Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

433 Locuri de Munca Limba Turca in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

433 Locuri de Munca Limba Turca in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Turca in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Turca in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Traducator - Limba Turca


Candidatul ideal - Cunostinte avansate limba romana si limba turca- Bune cunostinte MS Office- Atentie la detalii- Promptitudine- CreativitateDescrierea jobului - Participa la proiecte de traducere / interpretare din limba turca in limba romana si din limba romana in limba turca- Participa la sedintele specifice departamentului si asigura traducere si interpretare- Ofera suport Departamentului Grafica in realizarea materialelor pentru tipar (traducere si adaptare)- Ofera suport in traducerea si adaptarea instructiunilor de utilizare a produselor companiei
INTERTOY ZONE SRL

Profesoara /​ Profesor actorie,​ absolvent/​a UNATC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 400 până la 600 LEI pe oră
Scoala de teatru nou infiintata cautam student/a sau proaspat absolvent/a UNATC sau facultate particulara actorie pentru a sustine cursuri de actorie cu adulti.Pentru inceput va fi nevoie sa sustina cursuri de actorie o data pe saptamana, cate o sedinta de doua ore.Exista posibilitate de colaborare pe termen lung.Cerinte: placerea de a lucra cu oamenii, seriozitate. Daca sunteti interesat/a, va rugam trimiteti CV.
Creative Lime Web SRL

Profesor After school - part time


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 2200 LEI pe lună
Cautam coleg/a pentru postul de Pedagog After School. Cerinte:Experiență in lucrul cu grupuri de copii cu vârste intre 6 si 10 ani;Deținerea modulului psiho-pedagogic este un avantaj. Persoana energica, empatica, creativa, comunicativa, organizata;Aptitudini de lucru in echipa. Responsabilitati:Organizare activități educativ-recreative Susținere elevi la efectuarea temelorCoordonarea activităților zilnice si supravegherea copiilor de-a lungul tuturor momentelor zilei.Colaborarea cu cadrele didactice si comunicare susținută cu părinții.  Job Part-Time - Program de lucru 13-18.00. Salariu: 2000-2200 lei/luna + masa de prânz si gustare
Liceul Romano-Finlandez

Educator Montessori 0-3 ani


Companie verificată
Aplica rapid
Centrul Montessori Little Scandinavia angajează un educator specializat în pedagogia Montessori pentru comunitatea 0-3 ani. Sediul nostru se află în Bucuresti, sector 1, zona 1 mai( aproape de metrou 1 mai). Cerinte:- absolvent liceu pedagogic/ PIPP/psihologie .- experienta de lucru in mediul Montessori.- persoana empatica, responsabilă și echilibrată- ideal specializat în pedagogia alternativă Montessori( în caz contrar se poate oferi specializare susținută financiar de angajator, în anumite conditii). Beneficii:.- mediu de lucru armonios în care fiecare coleg(a) este respectat si valorizat.- masa de pranz inclusă.- salariu aliniat la standardele europene.- concediu si nr de ore de muncă conform legii. Te asteptam cu drag în echipa noastră!
Little Scandinavia SRL

Operator Vanzari Prin Telefon- Limba Spaniola


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane pasionate de vânzări și de limba spaniolă!Activitatea are loc in Bucuresti de la sediul nostru. Ești o persoană comunicativă, cu o pasiune pentru vânzări și vorbești fluent spaniola? Dacă da, atunci te căutăm!La TOTAL SUPPORT suntem în căutarea unor colegi entuziasti pentru a se alătura echipei noastre de vânzări telefonice. Împreună, vom fi responsabili de conectarea cu clienții noștri și de oferirea soluțiilor perfecte pentru nevoile lor.Descrierea jobului Ce vom face împreună: Vom discuta cu clienții noștri, le vom prezenta produsele și serviciile noastre și vom face ca fiecare interacțiune să conteze. Vom asculta cu atenție nevoile clienților și vom găsi cele mai bune soluții pentru ei. Vom râde, vom învăța și vom crește împreună într-un mediu de lucru plin de susținere.De ce ar trebui să te alături echipei noastre: Vei face parte dintr-o echipă prietenoasă și pasionată, care te va încuraja să te dezvolți. Vei avea oportunități de c
TOTAL SUPPORT S.​R.​L.​

