Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1205 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1205 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati excelente de comunicare;- Student sau absolvent de studii superioare;- Cunostinte solide de operare PC - MsOffice, in special PowerPoint (nivel mediu-avansat);- Dorinta de perfectionare permanenta;- Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, initiativa;- Capacitate excelenta de organizare a propriei activitati;- Experienta intr-o companie de training constituie un avantaj.Descrierea jobului - Monitorizarea si actualizarea conturilor de social medaale companiei conform calendarului stabilit;- Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate - transmiterea facturilor, chitantelor, extraselor de cont;- Gestionarea relatiei cu clientii companiei - crearea / emiterea si transmiterea tuturor documentelor contractuale si a informatiilor necesare derularii in bune conditii a proceselor de consultanta si training;- Corespondenta si organizarea documentelor;- Gestionarea relatiei cu furnizorii pentru materiale necesare programelor de dezvoltare p
SFERA BUSINESS PARTNERS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Florarie


Candidatul ideal Candidatul ideal: · Experienta in conducerea si administrarea unei companii sau organizatii · Studii superioare · Abilitati excelente de comunicare, negociere si conducere · Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente in situatii complexe si presante · Orientare catre rezultate si atentie la detalii· Competente digitale: cunoastere si utilizare nivel mediu aplicatii Office, baze de date · Ne dorim sa ne consolidam echipa si sa aducem in conducere un Manager dedicat si proactiv. Descrierea jobului Responsabilitati: · Gestionarea magazinelor și, implicit a echipei · Dezvoltarea si implementarea strategiilor organizationale pentru atingerea obiectivelor companiei · Supervizarea activitatilor zilnice ale companiei si asigurarea functionarii eficiente a tuturor departamentelor · Planificarea si coordonarea resurselor umane, financiare si materiale ale companiei · Colaborarea stransa cu consiliul de administratie si raportarea acestuia cu privire la progresele si perfor
SMILES CLOUDS S.​R.​L.​

Hr Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Community Manager


Candidatul ideal Cum ești tu? Ai experiență în gestionarea comunităților online sau într-un rol similar, cu abilități excelente de comunicare Înțelegi foarte bine tendințele din social media și ai capacitatea de a le aplica eficient în strategiile de comunitate Ai abilități analitice solide și știi să extragi idei valoroase din datele comunității Transformi cu uşurinţă ideile în acțiune și apoi în rezultate măsurabile Formulezi cu ușurință ipoteze pe care să le testezi sub formă de experimente Ești o persoană super curioasă și autodidactă, cu o abordare responsabilă Te evidențiezi prin proactivitate, creativitate și dorința de a obține rezultate Aduci oamenii împreună și transformi simple grupuri de membri în comunități solide și unite Comunici deschis, primești și oferi feedback cu ușurință Explorezi perspective inovatoare și ieși din tiparele obișnuite Înveți constant și cu ușurință Cunoștințele de contabilitate sunt un plus, dar nu sunt un criteriu eliminatoriuDescrierea jobului În
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 85 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Educație: studii superioare în marketing, farmacie, medicina, finanțe, PR Experiență: 1-3 ani de experiență de lucru în industria farmaceutica pentru a înțelege peisajul competitiv. Experiență anterioară în identificarea oportunităților de piață și determinarea fezabilității Abilitati IT: cunostinte bune de MS Office (Word, Excel) Limba: comunici fluent în engleză Experiență și cunoștințe în a face afaceri cu o bună înțelegere a dezvoltării strategiei pentru industria farma Gestionarea produsului, strategia de marketing și abilitățile de planificare a lansării produselor din portofoliu Gandire strategica, spirit analitic, deținând în același timp abilitățile tactice de implementare strategii de marketing Capacitatea demonstrată de a gestiona mai multe priorități Concentrat pe client și dedicat pentru a îndeplini așteptările și cerințele clienților interni și externi Capacitate puternică de transmitere mesaje si planuri de punere in aplicare a strategiilor de marketing
PHARMA NET SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 265 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Ești o persoană conștiincioasă, responsabilă și îți place să lucrezi în echipă?Atunci vino în echipa International Work Finder să te dezvolți alături de profesionalisti în domeniul recrutării și plasării forței de muncă din Asia, în România!Pentru Managerul nostru de Dezvoltare, căutăm un Asistent Manager cu excelente abilități de comunicare în limba Română si Engleză, atent(ă) la detalii, cu capacități de organizare și prioritizare a sarcinilor.Dacă ai studii superioare (în curs sau finalizate), deții carnet de conducere cat. B și ai cel puțin 1 an de experiență pe poziția de Asistent Manager sau experință pe partea de organizare, vânzare servicii și relaționezi ușor cu oamenii, te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Urmărește îndeaproape activitățile derulate de Managerul de Dezvoltare și oferă suport acestuia.Redactează contracte și oferte pentru clienții nostri, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne.Completează î
INTERNATIONAL WORK FINDER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3926 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Absolvent studii superioare – Biologie, Chimie, Biochimie sau MedicinaCunostinte teoretice si experienta (minimum 2-4 ani) in vanzari in domeniul medicalExperienta de minimum 2 ani in pozitia de Product Manager intr-o companie de distributie echipamente si reactivi de laboratorCunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point).Cunoașterea limbii engleze scris/vorbit la nivel avansatAbilitati de comunicare foarte bune, capacitatea de a lucra independent, dar și în echipăAmbițios, dinamicDisponibilitatea de deplasare in taraBun psiholog, orientat spre vanzare, cunoscator al sectorului medicalPermis auto – categoria B;Descrierea jobului ResponsabilitatiAsigura comunicarea cu furnizorii externi in vederea instruirii personale/cunoasterea produselor, pregatirea materialelor de promovare, pregatirea rapoartelor, informarilor.Asigura pregatirea materialelor si tuturor informatiilor necesare promovarii si vanzarii echipamentelor de laborator si reactivilor dedicati, concentra
A.​M.​S.​ 2000 TRADING IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Category Manager


