Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Legal in Selimbar

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Legal in Selimbar

Cauta printr-o varietate mare de joburi Legal in Selimbar si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Studii superioare sau studii medii profil economic , curs de inspector resurse umane; Experienta in domeniul economic minim 5 ani din care minim 3 ani pe salarizare; Cunostinte de operare in programul WinMentor / GITS constituie un avantaj; Cunostinte operare MS Office (Excel, Word, Outlook) si cunostinte operare REVISAL; Capacitatea de a furniza date prelucrate catre conducerea companiei; Atitudine pozitiva fata de locul de munca , fata de atributiile sale si fata de rezultatele muncii sale.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea dosarelor de personal pentru salariații companiei; Întocmirea documentelor și operarea tuturor modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetari etc) în sistemul informatic și în programul Revisal, corect și în termenele legale; Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, a cererilor de învoire, evenimente deosebite sau a oricăror altor documente aferente activității salari
CLS PRO CONSULTING
Candidatul ideal Căutăm persoane care dau dovadă de:- experiență în realizarea produselor cap-coadă!- experiență pe mașină de cusut industrială (liniară), calificat sau necalificat, surfilat la mașina de surfilat/finisat;- responsabilitate și seriozitate;- punctualitate și capacitate de lucru în echipă;- atenție sporită la detalii (punem accent pe calitate, nu pe cantitate),- adaptabilitate la cerințele clientului;Oferim sprijin și îndrumare pe tot parcursul activității desfășurate în atelierul nostru de croitorie, persoanelor a căror dorință este de a învața și progresa profesional.Descrierea jobului OFERIM:- job cu contract de muncă într-un mediu de lucru plăcut și fără stres;- program flexibil sau adaptabil în funcție de numărul de comenzi din perioada respectivă;- bonusuri pentru ore lucrate suplimentar;- concediu conform legii, zile legale libere;- remunerație atractivă peste media din sectorul de creație vestimentară, în funcție de abilități și performanțe (negociabil);
ROYAL BY MARIA VIZITIU HAUTE COUTURE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte minime de operare calculator, pachet Office; Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate ANC Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu celelalte centre si sa o
PROFESIONAL NEW CONSULT
Candidatul ideal Angajam cu forme legale persoane care vor sa fie remunerate dupa munca depusa, asta implicand: Seriozitate; Detinerea unui vehicul propriu( masina,motocicleta, scuter, trotineta, bicicleta); Smartphone cu internet.Descrierea jobului Instalarea aplicatiei pe smartphone si activarea imediata a contului; Instruire pentru folosirea aplicatiei; Suport tehnic; Bonusuri in functie de performante; Ridicarea produselor comandate de catre client de la restaurante sau magazine si livrarea acestora.
WORKFORCE IOANA S.​R.​L.​
Candidatul ideal Vino alături de PENNY.! Căutam colegi energici, organizați și puși pe fapte mari.Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Rolul acesta presupune să:- construiești o relație deschisă cu clienții noștri într-o atmosferă plăcută și profesionistă;- fii implicat în gestiunea corectă și eficientă a produselor din magazin;- fii responsabil cu aprovizionarea mărfurilor la raft;- menții standardele de calitate PENNY: magazin curat, ordonat, aprovizionat;- comunici în cadrul echipei într-un mod prietenos, de la egal la egal, cu respect;- acționezi alături de noi cu responsabilitate pentru societate și mediul înconjurator;- ajuți la o organizare mai bună a magazinului.Descrierea jobului Te așteptăm în cadrul companiei noastre- chiar dacă nu ai reușit încă să acumulezi experiența necesară, la noi totul se poate învăța cu responsabilitatea, implicarea și determinarea ta;- dacă ai finalizat studii medii;- dacă ești di
REWE (ROMANIA)
Candidatul ideal - cunostinte solide legislatia muncii;- atestat inspector /specialist resurse umane;- cunostinte MS Office- experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj;- excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice postului , atentie la detalii;- atitudine proactiva, lucru in echipa.Descrierea jobului - Pregătirea angajarii personalului, intocmire documente specifice de angajare- Intocmeste si administreaza dosarele de personal, contractele de munca, actele aditionale si documentele specifice departamentului de resurse umane;- Inregistreaza informatii in REVISAL;- Intocmeste adeverinte de vechime in munca;- Intocmeste corect, complet si la timp documentele specifice departamentului de resurse umane;- Se informeaza in permanenta cu privire la modificarile survenite in legislatia muncii si se asigura de aplicarea acestora in conformitate cu prevederile legale.- Posteaza anunturi de recrutare pe canalele spec
