35 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în Arad
35 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în Arad

Candidatul ideal Don't edit this field. Make your changes to the job requisition in HELLA CSOD.Descrierea jobului Don't edit this field. Make your changes to the job requisition in HELLA CSOD.

Candidatul ideal Studii superioare, prezinta avantaj profilul tehnic
Minimum 3 ani experienta intr-un post similar
Atentie la detalii, capacitate de organizare si gestionare a timpului
Seriozitate, disciplina, responsabilitate
Abilitati de lucru individual si in echipa
Posesor carnet de conducere categoria B, C, EDescrierea jobului Preia vehiculele ce urmeaza a fi transportate si se asigura ca acestea sunt insotite de toate documentele necesare;
Ofera suport tehnic la prezentarea vehiculelor catre client, alaturi de reprezentantii de vanzari;
Ofera suport pentru organizarea transportulu
Angajăm pentru o companie de renume din Arad, producătoare de confecții metalice pentru automobile: Operator CNC Operator LogisticăOfertă: Salariu de încadrare în funcție de experiență si cunoștințe în domeniu Tichete de masă de 20 ron Bonus productivitate Primă de Crăciun, Paște Transport asigurat gratuit* Program de lucru în 2 schimburi, cu disponibilitate pentru 3 schimburiPentru detalii, vă rugăm să ne contactați la De asemenea, ne puteți trimite CV-ul dvs. la

Candidatul ideal Cautam persoana entuziasta, foarte organizata, cu atitudine pro-activa si un bun nivel de comunicare
In plus, ar trebui sa mai aiba:
- Abilitati de operare PC - in special Excel
- Bune abilitati de comunicare orala si scrisa
- sa fie o persoană flexibilă, orientată către clienți
- un nivel mediu al limbii engleze
Descrierea jobului - discuta si consiliaza clientii in alegerea celor mai potrivite solutii de achizitii si transport
- elaboreaza si transmite ofertele catre clienti
- mentine legatura intre companie si clienti, gestioneaza comenzile primite de la acestia
-

Candidatul ideal Cautam un coleg/colega cu sau fara experienta pentru anumite activitati specifice unui magazin online.(experienta pe un post similar reprezinta un avantaj)
Aplica la acest job oferit de compania noastra ,daca:
iti place sa faci lucrurile bine si esti atent la detalii
esti pasionat de sanatate
ai cunostinte bune de operare calculator si pe platforma online.
poti colabora eficient la fluxul de activitati specifice unui magazin online.
Descrierea jobului
procesarea comenzilor din magazinul online
pregatirea coletelor pentru a fi livrate(ambalare colete, emitere f

Candidatul ideal
Experiență pe un post similar sau în domeniul Logisticii - reprezintă un avantaj;
Studii medii/superioare absolvite;
Cunostinte solide de operare in sistemul SAP;
Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;
Cunoștințe PC și MS Office - nivel mediu;
Orientare către client și atenție de la detalii;
Bune abilități de comunicare și capacitate de colaborare.
Descrierea jobului Responsabilități
Primește, transmite informații și date privind comenzile clienților;
Introduce, prelucrează și validează în sistemele informatice comenzile transmise pe e-mail de către clie

Descrierea jobului Per il Plant in Romania (Arad) la Direzione ci ha incaricato di ricercare un Responsabile di Stabilimento
La figura ricercata si farà carico delle attività di gestione dello stabilimento in Romania riferendo alla Proprietà in Italia.
Nel dettaglio dovrà occuparsi dell’elaborazione degli obiettivi generali per lo stabilimento concordati con la Proprietà, declinandoli nelle varie aree aziendali di presidio con il supporto dei vari responsabili.
Gestirà, con il supporto del Responsabile di Produzione, i processi aziendali, garantendo che le lavorazioni avvengano second
DB Schenker Logistics angajeaza Manipulant marfuri si Stivuitorist pentru depozitul din Parc Logistic Cefin, str. Ogorului, zona Industriala Sud, Arad.Cerinte:Personal calificat/necalificat;Experienta in depozit logistic - preferabil;Persoană dinamică și responsabilă;Pentru stivuitorist - Atestat ISCIR/autoriza ie vizată si experien ă pe stivuitor cu lame laterale.Responsabilitati - manipulant marfuri:Sortarea i manipularea produselor în depozit, conform comenzilor primite;Pregătirea i ambalarea mărfurilor;Verificarea cantitativă i calitativă a pale ilor de marfă.Responsabilitati - stivuito

Candidatul ideal Îţi doreşti să activezi într-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare?
Scopul tău primordial este să îţi dezvolţi abilităţile profesionale şi personale pentru a-ţi putea lua viaţa în propriile mâini?
Eşti student şi ai nevoie de flexibilitatea programului de muncă pentru a te prezenta la cursuri sau examene?
Doreşti să activezi într-o societate în cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei: meritocraţie, teamwork, interculturalitate în mediul organizaţional, dezvoltare continuă şi profesionalism?
Competenţe necesare pentru a face parte din e

Candidatul ideal
Experienta relevanta in administrarea unui depozit
Abilitati excelente dе comunicare si coordonare a unei echipe
Bune cunostinte in domeniul logistic
Bune abilitati dе utilizare PC (Microsoft Office, programe dе gestiune).
Descrierea jobului
Coordoneаza operаtionаl аctivitаteа din dеpozit din punct dе vedere logistic si coordoneаza angajatii
Coordoneаza аctivitatеа еconomica si administrativа a depozitului
Urmareste gestiunea produselor, intocmeste necesarul, inventariere lunara
Colaboreaza cu echipa de vanzari si din departamentele adiacente din sediul cent

Candidatul ideal Don't edit this field. Make your changes to the job requisition in HELLA CSOD.Descrierea jobului Don't edit this field. Make your changes to the job requisition in HELLA CSOD.

