Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1238 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1238 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Produs


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, de preferinta economice sau tehnice Experienta minim 5 ani activitate relevanta in domeniul activitatilor de plati, tranzactii, carduri/administrare automate bancare, in industria specifica si/sau experienta in managementul proiectelor cu grad ridicat de complexitate Cunsotinte solide despre operatiuni de back office in sitemul bancar si/sau gestiune/casierie Cunostinte Excel – nivel avansat Cunostinte lb.engleza –nivel mediu Capacitate de analiza, sinteza si organizare eficienta a muncii Abilitati excelente de organizare, planificare, comunicare si relationareDescrierea jobului Defineste setup-ul specific, structureaza specificatiile necesare dezvoltarii si implementarii serviciului/produsului nou; Intocmeste planul de afaceri, identifica resursele materiale, tehnice si de licentiere necesare, structureaza specificatiile necesare dezvoltarii si implementarii noului serviciu; Defineste si monitorizeaza executia planului de afaceri conform
CIT ONE SA

Media netă estimată pe baza celor 208 de salarii introduse în Salario: 5357 RON/Luna

Logistic Manager


Candidatul ideal THE SKILLS• Strong analytical skills and proficiency in inventory management techniques.• Excellent communication skills, both verbal and written.• Experience in supply chain management and logistic coordination.• Strong organizational and problem-solving abilities to effectively manage logistics operations.• Proficiency in relevant software and tools for inventory tracking and supply chain optimization.• Knowledge of transportation regulations and logistics principles to ensure compliance and mitigate risks.• Bachelor's degree in Logistics Chain Management, Business Administration, or a related field.• Advanced proficiency in English language.Descrierea jobului We're on the lookout for talented individuals to join our client’s team located in Drobeta Turnu Severin, for a full time, on-site position.As a Logistic Manager, you will play a crucial role in managing inventory, overseeing supply chain operations, and ensuring the efficient and timely delivery of goo
HUMAN VALUE RECRUITMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 10350 RON/Luna

Warehouse Manager


Candidatul ideal Proficiency with warehouse procedures and policiesExcellent problem-solving skills and leadership qualitiesAbility to work collaboratively with all levels of company staffAbility to deliver effective feedback, both written and verbalIn-depth knowledge of Microsoft ExcelDescrierea jobului - Supervise daily warehouse activities, including quality assurance, inventory control, space management, logistics, floor productivity,- Schedule and oversee warehouse team, and manage the flow and quality of work to maximize efficiency- Inspect equipment, tools, and machinery regularly, and oversee general maintenance when necessary- Meet regularly with warehouse leads to analyze productivity and develop actionable plans for loss prevention- Implement operational policies and procedures.- Implement and overseeing security operations.- Work on special projects as appointed- Manage stock control and reconcile with data storage system- Setup layout and ensure efficient space utilization
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 17 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Absolvent studii superioare – Biologie, Chimie, Biochimie sau MedicinaCunostinte teoretice si experienta (minimum 2-4 ani) in vanzari in domeniul medicalExperienta de minimum 2 ani in pozitia de Product Manager intr-o companie de distributie echipamente si reactivi de laboratorCunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point).Cunoașterea limbii engleze scris/vorbit la nivel avansatAbilitati de comunicare foarte bune, capacitatea de a lucra independent, dar și în echipăAmbițios, dinamicDisponibilitatea de deplasare in taraBun psiholog, orientat spre vanzare, cunoscator al sectorului medicalPermis auto – categoria B;Descrierea jobului ResponsabilitatiAsigura comunicarea cu furnizorii externi in vederea instruirii personale/cunoasterea produselor, pregatirea materialelor de promovare, pregatirea rapoartelor, informarilor.Asigura pregatirea materialelor si tuturor informatiilor necesare promovarii si vanzarii echipamentelor de laborator si reactivilor dedicati, concentra
A.​M.​S.​ 2000 TRADING IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Facility Manager


