Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

120 Locuri de Munca Manager in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

120 Locuri de Munca Manager in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Manager


Candidatul ideal Minim 3 ani experienta in merchadising, retail sau vanzari;Experienta relevanta de manager in domeniul FMCG;Abilitati dezvoltate de comunicare si negociere;Leadership;Seriozitate, responsabilitate si perseverenta;Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii;Spirit de echipa;Studii superioare finalizate;Cunostinte operare MS Office si Smartphone;Carnet de conducere categoria B obtinut de de minim 2 ani.Descrierea jobului Coordoneaza si monitorizeaza activitatea echipei de merchandiseri din zona alocata.Propune solutii de optimizare si eficientizare a activitatii merchandiserilor;Realizeaza activitati de recrutare, induction si coaching pentru echipa din subordine;Actioneaza permanent pentru asigurarea planurilor de succesiune;Planifica zilnic activitatea echipei si stabileste prioritatile si obiectivele de atins;Verifica respectarea standardelor calitative de merchandising;Mentine si dezvolta relatii de colaborare cu reprezentantii clientilor si ai magazine
FMCG MARKETING DISTRIBUTIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 196 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Magazin/​showroom Echipamente De Protectia Muncii


Candidatul ideal Manager magazin si manager de produsÎn curând vom deschide un magazin reprezentativ de echipamente de protecția muncii, pe care îl vrem să fie de referință în acest domeniu. Amenajarea modernă, produsele premium și oamenii sunt atuurile ce vor face diferența.De aceea avem nevoie de o persoana care să coordoneze magazinul și în același timp să fie și manager de produs pe echipamente de protecția muncii. Activitatea noastră de bază este comerțul B2B și avem o echipă de vânzări specializată în acest domeniuEste important pentru acest post:- să-ți placă oamenii și interacțiunile;- să ai abilități de comunicare, prezentare, vânzare, negociere, organizare;- să știi să folosești laptop-ul din dotare la capacitate maximă.Iar dacă ai experiență în vânzarea de textile, echipamente de protecția muncii, echipament montan/spotiv, de pildă, dacă ai idee ce presupune organizarea și coordonarea unui Showroom cu vânzare, atunci ai un plus. Nu ne deranjează nici dacă ai cochetat cu dome
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Director Tehnic/​manager Proiect Constructii Edilitare


Candidatul ideal Deti o experienta profesionala vasta in domeniul constructiilor de instalatii pentru alimentare cu apa potabila si canalizare?Ai mai ocupat pozitia de Director Tehnic/Manager proiect, preferabil cel putin 5-10 ani in domeniul instalatiilor?Ai experienta in derularea proiectelor de achiziiti publice prin SEAP (ofertare, contractare, derulare)?Ai capaciatatea de a coordona, verifica si motiva echipe mixte de profesionisti?Comunici eficient si concis, manifesti o atitudine deschisa, proactiva si orientata spre rezultate?Te recomanda seriozitatea, onestitatea si dorinta de munca?Daca raspunsul la intrebarile de mai sus este afirmativ, te invitam sa faci parte din echipa noastra!Descrierea jobului Activitatea principala o constituie gestionarea implementarii proiectelor derulate si monitorizarea atenta a indicatorilor de rentabilitate. Adaptarea rapida la situatiile identificate in derularea proiectelor si implementarea de solutii tehnice cu eficienta ridicata si costuri re
AG SERV CONSTRUCT SRL

Account Manager with German full remote


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Very good communication skills: C1 German;Presentation, feedback, debriefing skills;Ability to facilitate discussions in the sessions held;Internal/external customer orientation. Responsabilitati Answer customer requests via chat messages/ phone calls;Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte informatii Competitive salary;Remote wor
Trenkwalder Romania

Front Office Manager,​ Vorbitor De Limba Germana


Candidatul ideal Brasov Professional Group cauta pentru sediul central din Brasov (prezenta fizica la birou, deci nu remote) o persoana cu spirit de initiativa pentru a indeplini rolul de Front Office Manager, caruia sa-i faca placere sa-si dovedeasca competenta intr-un mediu international dinamic.Candidatul ideal trebuie sa detina: Cunostinte limba germana, nivel avansat Cunostinte limba engleza, nivel mediu sau/ si avansat Cunoştinţe de operare PC Abilităţi de comunicare și interrelaționare, dinamism si spirit de echipa Abilităţi de organizare a activităţilor, a timpului şi a documentelor Capacitate de rezolvare independenta a problemelor Orientare către clientDescrierea jobului asigura suport administrativ pentru Departamentul Operational; activitati de organizare si coordonare a biroului administrativ; traduceri din limba romana-germana si germana-romanaBeneficii: Pachet salarial peste media pietei Beneficii financiare pe baza parteneriatelor Tichete de masa Decontare transport Pla
BERATUNG ADMINSERV SRL

