Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Limba Germana in Campia Turzii

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Limba Germana in Campia Turzii

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Germana in Campia Turzii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Germana in Campia Turzii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Electrician Germania 3.​000-5.​000 Eur (cunoscator Al Limbii Germane)


Descrierea jobului Criterii de selecțieAceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților: Cunoasterea limbii GERMANE in domeniul instalatiilor electrice. Peste 6 luni de experiență ca Electrician în Construcții / Instalații, Producție, Service / Reparații, Specialiști / TehnicieniIntrucat avem solicitari urgente de electricieni cunoscatori ai limbii GERMANE, in cazul in care sunteti interesati, va incurajam sa ne sunati direct la 0368 710 450 si 0368 800 900 sau sa aplicati prin platforma eJobs.Descrierea jobuluiCu o experienta de peste 12 ani pe piata Germaniei, Brasov Professional Group, cauta electricieni pentru clientii nostri cu care colaboram in mod constant. Avem 22 de santiere active in acest moment si putem porni altele noi cu ajutorul electricienilor dornici sa ni se alature.Se ofera castiguri motivante, peste media pietei, posibilitatea de organizare proprie a timpului, repectiv a programului de lucru, transportul si cazarea sunt organiza
BERATUNG ADMINSERV SRL

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Manipulant Bagaje - Aeroport Frankfurt Germania 1800 - 2700 Euro Net


Candidatul ideal Profilul candidatului ideal:- cunostinte de limba germana la nivel incepator A2, care pot fi dobandite si intr-un curs accelerat (platit de noi) sau de limba engleza la nivel conversational (este necesara pentru a beneficia de cursul gratuit de limba germana);- cazier judiciar curat, fara antecedente;- permis de conducere cat. B obligatoriu;- continuitate in activitate (studii, munca) in ultimii 5 ani, fara mari intreruperi.- stare buna de sanatate si rezistenta fizica.Descrierea jobului PURUS AG angajeaza MANIPULANT BAGAJE pentru aeroportul Frankfurt - GermaniaContract de munca se incheie pe perioada nedeterminata cu agentia Purus AG SALARIU intre 1800 - 2700 euro net (in mana) in functie de ture si de orele lucrate; Tarif/ora -15 euro/ora pana la 18 euro/ora.(brut) Cazare gratuita 12 luni la hotel 2 pers./cameraTransport: Transferul din Romania in Germania este gratuit.PACHET FACILITATI: curs limba germana gratuit si cursuri de instruire profesionala gratuite; abonam
PURUS AKTIENGESELLSCHAFT
Vezi alte joburi relevante

Operator Call Center (limba Germana)


Candidatul ideal Qualifications:Fluent in German (both verbal and written) is essential.Previous experience in a call center or customer service role is preferred.Excellent communication and interpersonal skills.Strong problem-solving abilities and attention to detail.Ability to multitask and work efficiently in a fast-paced environment.Proficiency in MS Office and CRM software.Flexibility to work shifts, including evenings, weekends, and holidays as needed.Descrierea jobului Position Overview:We are looking for a motivated and customer-oriented individual to join our Call Center team as an Operator fluent in German. The successful candidate will be responsible for handling inbound and outbound calls in German, addressing customer inquiries, resolving issues, and providing information about our products/services.Responsibilities:Handle incoming calls from customers in German, addressing their inquiries, concerns, and requests in a professional and courteous manner.Make outbound calls t
TALENT STORE S.​R.​L.​

Internship Inginer Proces - Departament Productie Turda


Candidatul ideal - Student/ Absolvent studii superioare în domeniul tehnic;- Cunoștințe solide de operare calculator (MS Office, Microsoft Outlook);- Persoană cu foarte bune abilitati discursive, punctuală, dinamică, sociabilă, capabilă să stabilească priorităţi, serioasă şi deschisă la idei noi;- Gândire pozitivă, orientată spre rezultate;- Abilităţi de lucru în echipă şi cu termene limită;- Capacitate de analiză, atenţie la detalii;- Dorinţă de implicare în activitatea companiei şi de dezvoltare profesională;- Cunostinţe limba engleză, nivel mediu.Avantaje- Experienţă într-un post similar sau în departamentul producţie al unei firme din domeniul automotive;- Spirit de iniţiativă si abilităţi de luare a deciziei.Descrierea jobului - Oferă sprijin în implementarea şi urmărirea modificărilor tehnice;- Sprijină echipa din producţie în stabilirea paşilor de proces;- Întocmeşte documentaţiile de lucru;- Verifică respectarea instrucţiunilor de lucru;- Identifică piesele defecte din diferite
ECKERLE AUTOMOTIVE SRL