Candidatul ideal Requirements: Minimum 2 years of proven experience on similar position Advanced knowledge of Romanian and English verbally and written Knowledge of building maintenance, mechanical systems (electrical, plumbing, HVAC), fire safety and emergency systems Advanced analytical and problem-solving skills Good communication and interpersonal skills, ability to lead and motivate team Highly developed organizational skills with the ability to multi-task and prioritize Accessibility for business traveling between sites and emergency calls during non–business hours Experienced in a facilities management of shopping malls/cinemas or in construction will be additional attribute. Advanced in Outlook, Microsoft Office suite, AutoCAD Driver licenseDescrierea jobului Main duties and responsibilities: Preserving the good condition of building infrastructure and ensure that facilities are safe and well-functioning Managing preventative maintenance schedules and reviews required by the la
CINEMA CITY ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 58 de salarii introduse în Salario: 4850 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal - Good understanding of photovoltaic equipment (photovoltaic panels, inverters)- Experience in the field of solar energy and photovoltaic projects- Good communication and expression skills- Proficient in using office software: Word, Excel, PPT Descrierea jobului - Market insight & analysis for solar market and suggest the best goods strategy/product roadmap in Romania- With supplier ,Provide technology and solutions for electronic products (inverter/solarpanel/battery) and support for new product development - Summarize supplier product information, provide customers with product pre-sale consultation, training, and transfer to sales- Communicate with customer and deliver the value and advantage of our Product & Solution to customer, output the technical solution proposal for key projects and support customer to optimize the design- Responding th queries from internal and external customers- Analysis of the competitors price ,strategy,operation in Romania - Manage cert
GEMINOX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 223 de salarii introduse în Salario: 5400 RON/Luna

Manager Produs It&c


Candidatul ideal Minim 2 ani experienta in Management de produs (Printing / IT&C) Studii superioare finalizate Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat Cunostinte avansate MS Office (Word si Excel) Abilitate de a analiza un set mare de date variabile Proactivitate, curiozitate, initiativa, implicare Valori: integritate, moralitate, originalitate Orientat catre client Spirit de echipaDescrierea jobului Realizeaza managementul produselor si a sortimentului conform indicatorilor de performanta stabiliti de companie, obiectivele de crestere si tendintele pietei, pentru urmatoarele categorii: Consumabile IT originale sau compatibile (cartuse, tonere, riboane) Produse IT&C: Imprimante, Medii de Stocare, Notebooks, PC, Smartphones si Tablete, Monitoare, Periferice, Accesorii etc. Negociaza termenii contractuali legali si comerciali cu furnizorii pentru produsele si serviciile complementare Efectueaza raportarile periodice catre producatori inclusiv pentru produsele cu pret special sau come
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​

Manager Adjunct/​manager Magazin Carrefour Market și Express


Candidatul ideal Manager Adjunct/Manager Magazin Carrefour Market și ExpressPrincipalele tale responsabilități:- Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale amagazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități,- Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor demarfă, conform planningului de comandă/livrare,- Implementarea politicilor comerciale,- Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarearezultatelor lunare.Profilul pe care îl căutăm:▪Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)▪Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroaseCeea ce oferim:▪Tichete de masa;▪Primă de vacanță si de fidelitate;▪Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;▪Asigurare privată de sănătate;▪Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;▪Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;▪Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;▪Cursuri de formare adaptate nevoilo
ARTIMA SA

Store Manager Si Asistent Store Manager #pep&pepper


Candidatul ideal Căutăm Store Manager si Asistent Store Manager #Pep&Pepper Te regăsești in rolul acesta? Ești o persoană căreia îi place să faca parte dintr-o echipă de profesionisti și ai întodeauna o atitudine pozitivă? Ai experienta minim 3 ani in domeniul de activitate al restaurantelor? (in restaurante cu servire rapida reprezinta un avantaj) Esti o persoana sincera, corecta, integra, respectuoasa, dispusa la colaborare, dispusa la eforturi intelectuale zilnice in pastrarea standardelor si verificarea acestora in locatie? Știi cât este de important să fi serviabil și politicos de fiecare dată când interacționezi cu clienții? Știi cât este de important să faci lucrurile bine, într-un timp cât mai scurt și să îi inspiri și pe ceilalți să te urmeze? Îți place să creezi momente pozitive și să susții buna dispoziție a echipei?Atunci cu siguranță ești persoana pe care o căutăm și te invităm să te alături echipei Pep&PepperDescrierea jobului Beneficii oferite: pachet salarial atractiv:
EVERTOGETHER SRL

