Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Calafat

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Calafat

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Calafat si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Calafat si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Logistic Manager


Candidatul ideal THE SKILLS• Strong analytical skills and proficiency in inventory management techniques.• Excellent communication skills, both verbal and written.• Experience in supply chain management and logistic coordination.• Strong organizational and problem-solving abilities to effectively manage logistics operations.• Proficiency in relevant software and tools for inventory tracking and supply chain optimization.• Knowledge of transportation regulations and logistics principles to ensure compliance and mitigate risks.• Bachelor's degree in Logistics Chain Management, Business Administration, or a related field.• Advanced proficiency in English language.Descrierea jobului We're on the lookout for talented individuals to join our client’s team located in Drobeta Turnu Severin, for a full time, on-site position.As a Logistic Manager, you will play a crucial role in managing inventory, overseeing supply chain operations, and ensuring the efficient and timely delivery of goo
HUMAN VALUE RECRUITMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 10350 RON/Luna

Manager Calitate


Candidatul ideal Studii superioare tehnice Experienta manageriala de minim 7 ani Intelegerea si utilizarea imbunatatirii continue Planificare, control si asigurare a calitatii produsului si procesului Certificare Six Sigma (Green Belt) Managementul si conducerea calitatii Limba engleza – nivel avansat Bune abilitati de comunicare, relationare, organizare si planificare Flexibilitate, adaptabilitateDescrierea jobului Sustine organizatia in scopul imbunatatirii continue targetand procese fara defecte care sa satisfaca nevoile clientilor si sa atinga rezultate superioare in scopul cresterii sanatoase a afacerii. Este responsabil pentru imbunatatirea continua a proceselor, fluxurilor, instrumentelor si pentru dezvoltare oamenilor din cadrul functiunii de calitate. Responsabilitati: Coordoneaza dezvoltarea, implementarea si mentinerea Sistemului de Calitate pentru organizatie; Stabileste si mentine standardele, procedurile si controalele de asigurare a calitatii; Conduce functiunea de calit
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 90 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Logistica


Candidatul ideal Experienta in domeniu pe un post similar de minim 2 ani; Studii superioare economice sau tehnice; Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office; Persoana organizata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Persoana orientata spre rezultate si rezolvarea problemelor; atitutide proactiva, spirit de echipa;Descrierea jobului Conducerea departamentului de logistica al societății; Coordonarea activităților din departament si a echipei din subordine; Monitorizarea costurilor din departamentul din subordine; Urmărirea si eficientizarea activitatii de transport;
MINERALPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 481 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Site Manager


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: Studii superioare tehnice; Experiență similară de minimum 2 ani în domenii similare; Cunoștințe operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); Permis de conducere categoria B; Bune abilități de comunicare; Prioritizarea în planificarea activităților; Atitudine proactivă în rezolvarea problemelor.Constituie avantaj: Autorizații ISCIR Autorizație ANRE minim 2B Autorizație inginer sisteme de securitate Autorizație technician pentru sisteme DSVCAM Abilități de lucru cu programele Auto-Cad, E-planDescrierea jobului Descrierea jobuluiCe vei face: Vei întocmi necesarul de materiale pe termen scurt și mediu și le vei comunica managerului tehnic / managerului de proiect spre aprobare și transmitere către achiziții; Te vei asigura de îndeplinirea sarcinilor contractuale în conformitate cu cerințele clientului în vederea asigurării calității execuției, încadrării în termenele stabilite, încadrării consumului de materiale în n
ELPREST INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 99 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Ict Manager


Candidatul ideal Studii superioare in unul dintre domeniile: calculatoare, electronica sau telecomunicatii; Experienta in domeniu minimum 5 ani; Experienta in coordonare echipe minimum 3 ani; Experienta cu tehnologii LAN, inclusiv sisteme de operare pentru retea (NT, LAN Server), topologii (Token Ring, Ethernet) si protocoale (TCP/IP, IPX/ SPX,Netbios/ Netbeui) si Wide Area Networking; Cunostinte temeinice hardware, retele, comunicatii de date, sisteme de operare, programare; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Capacitate de identificare a unor probleme variate; Cunostinte limba engleza; Permis de conducere - categoria B.Descrierea jobului Raspunde de organizarea si conducerea activitatii departamentului; Contribuie la definirea si planificarea strategiei ICT in scopul asigurarii activitatilor operationale; Identifica noile evolutii din Tehnologia Sistemelor Informatice si propune solutii de dezvoltare; Participa la definirea strategiei de dezvoltare in domeniul informatic
EVRYO POWER S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani;- Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani;- Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD;- Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză;- Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate.- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp);Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire;- Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA și verifică disponibilitatea produselor CIO și a plasărilor secundare;- Stabilește rutele pentru dezvoltarea optimă a zonei alocate;- Coordonează și monitorizează activitatea persoanelor din echipa sa;- Participă la activarea și negocierea contractelor cu clienții
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Proiecte Dezvoltare Produse Noi


Candidatul ideal -Studii superioare cu licență, de preferat tehnice-Experienta relevanta in management de proiecte – min. 5 ani (inginerie industriala sau IT)-Cunostinte, abilitati : Gestionarea problemelor Gestionarea domeniului de aplicare Gestionarea programului Gestionarea resurselor Managementul echipei de proiect și comunicarea cu părțile interesate Analiză și Strategie / Planificare Cunoștințe inter-funcționaleDescrierea jobului Misiunea rolului: Administrează, dezvoltă și implementează programe compuse din mai multe proiecte interfuncționale; Colaborează cu părțile interesate/ beneficiarii din afacere pentru a asigura finalizarea cu succes a proiectului; Asigură managementul proiectelor de dezvoltare produse noi.Responsabilitati: Conduce mai multe proiecte interfuncționale. Facilitează ședințe de planificare a proiectului cu părțile interesate interne pentru a determina domeniul de aplicare și obiectivele fiecărui proiect. Lucrează cu părțile interesate din afacere pentru a sta
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

District Manager Dolj


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Program Dezvoltare "branch Manager"


Candidatul ideal Metropolitan LifeBranch manager - Craiova, Dolj si Alexandria, TeleormanDirector agentieAsigurariVanzariTrainingAntreprenorBranch Manager/ Director agentie Metropolitan Life Agentia Craiova, AlexandriaBeneficii adaptate nevoilor și performanței taleÎți oferim un pachet de beneficii care să recompenseze generos performanța ta și a consultanților financiari în asigurări de viață din echipa ta de vânzări.Ce așteptăm de la viitorul Branch Manager Metropolitan Life, din Craiova?Atitudine proactivă și implicare activă în dezvoltarea oamenilor din echipa proprieEști persoana potrivită dacă îi inspiri pe ceilalți și cauți constant inspirație în cei din jurul tău, dar și dacă ai curaj și vezi oportunități în fiecare provocare.Gândire antreprenorială și dorința de a inovaVei beneficia de multiple oportunități pentru a-ți construi propriul business în domeniul protecției financiare.Studii superioare și dorința de a acumula noi abilitățiDacă ai absolvit o formă de învățământ super
METROPOLITAN LIFE ASIGURARI METLIFE EUROPE D.​A.​C DUBLIN SUCURSALA BUCURESTI
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.