Jobradar24

20 - Locuri de Muncă Logistica în Buzău

Afișare după:

Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.

Afișare după:
Company Logo
Planificator Logistica Livrare
ROMCONSTRUCT AG
Company Logo
ROMCONSTRUCT AG
Candidatul ideal
- superioare tehnice
- capacitate de a evalua si a lua decizii promte
- cunostinte tehnice ale produselor din portofoliu
- usurinta ,claritate si coerenta in exprimare
- punctualitate
- cunostinte operare PC
- dinamic, comunicativ, capabil de a lucra in echipa
- rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor;

Descrierea jobului

Responsabilitati:
-Dezvoltarea, planificarea livrarilor pe termen scurt ,mediu si lung;
-Intocmirea notelor de intrare receptie;
-Urmareste eficienta a livrarilor;
-Comandarea camioanelor, folosind atit transportatori agreati cit si transportatori suplimentari;
-Asigura incarcarilor la timp a camioanelor, respectarea termenelor;
- Monitorizarea fluxului de documente- fiecare transport se face pe baza unei comenzi si asigurarea documentelor necesare acestuia;
-Relationarea cu RSC si seful de schimb pentru optimizarea planului de productie si transport;

Beneficii:
- salarial fix
- bonuri de masa
-mediu de lucru in continua dezvoltare

Descrierea companiei

S.C. ROMCONSTRUCT A.G. S.R.L. este o companie cu capital integral privat, specializata in lucrari de constructii industriale, civile si speciale cu predare la cheie, cu sediul si facilitatile de productie in Buzau. Avand un management modern si o preocupare permanenta pentru cresterea calitatii serviicilor oferite Romconstruct AG isi desfasoara activitatea in urmatoarele directii: Echipamente industriale, Constructii metalice,Constructii din Beton armat, Constructii de infrastructura si lucrari edilitare, Proiectare , Antrepriza Generala.
Incepand cu anul 2015 compania isi propune sa isi extinda aria de produse prin deschiderea unei noi sectii, cea de panouri termoizolante cu spuma poliuretanica, astfel incat deruleaza un plin proces de formare a unei echipe nationale de vanzari.
Industrie: Constructii
Tip job: Full time
Departament: Productie, Transport / Distributie, Administrativ / Logistica
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Buzau
11.5.2019
Company Logo
Director Magazin - Hervis Buzau
HERVIS SPORTS AND FASHION
Company Logo
HERVIS SPORTS AND FASHION
Candidatul ideal
1. Experienta relevanta intr-o pozitie similara, preferabil in coordonarea unei echipe de vanzari in retail - OBILGATORIU!
2. Cunostinte solide despre produse de specialitate, tehnici de vanzare, negociere si managementul echipei;
3. Foarte bune abilitati de comunicare si leadership;
4. Capaciatatea de a motiva echipa in depasirea targetelor;
5. Focus catre performanta si imbunatatire rezultate.

Descrierea jobului

Misiunea unui director de magazin Hervis:

1. Participa intens si activ la realizarea obiectivelor calitative, dar si cantitative si la atingerea targetului de vanzari;
2. Dezvolta, coordoneaza si motiveaza echipa din subordine in vederea atingerii obiectivelor de vanzari;
3. Promoveaza si comercializeaza produse de specialitate, alaturi de echipa pe care o coordoneaza;

Pachet salarial - format din salariu fix competitiv, bonuri de masa si bonusuri din vanzari corelat cu performanata magazinului;
Programe de dezvoltare anuale;

Descrierea companiei

Hervis Sports este unul dintre cei mai mari comercianti de articole si echipamente sportive din Europa, de origine austriaca si cu peste 200 de filiale in Austria, Germania, Cehia, Slovenia, Croatia si Ungaria
Industrie: Comert / Retail, Prestari servicii, Sport / Frumusete, Textila, Administratie / Sector Public
Tip job: Full time
Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Buzau
24.5.2019
Company Logo
Reprezentant Vanzari Multiday - Buzau - Philip Morris
SC INTERBRANDS MD S.R.L.
Company Logo
SC INTERBRANDS MD S.R.L.
Candidatul ideal
- Bune abilitati de comunicare si putere de convingere;
- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;
- Orientarea spre client, dar si spre consumator;
- Foarte buna orientare spre rezultate;
- Spirit de organizare si capacitatea de automotivare;
- Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, dinamica;
- Reprezinta avantaj experienta profesionala;
- Minim studii medii (diploma de bacalaureat);
- Permis de conducere categoria B, minim 1 an vechime.

Descrierea jobului

Obiectivul postului :

Van Sales Representative actioneaza in sensul dezvoltarii afacerii companiei cu produsele Philip Morris prin realizarea in aria repartizată a volumelor de vanzări şi a obiectivelor de acoperire clienţi, distribuţie produse, asezarea produselor la raft şi incasarea contravalorii facturilor. Procesul de vanzare se realizeaza cu livrarea marfii pe loc.