Brand Manager


Candidatul ideal Qualifications:Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Communication or related field.Minimum of 3 years of experience in brand management, or alternatively, a minimum of 5 years of experience in marketing within a similar field such as natural supplements, sports nutrition, food and beverages, or healthcare.Proficiency in both spoken and written English is mandatory.Strong understanding of market research techniques and data analysis.Proven ability to develop and implement successful brand strategies.Excellent communication, interpersonal and presentation skills.Proficiency in digital marketing tools and platforms.Creative mindset with a strong business acumen.Descrierea jobului We are seeking a Brand Manager who will be instrumental in enhancing our brand's market presence and impact. This role involves developing brand strategies, conducting market research, and working in a dynamic environment across teams to ensure our brand message is con
COSMO PHARM SRL

Media netă estimată pe baza celor 334 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunoștințe foarte bune de SEAP sistemul de achiziții publice(Să filtreze solicitate licitație, să știe să participe la licitație), acesta este cel mai important aspect care dorim să aibă experiență buna. Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Dornica de dezvoltare personala; Bune cunoștinței de operare PC (Excel, Word, Powerpoint,etc); Bune abilitați de comunicare, negociere, prezentareprofesionala, atitudine pro-activa Cunoștință limba străineLocatie punct de lucru: Strada Glodeni nr 12 sector 2Descrierea jobului • asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şipersoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;• se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şicereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere sinu numai;• mentine comunicarea si relatia cu furnizorii externi si le ofera suport cand este cazul;• organizea
GREEN PARK INVESTMENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Shift Manager


Candidatul ideal · Studii medii (studii superioare finalizate constituie un avantaj);· Experienta in coordonarea unei echipe dе min 20 persoane (avantaj experienta HORECA);· Cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel, Ppt);· Leadership, abilitati de comunicare, bun organizator· Cunostinte privind siguranta alimentara prevazute in directivele HACCP;Descrierea jobului · Orgаnizеаza fluxul opеrationаl in cadrul magazinului pe care il coordoneaza (managementul echipei, stocurilor si relatia cu autoritatile);· Asigura o comunicarea eficientă in cadrul echipei coordonate;· Monitorizeaza termene de expirare produse, organizeaza activitatea din magazin, coordoneaza livrarile catre clienti si activitatea din bucatarie· Ofera suport Departamentului de Resurse Umane (ex: fise SSM, PSI, MM, pontaj, etc);· Afiseaza o atitudine „clientul pe primul loc” prin instruirea si responsabilizarea subordonatilor pentru furnizarea de customer service exemplar;Beneficii:- Salariu fix + bonus performanta- Peri
JERRYS PIZZA EST SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5400 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal - studii superioare- cunoastere la nivel cel putin mediu a limbii engleze- minim 2 ani experienta in vanzari produse/servicii sau relatii cu clientii B2B- energic, dinamic- bun negociator, foarte bune abilitati de networking si comunicare verbala si scrisa ;- spirit analitic si structurat, cu abilitati de rezolvare a problemelor ;- bun organizator;- corectitudine şi loialitate faţă de firmă, flexibilitate;Descrierea jobului Locatie birou: Popesti Leordeni- Mentine contactul periodic cu clientii si prospectii alocati ;- Realizează legătura între clienti și departamentele din companie, pentru a circula informațiile necesare si a se asigura că nevoile clientului sunt înțelese și rezolvate la timp;- Realizeaza documentatia de ofertare a produselor si serviciilor companiei;- Raspunde de monitorizarea derularii contractelor ;- Se ocupă de cererile, întrebările și problemele întâmpinate de către clienți;- Construieste si completeaza permanent baza de date a clientilor cu info
EUROBUSINESS TIPAR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1629 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

