Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

122 Locuri de Munca Manager in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

122 Locuri de Munca Manager in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Este un job care se va desfasura in regim mixt, birou si acasa, dar se poate lucra si doar de la birou.Candidatul trebuie sa vorbeasca engleza foarte bine, mai ales pentru partea de scris.De asemenea trebuie sa stapaneasca foarte bine Microsoft Office.La nivel personal, candidatul trebuie sa fie foarte organizat, foarte meticulos, foarte punctual, sa-si poata gestiona si manageria programul zilnic fara sa astepte prea multa coordonare din partea managerului. Este important sa fie o persoana curioasa, deschisa la provocari, cu o atitudine proactiva fata de sarcini si soft-uri diferite.Experienta cu design/administrare website/SEO/marketing digital/social media va fi un plus;Un aspect important este comunicarea deschisa si receptivitatea la orice tip de feedback.Descrierea jobului Asistentul personal va avea o lista eclectica de responsabilitati, care va varia de la un proiect la altul. In principiu, sarcinile principale vor viza aspecte de:- organizare a activitatilor o
ARENALIFE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Project Manager


All projects on the ground need Project Managers that are responsible for three main areas: finance, human resources and general administration of projects.As Project Manager you ensure the proper project accounting, budget planning, as well as controlling. In the field of human resources, the Project Manager is responsible for the entire staff management of a project. This involves the labour regulations of the project country, as well as the payroll, recruitment and development of local staff. Additionally, in this position you are responsible for rent, lease or purchase agreements, insurance, travel management, travel, residence and work permits. Typically, the Project Manager is supported by a small local team that he/she supervises.Special requirements: Completed vocational training and expertise in finance, law or business studies Knowledge in financial management, controlling, accountancy and budgeting, human resource management Improvisation and negotiation skills Fluency in En
Medici fara frontiere - Medecins Sans Frontieres

Media netă estimată pe baza celor 3700 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Branch Manager


Candidatul ideal - experienta in retail management de minim 3 ani- abilitati de coordonare a unei echipe- excelente abilităţi de comunicare si negociere- abilitatea de a planifica si atinge obiectivele pe termen lung si scurt- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor- studii superioare, cursuri in domeniul vanzarilor- permis de conducere categ. B de minim 3 ani, cunostinte de limba englezaDescrierea jobului - coordoneaza, organizeaza si verifica toate activitatile la nivel de filiala- urmareste cresterea continua a portofoliului de clienti din zona sa de activitate- este responsabil de realizarea obiectivelor stabilite de companie- negociaza conditiile de vanzare pentru produsele pe care le distribuie- urmareste implementarea promotiilor- verifica registrul de casa, cecurile si biletele la ordinSe ofera:- pachet salarial motivant, ce stimuleaza performanta- masina si telefon de serviciu- asigurare de sanatate- tichete de masa de 40 lei/tichet- tichete cadou de Paste si Craciun-
ELGEKA - FERFELIS ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 30 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Senior Commercial Banking Relationship Manager - Tm,​ Bv


Candidatul ideal Profilul tău Experienta anterioara in vanzarea produselor pentru persoane juridice - minimum 3 ani; Cunostinte avansate de analiza financiara; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Bun cunoscator al legislatiei bancare; Cunostinte avansate MS Office; Limba engleza - avansat (vorbit, scris, citit).Descrierea jobului Descrierea jobului Vei identifica oportunitatile de vanzare (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toate produsele si serviciile OTP Bank Romania SA adresate clientilor persoane juridice (cu cifra de afaceri pana in 10 mil. euro) Vei oferi consultanta clientilor persoane juridice privind toate tipurile de produse si /sau servicii bancare a caror vanzare o intermediezi; Vei dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care vei face parte; Vei colecta documentatia aferenta tipului d
OTP BANK ROMANIA SA

Inginer VÂnzĂri (area Sales Manager)


