Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Caracal

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Caracal

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Caracal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Caracal si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1605 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Trafic


Scurta descriere a companiei ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera team in Romania. A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally! We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us. We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of “WE CAN DO IT!” And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"! Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic! Cerinte Studii superioare in domeniul transporturi
Lugera Makler

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Area Sales Manager - Zona Sud


Candidatul ideal - Experienta de minim 3 ani in vanzari si management al distribuitorilor si clientilor (constituie un plus important experienta in industria lubrifiantilor sau adiacente);- Cunostinte aprofundate de vanzari si organizare;- Atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, prezenta placuta, capacitate de a stabili relatii interpersonale;- Bun organizator, proactiv;- Studii superioare;- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Outlook);- Permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului - Mentine relatia cu clientii existenti, prospecteaza piata si extinde portofoliului de clienti;- Implementeaza eficient strategia de vanzari si indeplineste obiectivele de vanzari in zona alocata;- Cunoasterea si respectarea politicii comerciale;- Planificarea vizitelor la clienti si oferirea de consultanta catre clienti;- Realizeaza rapoarte periodice de activitate.Zona alocata este formata din judetele: Arges, Bucuresti - Ilfov, Caras-Severin, Dambovita
HEXOL LUBE SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Farmacist


Candidatul ideal Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să identifici nevoile pacienților noștri și să formulezi recomandări în funcție de acestea; să consiliezi pacienții, să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și să desfășori acțiuni de fidelizare a acestora; să eliberezi medicamentele cu prescriptie medicală /OTC-uri; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Catena, în timp ce ne ajutăm paciențiiDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: ești absolvent de studii superioare – Facultatea de Farmacie și ai certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, vizat pe anul 2024; ai cunoștințe de Microsoft Office; esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relaț
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1304 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4003 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager B2b


Candidatul ideal Profilul postuluiStudii superioare (specializarile industrie alimentara sau biotehnologie constituie avantaj);Minim 3 ani experienta in vanzari B2B sectorul FMCG (experienta in industria de panificatie constituie avantaj);Excelente abilitati de comunicare, organizare, analiza si planificare;Bune abilitati de negociere, orientare catre rezultate;Focus pe relationarea cu clientul si capacitatea de a identifica solutiile potrivite nevoilor sale;Cunostinte avansate de utilizare PC (inclusiv lucrul cu baze de date);Cunoastrea limbii engleze la nivel avansat (vorbit, scris, citit).Disponibilitate la deplasari in zona alocata (zona alocata va cuprinde 4-5 judete invecinate localitatii de domiciliu + 1-2 tari europene).Descrierea jobului Responsabilitati:Coordoneaza activitatea de vanzari si marketing din regiunea alocata;Implementeaza politica de vanzari si marketing in conformitate cu standardele companiei;Propune si implementeaza noi strategii pentru cresterea vanzarilor;Es
ROMPAK SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experienta in sisteme de irigatii reprezinta un avantaj- Experienta in vanzari in domeniul agricol (3-7 ani)- Absolvent studii superioare profil conex- Limba engleza, nivel mediu, reprezinta un avantaj- Cunostinte tehnice si agronomice de baza- Cunostinte Microsoft Office- Carnet de conducere categoria B- Disponibilitate deplasari in zona atribuita- Bune abilitati de vanzare, negociere si organizare activitate comerciala- Competente excelente de comunicare si orientare catre client si rezultatDescrierea jobului Responsabilitati:- Identificarea de noi clienti si dezvoltarea portofoliului existent (ferme)- Planificarea deplasarilor si întâlnirilor- Intocmirea si prezentarea ofertelor catre fermieri- Urmarire contracte si incasari clientiOferta (bonusuri, beneficii):- Training de specialitate- Pachet salarial atractiv: salariu plus comision din vanzari- Auto de serviciu, laptop si telefon- Mediu dinamic de lucru- Posibilitatea dezvoltarii carierei- Alte beneficii (se vo
RG AGRO IRIGATII S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 164 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Product Manager Timac Agro Romania- Banat/​oltenia