E-commerce Manager


Candidatul ideal B&B Collection is looking for an E-commerce Manager who is motivated, results driven, able to work in a complex environment, is up to date with the latest trends in the online segment, has excellent teamwork and communication skills.The candidate should have:Experience in a similar role in e-commerce for at least 3 years;Relevant experience in e-commerce project management;Experience with key e-commerce selling and marketing tools & tactics;Solid analytical skills and understanding of the retail system;Initiative and self-motivated approach. True potential for structuring and resolving problems;The ability to manage time effectively and to prioritize tasks;Expert understanding of different technological components of online commerce;Knowledge of database creation and management;Knowledge of search engine optimization tactics and data mining.Descrierea jobului Job description:Oversee and manage the e-commerce department: customer support / stocks & prices / fulfillment
BANDB COLLECTION SRL

Account Manager


Candidatul ideal Experiență minimă de 2 ani în domeniul producției publicitare (tipografie, agenție de publicitate, producător de materiale promoționale). Experiență și abilități în vânzări. Cunoștințe solide de operare în Microsoft Office (Word, Excel). Prezență plăcută. Abilități de comunicare și organizare, orientat către rezolvarea problemelor. Meticulos, atent la detalii. Capacitate de analiză. Capacitate de a lucra sub presiune, respectând termene limită. Inițiativă, dinamism. Abilități de lucru în echipă.Descrierea jobului Identifică și contactează potențiali clienți noi. Asigură interfata cu clienții actuali ai companiei, interacționează cu aceștia pe toată durata unei solicitări/comenzi. Preia cererile de la clienți și clarifică cerințele acestora. Transmite, la cerere, prețurile clienților potențiali - în baza unei liste existente sau în baza unei cereri la furnizori. Inregistreaza comanda fermă in sistemul ERP de gestionare a comenzilor. Se asigură că va obține în timp util
DM COMERT INDUSTRIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1606 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Category Manager


Candidatul ideal Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office - nivel avansat; Capacitatea de a prelucra, analiza și interpreta date; Abilitati de comunicare; Experienta relevanta in dezvoltarea de relatii comerciale (negociere, derulare contracte comerciale); Experiență anterioară pe o poziție de Category Management – minim 1 an;Descrierea jobului Definirea sortimentului de marfa si a layout-ului în magazine pentru categoria alocata, în linie cu trendul/directia de dezvoltare in piață; Negocierea si întocmirea planului de promoții; Gestionarea relației de business cu furnizorii de marfă și managementul stocului; Analiza indicatorilor specifici (vânzări, profitabilitate, etc); Responsabil direct de performanța categoriei alocate.
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 503 de salarii introduse în Salario: 6300 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunostinte si experienta in Managementul Calitatii;Persoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale;Abilitati de comunicare orala si in scris;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Descrierea jobului Beneficii:- Tichete de masa;- Lucru intr-un mediu placut;- Stabilitatea locului de munca- Stabilitate financiara
CENTRAL SERVICE INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contract Manager


Candidatul ideal * Experiență de minim 3 ani în gestionarea contractelor, preferabil în domeniul imobiliar.* Cunoștințe solide ale legislației și reglementărilor imobiliare locale.* Abilități excelente de negociere și comunicare.* Atenție la detalii și capacitatea de a lucra eficient sub presiune.Descrierea jobului * Negocierea și redactarea contractelor imobiliare, inclusiv închirieri, achiziții și alte acorduri comerciale.* Monitorizarea conformității contractuale de către toate părțile implicate.* Colaborarea strânsă cu departamentele de vânzări, juridic și finanțe pentru a asigura alinierea contractelor cu politica și obiectivele companiei.* Identificarea și gestionarea riscurilor contractuale.
DESIGN LUXURY SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 6450 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1238 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.