Candidatul ideal RECRUTĂM INGINER VANZARI (Area Sales Manager) pentru clientul nostru situat în Brașov. Descrierea jobului Scopul postului:realizarea planului de vânzări prin vânzarea de mașini semi-automate CNC identificarea de noi clienţi;creşterea cotei de piaţă a produselor Activitati principale:prezentarea si promovarea produselor companiei prin vizite la clientii actuali si potentiali;negocierea conditiilor de vanzare si livrare;administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;realizarea cifrei de vanzari in zona de acoperire;coordonarea zonei pe care o are in subordine ca pe un centru de profit;implementarea strategiilor specifice vanzarilor de masini si utilaje pentru prelucrarea lemnului;consolidarea poziției companiei pe piață. Responsabilitati ale postului:- reprezinta imaginea companiei in relatia cu clientii;- tine legatura cu departamentul service si financiar-contabil Specificatiile postului:-studii superioare in domeniul tehnic-experienta in vanzarii constituie un
FLEXIWORK RECRUITMENT S.​R.​L.​

Inginer Vanzari (area Sales Manager)


Candidatul ideal RECRUTĂM INGINER VANZARI (Area Sales Manager) pentru clientul nostru situat în Brașov. Descrierea jobului Scopul postului:realizarea planului de vânzări prin vânzarea de mașini semi-automate CNCidentificarea de noi clienţi;creşterea cotei de piaţă a produselorActivitati principale:prezentarea si promovarea produselor companiei prin vizite la clientii actuali si potentiali;negocierea conditiilor de vanzare si livrare;administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;realizarea cifrei de vanzari in zona de acoperire;coordonarea zonei pe care o are in subordine ca pe un centru de profit;implementarea strategiilor specifice vanzarilor de masini si utilaje pentru prelucrarea lemnului;consolidarea poziției companiei pe piață.Responsabilitati ale postului:- reprezinta imaginea companiei in relatia cu clientii;- tine legatura cu departamentul service si financiar-contabilSpecificatiile postului:-studii superioare in domeniul tehnic-experienta in vanzarii constituie un avan
FLEXIWORK RECRUITMENT S.​R.​L.​

Manager Departament Transport


Candidatul ideal Studii superioare absolvite Atestat Manager transport Experienta intr-o pozitie similara - minim 5 ani, constituie avantaj experienta intr-o companie de profil similara Foarte bune abilitati de planificare, organizare si coordonare echipe Cunostinte de operare PC Capacitate de analiza si sinteza, prioritizare si respectare a termenelor Foarte bune abilitati comunicare si relationare interpersonala Persoana serioasa, dinamica, meticuloasa si adaptabila.Descrierea jobului Responsabilitati: Planificarea, organizarea si controlul activitatilor de transport in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei Optimizarea costurilor legate de transport Coordonarea diviziei de logistica Administrarea flotei auto si a bugetului alocat Coordonarea si supravegherea activitatii conducatorilor auto Mentinerea relatiei cu furnizorii si autoritatile Obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehiculeBeneficii: Salari
REGATA SRL

Area Sales Manager Bucuresti - Moldova - Dobrogea


Candidatul ideal Studii superioare Minim 3 ani de experienţă in vanzari Experienţă în vânzări in canalul Retail &DIY Experienţa în domeniul produselor pentru baie va fi considerată un plus Orientare catre client si capacitate de a intelege nevoile acestuia Ambitie si perseverenta in realizarea targetelor de vanzare Abilitati de negociere Excelente abilităţi de comunicare interpersonale Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasăriDescrierea jobului Responsibilitati cheie : Promovarea intensiva a produselor si serviciilor Radaway in zona: Bucuresti -Ilfov - Moldova-Bucovina-Dobrogea Analiza pieţei pentru identificarea de noi oportunităţi de vânzare Identificarea , contactarea si implementarea de clienti noi Administrarea clienţilor din zona in responsabilitate Realizarea targetului de vânzări Gestionarea soldurilor clientilor Planificarea si raportarea activitatii proprii
RADAWAY ROMANIA SRL