Consultant Relatii Clienti Limba Italiana | Bucuresti


Candidatul ideal Experiența în customer support reprezintă un avantaj. Dorința de a câștiga experiență: Este în regulă dacă este primul tău loc de muncă; vei învăța alături de noi. Cunoașterea limbii italiene la un nivel avansat, cuprinzând abilități scrise, orale și de citire, echivalente cu nivelul C1. Cunoștințe de bază ale limbii engleze (nivel B1). Simțul de integritate foarte dezvoltat și angajamentul față de satisfacția clienților. Soluționarea dificultăților întâmpinate de clienți. Atitudine plăcută, răbdătoare și prietenoasă. Abilitatea de a comunica clar, corect gramatical și profesional, atât verbal, cât și în scris. Abilități de comunicare: îți vei transforma talentul într-o carieră. Nevoia de a face parte dintr-o echipă de top: suntem energici, entuziaști și prietenoși. Atitudinea corectă: nu ți-e frică de provocări; le înfrunți cu încredere și ești hotărât/ă în a găsi soluții. Disponibilitate de a lucra de la birou (București).Descrierea jobului Ce vei face? Vei menține o
VALORIS CENTER SRL

Agent Customer Service - Limba Italiana


Candidatul ideal Requisiti richiesti: Liceo Scientifico, Diploma di Ragioneria (AMF) Forte motivazione e determinazione al raggiungimento degli obiettivi; Attitudine al team-work e dal problem solving; Determinati e intraprendenti; Buone doti comunicative, empatia, ascolto e mediazione; Flessibilità oraria.Cerințe: Liceul Economic, diploma de contabilitate; Motivatie puternica si determinare in atingerea obiectivelor; Aptitudini pentru munca in echipa si rezolvarea problemelor; Determinat si plin de resurse; Bune abilitati de comunicare, empatie, ascultare si mediere; Flexibilitate orara.Descrierea jobului L'attività:Le risorse, inserite nell'ufficio dedicato al Customer Care, si occuperanno di: Fornire assistenza alla clientela tramite telefono e/o e-mail; Verificare lo stato dei pagamenti; Inviare al cliente la documentazione richiesta (es. fatture e/o note di credito) Gestire i reclami; Aggiornare i dati nel gestionale aziendali.L'offerta: Contratto di lavoro a tempo det
GERI.​RO EAST SRL

Inginer vanzari cu limba spaniola


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Cerinte • Dezvoltarea și menținerea unei cunoștințe solide despre Sistemele și Soluțiile de Proces (PSS) și produsele altor Unități de Afaceri și aplicații industriale.• Analiza cererilor de ofertă ale clienților (RFQ - Request For Quote) pentru propuneri de proiecte, ridicarea și rez
SalesConsulting

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Customer Support Representative Italian And English Hybrid


Candidatul ideal Languages: Fluent in Italian, English and RomanianLocation: Work from our office or remotely in a hybrid modeRequirements:– Proficiency in Italian, English, and Romanian (both written and spoken). All three languages are required.– Strong communication and problem-solving abilities.– Previous customer support experience is advantageous.– Customer-oriented mindset.– Ability to work in a fast-paced environment and handle multiple tasks.– Availability to work on weekends/ day shifts/ night shifts.Descrierea jobului Responsibilities:– Respond promptly and professionally to customer inquiries via email, phone and chat.– Resolve customer issues and concerns effectively to ensure their satisfaction and a positive experience.– Collaborate with our team to tackle complex problems and find effective solutions.–Keep accurate records of customer interactions and provide feedback for continuous improvement.Benefits:– Competitive salary and benefits package.– Opportunity to work in
FSP GLOBAL SRL

Back Office/​verifica Dati - Lingua Italiana - Full/​part Time


Candidatul ideal Il candidato ideale, preferibilmente, avrà le seguenti conoscenze: Ottima conoscenza della lingua italiana scritta e parlata; Buona conoscenza del pacchetto MS Office (WORD + EXCEL); Confidenza nell’utilizzo di Sistemi Gestionali per la verifica sulla customer base dei vari clienti;Stiamo cercando persone con le seguenti caratteristiche: Ottime abilità comunicative e di analisi in lingua italiana; Velocità di apprendimento; Autonomia e capacità di lavorare a seconda degli obiettivi;Descrierea jobului Descrizione del lavoro:Il lavoro sarà suddiviso, in base alle skills dei candidati e al loro orientamento, in attività di back office (analisi dati, verifica dati, compilazioni dati, ecc.).Dettagli Offerta: Economica SALARIO NETTO (importo inserito su contratto): 3200 ron/ net Ticket de masa 30 ron/zi Bonus mensili di produzione fino a 1.000 ron Net Bonus annuali di Produzione per i migliori operatori Bonus per festività di Natale per tutti i dipendenti Abbonamento Partner
ABBREVIA RO SRL

Contact Center - Limba Franceza /​ ActivitÉs Administratives De Recouvrement De CrÉances