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Real Time Management Specialist - Sibiu- Hybrid


Candidatul ideal Ability to multitask, prioritize and meet deadlines. Excellent written and verbal communication skills. English language- minim B2 level Ability to function in a team environment, providing the necessary support and assistance for all members of each account team (Supervisors, Lead Agents, training etc.) Must be available to work rotating schedule including nights and weekends in a hybrid system Intermediate proficiency with Microsoft Office applications, specifically excel. Experience in scheduling and/or operations role within a high volume call centre environment. Post Secondary educational background in mathematics or statistics or equivalent work experience.Descrierea jobului General Duties and Responsibilities: Ensures adherence to defined real-time processes Effective monitoring and analysis of real-time activity against plan: Schedule adherence Forecast vs actuals Highlight risks / sends alerts to relevant stakeholders and managers Propose recommendation for ri
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Regional Sales Manager


Candidatul ideal - studii superioare finalizate- experienta pe o pozitie similara, minim 5 ani- cunostinte excelente de operare PC MSOfiice- abilitati excelente de comunicare , negociere, organizare,conducere, coordonare- persoana autonoma, analitica, responsabila si orientata spre rezultate- persoana capabila sa ia decizii sub presiuneDescrierea jobului Realizarea obiectivului cantitativ/ valoric aferent zoneiGestionarea si dezvoltarea parteneriatelor existenteDeschiderea de noi parteneriate cu clientii potentialiRaportarea datelor din zona alocata
GAMA GAMA SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Real Time Management Specialist - Brasov


Candidatul ideal Ability to multitask, prioritize and meet deadlines. Excellent written and verbal communication skills. English language- minim B2 level Ability to function in a team environment, providing the necessary support and assistance for all members of each account team (Supervisors, Lead Agents, training etc.) Must be available to work rotating schedule including nights and weekends in a hybrid system Intermediate proficiency with Microsoft Office applications, specifically excel. Experience in scheduling and/or operations role within a high volume call centre environment. Post Secondary educational background in mathematics or statistics or equivalent work experience.Descrierea jobului General Duties and Responsibilities: Ensures adherence to defined real-time processes Effective monitoring and analysis of real-time activity against plan: Schedule adherence Forecast vs actuals Highlight risks / sends alerts to relevant stakeholders and managers Propose recommendation for ri
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Manager Zona


Candidatul ideal Abilitati de comunicare, negociere si organizare; Pozitia nu necesita neaparat experienta; Persoana dinamica, cu o atitudine pozitiva, entuziasta si orientate catre rezultate; Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Organizeaza si gestioneaza activitatea de vanzari in relatia cu clientii / partenerii pentru zona repartizata in vederea atingerii obiectivelor de vanzari stabilite Dezvolta portofoliul de clienti existent si atrage clienti noi prin promovarea produselor / serviciilor / brandurilor din portofoliul companiei Asigura unu nivel ridicat de satisfactie pentru clienti / parteneri printr-un serviciu de calitate, dedicat Promoveaza produselor si serviciile companiei; Realizareza obiectivele de vanzari, lunare, semestriale si anuale; Intocmeste rapoarte de vanzari, monitorizeaza actiunile concurenţei.Oferim: Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus vanzari), bonuri de masa (30 lei/zi), masina cu toate costurile incluse, laptop, telefon.
ALCAR WHEELBASE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 226 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Operative Assistant General Manager


Candidatul ideal Daca iti doresti si ai puterea de a creste branduri noi pe piata moderna din Romania si a le duce la vanzari de milioane de Euro, adica la maturitate, te asteptam in cadrul proiectului nostru.Experienta anterioara in pozitie similara minim 5 aniCunoștințe și tehnici de vânzare;Abilități de comunicare, atitudine orientată către client și rezultate;Capacitate de a construi parteneriate de durata cu parteneri strategiciExperienta in negocierea conditiilor comerciale anualeAbilitati in analiza vanzari si profitabilitate clientiAbilitati in rezolvarea problemelor si negociereCunoștințe de operare Office,Cunostinte xls. - nivel mediuContabilitate primaraIntroducere dateAnaliza/KPY -uriPermis de conducere categoria B - un plusDescrierea jobului post full timeoras de lucru Brasov Planificarea si coordonarea activitatii, stabilirea prioritatilor si a strategiei de dezvoltare; Urmarirea si analizarea rezultatelor, alinierea acestora la schimbarile mediului economic; Stabilirea u
INTERNATIONAL TIBECOM CO TRUST SRL