PRO HART GROUP
Candidatul ideal Ești o persoană creativă, dornică să ajute, să învețe, să se dezvolte Vorbești și scrii germană la nivel avansat Faci față clienților și știi cum să comunici eficient și să le oferi cele mai bune soluții pentru problema întâmpinată Vrei să lucrezi la o companie cu o experiență de 14 ani în domeniul tipografic din EuropaDescrierea jobului Ești o persoană deschisă, implicată și gata de oferit soluții atunci când vine vorba de provocări? Te vrem în echipa noastră!Cine suntem noi? Flyeralarm beneficiază de o experiență de peste 14 ani în domeniu tipografic din Europa. Oferim clienților noștri nu doar produse tipografice, ci și servicii de machetare și consultanță în domeniul marketing (specializare promovare printată).Decat să vorbim doar despre ”candidatul ideal”, îți spunem noi de ce Flyeralarm ar fi compania ideală pentru tine :) Oferim un salariu foarte motivant (foarte motivant! Știm că te-am făcut curios) Weekend-uri libere pentru a te bucura de work-life balance Bon
FLYERALARM
Candidatul ideal Studii superioare tehniceAtestat curs Inspector Securitate si Sanatate in Munca, nivel mediu, 80 de oreAtestat cadru tehnic PSICurs postuniversitar de evaluare a riscurilor cu o durata de cel putin 180 de oreMinim 3 ani experienta in domeniul Securitatii si Sanatatii in MuncaFoarte bune cunostinte de operare calculator MS OfficeCunoasterea legislatiei in domeniuBune abilitati de comunicare, atentie la detalii, responsabilitateSpirit de initiativa, capacitate de decizie rapidaDescrierea jobului Coordoneaza activitatea in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca si Stingerea incendiilorGestioneaza activitatile de instruire a salariatilor in domeniul SSM si PSIIdentifica pericolele si evalueaza riscurile pe locuri de munca/posturi de munca si asigura dotarea lucratorilor cu mijloace de protectie necesareMonitorizeaza respectarea tuturor normelor si masurilor de securitate implementate cu scopul prevenirii accidentelor si imbolnavirilor profesionaleIntocmeste instructiun
CLINICA POLISANO
RESPONSABILITATI TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul automotive angajeaza in Sibiu pentru postul de operator calitate cu instruire la angajare.Responsabilitati:•Inspectia vizuala si dimensional a pieselor din domeniul automotive. CERINTE Cerinte:•Minim 10 clase;•Disponibilitate de lucru in 3 schimburi. BENEFICII OFERITE Oferim:•Intre 2000-2300 net cu sporuri si bonusuri.;•Bonus de performanta pana la 15%;•Spor de noapte si de weekend;•Tichete de masa 20 lei/zi;•Ore suplimentare platite dublu;•Transport asigurat sau decontat;•Prime de sarbatori legale;•Asigurare medicala.Te-am făcut curios? Trimite-ne CV-ul tau la adresa: [email protected] sau ne poți contacta la 0735.317.421 DESCRIEREA FIRMEI We are a Romanian company and since 2004 we have been managing to prove by our results that combining the professional experience with the seriousness and the involvement is the solution
IHM TOTAL CONSULT
Candidatul ideal Cautam o persoana serioasa, constiincioasa, motivata, ordonata, atenta la detalii, cu abilitati excelente de comunicare care sa se alature echipei noastre, in calitate de Specialist fiscalitate.Coechipierul pe care il cautam pentru rolul de Specialist Fiscalitate esti tu, daca:Experienta ta anterioara include cel putin 3 ani in care ai avut un rol similar;Este un avantaj daca ai experienta profesionala intr-o companie de productie din FMCG;Ai absolvit o universitate de profil economic ”Stiinte Economice”: Facultatea de Contabilitate, sau Finante-banciTermenele legale de depunere declaratii si calitatea informatiei cuprinsa in acestea sunt pentru tine repere esentiale in evaluarea calitatii muncii tale;Pentru tine “organizarea” si “planificarea” inseamna mai mult practica decat teorie;Ai abilitatea de a remarca dataliile fara a pierde din vedere imaginea de ansamblu;Experienta te-a invatat ca exista mai multe abordari pentru orice situatie, astfel incat flexibilitatea a
SCANDIA FOOD