Candidatul ideal Profil- Cunostinte aprofundate dе Marketing;- Absolvent al Facultatii dе Agricultura sau Horticultura;- Experienta practica in ferma reprezinta un avantaj- Excelente abilitati dе comunicare, interrelationare si prezentare;- Capacitatea dе a sustine prezentari in public;- Abilităţi dе organizare şi prioritizare;- Foarte buna orientare catre invatare si studiu;- Prezenta placuta, asertiva si persuasiva;- Persoana orientata catre rezultate si cu simt antreprenorial;- Foarte buna capacitate dе analiză şi sinteză;- Rezistenta la stres;- Foarte bune cunostinte ale pachetului MS Office ;- Cunosterea limbii engleze la nivel conversational reprezinta o conditie obligatorie, cunosterea limbii franceze reprezinta un avantaj.- Permis categoria B si disponibilitatea dе a calatori in tara;- Oras dе domiciliu: Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, SlatinaDescrierea jobului Responаbilitati:- Ofеrireа suportului tehnic pentru еchipа dе vаnzari;- Insotirеа rеprezеntantilor comerciаli lа fer
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Key Account Manager /​jud: Dj,​ Ot,​ Mh,​ Gj,​ Vl ,​ag


Candidatul ideal Studii superioare Carnet de conducere categ.B O foarte buna cunoastere a pietei farmaceutice, a zonei in care activeaza si experienta anterioara in vanzari si/sau in industria farmaceutica Ideal cu experienta in promovarea catre medici, specializarea Oncologie si/sau spitale Abilitati de negociere si influentare Capacitate de analiza si interpretare a datelor Foarte bune abilitati de comuncare orala si scrisa Capacitatea de a initia si mentine relatii, diplomatie Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Dezvoltarea si mentinerea unor parteneriate de succes. Participarea la evenimentele si conferintele specifice domeniului. Pregatirea si raportarea activitatilor desfasurate. Coordoneaza proiecte pentru lansarea noilor produse in piata; Promovarea produselor Dr. Reddy's catre medici si farmacisti in judetele alocate: 1 pozitie pe Craiova cu alocare pe judetele: OT, DJ, MH, GJ, VL, AG
DR.​ REDDYS LABORATORIES ROMANIA SRL

Commercial & Sme Relationship Manager


Candidatul ideal Studii superioare economice sau tehnice; Minim 2 ani experienta in creditare persoane juridice; Bune cunostinte dе analiza financiara sau dе credit; Persoana sociabila, prietenoasa, deshisa la munca in echipa; Persoana rezistenta la activitate in conditii dе stres, competitiva; Excelente abilitati dе comunicare si relationare; Seriozitate si corectitudine; Limba engleza - nivel avansat.Descrierea jobului Promovеаza activ si vinde serviciilе bаncii cаtre clientii din segmеntul IMM (companii cu cifrа de аfаceri dе pаnа lа 10 mil. EUR si clienti apartinand profesiunilor liberаlе), idеntificаnd nevoile acestora; Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti si volumul de afaceri din segmentul IMM-uri, urmarind atingerea obiectivelor de buget; Analizeaza, negociaza si structureaza pachetele de creditare in conformitate cu politica bancii; Comunica in mod activ cu clientii din portofoliu, oferindu-le consiliere financiara in dezvoltarea afacerii lor.
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Specialist Achizitii


Candidatul ideal - Rigurozitate si atentie la detalii;- Abilitati de negociere;- Abilitati de mediere;- Abilitati de planificare si organizare in gestionarea concomitenta a mai multor sarcini;- Abilitati de lucru in echipa.Descrierea jobului Coordoneaza elaborarea/actualizarea planurilor de achizitii produse, servicii, lucrari finantate din surse proprii; Verifica, vizeaza, centralizeaza si urmareste referatele de necesitate pentru achizitie produse/ servicii/ lucrari emise de departamentele societatii; Pregateste dosarul de achizitie; Administreaza si evalueaza ofertele; Pregateste documentatia pentru atribuirea Contractului; Comunica presatatorilor conditiile de furnizare a produselor, urmareste prestatiile, monitorizeaza receptia; Pregateste documentatia pentru evaluarea furnizorilor; Administreaza reclamatiile – receptia, administreaza comunicarea cu prestatorii; Pe baza draftului primit de la Departamentul Juridic elaboreaza contractul pentru furnizarea de produse in conformitate
POP INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 1692 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Inginer /​ Tehnician /​ Mecanic Utilaje Agricole - Craiova


