Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

26 Locuri de Munca Manager in Arges

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

26 Locuri de Munca Manager in Arges

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Magazin Pentru Market Stefanestii De Arges


Candidatul ideal Profilul pe care îl căutăm:Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități: Să urmărești zilnic indicatorii de performanță ai magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora;Să identifici, împreună cu Managerul Adjunct, necesarul de active la nivel de magazin și să propui soluții Managerului Regional;Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;Să asiguri îndeplinirea obiectivelor de cifră de afaceri și costuri conform criteriilor stabilite la nivel de Sediu.
ARTIMA SA

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager De Vanzari Zonal


Candidatul ideal - Studii superioare- Experienta in vanzari (de preferat minim 3 ani)- Gandire analitica- Capacitate buna de concentrare- Seriozitate, responsabilitate, punctualitate- Atitudine pozitiva, de colaborare atat cu clientii cat si cu celelalte departamente din cadrul companiei- Atitudine orientata spre gasirea de solutii- Disponibilitate pentru deplasari- Rezistenta la stres- Dorinta de dezvoltare si de a invata lucruri noi.Descrierea jobului - mentinerea unei relatii bune de colaborare cu clientii existenti (candidatul va administra relatia de colaborare dintre companie si clienti din 6 judete ale tarii - Brasov, Covasna, Mures, Valcea, Arges)- dezvoltarea portofoliului de clienti din zona administrata- dezvoltarea portofoliului de produse la clientii existenti- negocierea si administrarea contractelor de vanzari din zona alocata- buna cooperare cu celelalte departamente din cadrul companiei- monitorizarea permanenta a evolutiei pietei- alte activitati specifice functiei de
ROOFART SRL

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Coordonator/​ Asistent Manager Centru Echitatie


Candidatul ideal Centrul nostru de echitație pasionat și în creștere caută un coordonator centru dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre entuziaste. Dacă aveți o pasiune pentru cai, abilități de leadership și experiență în gestionarea operațiunilor de natura celor descrise mai jos, sunteți persoana potrivită pentru această poziție.*Cerințe:*- Experiență anterioară în gestionarea responsabilitatilor enumerate- Abilități excelente de comunicare, planificare si organizare- Pasiune pentru cai și animale- Pasiune pentru lucru cu copii- Abilități organizatorice și capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp.- Abilitati de ascultare si exprimare clara, fluenta, concise- Spirit de echipa- Usurinta in colaborare cu grupuri mari de persoane- Abilitati in a utiliza computer, casa de marcat, pos si softuri informatice Descrierea jobului *Responsabilități Principale:*- Coordonarea și supervizarea personalului, asigurând un mediu de lucru eficient și motivant.- Res
ASANORII CONCEPT S.​R.​L.​

Manager Operational


Candidatul ideal Cum ar fi să ai o contribuție reală? Să fii tratat ca un manager cu experiență și nu ca un executant? Cum ar fi să nu te mai întrebi asta și să accepți provocarea în carieră din care să generezi rezultate cu adevărat remarcabile?Se spune că nu există ‘EU’ în ‘echipă’ – dar cu siguranță pot exista ‘rezultate’! Cel puțin spre asta țintim în căutarea noului nostru manager de echipe. Noi suntem Coșuri Cadou, o afacere online aflată în plină creștere ce ajută românii să ofere daruri într-un mod mai simplu, mai plăcut.Dacă ai minim 2 ani de experiență de management, te invităm să aplici la acest anunț. Noi venim cu autonomia de care ai nevoie, cu spațiul în care să îți pui în practică experiența și cu contextul în care să performezi.Însă până atunci, descoperă dacă te potrivești cu profilul realizat de noi pentru rolul de manager de echipă.Îți respectăm timpul și iubim eficiența, așa că începem cu câteva motive importante pentru care să te oprești aici și să NU aplici la ace
FLONY GIFT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 105 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Key Account Manager /​jud: Dj,​ Ot,​ Mh,​ Gj,​ Vl ,​ag


Candidatul ideal Studii superioare Carnet de conducere categ.B O foarte buna cunoastere a pietei farmaceutice, a zonei in care activeaza si experienta anterioara in vanzari si/sau in industria farmaceutica Ideal cu experienta in promovarea catre medici, specializarea Oncologie si/sau spitale Abilitati de negociere si influentare Capacitate de analiza si interpretare a datelor Foarte bune abilitati de comuncare orala si scrisa Capacitatea de a initia si mentine relatii, diplomatie Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Dezvoltarea si mentinerea unor parteneriate de succes. Participarea la evenimentele si conferintele specifice domeniului. Pregatirea si raportarea activitatilor desfasurate. Coordoneaza proiecte pentru lansarea noilor produse in piata; Promovarea produselor Dr. Reddy's catre medici si farmacisti in judetele alocate: 1 pozitie pe Craiova cu alocare pe judetele: OT, DJ, MH, GJ, VL, AG
DR.​ REDDYS LABORATORIES ROMANIA SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Manager Activitate Post Vanzare - Service Si Piese Schimb