Candidatul ideal As for experience, we are looking for at least 2-3 years in a similar position in FMCG/ food industry. Strong analytical skills with the ability to interpret complex data sets. Excellent communication skills and the ability to work effectively in a team environment. Detail-oriented with a creative mindset and a passion for marketing. Project management skills (able to analyze project feasibility and prioritize). Microsoft Office (Excel, Power Point, Word). English - Professional (verbal and written), French is an advantage. Bachelor’s degree in marketing, business Affairs or another related field.Descrierea jobului We are looking for an enthusiastic professional to join the Marketing team as a Category Manager. Reporting to the Category Marketing Manager he/she will work closely with other members of the marketing team, sales team, research & development, and production departments on key strategic projects from idea generation and concept development to budget managem
ALBALACT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 465 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal studii medii / superioare finalizate; experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara; cunoasterea limbii engleze - nivel mediu; atitudine pozitiva, cu spirit dе initiativa si cu simt al responsabilitatii crescut, prezenta placuta; perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace; execelente abilitati dе comunicare (scrisa, verbala, nonverbala), dictie buna; loialitate si confidentialitate; atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita dе organizare a activitatii si dе multi-tasking rezistenta la stres; cunoscatoare în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), navigare Internet; disponibilitate deplasari in tara carnet dе conducere cat B si minim un an experienta in condusDescrierea jobului asistа Manаgerul Generаl in problеme dе comunicаre intеrna si externа, in problеmе administrativе; coordoneazа fluxul de corespondеnta si comunicаrilе din compаnie; asigura suportul organizational necesar si circuitul informati
COOPERATIVA AGRICOLA INTEGRATA ARA MEA