Responsabilitati principale :

- Construieşte şi menţine baza de clienţi in secţiunea pe care o administrează;
- Vizitează zilnic numărul de clienţi necesar pentru a atinge standardele impuse de companie, in conformitate cu planul rutei;
- Vinde produsele conform obiectivelor de volum /an/lună/zi;
- Construieste si mentine imaginea si modul in care sunt prezenate produsele in punctul de vanzare al clientului: asigura prezenta si vizibilitatea produselor conform standardelor transmise de Producator si promotiilor in vigoare;
- Asigura livrarea prompta a produselor catre clienti si este responsabil de integritatea stocului de marfa din autoturism;
- Se asigură de recuperareain intregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din aria sa de acoperire.

Descrierea companiei

INTERBRANDS Marketing & Distribution este parte a grupului international SARKIS.

www.interbrands.ro

Infiintata in 1993, Interbrands a devenit cea mai importanta companie de distributie a bunurilor de larg consum din Romania, partenerul si distribuitorul unora dintre cei mai cunoscuti producatori de bunuri de larg consum din lume: Procter & Gamble, Nestle, Henkel, British American Tobacco, Philip Morris, Danone, Barza etc.

Incepand cu anul 2012 compania a inceput sa produca propriile branduri: Naturalesse, Ops, Ops Plasure Play, Fresko, Tucan, Korab.

Cifre care vorbesc de la sine:

produsele distribuite au depasit valoarea de 1 miliard de Euro inca din anul 2007; peste 40.000 de magazine in toate colturile tarii carora Interbrands le livreaza marfuri saptamanal; cca. 2000 de angajati in prezent (100 de angajati in 1993); 3 centre logistice si o flota de peste 1000 de masini.

Interbrands asigura servicii integrate de management al lantului logistic, acoperind toata aria de activitati specifice: de la import, logistica, merchandising si promovare, pana la distributie, vanzare si incasarea banilor.

Misiunea Interbrands este sa fie cea mai buna companie de import, logistica si distributie masurata dupa toate standardele.

Echipa Interbrands inseamna sute de oameni talentati, orientati catre rezultat si calitate care contribuie zilnic la succesul companiei.

Muncim cu pasiune pentru a ne depasi zi de zi, ne dezvoltam prin inventivitate, invatam din greseli, iar realizarile noastre se vad in ceea ce suntem acum – un lider de piata.

Enjoy the right choice!

http://www.interbrands.ro/

Industrie: Publicitate / Marketing / PR, Transport / Logistica / Import Export, Comert / Retail, Administratie / Sector Public
Tip job: Full time
Departament: Vanzari, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, Transport / Distributie, Administrativ / Logistica
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
18.5.2019
Company Logo
Dispecer / A
FOOD PIZZA DISTRIBUTION SRL
Company Logo
FOOD PIZZA DISTRIBUTION SRL
Candidatul ideal
- spirit de echipa, asertivitate, integritate;
- excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa, persuasiune, gandire analitica,
- cunostinte PC - usurinta in utilizarea calculatorului si a echipamentului necesar;

Descrierea jobului

- monitorizeaza in timp real livrarile si preluarile si ia decizii si masuri adecvate pentru a rezolva potentialele probleme
- planificarea si organizarea preluarilor si livrarilor in modul cel mai eficient si eficace;

Descrierea companiei

RESTAURANTUL CURTEA VECHE livreaza la domiciliu o gama variata de preparate: pizza de cea mai buna calitate, grill ; meniuri la alegere; garnitura si salata inclusa; specialitati de mancare gatita; paste; salate; aperitive; sandwiches; deserturi. La cerere oferim platouri calde si reci si organizam mese festive.
Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Transport / Distributie
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
4.5.2019
Company Logo
Sef Aprovizionare
HEURTEY PETROCHEM MANUFACTURING
Company Logo
HEURTEY PETROCHEM MANUFACTURING
Candidatul ideal
Cerinte
- Studii superioare tehnice ;
- Sa aiba cunostinte despre materialele utilizate in confectia metalica, in ceea ce priveste tipologia acestora, anumite caracteristici specifice materialelor din care sunt confectionate / scule aschietoare / masini unelte.
- Bune cunostinte asupra pietei de materiale, a mecanismelor de formare a preturilor si a tendintelor acestuia.
- Bune cunostinte de operare PC MS Office (Excel, Word);
- Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat. Constituie avantaj cunoasterea si a limbii franceze ;

Competente personale:
- seriozitate/responsabilitate, adaptabilitate, autocontrol, fermitate, atitudine pozitiva,
spirit de observatie, viteza de reactie, capacitate de comunicare interactiva deosebita, abilitati de negociere,

Descrierea jobului

Atributii si responsabilitati:
- Administarea activitatii de achizitionare a materiilor prime, materialelor si alte produse necesare desfasurarii activitatii , in conformitate cu politica de cumparare a firmei.
- Administrarea activitatii de subcontractare uzinaj si servicii.
- Monitorizarea permanenta a pietei interne si externe de materiale destinate constructiilor metalice.