Candidatul ideal Inginer / tehnician / mecanic utilaje agricole - CraiovaPoți fi colegul nostru dacă ai: studii tehnice: mecanică, electromecanică, ... experienţă în reparaţii, întreţinere, mecanică, de preferat în domeniul utilajelor agricole sau de construcţii cunoştinţe de mecanică hidraulică, circuite electrice, lăcătuşerie cunoştinţe de operare pe calculator, inclusiv MS Office cunoaşterea limbii engleze (termeni tehnici) constituie avantaj disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocatăDescrierea jobului Inginer / tehnician / mecanic utilaje agricole - CraiovaMisiunea postului:prin lucrările de reparaţii şi punere în funcţiune efectuate vei asigura buna funcționare și exploatare a utilajelor fermierilor din zona alocată.Punctul de lucru este situat la Robănești, lângă Craiova.Ce vei face? punerea în funcţiune a utilajelor şi instruirea operatorilor diagnosticarea defecțiunilor lucrări de reparaţii şi întreţinere a mașinilor și utilajelor agricole documente specifice: c
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Specialist Omologari Remorci


Candidatul ideal - Experienta relevanta in domeniul omologarilor remorcilor (minim 2 ani)- Cunostinte solide ale reglementarilor europene privind omologarile de tip si de serie pentru remorci- Abilitati excelente de comunicare, inclusiv capacitatea de a lucra cu autoritatile competente si cu colegii de departament- Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termene stricte- Pachet de beneficii (asigurare medicala privata, tichete de masa, bonusuri in functie de performanta)- Posibilitati de dezvoltare profesionala si personala prin participarea la cursuri si training-uri specializateDescrierea jobului Responsabilitatile principale ale postului includ, dar nu se limiteaza la:- Efectuarea omologarilor de tip si de serie pentru remorci, conform reglementarilor UE- Colaborarea cu departamentul tehnic in vederea obtinerii documentatiei necesare pentru omologari- Evaluarea si analizarea documentatiei tehnice pentru a asigura respectarea cerintelor de omologare- Completarea si depun
POP INDUSTRY SRL

Operator Date Si Gestiune


Candidatul ideal Cerinte: Experienta intr-un post similar – constituie un avantaj Abilitati de conducere, organizare, planificare Atentie distributiva si simt al responsabilitatii Cunostinte operare PCDescrierea jobului Responsabilitati: Introducerea facturilor de intrare si intocmirea NIR-urilor aferente Inregistrarea notelor de productie, a fiselor de magazie si a bonurilor de consum Receptia marfurilor in baza documentelor de livrare astfel incat sa corespunda cantitativ si calitativ Intocmirea avizelor de iesire (transfer) a materiilor prime Evidenta stocurilor Intocmirea de diverse rapoarte necesare activitatii de control internBeneficii: pachet salarial atractiv posibilitatea de dezvoltare profesionala mediu de lucru placut echipa dinamica contract de munca pe perioada nedeterminata
MARTA BACOLUX SRL

Operator Pc - Introducere Si Validare Date


Candidatul ideal Minim studi medii, cunostinte operare PC, experienta in domeniu constituie un avantaj, abilitati bune de comunicare, bine organizat, punctual, cinstit si fara cazier.Descrierea jobului Consilierе cliеnti.Incаsarе contrаvаloarе mаrfuri.Evidеntа gеstiunii.Beneficii:Bonusuri dе pеrformаntа, tichete de masa, salariu atractiv, asigurare medicala, contact de munca pe perioada nedeterminata, colegi tineri si dinamici, un mediu placut de lucru.
TECH DECO BUILD S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.