Asistent General Manager


Candidatul ideal Daca iti doresti si ai puterea de a creste branduri noi pe piata moderna din Romania si a le duce la vanzari de milioane de Euro, adica la maturitate, te asteptam in cadrul proiectului nostru.Experienta anterioara in pozitie similara minim 5 aniCunoștințe și tehnici de vânzare;Abilități de comunicare, atitudine orientată către client și rezultate;Capacitate de a construi parteneriate de durata cu parteneri strategiciExperienta in negocierea conditiilor comerciale anualeAbilitati in analiza vanzari si profitabilitate clientiAbilitati in rezolvarea problemelor si negociereCunoștințe de operare Office,Cunostinte xls. - nivel mediuContabilitate primaraIntroducere dateAnaliza/KPY -uriPermis de conducere categoria B - un plusDescrierea jobului post full timeoras de lucru Brasov Planificarea si coordonarea activitatii, stabilirea prioritatilor si a strategiei de dezvoltare; Urmarirea si analizarea rezultatelor, alinierea acestora la schimbarile mediului economic; Stabilirea u
INTERNATIONAL TIBECOM CO TRUST SRL

Hr Manager /​ Recruiter Cu Germana (recrutare Internationala)


Candidatul ideal Suntem o companie dinamică, multinațională, în plină ascensiune, dornică să-și mărească echipa.Ne ocupăm de recrutarea candidaților pentru locuri de muncă în Europa!Pentru a completa echipele noastre din Romania cautamProject Manager recrutare cu limba germană (m/f)Locatie: Timisoara,Craiova sau Brasov.Ce așteptări avem de la tine?- cunoștințe de limba germană si engleză cel puțin la nivel mediu (de la B1)- organizare și perseverență- studii superioare (în curs sau finalizate) - de preferat în domeniul resurse umane, psihologie sau marketing- experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj- cunoașterea pachetului MS Office- persoană dinamică, cu aspirații, dornică să învețe și să progreseze- spirit entuziast, motivat- capacitate de lucru în echipăDescrierea jobului Ce presupune postul de Project Manager de recrutare în cadrul companiei noastre?- contactarea posibililor candidați și a partenerilor din străinătate- intervievarea telefonică a candidaților care î
SILVERHAND.​RO SRL

Manager Relatii Clienti


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic;Minim 3 ani experiență în domeniul financiar –bancar în zona de vânzări;Abilități foarte bune de comunicare și dezvoltare relații interpersonale;Flexibilitate, orientare către client, atitudine pro-activă; Competențe operare PC și utilizarea bazelor de dateDescrierea jobului Promovează și vinde produsele de creditare destinate segmentelor de clientelă, conform normelelor interne de creditare;Desfășoara activitățile specifice de vânzare directă pentru produsele de creditare din oferta societății;Consiliază clienții și asigură suportul necesar pentru identificarea soluțiilor de finanțare potrivite nevoilor acestora;Construiește si coordoneaza rețeaua de vânzare prin intermediari;Desfășoară activitățile specifice de cunoaștere a clientelei;Asigura suport logistic clienților până la finalizarea tranzacției de creditare;Participă activ la realizarea target-ului individual (KPI)Pachet salarial atractiv corelat cu nivelul de experiență ș
TRANSILVANIA LEASING SI CREDIT IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 905 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Flow Management Logistician


Candidatul ideal Your profile: Advanced German skills, both written and verbal (minimum B2 level); Good knowledge of Microsoft Office (especially Excel); Previous experience with SAP (nice to have); Nice to have at least 1 year experience in the logistics or purchasing fields (preferably in the automotive industry); Attention to details, accuracy; Strong communication skills.Descrierea jobului Position objectives:Ensuring and managing the logistics of prototype parts orderingManaging the relation with client´s designated suppliers at global level and with the client´s representatives from Germany.Main responsibilities: Takeover the order request, validate price, supplier, necessary quantity, delivery deadlines, project details, cost center; Launch and track the prototype parts ordering in SAP; Make the necessary changes related to price, supplier, part´s codes, delivery deadlines, quantities etc., during the order tracking process; Solve the potential delivery problems which in collabo
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Manager De Proiect - Traduceri - Limba Germana