Candidatul ideal • studii superioare geologie;• minim 2 ani experiență relevantă în domeniu, conducere, proiectare și autorizare lucrări miniere;• cunoștințe proiectare, întocmire documentații tehnico-economice;• cunoștințe conducere lucrări miniere / autorizare activități miniere;• cunoștințe operare calculator, soft proiectare (AutoCad);• abilitate excelentă de comunicare și negociere, planificare, organizare, analiză și sinteză;• persoană activă, sociabilă, harnică și orientată spre rezultat;• domiciliul stabil în zona Transilvania (Mureș/Sibiu/Brașov);• dispus la deplasări frecvente;• permis de conducere B.Descrierea jobului • organizează și desfășoară activități de cercetare pentru identificarea și punerea în valoare noi resurse de roci utile prin înființarea de balastiere / cariere și dezvoltarea unor noi regiuni, în acord cu strategia de dezvoltare Geiger;• gestionează relația cu autorități de reglementare / prestatori de servicii;• implementează proceduri de autorizare și asigu
GEIGER TRANSILVANIA
Descrierea jobului We build tomorrow`s technology. We are #peopleofcontinentalsibiu: Click here to watch our location movie! Check out your future responsibilities below "The Category Purchaser is actively supporting the Regional Category Management MRO in defining a fitting supplier strategy, is responsible for negotiation with suppliers to achieve best market conditions in the respective area of responsibility. Support the development of a material and suppliers strategy:* Conduct market analysis* Support the strategy definition with cross functional partners* Support the documentation and implementation of the supplier strategy* Initiate the New Supplier Introduction Process* Define the annual supplier list for own material groups* Actively influence the sourcing process during development phase through supplier selection, negotiation of prices and commercial conditions, as well as preparing sourcing decision sheet.* Perform annual negotiations to constantly improve the cost situati
CONTINENTAL AUTOMOTIVE SYSTEMS
Candidatul ideal Experienta dе minim 5 ani intr-o functie Contabil Sef / Director EconomicCunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Atestat CECCAR dе expert contabil - 5 ani vechime minimStudii superioare in domeniul economicCapacitate dе a conduce, coordona, organiza si controla echipa si activitățile financiar contabile din cadrul Departamentului Contabilitate;Experienta in utilizarea calculatorului: softuri dе contabilitate,e-mail , comunicare; Office – Word, Excel, altele;Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interpreta si dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori decizionali.Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate.Capacitate dе lucru în echipă şi individual.Abilitati dе organizare si conducere.Initiativa, discretie, atentie deosebita la detalii, exactitate si corectitudineDescrierea jobului - Raspundе de inre
Confidenţial
OPERATOR VÂNZĂRI PRIN TELEFON ÎN SIBIU2022 este cel mai bun an pentru schimbări și noi aventuri! Du-ți cariera la nivelul următor și alege să lucrezi într-un mediu care îți poate aduce împlinirea profesională dorită. Avem cele mai bune oferte de muncă pentru tine! Salariu net3000 lei/lunăProgram de muncăProgramul va fi organizat în ture de zi, conform prevederilor legaleBeneficii400 lei/lună în bonuri de masăSchemă de bonusareCandidatul idealFoarte bune abilități de comunicare și relaționareAtitudine pozitivă, spirit de echipă, proactivitateOrientare către rezultate și către clientCapacitate de prioritizare, capacitate de analiză și sintezăPromptitudine în rezolvarea sarcinilorCapacitate de gestionare a mai multor sarcini simultanSeriozitate și o bună etică moralăBune cunoștințe de operare PC, Word, ExcelDescrierea jobuluiDezvoltă și menține portofoliul de clienți din zona alocată, conform procedurilor interne ale CompanieiPromovează produsele companiei și prezintă ofertele comerciale
VPL Healthcare
Descrierea jobului We build tomorrow`s technology. We are #peopleofcontinentalsibiu: Click here to watch our location movie! Apply until data: Check out your future responsibilities below on operational activities in the field of import as follows:* Preparation and implementation of import customs declarations in SAP-GTS based on the requirements and consideration of customs and foreign trade measures* Processing of daily closings in SAP-GTS* Comparison of account current between trade and customs invoicesWorking on operational activities in the field of origin and preferences:* Requesting and processing of long-term supplier's declaration from the suppliers after the current EU regulation as well as maintenance in SAP-GTS* Processing and preparation of long-term supplier's declarations for the customer after the current EU regulation as well as revocations and reissues* Maintenance of B2B customer portals* Archiving and documentation of the long-term supplier's declaration