Oferta (bonusuri, beneficii)
- Posibilitatea de a lucra pentru clienti de renume pe piata pe care opereaza grupul din care facem parte
- Pachet salarial important care include si bonuri de masa( 15.18 lei/tichet), al 13-lea salariu.
- Loc de munca stabil
- Lucrul intr-o echipa de specialisti

Descrierea companiei

Heurtey Petrochem Manufacturing SA Buzau Romania, membra a Grupului Axens Franta , desfasoara activitati de :
- Fabricare de constructii metalice si parti componente de structuri metalice pentru cuptoarele destinate industriei de rafinare, petrochimie, sinteză și hidrogenare, sub brandul comercial Heurtey Petrochem Solutions
- Fabricare de constructii metalice si parti componente de structuri metalice ale unitatilor modulare ( skiduri) pentru tratare gaze si alte aplicatii industriale, sub brandul comercial Axens Solutions.
- Fabricare de constructii metalice si parti componente de structuri metalice ale preincalzitoarelor de aer ( APH) , sub brandul Axens Horizon.
Axens este un grup mondial care oferă o gamă completă de soluții pentru transformarea petrolului și a biomasei în combustibili mai curați, pentru producerea și purificarea intermediarilor petrochimici importanți, precum și pentru opțiunile de tratare și conversie a gazelor. Oferta include tehnologii, echipamente, cuptoare, unități modulare, catalizatori, adsorbanți și servicii conexe

Industrie: Constructii, Petrol / Gaze, Productie, Transport / Logistica / Import Export
Tip job: Full time
Departament: Achizitii, Marketing, Productie, Vanzari, Administrativ / Logistica
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
21.5.2019
Company Logo
Fan Courier Buzau Angajeaza Operatori Pc
DACIS SRL
Company Logo
DACIS SRL
Candidatul ideal
- cunostinte temeinice de operare PC
- bune abilitati de comunicare si relationare - scris si vorbit
- atentie distributiva, atentie la detalii
- indemanare, rapiditate
- studii medii
- disponibilitate la lucrul in schimburi

Descrierea jobului

- introducere si prelucrare date
- suport clienti-call center

Descrierea companiei

DACIS SRL este reprezentant FAN Courier Expres SRL pentru judetul Buzau
Industrie: Callcenter / BPO, Prestari servicii, Transport / Logistica / Import Export
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
9.5.2019
Company Logo
Operator Dispecerat Video
AAYLEX DISTRIBUTION
Company Logo
AAYLEX DISTRIBUTION
Candidatul ideal
Studii medii finalizate;
Cunoaşterea pachetului Microsoft Office;
Bune abilitati de analiza a informatiilor;
Capacitate de a se concentra asupra detaliilor;
Atentie distributiva.

Descrierea jobului

Monitorizeaza permanent desfasurarea operatiunilor de transport;
Consemneaza in Registru evenimentele sesizate;
Raporteaza imediat sefului direct orice neregula sesizata in activitatea conducatorilor auto si a personalului din punctele de lucru;
Comunica permanent cu soferii si superiorul ierarhic;

Descrierea companiei

Grupul Aaylex, lider în domeniul producției și distribuției de carne de pasăre, are o experiență de peste 25 de ani în România.
Produsele grupului Aaylex se regăsesc sub brandul unic CocoRico. La nivel național, CocoRico este prezent prin intermediul tuturor canalelor de distribuție: în marile lanțuri de magazine, în comerțul tradițional, în cadrul rețelei de magazine proprii și partenere CocoRico, Horeca, fiind distribuit totodată și prin canalul de „re-sell„ către cei mai importanți procesatori de carne. Grupul Aaylex este cel mai mare exportator de carne din România, având un amplu portofoliu de clienți externi, provenind din peste 10 state, printre care se numără: Marea Britanie, Franța, Grecia, Cehia, Slovacia, Macedonia sau Olanda. Exportul reprezintă aproximativ 30% din producția grupului, constând în special în produse proaspete, refrigerate.
Grupul Aaylex integrează cu succes sistemul „de la ou până în farfurie”, desfășurându-și activitatea la nivel național și având sedii sau puncte de lucru în București și 9 județe ale țării: Buzău, Brăila, Călărași, Cluj, Dâmbovița, Galați, Giurgiu, Ilfov și Prahova.
Unitățile de business ale Aaylex sunt specializate în diferite procese operaționale, începând de la producția de hrană pentru păsări, reproducție, incubație, creștere a puilor de carne și până la abatorizare și distribuție.
Aflat intr-un proces continuu de dezvoltare, grupul de firme Aaylex este în căutare de profesioniști care doresc să contribuie la succesul organizației.
Dacă ești o persoană implicată, responsabilă și dornică de a evolua în plan profesional și personal, ai șansa să te alături echipei noastre, aplicând in cadrul acestui anunt.
Industrie: Alimentara
Tip job: Full time
Departament: Transport / Distributie, Administrativ / Logistica
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
8.5.2019
Company Logo
Asistent Manager
GLASSCORP SA
Company Logo
GLASSCORP SA
Candidatul ideal
persoana dinamica si comunicativa;
cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
absolvent de studii superioare
capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
capacitate de a respecta termene limită
atenție către detalii
plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate

Descrierea jobului

Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de Managerul General
Gestionare comenzi de servicii
Cunoștințe bune operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
Actualizarea bazei de date documente
Redactarea corespondenței necesară desfășurării activității zilnice

Descrierea companiei

Our vision : "To be a world company that produces creative solutions with its business partners while making a difference in its activities and its areas of activity, creates a difference with its technology and brands, and respects the individual and the environment".

Our mission : "Şişecam adds value to life with its products that create quality and comfort; Is a company that respects human beings, nature, and law".
Industrie: Productie
Tip job: Full time
Departament: Management, Administrativ / Logistica, Office / Backoffice / Secretariat
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
23.4.2019
Company Logo
Manager Pensiune Si Restaurant
FLAT WHITE ECONOMY INVESTMENT S.R.L.
Company Logo
FLAT WHITE ECONOMY INVESTMENT S.R.L.
Candidatul ideal

- abilitati project management
- Cunostinte de marketing si comunicare pentru promovarea locatiei;
- Cunostinte de utilizare calculator (inclusiv sisteme de administrare rezervari, gestionare website, comunicare social media);
- Abilitate de a lucra cu publicul;
- Abilitati de vanzare (cazare si gastronomie), inclusiv parteneriate cu agentii de turism din tara si strainatate, companii etc
- Abilitati manageriale – gestionare venituri si cheltuieli, personal etc;

Descrierea jobului

- Planificrea sarcinilor de lucru pentru asigurarea ordinii în cadrul Pensiunii

- Asigură un nivel înalt de satisfacție a clienților;

- Gestionează resurselor umane;

- Aprovizionează bunurile si serviciile necesare pemtru buna desfășurare a activității pensiunii

- Supraveghează buna desfășurare a evenimentelor organizate în incinta pensiunii

- Rezolvă toate neînțelegerile, plângerile și nemulțumirile clienților, angajaților.

- Disponibilitate pentru a calatori de 2 ori pe saptamana la Sarata Monteoru, locatia pensiunii

- Promovarea serviciilor pensiunii in cadrul targurilor specifice

Experienta anterioara in Horeca si cunoasterea normelor HACCP constituie un avantaj.

Descrierea companiei

Inconjurata de paduri, pensiunea Tara Luanei este
situata in statiunea balneara Sarata Monteoru, judetul Buzau. Am pornit in aceasta calatorie din nevoia de a crea un loc unde sa evadezi de orasul aglomerat si zilele încărcate cu proiecte si activitati de rutina.
Interiorul art deco amenajat in stil
interbelic si camerele cu tematica in care se regasesc elemente cu un design unic,
transforma Tara Luanei intr-o pensiune boutique in mijlocul naturii care imbina
confortul cu relaxarea.
Pe langa atmosfera relaxanta, Tara Luanei iti
ofera si o experienta culinara deosebita. Alegem ingrediente naturale pentru a
crea meniuri creative si delicioase.

Industrie: Turism / HoReCa
Tip job: Full time
Departament: Management, Turism / Hotel staff, Administrativ / Logistica
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
9.5.2019
Company Logo
Sales Assistant - Buzau & Constanta
GRAFIC XPRESS SRL
Company Logo
GRAFIC XPRESS SRL
Candidatul ideal
- Studii comerciale sau economice
- Cunoştinţe în domeniul logisticii mărfurilor şi experienţă în prezentarea produselor
- Interes faţă de modă şi tendinţele actuale din lumea acesteia

Descrierea jobului

- Construirea şi dezvoltarea relaţiei cu clienţii prin optimizarea serviciilor
- Consultanţă în domeniul creării unui stil individual al clientelor noastre
- Identificarea cu marca ORSAY şi promovarea acesteia

Descrierea companiei

Marca ORSAY este garanţia modei care exprimă feminitatea şi bucuria de a oferi un stil individual. Produsele acestei mărci sunt efectul funcţionării unei companii moderne, flexibile, producătoare de confecţii care are peste 4500 de angajaţi şi o reţea de peste 600 de magazine în întreaga Europă. Fiind o companie tânără, caracteristica noastră de bază este stilul de conducere in care acordăm o atenţie deosebită dezvoltării angajaţilor noştri.

Pentru intregirea echipei noastre căutăm candidaţi pentru postul SALES ASSISTANT (30h/săptămână) în magzinele noastre din:

- BUZAU
- CONSTANTA CITY


Alătura-te noua dacă:
• Moda este pasiunea ta
• Eşti o persoană energică şi zâmbitoare
• Ai spirit de echipă şi iti place să lucrezi cu oamenii
• Eşti o persoană dedicată și foarte motivată

Noi oferim:
• Activitate interesantă şi dinamică într-o echipă tânără
• Timp de lucru flexibil
• Sistem de bonus atractiv
• Alte avantaje pentru angajaţi
• Angajare într-un mediu internaţional

Te asteptam !
www.orsay.com

Cererile de angajare sunt asteptate pe adresa de e-mail : simona.vaideianu@orsay.com
Industrie: Comert / Retail
Tip job: Part time
Departament: Administrativ / Logistica, Merchandising / Promoteri, Relatii clienti / Call center, Vanzari
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
22.5.2019
Company Logo
Șofer De Tir – Olanda // Contract De Munca In Olanda
ONETODRIVE
Company Logo
ONETODRIVE
Candidatul ideal
engleză sau germană la nivel conversațional
experiență de minim 1 an pe camion de 40 de tone
mașină personală pentru deplasarea de la cazare la locul de muncă
disponibilitate pentru o colaborare de lungă durată
permis de conducere CE + atestat profesional pentru transport marfă + card tahograf

Descrierea jobului

Loc de muncă stabil alături de 1ToDrive si clienții noștri (frigo, prelată,containere, cisternă, walking floor)
Contract de muncă Olandez, conform legislației din Olanda, plătit la standarde din Olanda
Posibilitatea de a beneficia de plata săptămânală sau o dată la 4 săptămâni
Bani de concediu în cuantum de 8% din venitul anual brut (aproximativ încă un salar)
Concediu plătit 25 de zile pe an
Contribuțiile pentru pensie plătite în sistemul de asigurări sociale Olandez
Posibilitatea de relocare a familiei pe teritoriul Olandei

Descrierea companiei

1ToDrive este o agenție de muncă olandeză pentru șoferi de camion profesioniști. Recrutarea candidaților are loc la biroul nostru din Cluj-Napoca și la evenimentele marca 1todrive.

Mulțumită anilor de experiență în domeniul transportului și logisticii am devenit parteneri pentru recrutare la cele mai importante firme de transport din Olanda. Scopul nostru este să împărtășim această experiență cu toți candidații noștri, astfel încât să beneficiați de condiții de muncă optime.

Locuri de muncă

Clienții noștri, liderii în industria transportului și logisticii din Olanda, caută în permanență șoferi profesioniști pentru echipa lor. Astfel primim în fiecare săptămână oferte noi pentru toate domeniile.

Ce vă oferim

- Muncă stabilă la companii de top din Olanda

- Contract de muncă olandez, conform condițiilor contractului colectiv de muncă olandez

- Plata săptămânală sau o dată la 4 săptămâni

- Bani de concediu: 8% din salarul lunar

- Concediu plătit: 24 de zile pe an

- Contribuțiile pentru pensii plătite în sistemul de asigurări sociale olandez

Căutăm șoferi profesioniști pentru o colaborare de lungă durată care se bazează pe încredere și respect reciproc. Așteptăm CV-ul dumneavoastră la cluj@1todrive.com

https://1todrive.com/ro/posturi-vacante?page=1

Industrie: Transport / Logistica / Import Export
Tip job: Full time
Departament: Transport / Distributie, Import export, Administrativ / Logistica
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
11.5.2019
Company Logo
Agent Livrator
UNIX AUTO
Company Logo
UNIX AUTO

Descrierea companiei

"Încredere, Calitate, Inovatie"
Suntem o companie dinamica, jucator important pe piata componentelor si accesoriilor auto din Centrul si Estul Europei, în plina dezvoltare, cu o experienta de peste 28 ani în domeniul auto. În Ungaria suntem lideri de piata, iar în România suntem într-o dezvoltare continua, ocupând o pozitie importanta pe piata componentelor auto. Astazi, lucreaza peste 3500 de angajati la cele 160 de filiale, depunând un efort sustinut pentru prestarea de servicii de înalta calitate partenerilor nostri.Compania noastra angajeaza:


AGENT LIVRATOR

Ce vei face la noi?Vei livra marfurile comandate de clienti conform graficului de livrare prestabilit
Vei încasa facturile pentru produsele livrate
Vei participa la cresterea volumului de vânzari pe traseul de livrare alocatCe beneficii îti oferim?Pachet salarial motivant si competitiv, oferit mereu la timp, cu parte fixa + bonusuri de performanta + tichete de masa în valoare de 300 Ron (15 Ron/zi lucratoare)
Set complet de echipamente de lucru (telefon, bocanci, blugi, tricou, polar, jacheta)
Discount la achizitionarea produselor comercializate de catre companie în interes personal
Team building-uri de doua ori pe an
Dupa angajare, daca ne recomanzi cunostintelor tale ca angajator, vei fi premiat cu 1000 Ron
Oportunitatea de a lucra cu programe si instrumente moderne
?colarizare personalizat? al?turi de traineri dedica?i
Mediu de lucru motivant, tânar, orientat spre realizari
Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansareCe asteptam de la tine?Sa ai de minim 2 ani permis de conducere categoria B
Sa fii dezinvolt în comunicare si relationare
Sa cunosti orasul si împrejurimile
Sa ai cazierul judiciar si rutier fara antecedente penale
Sa fii harnic si motivat deoarece programul nostru de munca este de luni pâna vineri de 9 ore pe zi cu o ora pauza de masa + 2 sâmbete pe luna cu program scurt
Daca ai experienta în distributie vei avea un avantaj!

Fii parte din echipa UNIX Auto!

Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Transport / Distributie
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Buzau
9.1.2019
Company Logo
Gestionar Depozit
ARABESQUE
Company Logo
ARABESQUE
Candidatul ideal
Cerinte:
- studii medii;
- experienta minim 6 luni intr-un post similar;
- persoana organizata, atentie la detalii

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;
- intretinerea stocului;
- evidenta gestiuni.

Oferta (bonusuri, beneficii):
- posibilitate de dezvoltare profesionala
- tichete de masa
- mediu de lucru profesionist

Descrierea companiei

Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive.

Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare.

Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.).

Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc.

Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate.

Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro.

"Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
Industrie: Comert / Retail, Constructii, Transport / Logistica / Import Export, Lemn / PVC, Prestari servicii
Tip job: Full time
Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Inginerie, Paza si protectie / Militar
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
8.5.2019
Company Logo
Reprezentant Vanzari
ARABESQUE
Company Logo
ARABESQUE
Candidatul ideal
- Reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic
- Cunostinte in domeniul utilizarii materialelor de constructii
- Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare
- Permis de conducere categoria B

Descrierea jobului

- Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata (constructori, revanzatori, clienti finali, etc) ;
- Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei (materiale de constructii si finisaje)
- Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei;
- Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare;

Beneficii:
-Venituri motivante, masina si telefon de serviciu
-Mediu de lucru profesionist
-Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei


Arabesque SRL se va asigura ca datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate conform Regulamentului General privind Protectia Datelor (GDPR) nr. 679/2016. Informatiile prezentate in timpul procedurii de selectie vor fi utilizate doar in scopul recrutarii si nu vor face obiectul unui transfer intr-un stat care nu asigura un grad adecvat de protectie. Doar personalul Arabesque SRL care este direct implicat in procedura de selectie va avea acces la aceste date. In unele cazuri, este posibil ca un prestator extern care este supus acelorasi principii privind protectia datelor sa acorde asistenta Arabesque SRL in selectarea candidatilor.
Datele dvs vor fi stocate pentru o perioada maxima de 2 ani si nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (crearea de profiluri), astfel cum aceste notiuni sunt definite de GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, puteti sa accesati totodata si site-ul nostru, respectiv www.mathaus.ro/termeni_conditii.
Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile din anunt cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale. Daca sunteti minor, confirmati ca ati obtinut permisiunea unui parinte/tutore pentru a candida la un post din cadrul Arabesque SRL. In plus, prin prezenta confirmati ca toate detaliile dvs. sunt corecte.
Daca nu ati implinit inca 16 ani, va rugam sa trimiteti impreuna cu candidatura permisiunea din partea unui parinte/tutore. Retineti ca daca permisiunea lipseste, Arabesque SRL nu va lua in considerare candidatura dvs. si va va sterge datele.

Descrierea companiei

Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive.
Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare.
Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.).
Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc.
Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate.
Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro.
Industrie: Comert / Retail, Lemn / PVC, Constructii, Transport / Logistica / Import Export, Prestari servicii
Tip job: Full time
Departament: Constructii / Instalatii, Vanzari, Administrativ / Logistica, Inginerie
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
8.5.2019
Company Logo
Operator Sala Jocuri/barman –venit Lunar De La 1800-2000 Lei
MAX BET SRL
Company Logo
MAX BET SRL
Candidatul ideal
-

Descrierea jobului

-

Descrierea companiei

MaxBet este o companie puternică, cu peste 15 ani de experiență pe piața de gambling & entertainment din România și operațiuni în Europa Centrală și de Est.

Oferim tuturor angajaților programe permanente de formare profesională și acces la cele mai moderne sisteme de management și customer service.

Răsplătim performanța cu bonusuri motivante și multe alte beneficii.

Ne mândrim cu realizările angajaților noștri si le oferim oportunități reale de promovare în cadrul companiei.

Cauți un loc de muncă care să îți răsplătească performanțele?

Ești student si cauți un loc de muncă care să-ți permită să continui studiile?

Vrei să faci parte dintr-o echipă unită alături de care să crești profesional și să îți faci amintiri pentru o viață?

Nu ezita să aplici pentru unul din posturile disponibile în rețeaua noastră trimițând CV-ul tău și o fotografie recentă.

Descopera-ti potentialul cu o cariera de 5 stele!

Industrie: Arta / Entertainment, Prestari servicii
Tip job: Full time
Departament: Crewing / Casino / Entertainment, Relatii clienti / Call center, Vanzari, Administrativ / Logistica, Merchandising / Promoteri
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
8.1.2019
Company Logo
Operator Calculator – Salariu Atractiv !
S.C. FLY POINT RO S.R.L.
Company Logo
S.C. FLY POINT RO S.R.L.
Candidatul ideal
* Cunostinte de operare PC- nivel mediu
* Persoana pozitiva si comunicativa
* Seriozitate si punctualitate

Descrierea jobului

* Supravegheaza sala de jocuri
* Prezinta clientilor modul de functionare al aparatelor si expica regulile de joc
* Efectueaza operatiunile de plati si incasari de la si catre client
* Raporteaza sefului ierarhic neregulile aparute in sala de jocuri
* Intocmeste actele necesare pentru evidenta casieriei
* Creeaza si mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare

BENEFICII

* Salariu atractiv
* Perioada de training platita
* Bonusuri si prime de sarbatori
* Spor de vechime
* Bonuri de masa
* Asigurare medicala
* Perioada de acomodare
* Posibilitati reale de avansare
* Loc de munca stabil, aproape de casa.

Descrierea companiei

WINNER este unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania, fiind recunoscut in anul 2016 de Cazino Inside ca “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”.

Winner a intrat pe piata din Roamnia in anul 2013 cu scopul de a oferii cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive.

Fiind intr-o continua dezvoltare, Winner promite ca in urmatorii 2 ani sa atinga pragul de 500 de agentii.

Alatura-te Echipei noastre!
Industrie: Arta / Entertainment, Turism / HoReCa, IT / Telecom, Callcenter / BPO
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Office / Backoffice / Secretariat, Vanzari, Crewing / Casino / Entertainment
Experiență Entry-Level (< 2 ani)
Buzau
3.5.2019
Company Logo
Agent Vanzari
ARABESQUE
Company Logo
ARABESQUE
Candidatul ideal - Reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic - Cunostinte in domeniul utilizarii materialelor de constructii - Persoana comunicativa, cu abilitati de anal...
Buzau
17.5.2019
Company Logo
Sofer Comunitate Categoria C,ce -venituri 2300€ -2800€
SC BRG LOGISTIC SRL
Company Logo
SC BRG LOGISTIC SRL
Candidatul ideal
  • Completeaza corect CMR-urile, rapoartele de cursa respecta timpii de condus si livreaza la timp.
  • ​Experienta in conducerea camioanelor cu remorca.
  • Disponibilitate de lucru in functie de posibilitatile soferilor.
  • De asemenea cautam si soferi in echipaj sau echipaje gata formate.

Descrierea jobului

OFERIM VENITURI ATRACTIVE SI MOTIVANTE (> MEDIE) INCEPAND DE LA 2300€ PANA LA 2800€!
Pentru Echipe veniturile sunt 2200 €/Sofer!


Daca doresti sa faci parte din echipa noastra si posezi:
  • Atestat marfuri generale
  • Card tahograf digital
  • Permis de conducere categoria C,CE,
  • Cunosti una dintre limbile de circulatie internationale Engleza sau Germana,
  • Ai minim 1 an experienta pe comunitate si nu ai cazier, te asteptam sa ne contactezi

Descrierea companiei

S.C BRG LOGISTIC
Suntem o firma care se ocupa cu transportul international de marfuri in spatiul comunitar si suntem in continua dezvoltare si ascensiune, de aceea cautam sa angajam soferi profesionisti.

​Putem fi contactati si telefonic la numarul 0724295349 /0725983861
Industrie: Transport / Logistica / Import Export
Tip job: Full time
Departament: Transport / Distributie, Import export
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
25.4.2019
Company Logo
Sef Tura / Sef Magazin Cu Mobilitate In Toate Orasele
PROFI ROM FOOD SRL
Company Logo
PROFI ROM FOOD SRL
Candidatul ideal
Noi suntem:

Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
Intelegem clientii si oamenii din jur.
Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
Nu vindem doar produse, cream experiente.
Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.

Descrierea jobului

Ce facem noi pentru tine?
  • Iti oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania;
  • Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional;
  • Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate );
  • Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport;
  • Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal;
  • Iti oferim posibilitati reale de promovare.

Ce vei face tu pentru noi?
  • Vei administra magazinul ca pe propria afacere;
  • Vei atinge obiectivele propuse;
  • Vei pune bazele unei echipe unite si iti vei dezvolta colegii din punct de vedere profesional;
  • Te vei asigura ca sunt respectate politicile comerciale ale companiei;
  • Vei imbunatati indicatorii de performanta ( CA, piederi, stocuri, fluctuatie si costuri personal, audit );
  • Vei acorda suport sefului de magazin

Daca ai:
  • Capacitate de organizare si prioritizare;
  • Orientare catre indeplinirea obiectivelor;
  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Dinamism, integritate, atitudine pozitiva.

Aplica cu incredere!
E momentul pentru un job bun!

Descrierea companiei

De peste 18 ani, lanțul de magazine PROFI se dezvoltă continuu, având o expansiune accelerată, planificând să depășească în 2019 pragul de 1.000 de magazine în toată țara.
PROFI este un angajator de top din retailul modern, cu o echipă dinamică, flexibilă și ambițioasă, formată din peste 15.000 de angajați.
Susținem dezvoltarea și creșterea armonioasă a companiei PROFI prin identificarea de noi membri, deschiși, implicați și dornici să se dezvolte profesional într-un mediu competitiv.
Detalii suplimentare despre PROFI poți găsi pe site-ul nostru www.profi.ro
Abia așteptăm să aflăm mai multe și despre tine și să ne cunoaștem!
Industrie: Alimentara, Comert / Retail
Tip job: Full time
Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Alimentatie / HoReCa
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Buzau
3.5.2019
Company Logo
Manager Regional
S.C. BARDI AUTO S.R.L.
Company Logo
S.C. BARDI AUTO S.R.L.
Candidatul ideal
Cerințele esențiale ocupării cu succes a postului:
  • Experiență de minim 5 ani în coordonarea unei echipe;
  • Abordare managerială obiectivă, hotărâtă, însă centrată pe oameni;
  • Excelente abilități de comunicare și de organizare, capacitatea de soluționare a problemelor;
  • Gândire analitică, viziune antreprenorială, orientare înspre rezultate;
  • Minim studii medii finalizate;
  • Cunoștințe medii de utilizare Microsoft Office;
  • Cazier judiciar fără antecedente penale;
  • Permis de conducere categoria „B”, fără evenimente rutiere grave;
  • Constituie avantaj experiența profesională în comercializarea de piese și accesorii auto;
  • Reprezintă avantaj studiile tehnice de specialitate;

Descrierea jobului

Atribuții și responsabilități principale:
  • Asigurarea creșterii cifrei de afaceri și optimizarea cheltuielilor de pe zona arondată;
  • Organizarea, coordonarea și evaluarea activităților comerciale, logistice și administrative ale punctelor de lucru din subordine, în conformitate cu politica companiei;
  • Stabilirea planului de acțiune în vederea îndeplinirii obiectivelor lunare, trimestriale, anuale;
  • Coordonarea, îndrumarea și supravegherea activității echipei din subordine;
  • Rezolvarea operativă a problemelor de pe zona arondată;
  • Urmărirea periodică a activității concurenței;
  • Relaționarea și cooperarea cu top managementul companiei;
  • Întocmirea rapoartelor specifice de vânzări;
De ce să lucrezi la noi:
  • Mediu de lucru stimulativ și profesionist;
  • Climat de lucru pozitiv, bazat pe echitate și pe respect;
  • Oportunitatea dezvoltării carierei și de avansare;
  • Loc de muncă stabil și sigur;
  • Pachet salarial atractiv, venituri sigure;

Descrierea companiei

Cu un istoric de peste o sută de ani în industria auto, Bardi Auto reprezintă încredere și calitate superioară. Oferta noastră variată de soluții, calitatea serviciilor prestate și echipa de specialiști au făcut posibil ca astăzi să fim un jucător important în segmentul de piese auto. Datorită ascensiunii înregistrate de companie, rețeaua noastră comercială și numărul angajaților crește sistematic. Considerăm că asigurarea serviciilor la cele mai înalte standarde se poate realiza doar cu oameni calificați, motiv pentru care prioritatea noastră este de a oferi fiecărui coleg un mediu de lucru plăcut, siguranța și stabilitatea locului de muncă, motivare financiară și dezvoltare pe plan profesional și personal.

Pentru mai multe informații puteți vizita pagina noastră de cariere: https://bardiauto.portalcariera.ro

Industrie: Masini / Auto, Comert / Retail
Tip job: Full time
Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Auto / Echipamente, Management, Transport / Distributie
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Buzau
9.5.2019