Candidatul ideal •Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;•Studii tehnice: Universitatea Politehnica, Autovehicule Rutiere – prezinta avantaj, nu e obligatoriu;•Experienta în management echipe;•Cunoasterea limbii Engleza si/sau Franceza – prezinta avantaj;•Cunostinte avansate MS Office - Outlook, Excel, Word ;•Gandire strategica si analitica;•Abilitatea de comunicare, planificare si organizare;•Atitudine comerciala;•Orientare catre client, seriozitate, amabilitateDescrierea jobului Responsabilitati Manager Aftersales :•Tine legatura cu departamentele de aftersales ale partenerului nostru Renault Commercial Roumanie, este responsabil de indeplinirea obiectivelor de cantitate si calitate lunare , precum si de parcurgerea formarilor profesionale ale salariatilor companiei noastre•Organizeaza, conduce si controleaza activitatile de servicii post vanzare;•Controleaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului servicii post vanzare;•Dezvolta portofoliul de c
DAPEROM GRUP AUTO S.​R.​L.​

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ne dorim ca noul nostru coleg/(ă) să:coordoneze și să supervizeze întreaga activitate a punctului de lucru arondat.aplice principiul utilizării eficiente a resurselor (umane, materiale, financiare).identifice noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piață.formeze, coordoneze și să motiveze echipa de vânzări din subordine.dezvolte parteneriate de lungă durată și la standarde ridicate.identifice nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potrivite, în concordanță cu politicile companiei.gestioneze responsabil politica de vânzare și de încasare a soldurilor.planifice, organizeze și să optimizeze procesul de livrare și de depozitare.Noi îți oferim în schimb:angajament pe termen lung, un loc de muncă stabil.un pachet salarial atractiv, compus din salariu fix, tichete de masă și bonus lunar de performanță.un mediu de lucru stimulativ și profesionist, bazat pe echitate și pe respect.perspectiva unei cariere î
BARDI AUTO SRL

Key Account Coordonator Transport


Candidatul ideal Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; Urmаrirеa indеаproаpе а reаlizarii transporturilor si intocmirea actelor; Mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventual
ELITON TRANS SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Manager Transport


Dețin atestate manager transport marfa si persoane,doresc colaborare
Ioan

Media netă estimată pe baza celor 324 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Angajez Asistent Manager


Angajez asistent manager Munca de birou , cunostiinte PC Excel-World ,programe interne Mai multe detalii la numarul de telefon
SC SMART BUSINESS DENA SRL

Asistant Manager Secretara


Cerintele Postului: Cunostinte PC, Excel, Word, Outlook, etc. Organizare conferinte, audiente, etc. Comunicare telefonica cu potentiali clienti. Cunostinte limba engleza avansat scris si vorbit. Studii superioare de preferat juridice.
COMEFIN S.​A.​

Angajez Asistenta Manager


Angajez Astistenta manager. Cerințe: cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului, organizată, capabilă de a asimila și pune în practică informații noi. Experiența în întocmirea contabilității primare constituie avantaj. Program L-v 10:00-17:00. Rog contact în scris pe WP. Mulțumesc.
PDNG

AngajĂm Asistent Manager


.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a b
Mike Sebastian Transport

Companie Multinationala Recruteaza Manager De Echipa - Asigurari


Alătură-te echipei noastre Job- PITESTI Daca 1. Ambitia 2. Capacitatea de comunicare 3. Talentul de negociator 4. Spiritul antreprenorial 5. Empatia, orientarea catre rezultate si pasiunea pentru munca în vânzări/recrutare si formare de noi consultanti in asigurari se numara printre atuurile tale VREM SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA! Iti oferim posibilitatea de a câștiga cât dorești și de a- i maximiza constant veniturile!!! Dorim in schimb seriozitate, respect fata de clienti si o permanenta dorinta de a obtine rezultate.. Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa CE ITI OFERIM? Contract Individual de Munca - Venituri corespunzatoare responsabilitatilor si functiei Bonusuri de performanta- trimestrial si anual Participare in programul de training GRATUIT Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala in care te poti dezvolta personal si profesional
Liliana Pana

Buldozerist - Curtea De Arges


ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza buldozerist pentru santierul din zona Curtea de Argeș. Cerinte: - Experienta de lucru pe utilaj; - Calificare masinist la masini pentru terasamente. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat mai jos.
ACTIV GROUP MANAGEMENT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 26 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.