Candidatul ideal Wir suchen für unser Unternehmen Mitarbeiter im Bereich Projektmanagement am Standort Brașov.Ihr Profil:• Gute Kenntnisse der deutschen und/oder englischen Sprache• Grundkenntnisse eines Translation Memory Systems (Star Transit, SDL Trados und/oder Across); Desirable, but not necessary. You can learn with us.• team- und kundenorientiertes ArbeitenDescrierea jobului Aufgaben:• Vorbereitung von Angeboten• Vorbereitung von diversen Dateiformaten für den Übersetzungsprozess• Aussteuerung und Überwachung von Lieferanten/ÜbersetzernWir bieten:• Einarbeitung in das Thema bei entsprechender Vorqualifikation möglich• Möglichkeiten zur Mitarbeit in interessanten und reizvollen Projekten im Bereich Technische Dokumentation• ein tolles Betriebsklima mit flachen Hierarchien in einem hochmotivierten Team mit internationaler Zusammensetzung
ITL TECHNISCHE LITERATUR SRL

Manager Zonal De Vanzari - Technical Sales Manager


Candidatul ideal - Studii universitare finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență relevantă în managementul vânzărilor;- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Experiența în domeniul vânzării echipamente/servicii tehnice - constituie avantaj;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor regionale;- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din teritoriul alocat;- Identificarea de noi clienți la nivel regional și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Planificarea și executarea planurilor de dezvoltare a vânzărilor în zona alocată;-
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Floor Manager Gelaterie


Candidatul ideal Restaurantul Massimo si Gelateria Emma La Dolce sunt o poveste frumoasa sustinuta continuu de o echipa de oameni care si-au regasit atat in locatie cat si alaturi de echipa,a doua lor casa.Cautam persoane harnice,deschise si sociabile pentru a se alatura echipei noastre!Descrierea jobului Cautam o persoana responsabila, cu dorinta de a se implica atat in activitatea de productie cat si cea de organizare a echipei, sa isi doreasca sa invete si sa isi insuseasca tot ceea ce inseamna conceptul Emma La Dolce.Dintre responsabilitati enumeram:-Se asigura de buna functionare a activitatii din unitate-Participa activ, impreuna cu echipa, la tot procesul de productie si vanzare-Supravegheaza si coordoneaza activitatea tuturor membrilor echipei-Intocmesteste planul de activitate saptamanala si traseaza sarcini pentru toti angajatii din subordine-Raspunde de organizarea, depozitarea si pastrarea produselor, materiilor prime in conditii optime, conform normelor legale in vigoare-S
BIBAS SRL

Manager Tehnic - Brasov


Candidatul ideal Studii superioare tehnice finalizate: mecanica, electrotehnica, electronica, automatica; Cunostinte practice in domeniul mecano – energetic si de mentenanta; Experienta de minim 2 ani in coordonarea si dezvoltarea echipelor; Capacitate de organizare si planificare; Abilitati excelente de comunicare, persoana dinamica, lucru in echipa, gestionarea resurselor si coordonarea echipelor; Cunostinte de planificare si urmarire a bugetelor (investitii, mentenanta, utilitati); Orientare catre rezultate, crestere si dezvoltare personala; Orientare catre eficientizarea modului de functionare a liniilor tehnologice; Cunostinte operare PC_MS-Office; Limba engleza – nivel mediu.Descrierea jobului Vei organiza, monitoriza si controla activitatea angajatilor din cadrul departamentului (efectuare interventii, planificare ture, prezenta, instruire); Vei elabora si monitoriza implementarea programelor de mentenenta de intretinere, mentenanta - preventiva, bugetare anuala de cheltuieli; V
SAPTE SPICE SA

Manager Firma De Contabilitate Si Consultanta


Descrierea jobului Firma de prestigiu din Brasov, cauta : Manager firma de contabilitate si consultanta.Daca iubesti cifrele, hai alaturi de noi, te asteptam cu drag sa ne cunoastem !Oferim, pentru inceput, 2.000 Euro net, pe perioada acomodarii cu noi . In viitor, limita superioara va depinde de tine si numai de tine.Cand auzi de o Firma de contabilitate, stii ca in acest gen de firme este mult de lucru 😭.Noi nu agreem trasmiterea de “munti de acte”, clientii isi opereaza datele primare de gestiune si trezorerie “on time” pentru a avea o imagine la zi a activitatii firmei. Noi vom transmite documentele neoperate, vom corecta erorile , vom face verificarile de consistenta la fiecare sfarsit de luna, vom face raportari catre patroni. Noi intervenim in orice moment cand personalul clientului ne-o cere.Este adevarat ca in ultimul timp sunt multe schimbari si provocari, astfel ca nu ai cum sa te plictisesti, insa asemenea noua, cred ca cei mai multi iubesc aceasta meserie. Nu ne deranjeaz
HELP CONT CONSULTING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 120 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.