Trainer Limba Engleza


Candidatul ideal Ce așteptări avem de la tine:- nivelul tău de engleză este minim B2;- ești o persoană motivată, organizată, implicată, punctuală;- iți dorești să te perfecționezi continuu;- iubești copiii și interacțiunea cu aceștia;- ai o atitudine pozitivă, ești creativ(a) și deschis(a) către noi metode de predare a limbii engleze.Constituie avantaj:- poți susține un curs interactiv;- ai minim un an de experiență în activitatea de predare a limbii engleze copiilor, adolescentilor si adultilor;- ai absolvit de curând studiile superioare;- deții atestate de limbă engleză (Cambridge, IELTS, TOEFL etc);- cunoasterea materialelor de predare de profil;Descrierea jobului Ce îți oferim:- posibilitatea de a preda part time cursuri de engleză pregatitoare pentru examenele Cambridge, cursuri de conversatie, cursuri intensive de vară;- posibilitatea de a-ți îmbunătăți continuu metodele de predare conform standardelor Cambridge;- posibilitatea de a-ți îmbunătăți nivelul de limbă engleză prin par
ASOCIATIA CAMBRIDGE EDUCATIONAL OF BUCHAREST

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Analist Contracte Achizitii - Limba Germana (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate, cu diplomă de licență, sau în curs de finalizare; Cunoști limba germană și limba engleză la nivel mediu; Contăm pe abilitățile tale de comunicare, adaptare, analiză și organizare.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Colegii din echipa de achiziții contează pe tine să verifici documentația necesară realizării contractelor de achiziții, pe care le vei redacta; Contăm pe tine să asiguri buna comunicare cu furnizorii internaționali și naționali; Contăm pe spiritul tău analitic să realizezi diverse rapoarte necesare în activitatea departamentului; Furnizorii internaționali și naționali
LIDL DISCOUNT SRL

Quality Analyst With French/​ German/​ Italian


Candidatul ideal Quality Analyst with French/ German/ ItalianSkills & Knowledge: Fluency in English is mandatory, as well as knowledge of French, Italian, or German at an advanced level. Strong knowledge of customer Care processes and techniques. Should have an eye for detail and is able to identify Process as well as Agent opportunities. Ideal profile is well versed with travel CRM fundamentals Excellent oral, written and interpersonal communication skills. Exceptional listening and analytical skills. Solid knowledge of MS Office with focus on Excel. Demonstrated ability to work well in a team environment. Min. 6 months prior experience in BPO, Quality Assurance or Audit. Prior experience in travel / hospitality industries customer care is a plus. The position is WFO - requires office presence.Descrierea jobului Key Responsibilities: Active contribution to help meeting contractual SLAs regarding quality targets. Deliver feedback on audited transactions within the specified timelines.
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Profesor De Matematica - Bucuresti


Candidatul ideal Dacă ești pasionat de cifre, formule și calcule, te simți confortabil în lumea științei, te atrage abordarea interdisciplinară și integrată, ți-ai păstrat spiritul de copil și curiozitatea aprinsă – atunci te așteptăm în echipa noastră.Cerințe:- calificare ca profesor, cunoaștere aprofundată a științei predate- experiență de predare în mediul școlar cu copii de vârsta 10-14 ani- deschidere către creativitate si inovație, dorința de implicare în proiectele școlii- abilități de comunicare peste medie, empatie, pasiune pentru meseria de profesorDescrierea jobului Vei preda matematica la clasele ciclului gimnazial, încurajându-i și motivându-i permanent pe copii să își atingă cel mai înalt potențial de dezvoltare. Vei lucra îndeaproape cu echipa de profesori a școlii, pentru a le insufla copiilor dragostea pentru matematică și a le deschide interesul pentru științele exacte.La Școala Aletheea, ne dorim să te simți bine în rolul ales și să ai parte de o dezvoltare armonioas
ASOCIATIA SCOALA PRIVATA ALETHEEA

