Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Botosani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Botosani

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Botosani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Botosani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Agenti


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa dе Manageri dе Agenți.Dacă îți dorești să îți construiești si să îți dezvolti o echipă dе profesioniști în vânzarea dе asigurări, dacă lucrezi in vânzari și ai deja o echipă, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Cautăm colegi Manageri dе Agenți: Cu studii superioare Certificare ISF ca distribuitor dе asigurări (cod RAF) – constituie avantaj Experiență în domeniul asigurărilor și pe un post dе coordonare dе minim 2 ani Foarte bune abilități dе comunicare, colaborare și influențare Orientare către client și către dezvoltarea membrilor echipei Atitudine pozitivă, adaptabilitate si deschidere la învățare și dezvoltare personală Bune abilități dе folosire a calculatorului (Word, Excel, Outlook)Descrierea jobului Cе fаce Managerul de Agеnți: Recrutеаză și coordoneаză echipa de аgenți аsigurări non-viață Instruiеștе agеnții cu privire lа produsеle, normelе de asigurаre și procedurile interne Dezvoltă echipa de agenți pe care o co
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Business Development Manager


Candidatul ideal Cautam un reprezentant de vanzari cu abilitati excelente de comunicare si negociere,pentru toate judetele, in special pentru judetele Botosani, Suceava, Iasi, Bacau, Galati,Braila.Care sunt cerintele noastre?o Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniu vanzarilor desisteme de pompare, sisteme de management al apelor, constructiicivile si industrialeo Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, capabila sa lucrezeindependent (cu supervizare minima);o Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;o Disponibilitate pentru munca de tereno Orientare catre identificarea oportunitatilor de vanzare;o Orientare catre rezultat;o Capacitate de adaptare si invatare rapida;o Portofoliu de clienti (Constructori, fermieri, OUAI-uri, agentii)o Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU) Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile dvs.?o Efectuarea vizitelor regulate conform zonei alocate;o Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;o Prospectarea continua a
MECANEX SA

Media netă estimată pe baza celor 530 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager De Hotel & Restaurant - Radauti Suceava


Candidatul ideal Deschidem primul Hotel si Restaurant ROOF TOP din Radauti, cu o investitie totala de 1,2 milioane de EURO si suntem in cautarea unui Manager Hotel&Restaurant creativ, cu bune abilitati de comunicare, organizare si leadership.Daca esti pasionat și dedicat industriei ospitalitatii te asteptam sa te alaturi echipei noastre, inca din faza de pre-opening.Cerințe: Experiență anterioară în managementul hotelier sau în domeniul ospitalității; Abilități excelente de comunicare și leadership; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele eficient; Cunoștințe solide de operare a computerului și a sistemelor de rezervare; Flexibilitatea de a lucra în weekend-uri sau sărbători, după cum este necesar.Descrierea jobului Responsabilități: Supervizarea operațiunilor zilnice ale hotelului și restaurantului; Recrutarea, formarea, motivarea și gestionarea personalului; Coordonarea activitatii personalului din subordine; Controlarea si supravegherea activitatii tuturor dep
ORIENT SRL

Business Development Manager


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager regional vanzari


Scurta descriere a companiei SIMTEL Team este unul dintre jucătorii importanţi în energie regenerabilă, automatizări industriale și telecomunicații. Lider în România în construcția și mentenanța centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizări, devenind cel mai bun integrator Telekom din România în 2016. Din 2021, SIMTEL Team s-a listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București, intrând într-o nouă etapă în dezvoltare a companiei. SIMTEL Team și-a propus, încă din prima zi, să pună tehnologia în slujba naturii, pentru a construi un viitor verde pentru planetă, oferind în același timp companiilor eficiența energetică necesară pentru a-și desfășura activitatea în condiții optime.La Simtel credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, inovatie dar si in sustenabilitate si implicare
SIMTEL Team

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 7100 RON/Luna

Product Manager Siloking


Candidatul ideal Experience in dealing with livestock farms, in selling products used in animal husbandry Understanding animal nutrition English proficiency is a must Organized person, activ on field but also available to send activity reports from the officeOriented towards learning and self-improvementDescrierea jobului Increasing the notoriety of brands from the portfolio Increase market share to the level established together with the company's management and portfolio suppliers Defines the product portfolio and commercial policy for it, market positioning and sales conditions Involvement and support in the sales process Prepares and approves the order plan, permanently monitoring the stock and its rotation Proposes actions to promote the product portfolio and follows-up their implementation Maintains the relationship with the assigned suppliers Constantly learns and transfers the acquired knowledge internally to the sales team and technical team Propose participation in profil
SIGMA CVM ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Business Development Representative


