domeniul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile constituie avantaj;- cunoștințe avansate de operare PC și MS Office (Word, Excel);- gândire analitică și strategică, abilități foarte bune de analiză și sinteză a datelor și informațiilor;- persoană organizată și atentă la detalii;- responsabilitate în desfășurarea activității, respectarea termenelor limită;- preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual și al echipei.Condiții:- instruire și formare profesională continuă, atât în cadrul firmei, cât și prin cursuri/training-uri;- bonusuri în funcție de rezultate și performanță;- posibilitate de dezvoltare profesională și personală.Responsabilități:- oferirea de consultanță juridică membrilor echipei;- elaborarea documentelor necesare depunerii și implementării proiectelor cu finanțare nerambursabilă (cerere de finanțare, plan de aface
SMART BUSINESS AGENCY SRL
Descriere/Cerințe:- absolvent/ă de studii superioare în domeniul juridic constituie avantaj;- experiență minim 1 an în domeniul juridic constituie avantaj;- persoana serioasa, responsabila, atenta la detalii si dornica de o cariera in domeniul colectarii creantelor.- cunoștințe avansate de operare PC și MS Office (Word, Excel);- gândire analitică și strategică, abilități foarte bune de analiză și sinteză a datelor și informațiilor;- persoană organizată și atentă la detalii;- responsabilitate în desfășurarea activității, respectarea termenelor limită;- preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual și al echipei.- entuziasm, creativitate, integritate morala.Responsabilități:- gestionarea dosarelor de la inregistrare si pana la inchiderea acestora;- intocmirea tuturor actelor si gestionarea corespondentei electronice;- lucrul cu colaboratorii Biroului.- instrumentarea dosarelor, cu respectarea termenelor si conditiilor prevazute de lege;- furnizarea de informatii
BEJ
Candidatul ideal · Absolvent de liceu sau școală de arte şi meserii, specializarea petrol şi gaze/ instalaţii cu calificare de instalator gaze naturale.- Experiență în dimeniu: 1 an.- Cunoștințe operare pe calculator.· Persoană flexibilă, dornică de a învăţa, cu bune abilităţi de comunicare, stăpânire de sine, capacitate de reacţie în situaţii de stres.*Vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră și copii ale diplomelor de studii.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoas
E.ON ASIST COMPLET
Candidatul ideal - Educaţie necesară: Medii tehnice /profesionale,- Specializare: Instalator gaze naturale,- Experienţă practică necesară: Minim 1 an în instalații termice sau de gaz.- Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Reglementările legale cu impact în executarea instalațiilor de gaz și montare centrale termice.- Cunoștințe IT: deprinderi utilizate aplicații IT.Altele- Orientare spre rezultate.- Inițiativă în rezolvarea problemelor.- Abilități de comunicare.- Responsabilitate și acuratețe în executarea sarcinilor.- Permis de conducere categoria B (recomandabil).- Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerintele postului.* Vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.E.ON Asist Complet S.A. cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind pro
E.ON ASIST COMPLET
Biroul individual notarial Captari Roxana Ioana cu sediul în comuna Zimandu Nou nr. 398, jud. Arad, angajeaza secretar.Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe : - o bună cunoa tere a limbii române;- experiență în utilizarea pachetului MS Office (Word, Excel);- abilități de comunicare, politețe, amabilitate;- respectarea termenelor limită și a sarcinilor;- punctualitate, atenție la detalii, capacitate de organizare, seriozitate, răbdare, flexibilitate.Constituie un avantaj:- experiența în activitatea de secretariat;- intenția de colaborare pe termen lung;- cunoștințe juridice și/sau de contabilitate;- cunoașterea uneia sau mai multor limbi străine.- o bună cunoaștere a ceea ce înseamnă activitatea notarială, a actelor ce se îndeplinesc și a formalităților prealabile și ulterioare încheierii actului.Oferim un mediu de lucru plăcut, cu un salariu motivant, proporțional cu experiența și competența.Pentru a aplica pentru postul anunțat, vă rugăm să transmiteți un mes
Birou individual notarial Captari Roxana Ioana
Primăria Comunei Șiria, județul Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiei contractuale de execuţie, vacante, de muncitor TP I.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte con
Primării
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.