Manager De Produs Dermato Cosmetica Pt Muntenia Si Moldova


Candidatul ideal Experienta in product management si vanzari de minim 2 ani;- Abilitati de comunicare/negociere;- Orientare catre client;- Absolvent de studii superioare(preferabil in medicina, farmacie sau bioinginerie medicala);- Permis de conducere cat. B;- Cunostinte bune de limba engleza, scris si vorbit;- Caracter dinamic si organizat;- Abilitati de comunicare si negociere;- Reale abilitati de comunicare;- Disponibilitate de deplasare in teritoriu.- Domiciliul stabil in: Bucuresti, Ploiesti, Buzau sau Brasov.Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII:- Gestioneaza si dezvolta portofoliul de produse astfel incat sa asigure constanta si interes in derularea proiectelor companiei;- Asigura suportul necesar clientilor in identificarea optima a solutiilor prezente din portofoliul existent;- Monitorizeaza lista clientilor pentru fiecare proiect in parte urmarind obtinerea de informatii utile in dezvoltarea portofoliului de produse;- Elaboreaza si dezvolta planul de marketing astfe
EUMEDICAL CONCEPT CARE S.​R.​L.​

Kfc Vine In Sinaia! Cautam Manager De Tura #pebune!


Candidatul ideal Zi de zi, noi ne ghidam dupa 3 principii:Fii tu in varianta ta cea mai buna! Implica-te si diferentiaza-te! Distreaza-te!Cerinte: Studii medii finalizate, studiile superioare absolvite constituie un avantaj; Minim 1 an experienta profesionala anterioara relevanta; Comunicare eficienta si adaptabilitate; Capacitatea de a lucra in echipa; Amabilitate si orientare catre clienti si echipa; Rezistenta la stres si flexibilitate; Organizare si orientare catre rezultate; Implicare si responsabilitate.Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Creezi un mediu de lucru constructiv, coordonezi si distribui membrii echipei eficient in restaurant; Oferi instruire, suport si feedback membrilor echipei, lucrand alaturi de ei in restaurant; Te asiguri ca standardele de calitate si procedurile de lucru sunt respectate; Te implici in selectia candidatilor si le asiguri o buna integrare in echipa; Identifici si dezvolti angajatii cu potential, oferindu-le suport teoretic si practic; Gestione
US FOOD NETWORK SA

Manager Clinica Dental


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte In momentul in care vezi impactul pe care il are munca ta de zi cu zi, ai certitudinea ca te afli in locul potrivit si esti determinat sa devii mai bun. Prin efort constant si perseverenta, Managerul de Clinica este cel care atrage dupa
Regina Maria

Infrastructure Project Manager (roads/​traffic Signalization)


Candidatul ideal As an Infrastructure Project Manager, you will be responsible for overseeing and managing all aspects of construction projects related to roads infrastructure and traffic signalization. Your role will involve planning, coordinating, and executing projects from inception to completion, ensuring they are delivered on time, within budget, and to the highest quality standards. Bachelor's degree in Civil Engineering, Construction Management, or a related field (preferred) Project Management Professional (PMP) certification or equivalent (preferred) Strong leadership, communication, and problem-solving skills Ability to work effectively under pressure and manage multiple tasks simultaneously Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results Knowledge of relevant regulations and standards in the construction industry 3-5 years of experience in construction management, preferably in a project management role Strong knowledge of traffic technology, inc
STRABAG SRL

Manager Magazin Brasov (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa fii responsabil de intreaga activitate si de imaginea magazinului; Echipa noastra conteaza pe tine sa fii implicat direct in construirea si buna coordonare a colegilor si proceselor; Contam pe tine sa te asiguri ca indicatorii operationali si de personal sa fie indepliniti; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te
Lidl Romania