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Warehouse Manager


Candidatul ideal Proficiency with warehouse procedures and policiesExcellent problem-solving skills and leadership qualitiesAbility to work collaboratively with all levels of company staffAbility to deliver effective feedback, both written and verbalIn-depth knowledge of Microsoft ExcelDescrierea jobului - Supervise daily warehouse activities, including quality assurance, inventory control, space management, logistics, floor productivity,- Schedule and oversee warehouse team, and manage the flow and quality of work to maximize efficiency- Inspect equipment, tools, and machinery regularly, and oversee general maintenance when necessary- Meet regularly with warehouse leads to analyze productivity and develop actionable plans for loss prevention- Implement operational policies and procedures.- Implement and overseeing security operations.- Work on special projects as appointed- Manage stock control and reconcile with data storage system- Setup layout and ensure efficient space utilization
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 17 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal ANG Luxury Properties se află în căutarea unei persoane deschise, comunicative, orientate spre soluții și cu o inclinație către lucrul cu clienții, dar și spre colaborarea cu echipa care să îndeplinească cel puțin câteva dintre aceste criterii:Cunoștințe avansate de operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);Studii superioare;Persoană sociabilă, empatică, atentă la detalii, responsabilă, punctuală, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție;Capacitate de a se concentra asupra succesului și de a lua decizii în condiții de presiune a timpului;Engleză – nivel mediu;Atenție distributivă și viteză de reacție;Cunoştinţe solide de contabilitate;Disponibilitate pentru lucru în program prelungit.Descrierea jobului Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;Gestionarea relaţiei cu diverşi furnizori de servicii;Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;Transmiterea documentelor prin poştă, fax, e-mail;Înregi
ANG REAL ESTATE GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 311 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent Manager Persoana organizata, autonoma, energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, dinamica, centrata pe solutii, cu o atitudine proactiva, atentie distributiva si centrata pe solutii; Cunoaste limba engleza si poate comunica cu usurinta in scris si verbal ; Absolventa de studii superioare – cunostine primare de contabilitate si drept; Persoana cu minim 5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Foarte bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) si Outlook; Absolvent/a curs de secretariat/asistent manager – reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asistent Manager Operatiuni specifice activitatii de secretariat/receptie ; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate et
TECH IT SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunoștințe foarte bune de SEAP sistemul de achiziții publice(Să filtreze solicitate licitație, să știe să participe la licitație), acesta este cel mai important aspect care dorim să aibă experiență buna. Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Dornica de dezvoltare personala; Bune cunoștinței de operare PC (Excel, Word, Powerpoint,etc); Bune abilitați de comunicare, negociere, prezentareprofesionala, atitudine pro-activa Cunoștință limba străineLocatie punct de lucru: Strada Glodeni nr 12 sector 2Descrierea jobului • asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şipersoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;• se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şicereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere sinu numai;• mentine comunicarea si relatia cu furnizorii externi si le ofera suport cand este cazul;• organizea
GREEN PARK INVESTMENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Esti la inceputul carierei si iti doresti un job care sa te ajute sa te dezvolti profesional cat mai mult? Iata ocazia potrivita! Cautam un Office Manager care sa fie suport pentru toate departamentele si interfata companiei cu partenerii si colaboratorii.Daca esti o persoana isteata si comunicativa iar invatarea continua este una dintre prioritatile tale, hai sa ne cunoastem! Asteptam candidatura ta!Descrierea jobului Descrierea ocupatiei:Coordoneaza fluxul de corespondenţă şi comunicările din sediu.Procesează şi organizează diverse documente. Asigură activităţi de gestiune a documentelor.Asigura interfata intre departamentele companiei precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.Responsabilitati:- Asistenta si suport pentru toate departamentele societatii, in special Departament Vanzari - Rezidential;- Asigurarea transmiterii informatiei primite din afara companiei, precum si a celor catre exteriorul societatii, persoanelor carora li se adreseaza;- Tehnoredac
CONADI IMOB CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Proiect