Invatator/​profesor Pentru Invatamantul Primar - Bucuresti


Candidatul ideal Dacă vocația ta este să lucrezi cu copiii, să îi înveți să învețe, să descopere lumea, să o înțeleagă și să o interpreteze fiecare în felul lui, dacă ți-ai păstrat spiritul de copil și curiozitatea aprinsă și te atrag abordarea integrată și învățarea prin proiecte – atunci te așteptăm în echipa noastră.Cerințe:- formare inițială ca profesor în învățământul primar/învățător- experiență de predare în mediul școlar cu copii de vârsta 5-11 ani- deschidere către creativitate și inovație, dorința de implicare în proiectele școlii- abilități de comunicare peste medie, empatie, pasiune pentru a fi profesorDescrierea jobului Vei preda la elevii ciclului primar comunicare în limba română, matematică și explorarea mediului, încurajându-i și motivându-i permanent pe copii să își atingă potențialul de dezvoltare. Vei lucra îndeaproape cu echipa de profesori a școlii, pentru a le insufla copiilor dragostea pentru școală și pentru a le stimula interesul față de citit, scris și lumea
ASOCIATIA SCOALA PRIVATA ALETHEEA

Assistenza Clienti In Lingua Italiana Bucuresti


Candidatul ideal La risorsa ideale da inserire nel nostro team dovra' avere le seguenti caratteristiche: Italiano madrelingua o a livello avanzato Ottima dimestichezza con l'uso del PC Preferibile precedente esperienza Customer Care Inbound Disponibilita' a lavorare in sede (NON SONO PREVISTE ASSUNZIONI IN MODALITA' SMART-WORKING)Descrierea jobului Attraverso un percorso formativo e sessioni di affiancamento, le risorse saranno inserite all'interno di un team dinamico e stimolante e si occuperanno della seguenta attività:Assistenza clienti Inbound: per importante societa' Italiana in ambito Energie rinnovabili, il candidato dovra' gestire le chiamate della clientela con finalita' commerciali e/o di assistenza tecnica di primo livello.Cerchiamo persone dinamiche e creative che abbiano un ottimo livello parlato della lingua italiana ed una buona capacità di comunicare e relazionarsi verso i clienti e i colleghi.Offriamo:Contratto di lavoro a tempo indeterm
MPS SOLUTIONS SRL

Trainee Dezvoltare Imobiliara Bucuresti (f/​m)


Candidatul ideal Iei parte la o experiență de învățare completă cu o durată de 12 luni Coordonezi mici proiecte pe toată regiunea de Proiecte Imobiliare Sud Întocmești documentațiile pentru licitații, asiguri fluxul documentelor și arhivarea lor Participi la licitații, negocieri tehnice și economice Ești responsabil de încărcarea documentației în platformele specifice Interacționezi cu instituțiile publice și coordonezi echipe de consultanți și proiectanți în scopul întocmirii de documentații de specialitateDescrierea jobului Beneficiile tale Salariul pentru acest rol este de 8400 lei Brut Bonuri de masă și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăProfilul tău Studii de specialitate absolvite în domeniul eco
KAUFLAND ROMANIA SCS