Manager Magazin/​showroom Echipamente De Protectia Muncii


Candidatul ideal Manager magazin si manager de produsÎn curând vom deschide un magazin reprezentativ de echipamente de protecția muncii, pe care îl vrem să fie de referință în acest domeniu. Amenajarea modernă, produsele premium și oamenii sunt atuurile ce vor face diferența.De aceea avem nevoie de o persoana care să coordoneze magazinul și în același timp să fie și manager de produs pe echipamente de protecția muncii. Activitatea noastră de bază este comerțul B2B și avem o echipă de vânzări specializată în acest domeniuEste important pentru acest post:- să-ți placă oamenii și interacțiunile;- să ai abilități de comunicare, prezentare, vânzare, negociere, organizare;- să știi să folosești laptop-ul din dotare la capacitate maximă.Iar dacă ai experiență în vânzarea de textile, echipamente de protecția muncii, echipament montan/spotiv, de pildă, dacă ai idee ce presupune organizarea și coordonarea unui Showroom cu vânzare, atunci ai un plus. Nu ne deranjează nici dacă ai cochetat cu dome
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Responsabil Regional Facility Management (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa asiguri realizarea proceselor asistate de sistem in vederea efectuarii reparatiilor, lucrarilor de intretinere si altor servicii FM la toate imobilele avute in grija; Vei organiza managementul garantiilor; Vei negocia si intretine contractele de prestari servicii in sfera FM (administrarea contractelor); Vei urmari perioadele contractuale pentru contractele gestionate; Vei coordona si organiza activitatea si interventiile firmelor colaboratoare; Vei asigura calitatea in ceea ce priveste lucrarile efectuate de prestatorii de servicii FM; Vei vizita magazinele in vederea verificarii starii acestora; Vei defini si
Lidl Romania

Responsabil Regional Facility Management (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa asiguri realizarea proceselor asistate de sistem in vederea efectuarii reparatiilor, lucrarilor de intretinere si altor servicii FM la toate imobilele avute in grija; Vei organiza managementul garantiilor; Vei negocia si intretine contractele de prestari servicii in sfera FM (administrarea contractelor); Vei urmari perioadele contractuale pentru contractele gestionate; Vei coordona si organiza activitatea si interventiile firmelor colaboratoare; Vei asigura calitatea in ceea ce priveste lucrarile efectuate de prestatorii de servicii FM; Vei vizita magazinele in vederea verificarii starii acestora; Vei defini si
Lidl Romania

Analist Calitate (local Product Safety Manager)


Candidatul ideal Studii universitare, tehnician sau calificare comparabilă în domeniul aviației/industriei aeronautice; Minim 2 ani de experiență inter-departamentală în producție și/sau calitate; Bune abilități de comunicare, mod proactiv de lucru; Cunoștințe MS Office Tools, google Workspace; Cunoștințe avansate de limbă engleză;Cunoștințe fundamentale despre procedurile aviatice, EASA part 21G (Aviație);Descrierea jobului Persoana de contact și coordonator pentru subiecte legate de Siguranța Produsului în fabrica din Brașov; Asigură și sprijină implementarea, rularea și îmbunătățirea proceselor privind Sistemului de Management al Siguranței (SMS) la fabrica din Brașov; Identifică și gestionează pericolele, riscurile și evenimentele, inclusiv inițierea și supravegherea măsurilor corective și preventive, pentru evitarea evenimentelor critice de siguranță; Colaborează și interacționează ca interfață cu Rețeaua de siguranță a produselor din cadrul Airbus GmbH; Dezvolta și monitorizează
PREMIUM AEROTEC SRL

Manager Vanzari Domeniul Medical


Candidatul ideal Livrăm produse și consumabile certificate, creăm soluții pentru centrele medicale, contribuind la dinamica progresului medical și căutăm Manager de vânzări, dornic/ă să aducă cele mai avansate soluții medicale, în mâinile profesioniștilor din sănătate.Profil candidat:►Experiență în vânzări în domeniul medical de peste 4 ani.►Înțelegerea și cunoașterea pieței de echipamente si consumabile medicale și a companiilor de distributie din acest domeniu;►Inițiativă în a găsi noi oportunități.►Portofoliu de clienți.►Abilitati excelente de negociere și comunicare.►Motivat/ă de rezultate si proactiv.►Abilitatea de a lucra atat independent cat și în echipă.►Flexibilitate, integritate, onestitate și perseverenta.►Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități:►Stabilirea și gestionarea unui program de lucru eficient, prioritizând sarcinile zilnice.►Crearea, menținerea și administrarea portofoliului actual de clienți.►Promovează produsele către spitalele/clinici
AKSON MEDICAL DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 203 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 122 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.