Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

188 Locuri de Munca Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

188 Locuri de Munca Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Contract


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare Experiență în managemnentul contractelor de constructii Experiență în contractele cu statul Team management Contract management Abilități organizatorice, de management și capacitate de planificare și gestionare buget Perseverență și abilităti de comunicare, cunoștințe despre tehnologii de execuțieDescrierea jobului Elaborarea, impreuna cu Managerul de proiect, a corespondentei contractuale, inclusiv notificarile, revendicarile, propunerile de modificare, raspunsurile la scrisorile primite, conform cerintelor si termenelor contractuale. Identificarea situațiilor/circumstanțelor contractuale care pot conduce la necesitatea formulării unor Revendicări Analiza riscurilor contractuale care deriva din activitatea desfasurata, si semnalarea acestora in timp util Participarea la negocierile legate de revendicari/modificari sau alte aspecte contractuale. Participarea la procesele de negociere a contractelor cu clientii si subcontractorii, lucrul î
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 8500 RON/Luna

District Manager Cluj


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Store Manager


Candidatul ideal 2+ years of proven experience in retail, sports retail constitutes an advantage;English Language – minimum medium level required.Proven leadership abilities;Proactive and flexible;Excellent communication & cross-group collaboration skills.Descrierea jobului Overseeing the operations of the store and managing its personnel;Maintaining daily cleanliness standards, conducting regular inspections, and coordinating product deliveries and documentation;Ensuring compliance with internal regulations and Retail Pro manual for product receiving and delivery;Managing inventory, monitoring stock movement, and coordinating transfers between trade units as needed;Taking actions to achieve sales objectives, ensures excellent customer service, and addresses customer needs and concerns;Reporting on competition and market trends, managing cash register operations, and coordinating store activities in accordance with financial and accounting standards;Developing and maintaining effective
LUGERA MAKLER SRL

Media netă estimată pe baza celor 33 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Farmacist - Medical Information Manager


Candidatul ideal - absolvent al Facultăţii de Farmacie- 2 ani in domeniul in industria farmaceutica si/sau in domeniul farmacovigilență- cunoştinţe de limba engleză - nivel avansat (C1)- cunoștințe pachet Microsoft Office Descrierea jobului Obiectivele postului:Responsabil pentru mentinerea sistemului de farmacovigilenta in Romania. Planifica si elaboreazadocumentatiei cu specific medical si privind siguranta referitoare la produsele companiei si vareprezenta interfata cu piata de farmaceutice din Europa. Va asigura evaluarea reclamatiilor decalitate din Regiunea II.Responsabilități principale: - Este responsabil local pentru farmacovigilența în România (declarat la ANMDM) și va mențineun sistem pentru colectarea informațiilor despre reacții adverse la produsele comercializate înRomânia- Urmarește listele emise de Agenția Europeană a medicamentului pentru RPAS- Va monitoriza paginile de internet ale agentiilor europene pentru identificarea informatiilor desiguranta noi pentru alinierea
TERAPIA SA

Assistant Manager /​secretariat


Candidatul ideal Abilitatile candidatului ideal :1. **Comunicare excelentă:** Capacitatea de a comunica eficient cu pacienții, colegii și alți profesioniști din domeniul medical este esențială.2. **Organizare:** Capacitatea de a gestiona programele de întâlniri, rezervările pacienților și alte aspecte administrative ale cabinetului.3. **Cunoștințe de bază în domeniul medical:** Deși nu este necesar să fie medic, o înțelegere a terminologiei și a proceselor medicale poate fi utilă în interacțiunile cu pacienții și colegii.4. **Abilități tehnice:** Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-ului de birou pentru gestionarea documentelor, programelor și a altor sarcini administrative.5. **Empatie:** Capacitatea de a trata pacienții cu respect, înțelegere și empatie în timpul interacțiunilor cu ei.6. **Confidențialitate:** Respectarea confidențialității și a regulamentelor privind protecția datelor medicale este esențială într-un mediu medical.7. **Gestionarea stresului:**
RADERM S.​R.​L.​

Manager Proiect Sibiu,​ Brasov,​ Cluj


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor (de preferat Universitatea Tehnica de Constructii);Experienta in domeniul constructiilor de minim 3 ani;Experienta in rolul de manager proiect de minim 3 ani;Experienta in coordonarea activitatilor de executie si gestionarea persoanelor aflate in subordine;Cunostinte Microsoft Office, Microsoft Project si de operare PC;Cunostinte in utilizarea programelor precum AUTOCAD prezinta avantaj;Bune abilitati de organizare;Capacitati dovedite in gestionarea si optimizarea bugetelor;Eficienta in organizare, programare si urmarirea lucrarilor pe santier.Descrierea jobului Studiaza caietul de sarcini si evaluarea posibilitatilor tehnice si economice pentru realizarea obiectivului;Participa la intocmirea ofertei alaturi de Departamentele Tehnic si Achizitii, asumându-si preturile la materiale, manopera si utilaje;Supravegheaza in permanenta executia lucrarilor si asigurara respectarea normelor si reglementarilor privind buna
ADURO S.​R.​L.​

Order Management Assistant - Pm - Cluj


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat; Cunostinte de operare PC; Abilitate de lucru cu cifre, bună atenţie distributivă; Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati; Abilitati oraganizatorice si atentie la detalii.Descrierea jobului • Listeaza facturile pe baza comenzilor si emite manual facturile de scont sau de retur, avize de transfer catre alte filiale;• Tine evidenţa si indosariaza diferitele tipuri de facturi sau documente de expediţie, extrasele bancare si le trimite catre arhiva centrala pe cele solicitate;• Listeaza la cerere fise de magazie, stocuri, fisa de cont cheltuieli, fisa de cont clienti, neincasate (pentru agenti), registre de casa ( casier), registre de banca;• Raporteaza sefului direct situatiile referitoare la documentele de plata care intarzie sa se deconteze ( prevazute) sau au fost refuzate de catre banca;• Urmareste in permanenta e-mailul, listeaza mesajele primite, le indosariaza si
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Operational Restaurant