Candidatul ideal - Minim 10 clase
- Fără antecedente penale
- Capacitate dе a face faţă unui ritm alert
- Ordonat şi atent
Descrierea jobului Atribuțiilе postului:
- Efectuază contrоlul cаntitаtiv și calitativ al mărfurilоr
- Recepționеază mаrfă, punе mаrfа pe lоcații
- Trаnsfer de locații, menținе stocul la locații
- Participă la inventare
- Întretine ordinea și curățenia în depozit
Ce vă oferim?
- Un loc de muncă sigur, în una din cele mai mari companii de papetărie-birotică din țară
- Condiții foarte bune de muncă, depozit modern
- Program normal de lucru
- Salariu fix

Candidatul ideal Locatia AradDescrierea jobului Subtitlu Vanzari Atribuțiile dumneavoastră Dezvoltarea si implementarea strategiei de vanzari in conformitate cu politicile companiei Prospectarea activa a pietei, identificarea de noi oportunitati de vanzare Identificarea de modalitati de adaptare/dezvoltare a serviciilor oferite in concordanta cu tendintele pietei locale Identificarea nevoilor clientilor, acordandu-le suport in alegerea celei mai potrivite solutii de transport Gestionarea vanzarilor, urmarind constant cresterea volumului acestora cat si satisfactia clientului Menti

Candidatul ideal Cerinte:
- Experienta intr-o pozitie de conducere, coordonare de echipe de vanzari;
- Experienta relevanta in vanzari directe, consultative;
- Experienta profesionala in domeniul pieselor de schimb pentru camioane sau vehicule comerciale - minim 2 ani;
- Cunoasterea pietei locale de profil;
- Studii superioare tehnice sau de afaceri;
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Spirit antreprenorial;
- Spirit de echipa;
- Limba engleza - nivel mediu;Descrierea jobului Descriere generala:
Administrarea si coordonarea activitatii filialei:
- Dezvoltarea volumului de

Candidatul ideal • Studii superioare (economice/ transporturi/ logistica)
• Limba engleza – nivel avansat (Limba Germana, Italiana reprezinta un avantaj)
• Experienta anterioara in domeniul transporturilor internationale: minim 3 ani
• Experienta anterioara cu sisteme specifice domeniului (TMS)
• Cunostinte Microsoft Office
• Cunostinte de geografia Romaniei si Europei
• Capacitate sinteza si analizaDescrierea jobului
Planificarea, organizarea si optimizarea transporturilor internationale in regim de Grupaj, LTL,FTL
Mentinerea relatiei cu clientii repartizati
Verific
SC Decomar Logistic angajeaza operatori productie in domeniul automotive, posturi disponibile in LUGOJ . Se ofera : PACHET SALARIAL INCEPAND DE LA 2500 RON NET ! - Contract de munca pe perioada nedeterminata- Pachet salarial atractiv + diurna zilnica 30 RON ( posibilitate crestere diurna ) - Cazare gratuita in conditii foarte bune la apartamente- Bonus de prezenta 300 RON NET - Transport gratuit de la / la domiciliu - Orele suplimentare platite 200 % - Scolarizare, formare profesioanala- Stabilitate la locul de munca . Pentru mai multe informatii, relatii la numarul de telefon : 0746070760 .

Cerințe1-2 ani experiență într-un post similar. Expunere anterioară în vânzări Medii/Superioare, preferabil studii economice / marketing. Cunoașterea proceselor de vânzare - cumpărare online. Cunoștințe minime de marketing digital, SEO. Abilități de comunicare si negociere. Abilitatea de a lucra autonom. Capacitate de planificare şi organizare. Gândire analitică și sintetică. Capacitatea de a coordona proiecte/parteneri (project management). Curiozitate și inițiativă. Utilizare calculator la nivel foarte bun: MS Office, Internet. ResponsabilitățiStabilirea produselor listate în canalele online

Candidatul ideal - Experienta intr-unul din domeniile: gestiune, stivuitorist, reprezinta un avantaj;
- Lucrul in echipa, flexibilitate, atitudine pozitiva;
- Abilitate dе a invata lucruri noi;Descrierea jobului Manipulаrеa mаtеrialеlor;
Organizаrеa depozitului;
Pregаtire marfа in vеderеa livrarii;
Sаlariu fix
Tikete de masa de 20 lei /zi

Candidatul ideal Persoane ambitioase, harnice, comunicative si dornice sa performeze in cariera, capabili sa invete rapid si sa se integreze instantaneu in colectiv, sa se implice in orice activitate a echipei pentru a asigura atingerea obiectivelor stabilite.Descrierea jobului Atragere proiecte stabile de trafic in orice mod de transport, dezvoltare portofoliu clienti, dezvoltare organizatie si business in zona de responsabilitate.
Comunicare permanenta cu partenerii si clientii, coteaza rapid si face acordul, ulterior transfera in derulare catre grupul operativ sau se implica si in gasirea

Descrierea jobului For the development of our company in Romania, we are looking for a secretary or student to support our administrative processes, working remotely.
Your job is to be in touch with public authorities, communicate with other companies, administrations, organizations, etc.
Therefore, you should be creative and able to work on your own. Basic English skills in speaking are essential and you should be situated somewhere around Timisoara or Arad.
Interested? We look forward to your application!
--------------------------------------
Pentru dezvoltarea companiei noastre în
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: