Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

282 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

282 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support - Magazin Online


Candidatul ideal Pentru cine recrutam: Partenerii nostri au sediul in zona Soseaua Giurgiului (la 10 minute de statia de metrou Eroii Revolutiei), sunt activi pe piata din Romania din 2019 si sunt specializati in import, distributie si service vehicule destinate mobilitatii urbane.Sansele sunt de partea ta daca: Ai minim 6 luni experienta pe un post similar, de preferat in zona de suport clienti comert online. Esti familiarizat cu utilizarea platformelor de comert online. Ai minim studii medii absolvite. Iti place sa comunici cu oamenii si esti pasionat de domeniul moto.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: Este necesara prezenta fizica la birou. Salariul fix net va fi cuprins intre 3500 si 3700 RON. Programul de lucru este: L-V de la 09:00 la 17:30, cu o jumatate de ora pauza de masa. Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile). In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar din partea colectivului pentru a te familiariza cu proceduri
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Pricing Customer Service Operator


Candidatul ideal Requirements University or college degree. Engineering would be an advantage. Residence in Bucharest. Previous work experience in Customer Service or Back Office in a related field (sales, industrial production) will be considered as a plus. Self-motivated, positive attitude and approach. Attention to detail and ability to work with deadlines. Able to manage highly demanding situations. Computer skills, MS Office suite (Outlook, Word, Excel). Foreign languages skills: Good English language skills mandatory (writing, reading and speaking). Other languages will be a plus. Descrierea jobului Responsibilities/ Accomplishments Main characteristics, tasks and functions: Identify the costumer’s application and needs, establish the product to be offered and also the price and delivery terms, following price-making procedures for each product category, for the standard and non-standard company’s products (bearings) Register all data via company's ERP-Management of orders in
R.​K.​B.​ SHARED SERVICES CENTRE S.​R.​L.​

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal Agent Servicii Clienți, Departamentul Remote Customer Meeting Point, Magazinul IKEA PalladyEntuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.Ce vom aprecia la tine: ​​​​Cunoașterea identității corporative IKEA, a valorilor sale de bază și a viziunii de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cei mai mulți oameni ​Cunoștințe foarte bune despre gama de produse și servicii IKEA ​Cunoaștere solidă a comportamentului general al clientului la distanță, pe toate c
IKEA ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1233 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Call-center Specialist


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dinamice în calitate de Call-Center Specialist la Editura Booklet!Dacă ești o persoană proactivă, comunicativă și îți place să interacționezi cu clienții ca să le oferi ce au nevoie, aceasta este șansa ta! Nu e nevoie obligatoriu de experiență anterioară în vânzări - căutăm o persoană cu atitudine pozitivă și motivată să învețe și evolueze împreună cu noi.Ce ne dorim de la viitoarea persoană care ni se va alătura: Să aibă o atitudine proactivă și abilități de comunicare dezvoltate; Să dețină abilități de bază în utilizarea computerului; Să își dorească obținerea succesului în vânzări și să contribuie la creșterea unei edituri de calitate.Descrierea jobului Ce vei face: Vei realiza apeluri pentru a promova produsele noastre; Oferi asistență clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre; Identifici nevoile clienților și îi ajuți să găsească materialele care li se potrivesc; Introduci comenzile în sistem și actualizezi datele clie
BOOKLET SRL

Customer Support Specialist Admiral Online Casino


Candidatul ideal NOVOMATIC Romania, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul jocurilor de noroc, angajeaza agenti pentru asistenta clientilor, pe platforma ADMIRAL ONLINE.Candidatul Ideal: Liceu absolvit cu diploma de Bacalaureat; Ocuparea anterioara a unui post de asistenta clienti, prin telefon sau email (obligatoriu); Experienta anterioara in domeniul de iGaming sau Online Casino (obligatoriu); Limba engleza scris si vorbit – nivel mediu sau superior; Cunostinte PC la nivel de utilizator, pentru Windows 7 si 10; Cunostinte avansate in utilizarea pachetului Microsoft Office (Excel, Word si Outlook); Abilitati excelente de comunicare, pentru a putea explica instructiuni si informatii complexe, atat in vorbire cat si in scriere; Cunoasterea principiilor si practicilor in domeniul relatiilor cu clientii este obligatorie;Descrierea jobului Descrierea jobului: Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor, prin telefon, email si chat; Identificarea problemelor clientilor s
ADMIRAL LEISURE SRL

Agent Servicii Clienti (call Center Outbound)


Candidatul ideal Global HR recruteaza un rol de Agent Servicii Clienți, pentru clientul nostru, o companie ce activeaza în domeniul jocurilor de noroc. Cu o experiență internațională de 20 de ani, clientul nostru a devenit în scurt timp cel mai de succes lanț de cluburi de jocuri din Europa Centrală și de Este prezent in Bulgaria, Serbia, Croatia, Georgia, Belarus, Tanzania si Romania.Dacă-ți place să vorbești la telefon, ai un caracter convingător, empatic și o atitudine prietenoasă și proactivă, ne-ar plăcea să te cunoaștem!În cadrul poziției de Agent Servicii Clienți, vei contribui activ la prima impresie lăsată clientului față de produsele și serviciile unei platforme de jocuri de noroc (cazino).Bucuresti - Sector 1 (zona Floreasca)Experiență: Minim 1 an experiență call-center reprezinta un plus. Experiența în domeniul jocurilor de noroc este un plus (inclusiv în săli de jocuri) Cunoștințe PC: Microsoft Word, Microsoft ExcelAbilități: Abilități de comunicare verbală Capacitatea de
GLOBAL HR SERVICES

Operator Call Center – Birou Dristor,​ Salariu 2500 net


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre si vei avea ocazia sa faci parte din una dintre cele mai dinamice echipe, sa te alaturi echipei noastre de tineri profesionisti.Care sunt beneficiile tale: Bonuri de masa de 30 de lei pe fiecare zi lucratoare - aproximativ 600 de lei pe luna Contract pe perioada nedeterminata Oportunitati de invatare si dezvoltare in cariera Modul de lucru la birou Spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor).Cum stii ca esti potrivit pentru echipa noastra? Esti o fire comunicativa, iti place sa interactionezi cu ceilalti si sa rezolvi probleme. Ai mai lucrat in call center (dar nu obligatoriu). Iti doresti sa inveti lucruri noi si sa te dezvolti cu proiectul din care faci parte. Esti disponibil sa incepi activitatea imediat sau in maximum 2 saptamani.Descrierea jobului Cum va arata ziua ta de lucru: Pe scurt: vei prelua sau efectua apeluri, vei rezolva solicitarile clientilor nostri intr-o maniera pozitiva si vei identifica interesul acestora pen
Confidenţial

Customer Support Representative With Spanish


Candidatul ideal A C1 level of Spanish (both written & spoken)A B2 level of English (both written & spoken)Experience in Contact Center could be an advantageCuriosity, always looking for solutionsAttention to detail and “willing-to-help” attitudeExcellent computer skillsWillingness to work from the officeDescrierea jobului Are you friendly and positive? Is Spanish your strength and can you express yourself easily on any subject?As a Customer Support Representative, you are part of the Operations team, the center of our business. This is a customer focused role; thus, you will engage with customers in a professional manner to understand their needs, provide assistance and handle various scenarios to help them solve their issues. And the best part is that you will have space for learning, growing, and building your career.Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate solution Follow p
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Call Center Specialist - Bucuresti


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +16 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare, așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru SUCCES!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență de lucru dovedită pe o pozitie similară, minim 1 an• Excelente abilități de comunicare, persoană dinamică, punctuală, integră, pro-activă și orientată către client• Seriozitate, atenție dist
SVN ROMANIA

Agent Servicii Clienti Cu Limba Romana (lucru De La Birou)


Candidatul ideal Suntem în căutare de vorbitori nativi de limba romana pentru unul dintre clienții noștri privind servicii financiar bancare: Raiffeisen Digital.Iata care sunt cerintele: Capacitatea de a scrie și vorbi fluent în limba romana Este necesar un nivel mediu (B2) de limba Engleza Disponibilitatea de a lucra full-time, in intervalul 08:00 - 19:00, de Luni pana Vineri Disponibilitatea de a lucra de la birou, la sediul nostru din București (AFI Park 3) Capacitate de concentrare și ascultare activa Experienta de minim 6 luni in servicii clienti sau servicii bancare Abilități de operare PC și viteza de tehnoredactare Orientare către client și capacitate de a identifica rapid soluții Experiența anterioara de lucru cu clienții sau în activități similare constituie un avantaj Flexibilitate, stabilitate și spirit de echipaDescrierea jobului Principalele responsabilități vor fi efectuarea de apeluri către persoane aflate în bazele de date pentru a oferi asistență în finalizarea acțiun
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Operator Relatii Clienti


Candidatul ideal Candidatul ideal este persoana care doreste sa aiba un loc de munca stabil si se implice in activitatea zilnica de munca. Sa fie proactiv si sa nu vina la munca ca sa plece de la munca la ora fixa. Se apreciaza implicarea si bunul simt!Descrierea jobului Cerinţe:– cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office – Word, Excel, E-mail);– calm şi stăpânire de sine, atenţie la detalii, atenţie distributivă;– persoana responsabilă, amabilă, cu spirit de echipă şi bune abilităţi de comunicare;Responsabilităţi:– gestionarea contractelor clientilor directi, emiterea si transmiterea facturilor de prelungire abonamente;- preluare apeluri clienti directi si trimiterea solicitarilor echipelor de tehnicieni pe teren;– oferirea de informaţii corecte şi actualizate clienţilor/distribuitorilor;– înregistrarea tuturor apelurilor în aplicaţia dedicată;– inchidere de fise tehnice si gestionarea dosarelor clientilor;– preluare şi transmitere sesizări/informări via e-mail;– înregistrarea reclam
DANUBIUS EXIM SRL

Customer Support With Spanish/​italian


Candidatul ideal Are you passionate about providing exceptional customer service and sales skills in the exciting world of airline travel? Do you have excellent communication skills in Spanish/Italian and in English? If so, we have an incredible opportunity for you! 🛫✨🔹 Customer Service & Sales Skills (for Inbound Calls)🔹 Excellent Communication Skills in Spanish/Italian, Medium in English🔹 BPO Experience (an added advantage)🔹 Travel Specialization (Experience with Amadeus, Galileo, Sabre, or central reservation systems – an advantage)🔹 Education Qualification: Graduate or Undergraduate Descrierea jobului Responsibilities:📞 Provide top-notch customer service on inbound calls.🌍 Join our Call Center team and assist passengers with inquiries regarding new airline bookings, changes to existing bookings, and various aspects of airline travel (frequent flyer programs, baggage queries, flight information, etc.).🏢 Work from our office is required (Metro Eroii Revolutiei)What We Offer:
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Agent Customer Support Limba Romana


Candidatul ideal Suntem o companie tânără și dinamică, în căutarea unui coleg care să se alăture echipei noastre ca Agent Customer Support. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii și să oferi soluții eficiente, acesta ar putea fi locul potrivit pentru tine!În cadrul echipei noastre, vei avea oportunitatea să lucrezi într-un mediu plăcut și prietenos, unde colegii sunt întotdeauna deschiși să te ajute. Credem în importanța unei comunicări excelente și în îmbunătățirea constantă a serviciilor noastre.Candidatul ideal: bună cunoaștere a limbii române, atât vorbită, cât și scrisă, deoarece vei interacționa cu clienții noștri din toate domeniile. atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid sunt calități esențiale pentru a avea succes în acest rol experiența anterioară în comunicarea cu clienții, fie în scris, fie la telefon, este considerată un avantaj, dar nu este obligatorie atitudine pozitivă și de dorința ta de a învăța și de a crește alături de noiDescrierea jobului Program
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support Agent - Shift Work


Candidatul ideal In rolul de Customer Support Agent, esti prima linie de contact si te asiguri ca le oferi suport clientilor nostri in scris in legatura cu produsele si serviciile online Superbet.Program de lucru in ture (inclusiv de noapte si in weekend): 07:00-15:30 / 07:30-16:00/ 15:30-24:00 /20:30-05:00/ 22:30-07:00 si intermediare: 11:00-19:30/ 12:00-20:30/ 17:00-01:30Esti o persoana care are: Abilitati de comunicare si ascultare activa; Abilitati de lucru in echipa; Cunostinte bune de operare PC (excel, word); Cunostinte medii de limba engleza (scris, citit, vorbit); Foarte bune cunostinte de limba romana (scris, citit, vorbit); Disponibilitate pentru lucrul in ture; Dedicare pentru rezolvarea solicitarilor clientilor; Spirit de observatie.Descrierea jobului In rolul tau: Acorzi asistenta clientilor interni si externi prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (prin e-mail, prin telefon, prin chat live, whatsapp, alte canale de comunicare care pot aparea pe parc
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Consultant Call Center


Candidatul ideal Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie. Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .Descrierea jobului In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri : Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO . Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților. Înregistrarea și
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Call Center Agent


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul suport - vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca: Iti face placere sa vorbesti la telefon si legi relatii in mod natural Ai experienta in domeniul Call Center Esti o persoana organizata si proactiva, deschisa la schimbareDescrierea jobului Rolul job-ului: Informarea partenerilor Romstal despre termenele limita de plata.De asemenea, vei avea ca si responsabilitate contactarea permanenta a clientilor pentru a ne asigura ca au serviciile Romstal au fost conform cu asteptarile lor ( au primit facturile la timp, admit soldul, nu exista alte situatii precum bunuri nelivrate integral, echipamente care nu functioneaza, care sa afecteze dreptul nostru de incasare, etc.)Beneficii: Tichete de masa (30 lei/tichet), prime si cadouri de sarbatori, evenimente si cadouri pentru copii, evenimente pentru angajati
ROMSTAL IMEX SRL

Agent Servicii Clienti - Domeniu Bancar


Candidatul ideal Vrei să te alături unuia dintre cele mai mari grupuri de companii din domeniul telecomunicațiilor?Aplică acum!Dacă aplici înseamnă că noi vom păstra CV-ul tău și că te vom contacta atunci când se va deschide o oportunitate potrivită.Dacă te regăsești în descrierea de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem: Ești o persoană amabilă, căreia îi place să interacționeze cu oamenii și să îi ajute; Ești o persoană descurcăreață, care nu se lasă intimidată de probleme sau situații mai dificile; Ai sau dorești să îți dezvolți abilități de negociere și putere de convingere; Ești o persoană deschisă și ai atitudine pozitivă, gata să te integrezi într-o echipă tânără și dinamică; Ești la curent cu tehnologia și îți dorești să înveți cât mai multe lucruri noi; Înveți repede și îți dorești să dobândești experiență profesională; Dacă ceea ce tocmai ai citit sună bine, aplică și noi te contactăm pentru a te programa la interviu!Descrierea jobului Compania noastră desfășoară o a
E-VALUE INTERNATIONAL S.​A.​

Operator Suport și Relatii Clienti


Candidatul ideal Experiență anterioară similară cu aplicații de apelare și/sau sisteme de gestionare a creditelor;Cunoștințe solide de limba română, atât scris cât și vorbit și nivel de baza al limbii engleze;Capacitatea de a relaționa cu persoane dificile;Orientare către clienți și rezultate;Inițiativa, flexibilitate, adaptabilitate, seriozitate și integritate;Experiență în poziții similare;Fire increzătoare, motivată și orientată spre rezultate;Studii superioare (finalizate sau în curs);Cunoștințe operare PC (Word, Excell etc);Descrierea jobului Contactarea potențialilor clienți care aplică pe site-ul Avinto;Ghidarea clienților prin procesul de aplicare pentru un credit, inclusiv ajutorul în completarea formularului de aplicare și asigurarea că toate documentele necesare sunt colectate și prezentate correct;Oferirea de informații şi suport necesar clienților;Analiză dosarelor care ajung în stadiul final;Menținerea relației cu clientul pe tot parcusului procesului de întocmire și semn
AVINTO FINANCE IFN S.​A.​

Call Center - Ofiter Recuperare Creante /​ Analiza Credite


Candidatul ideal Dacă: ai abilități de comunicare și ești orientat către succes te adaptezi ușor în funcție de situație și ești deschis către noi idei și persoane ai perseverență și dorința de a avansa în cariera iți place lucrul în echipă și de asemenea poți lucra și individual iți place să muncești și ești dispus/ă să investești timp și efort pentru a-ți atinge obiectiveleConsiderăm avantaje: motivare și flexibilitate abilități excelente de comunicare și determinare orientare către rezultate și abilitate de lucru sub presiune experiența în colectare / analiză de crediteDescrierea jobului Responsabilitățile tale în cadrul echipei: full time gestionarea apelurilor cu clienții în cadrul activității de tip call center asumarea deciziei de creditare conform procedurii în vigoare gestionarea aplicațiilor de împrumut ale clienților verificarea condițiilor de eligibilitate ale clienților furnizarea răspunsurilor la solicitările clienților asigurarea unui nivel înalt de calitate al serviciilo
HORA CREDIT IFN S.​A.​

Customer Service Manager


Candidatul ideal We're on the lookout for a Customer Service Manager who embodies dedication, transparency, and teamwork. Our ideal candidate is someone eager to contribute to our success with a commitment to innovation and modern solutions.Qualifications: Proficient in English at a professional level. Minimum of 4-5 years of experience in customer service. Experience supervising and coordinating multinational and cross-functional teams is an advantage. Comprehensive understanding of customer service principles and practices, along with product knowledge. Experience in the gambling industry is beneficial.Skills and Competencies: Strong communication and customer service skills. Ability to supervise, analyze problems, and solve them efficiently. Capable of making decisions, planning, organizing, and showing initiative. Must be flexible, able to handle stress, and possess excellent presentation skills. Skills in coaching, process improvement, and proactive engagement are essential.De
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 889 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 282 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.