Consulente Relazioni Clienti Lingua Italiana Bucarest


Candidatul ideal L CANDIDATO IDEALE:– L’esperienza nel supporto clienti è un vantaggio.– La volontà di acquisire esperienza: va bene anche se è il tuo primo lavoro; imparerai con noi.– Conoscenza della lingua italiana a un livello avanzato, comprendente abilità scritte, orali e di lettura, equivalenti al livello C1.– Conoscenza di base della lingua inglese (livello B1).– Forte senso di integrità e impegno per la soddisfazione del cliente.– Risoluzione delle difficoltà incontrate dai clienti.– Atteggiamento piacevole, paziente e amichevole.– Abilità di comunicare chiaramente, correttamente grammaticalmente e professionalmente, sia verbalmente che scritto.– Abilità di comunicazione: trasformerai il tuo talento in una carriera.– La necessità di far parte di un team di alto livello: siamo energici, entusiasti e amichevoli.– L’atteggiamento giusto: non temi le sfide; le affronti con fiducia e sei determinato a trovare soluzioni.– Disponibilità a lavorare in ufficio (Bucarest).Descrierea job
VALORIS CENTER SRL

Back-office Analyst With Italian - Hybrid - Bucharest


Candidatul ideal 🚀 BACK-OFFICE ANALYST WANTED!! 🚀Got a passion for numbers and a knack for navigating through digital landscapes? Join our squad!!Teleperformance Romania is hiring ITALIAN SPEAKERS for our client, one of the biggest European players in digital payments.The company is present in 25 countries, and it’s headquarter it’s based in Milan: Il Cuore d”Italia.Skills you'll need:✅ To be an Italiano Vero!! (B2+ Italian level)✅ Quick learner when it comes to new tech - adaptability is your middle name!✅ Rock-solid PC skills - if it's digital, you're all over it!✅ Excellent communication skills, both verbal and written, essential for effective collaboration and interaction within corporate teams;✅ Attention to detail and organizational skills- you're all about precision, with the ability to prioritize and manage multiple tasks effectively.-----------------------------------------✅ Proven experience in financial analysis, transaction monitoring, fraud detection, or
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Open Order Management Responsible - German Speaker


Candidatul ideal •Academic: Faculty•Qualification (Economics, business sciences, administrative) and 3+ years in a fast paced, customer focused environment or non-academic background with 2+ years working experience;•Biopharma/Lab environment knowledge (preferable);•Language skills: English B2/ German B2.Skills and competences:•Experience in Order Management or/and Customer Service;•Experience in working in a multinational company environment;•Previous experience in SAP nice to have;•Good Excel skills;•Interested in data crunching;•Process focused;•Problem solving skills.Soft skills:•Highly focused on customer needs as well as proactive and team focused;•Outstanding interpersonal skills with the ability to comfortably interact with internal and external stakeholders and various client types (e.g. technical, end users and intermediate buyers);•High sense of responsibility.•Eager to learn and consistently improve their knowledge;•Thinks outside the box in order to exhibit innovation;•Dev
AVANTOR

Customersupport Agent -german Speakers - On Site - Bucharest


Candidatul ideal BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - BucharestDescrierea jobului BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - Bucharest
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Senior Consultant Agent Limba Italiana 5000ron/​luna


Candidatul ideal REQUISITI ESSENZIALI:- Esperienza di almeno 2 anni in attività a contatto con il pubblico, in particolare in ambito di vendita; nei settori quali Call Center, promoter in ambito consumer, telemarketing di servizi/soluzioni B2C;- Indispensabile aver sviluppato dimestichezza con le tecniche di vendita ricoprendo ruoli come: Agenti di Commercio, Inside Sales, Field Sales, Key Account, Venditore, Consulente Commerciale, Teleseller;- Attitudine alla gestione trattative in modalità Win-Win;- Utilizzo professionale degli strumenti di comunicazione digitale (Es: e-mail, instant message, WhatsApp, Telegram, ecc.);- Rispetto di obiettivi e scadenze, con misurazioni costanti di efficienza/efficacia finalizzate al raggiungimento dei target e quindi accesso alla parte variabile della retribuzione;- Forte spinta motivazionale verso gli obbiettivi;- Eccellenti doti di empatia e comunicazione;- Capacità di lavorare in Team;LINGUE:- Italiano madrelingua.- La conoscenza delle lingue spa
MPS SOLUTIONS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 433 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.