Candidatul ideal Profil recherché :Diplôme de comptabilité et/ou master en économie ou en droit ;Forte motivation et détermination à atteindre les objectifs ;Aptitude au travail en équipe et à la résolution de problèmes ;Détermination et esprit d'initiative ;Domicile à moins de 30 km du lieu de travail ;Le travail peut être effectué exclusivement sur le lieu de travail;Si vous possédez ces qualités et que vous recherchez la satisfaction professionnelle dans une entreprise qui met l'accent sur le développement personnel, envoyez votre CV ;Descrierea jobului Missions:Analyse des comptes clients et des informations disponibles ;Contact avec les interlocuteurs par téléphone, appel vidéo, e-mail et SMS ;Évaluation et élaboration des dossiers en vue de leur transmission au service juridique.Nous vous offrons:CDD d’une durée de 12 mois avec possibilité de prolongation ;Salaire proportionnel à l'expérience;Prime de productivité mensuelle/semestrielle ;Possibilité d’évolution profes
GERI.​RO EAST SRL

Customer Order Administrator With Italian And English


Candidatul ideal What are we looking for? 🎓* Communication and coordination skills* Advanced knowledge of Italian language* Customer focus* Reliability and flexibility* Ability to work efficiently in a teamDescrierea jobului We are now looking for a Customer Order Administrator with Italian & English to join our team in Cluj, Romania.What will you be doing? 📊* Order forms validation* Sales order entry management processed in company system Oracle* Purchase order entry management processed in company systems Oracle* Delivery date negotiations, updates, tracking of changes* Invoicing and claims* Project management support to the customer* Responsibility for customer interface, on all aspects of the assigned projects, with support from various internal departmentsWhat will you get in return? 🌟* 13th salary.* Meal vouchers.* 10 additional days of annual leave because we care about your leisure time.* Medical insurance because we care about your health.* International exposure regarding
VERTIV ROMANIA SRL

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Buyer With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Degree level qualificationExperience in a relevant positionNegotiation/Influencing skills, Analytical skills, Process-oriented mind-set, Technical abilities, Very Good Communication and presentation skills;Proficiency in written and spoken English and GermanExperience with ERP systems, preferably SAPDescrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 80,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars.Could you be the full-time Buyer with German D&I
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Procure To Pay Senior Associate With Italian


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role: Degree or passion in Accounting or Economic field; Experience or understanding of accounting processes; Knowledge of Microsoft Office tools; Familiarity with SAP ERP system; Good English and Italian skills in writing, speaking and listening.Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 80,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars.Could you be the full-time Procure to Pay Senior Associate with Italian in Cluj-Napoca we’re looking for?Yo
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Technical Buyer With Italian (rs & Services)


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Degree level qualification;Good knowledge of procurement/purchasing (spare parts/raw materials);Experience in a relevant position;Good technical knowledge;Ability to read technical drawings;Experience with ERP systems (SAP is an advantage);Fluency in English & Italian ;Good communication and collaboration skills;Initiative and autonomy.Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 80,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars.Could you b
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Specialist - Recrutare & Dezvoltare


Candidatul ideal Studii superioare Experienta relevanta de minim 3-5 ani in recrutare, competente si bune practici in recrutare Experienta relevanta in comunicare, promovare si direct sourcing pe platforme de recrutare si LinkedIn Competente si abilitati de sustinere prezentari si comunicare HR Expunere in implementare programe de training&dezvoltare MS Office Engleza – nivel bun (conversational, scris) Experienta anterioara in aplicatii HR/ATS (SAP Success Factors – avantaj) Expunere la un mediu multinational - avantajAbilitati si Competente Abilitati foarte bune de colaborare si relationare Atitudine deschisa, diplomata, constructiva Creativitate, flexibilitate, orientare spre solutii Orientare catre client si calitatea serviciilor HR oferite Atentie la detalii Abilitati excelente de comunicare si prezentare Proactivitate, entuziasm Orientare spre imbunatatire Managementul timpului si al prioritatilorDescrierea jobului În acest rol, vei avea oportunitatea de a te ocupa de proiecte de
SANEX SA

Accounts Payable Associate With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role: Degree or passion in Accounting or Economic field; Experience or understanding of accounting processes; Knowledge of Microsoft Office tools; Familiarity with SAP ERP system; Good German and English skills in writing, speaking and listening.Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 80,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars.Could you be the full-time Accounts Payable Associate with German in Cluj-Napoca we’re looking for?Your futu
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Team Senior Analyst With German


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Microsoft tools: Word, Excel, PowerPoint essential;Excellent customer and interpersonal skills;Positive and proactive attitude, with resilience under pressure;Good customer service or HR knowledge;Language: German – Advanced; English – medium/advanced;Education: Degree level qualification. Descrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 74,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Could you be the full-time HR Team Senior Analyst with Ge
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.