Candidatul ideal Calificari:* Studii medii/ superioare* Experienta in vanzari minim 2 ani* Permis de conducere categoria B fara antecedenteAbilitati:* Limba engleza: nivel mediu* Bune cunostinte operare PC: Microsoft Office* Abilitati de comunicare si negociere* Abilitati de lucru cu cifrele si cunostinte financiare* Gandire analitica* Orientare spre rezultat* Cunostiintele financiare constituie un avantaj* Eficienta interpersonala.Descrierea jobului Responsabil de dezvoltarea business-ului in canalul On Premise (HoReCa) din zona alocata, prin cresterea numarului de clienti activi a volumului de vanzare si a profitabilitatii.* Asigura o medie lunara de minim opt clienti vizitati pe zi din portofoliu de clienti cu conditii speciale PepsiCo si hunting;* Viziteaza minim o data pe an toti clienti AFH din zona alocata (Census) si ofera informatii valoroase din piata;* Colecteaza coordonate GPS la fiecare tip de vizita(ex: Execution Pep, Hunting, Census, etc...);* Se asigura ca sunt scanate
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: SC LIDER CONSULTING EXPERT SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BOTOSANI
SC LIDER CONSULTING EXPERT SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Coordonator Divizie Echipamente Speciale - Full-Time


Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the ever-changing landscape of the business environment. Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services. Building long-term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective. Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedicati
Sales Consulting

Asistent-manager


Societate cu activitate in domeniul constructiilor selecteaza in vederea angajarii ASISTENT MANAGER! Dacă ai studii superioare, ești persoană organizată și atentă la detalii, orientată spre rezolvarea task-urilor și situațiilor pe care le întâmpini la job ,te vrem in echipa noastra. De asemenea, contează cunoștințele de contabilitate primară și abilitățile de lucru în Office (Word, Excel, PowerPoint), gestionarea corespondenței, intocmire si redactare contracte, cunoștințe foarte bune de limba engleză rusa (avantaj); Se ofera pachet salarial atractiv! Asteptam CV-urile Dvs.. Relatii la sediul societății din Botoșani, Calea Națională 233, între orele 8.00 - 16.00.
ABC

Media netă estimată pe baza celor 4962 de salarii introduse în Salario: 3750 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Tehnician normator


Companie verificată
Aplica rapid
SC GT COMPANY SRL, angajeaza personal cu experienta pentru linia de sacouri/pantaloni:tehnician normator / elaborare procese tehnicetehnolog - 2 posturiCTC final si interfazic - 4 posturioperatori masinisti - 30 posturielectrician / electronistelectromecanicCV si informatii suplimentare la sediul firmei din Calea Nationala nr.30 sau aici.
GT COMPANY SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Ești o persoană autonomă care are încredere în propriile idei și valori? Simți că e momentul să faci o schimbare în cariera ta?Dacă ai răspuns cu "da" la aceste întrebări, noi, ELSACO, venim în întâmpinarea ta cu un post de Specialist Resurse Umane.Alături de noi vei avea posibilitatea de a-ți orienta cariera în direcția dorită pentru că vei avea autoritatea și libertatea de a experimenta și a construi cu propriile tale idei!Așadar, dacă ești convins/ă că îți dorești această schimbare, te așteptăm să ne împărtășești din entuziasmul și experiența ta aplicând la acest anunț sau trimițându-ne CV-ul tău la adresa de e-mail: [email protected] condiții trebuie să îndeplinești? Studii superioare (psihologie, sociologie, pedagogie, economie, comunicare și relatii publice, etc.); Experiență de minim 1 an în domeniul HR; Cunoștințe operare MS Office; Cunoașterea limbii engleze; Capacitate de planificare, organizare și prioritizare a activităților de HR; Capacitate de a
ELSACO ELECTRONIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1546 de salarii introduse în Salario: 4475 RON/Luna

Sales Support Specialist


Candidatul ideal - Abilitați de comunicare și relaționare, fire pozitivă.- Atentie la detalii, organizat, meticulos.- Cunoștințe de Excel, nivel mediu.- Noțiuni de baza de contabilitate și comerț.- Studii universitare finalizate.- Inițiativă, proactivitate, orientare către lucrul cu cifre.- Spirit de echipa.- Pot aplica și candidați fără experiență, dar care au capacitatea de a învăța și a se adapta.Descrierea jobului Intocmeste ofertele comerciale pe baza datelor primite de la Achizitii Pregateste, intocmeste si rimite ofertele catre client Solicita feedback de la client in legatura cu oferta trimisa Intocmeste facturi pentru ofertele acceptate si le trimite clientilor Asigura suport pentru echipa din Departamentul Comercial cu scopul de a realiza comunicarea cu clienții și de a răspunde solicitărilor acestora Intocmeste documentația specifica activității în CRM, aplicatii interne Înregistrează toate documentele sosite prin corespondență, le scanează și le încarcă pe locația alocată T
MECANEX SA

Account Development Representative


Candidatul ideal Studii superioare Permis de conducere Cat. B Abilitati foarte bune de comunicare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor de minim 2 ani Gandire analitica si intelegere financiara Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Power Point, Word)Descrierea jobului Responsabil de dezvoltarea clienților cu potențial ridicat de creștere in zona desemnată prin creșterea portofoliului, a cotei de spațiu și a locațiilor secundare pentru a maximiza volumele. Viziteaza zilnic un anumit numar de clienti, cu focus specific pe fiecare client Negociaza si asigura un nivel de executie in conformitate cu politicile PepsiCo Este responsabil de dezvoltarea clientilor prin cresterea portofoliului si prin obtinerea de plasari suplimentare Transmite zilnic rapoarte de vanzari in vederea optimizarii procesului si a strategiei de vanzari Mentine continuu relatia cu clientii si le ofera asistenta si solutii de rezolvare optima a situatiilor dificile Interactioneaza cu echipa de va
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.