CONTINENTAL AUTOMOTIVE SYSTEMS
Candidatul ideal Cerinte:- Minim studii medii;- Experienta in vanzari reprezinta un avantaj ;- Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa;- Harnic, perseverent, onest si cu simt al responsabilitatii;- Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza;- Disponibilitate la efort fizic si munca in ture, inclusiv in weekend.Descrierea jobului Responsabilitati:- Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului;- Organizeaza activitatea din magazin;- Receptioneaza marfa din cadrul magazinului;- Aseaza si expune marfa conform procedurilor interne;- Participa activ la procesul de vanzare;- Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor;- Asigura evidenta zilnica a vanzarilor de produse si informarea operativa a conducerii societatii asupra acestora;- Stabileste si asigura stocurile de produse necesare pentru desfasurarea activitatii magazinului;- Asigura primirea, depozitarea
BORANIC TOUR
Candidatul ideal ​Candidatul ideal: Persoană energică, pozitivă; Diplomat(ă), cu foarte bune abilități de comunicare, negociere și vânzare; Spirit de inițiativă, orientare către rezultate și perseverență; Atenție la detalii și conștiinciozitate; Ţinută profesională, prezență agreabilă, dinamism, spirit de echipă; Bune abilități de organizare și de prioritizare a activităților proprii.Cerințele noastre: Studii superioare finalizate; Limba engleză - nivel conversațional; Cunoștinte bune de operare Word, Excel; Experiență minim 1 - 3 ani în domeniul turismului/ relații cu clienții (constituie avantaj);Descrierea jobului Descrierea jobului:1. Responsabilități Asistent Vânzări: Susține activități de prospectarea pieței, cererea de servicii turistice și evenimente care pot influența promovarea și vânzarea serviciilor sucursalei; Contactează clienții existenți și clienții potențiali, stabilește întâlniri, prezintă în cadrul întâlnirilor oferta de servicii, oferă suport în încheierea contracte
CONTINENTAL HOTELS
Super Mama angajează livrator pentru preparatele comandate la domiciliul clientului.Oferim: salariu motivant, tichete de masă contract pe perioadă nedeterminată livrările se fac cu mașina firmeiCandidatul Ideal: Abilități de comunicare Carnet de conducere fără probleme (cat. B), minim 1 an vechime Fără antecedente penale, cinstit Cunoașterea normelor legale în materie de transporturi rutiereDacă vrei să faci parte din echipa Super Mama și să livrezi în fiecare zi mâncarea preferată a sibienilor, te rugăm să ne contactezi cu încredere la telefon sau a teptăm cv-ul tău pe adresa de mail
SC BLISS SRL
Candidatul ideal • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala);• Abilitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;• Rapiditate in operare documente si gestionare numerar;Descrierea jobului • Emitеreа tichеtеlor de pariеrе in sistеmul informatic al companiei;• Intocmirea zilnica а documеntеlor dе contabilitatе primara;• Informаrea clientilor cu privire lа sеrviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;• Crearea unui mediu agreabil pentru clienti;Beneficii:• Salariu competitiv si tichete de masa;• Loc de munca stabil;• Program flexibil;• Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica;• Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca;
Fortuna Entertainment Group
Candidatul ideal Experienta in pharma constituie un mare avantaj; Minim 2 ani experienta in vanzari aferente canalului Farma si Plafar, cu suplimente alimentare si puericultura mica; Cunoasterea clientilor de plafar din aria de activitate, cunoasterea farmaciilor din zona specificata; Manifesta dorinta de a invata despre nutritie si alimentatie sanatoasa; Dorinta de a se dezvolta personal, bun negociator in procesul de vanzare; Abilitati deosebite si initiative proprii in relationarea cu clientii din zona alocata; Are initiative benefice procesului de vanzare si promovare datorita experientei de lucru cu clienti intr-un climat favorabil de ambele parti, win-win; Rezistenta la stres si program prelungit; Motivat nativ pentru a-si depasi limitele si a-si indeplini obiectivele trasate de companie si cele planificate personal.Descrierea jobului Responsabilitati: Planifica, organizeaza si duce la indeplinit in proportie de 100% obiectivele primite; Realizeaza cu eficienta targetele de vanza
ORGANIC LIFE PARTNERS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.