Candidatul ideal Competențele tale Absolvent al Facultății de Construcții, cu specializare Inginer CFDP Experiență de minim 3 ani în domeniul construcțiilor de infrastructură rutieră Limba engleză nivel conversațional Abilități de operare calculator (MS Office, Autocad, MS Project/Primavera) Flexibilitate, capacitate de adaptare la schimbări Abilități de comunicare, organizare, relaționare, control și atenție la detaliiDescrierea jobului Responsabilităţile tale Analiza contractelor de lucrări, verificarea condițiilor și obligațiilor contractuale în faza inițială a demarării proiectului Promovarea strategiilor pentru optimizarea activităților din cadrul proiectului Evaluarea și urmărirea încheierii contrectelor cu antreprenorii și subantreprenorii de specialitate, cu furnizorii de materilale și colaboratorii pentru prestări servicii Alocarea de resurse și distribuirea acestora pe șantier Planificarea termenelor, conceperea și urmărirea plății la termen a acestora Evaluarea competenței p
PORR CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 596 de salarii introduse în Salario: 6700 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul biologie, biotehnologie, medicina umana, medicina veterinara, farmacie si fizica.Cunoscator cel putin de nivel mediu de limba engleza. Cunoasterea altor limbi constituie avantaj.Permis de conducere fara incidente majore obligatoriu.Disponibilitate la deplasari in tara si peste hotare.Descrierea jobului Postul este subordonat directorului dezvoltare si are drept scop promovarea si vanzarea de dispozitive medicale, aparatura si consumabile de laborator de ultima generatie spitalelor si clinicilor medicale. Jobul nu este job de product manager farma si implica cunostinte diverse din domeniul stiintelor. Ne intereseaza in principal cunostinte de imunologie, microbiologie, biologie moleculara.si conexe. Sunt doua posturi disponibile. Sediul companiei din aprilie se muta in Str Industriilor 13, Chiajna.Principalele responsabilitati:• identifica noi posibilitati de dezvoltare a portofoliului de clienti din zona alocata• deruleaza act
ELTA 90 MEDICAL RESEARCH SRL

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal - studii superioare- cunoastere la nivel cel putin mediu a limbii engleze- minim 2 ani experienta in vanzari produse/servicii sau relatii cu clientii B2B- energic, dinamic- bun negociator, foarte bune abilitati de networking si comunicare verbala si scrisa ;- spirit analitic si structurat, cu abilitati de rezolvare a problemelor ;- bun organizator;- corectitudine şi loialitate faţă de firmă, flexibilitate;Descrierea jobului Locatie birou: Popesti Leordeni- Mentine contactul periodic cu clientii si prospectii alocati ;- Realizează legătura între clienti și departamentele din companie, pentru a circula informațiile necesare si a se asigura că nevoile clientului sunt înțelese și rezolvate la timp;- Realizeaza documentatia de ofertare a produselor si serviciilor companiei;- Raspunde de monitorizarea derularii contractelor ;- Se ocupă de cererile, întrebările și problemele întâmpinate de către clienți;- Construieste si completeaza permanent baza de date a clientilor cu info
EUROBUSINESS TIPAR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1629 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Category Manager


Candidatul ideal Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office - nivel avansat; Capacitatea de a prelucra, analiza și interpreta date; Abilitati de comunicare; Experienta relevanta in dezvoltarea de relatii comerciale (negociere, derulare contracte comerciale); Experiență anterioară pe o poziție de Category Management Online Business– minim 1 an;Descrierea jobului Asigura existenta si securitatea stocului de marfa in magazinele din zona si la nivelul distribuitorilor; Raspunde de targetele de vanzari, stabileste strategiile de vanzare si urmareste efectuarea/respectarea marjei de profit; Urmareste zilnic magazinul online in vederea obtinerii de feedback in urma aplicarii procedurilor; Defineste si implementeaza strategia de vanzari a magazinului online; Este responsabil pentru imaginea produselor pe site; Gestioneaza relatia cu reprezentantii brand-urilor comercializate pe site pentru atingerea obiectivelor setate;
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Cunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet; Constituie avantaj experienta intr-o pozitie similara; Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat; Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta; Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza; Seriozitate, punctualitate, corectitudine; Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati: Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne; Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari; Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei; Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate; Asigura stocul produselor consumabile; Desfasoara activitati de protocol; Asigura suport administrativ pentru toa
CLIMTEH SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1205 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.