Candidatul ideal 1. Experiență în Ospitalitate: Candidatul trebuie să aibă cel puțin 3 ani de experiență în managementul ospitalității, cu o înțelegere profundă a funcționării unui restaurant de succes. Experiența în managementul front-office-ului, supravegherea personalului, planificarea meniurilor și gestionarea operațiunilor zilnice sunt esențiale.2. Lider Inspirator: Capacitatea de a lidera, motiva și dezvolta o echipă este crucială. Candidatul ideal va fi un manager care nu doar supervizează, ci inspiră personalul să ofere cele mai bune servicii, încurajând în același timp un mediu de lucru pozitiv și productiv.3. Pasional de Muzica Rock: Având în vedere că restaurantul are un tema bazată pe rock&roll, o apreciere autentică și cunoaștere a acestui gen muzical este preferabilă. Aceasta pasiune ajută la crearea unei atmosfere autentice și la legarea mai strânsă de clienții cu interese similare.4. Abilități de Comunicare: Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă sunt esenț
JAXX GARAGE S.​R.​L.​

Asistent Manager Cluj-napoca


Candidatul ideal Pentru sediul central din Cluj-Napoca, cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din functia de ASISTENT MANAGER. Studii medii sau superioare; Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office; Limba engleză – nivel mediu; Persoană organizată si sociabilă, capabilă de a stabili şi menţine relaţiile cu colaboratorii; Să dețină bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; Capabilă să muncească în echipă; Capacitate de automotivare și spirit de inițiativă; Atitudine pozitivă, flexibilitate, receptivitate şi responsabilitate.Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Asigura activitatea de registratura generala si curierat; Preia toate legăturile primite pe cale telefonică, e-mail şi pe alte canale, oferă explicaţiile cerute şi face legăturile de comunicare cu interiorul şi exteriorul firmei; Asigurară un flux de informatii corect și eficient, atât intern cât și extern; Realizează activităţile administrative şi de protocol; Gestionează agenda de în
IMOCREDIT IFN SA

Events Marketing Manager


Candidatul ideal Overview:We are seeking a dynamic and creative Conference Marketing Manager to join our team. In this role, you will be responsible for developing and executing comprehensive marketing strategies to promote our conference events and craft compelling narratives that resonate with our target audience. You will play a pivotal role in driving attendance, enhancing brand awareness, and elevating the overall experience for participants.Descrierea jobului Responsibilities: Develop and implement strategic marketing plans to drive attendance and engagement for our conference events. Collaborate with the event production team to understand the key themes, objectives, and target audience for each conference. Craft compelling narratives and messaging that effectively communicate the value proposition of attending our conferences. Create and oversee the production of marketing collateral, including promotional materials, advertisements, email campaigns, social media content, and we
SQUARE MARKETING AMA S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:- Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;- Menține relațiile cu clienții ex
BANCA TRANSILVANIA SA

Gold Personal Banking Relationship Manager


Candidatul ideal We are looking for candidates with:University degree, preferably in Economics, Finance or related fields.Banking experience—premium customer segment background is a plus.Adequate English fluency, both spoken and written.Knowledge and experience in investment products, such as mutual funds, highly desired.We value team members who have:Customer-care attitude with excellent communication, negotiation and effective sales skills.Strong ability to solve promptly and professionally challenges, problems and opportunities.Are you a dynamic and flexible person, enthusiastic, with initiative and a pro-active attitude? If so, please send your resume!Descrierea jobului The Gold Relationship Manager will engage with clients from the affluent customer segment, managing their banking and financial products needs.As part of the Gold Personal Banking team, the Relationship Manager will work towards building long term relationships and grow the Gold customer portfolio. From day-to-day b
ALPHA BANK ROMANIA SA

Affluent Relationship Manager


Candidatul ideal Profilul tau: Ai studii superioare finalizate (de preferat economice sau în administrarea afacerilor) Ai experienta de cel putin 3 ani in sistemul bancar sau intr-o societate de administrare a investitiilor Ai cunostinte solide despre produsele si serviciile bancare si cunostinte privind clasele de active (actiuni, obligatiuni, marfuri etc.) Ai cunostinte solide privind pietele financiare (indicatori macro si micro economici, evolutie, trenduri etc.) Ai certificare in tranzactionarea cu intrumente financiare (titluri de stat, obligatiuni, unitati de fond, orice alte instrumente financiare)Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Mentii si dezvolti relatiile de afaceri cu clientii din portofoliul propriu, prin promovarea tuturor produselor de economisire si investitii, de creditare si tranzactionale Tranzactionezi instrumente financiare (titluri de stat, obligatiuni, unitati de fond, orice alte instrumente financiare, conform prevederilor reglementarilor interne) in
UNICREDIT BANK S.​A.​

Business Manager - Horeca


Candidatul ideal Linie de Raportare: Business Manager HoReCa va raporta direct Directorului Comercial.Cerinte/CalificariStudii superioare finalizare;Experienta vanzari minim 3 ani in domeniul HoReCa;Cunoastere limba engleza – nivel avansat;Cunostinte Microsoft Office: Excel, Office, Power Point;Capacitate ridicata pentru pregatire si sustinere prezentari, P/L etc;Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Abilitati de leadership si coordonare echipa;Permis conducere categoria B;Disponibilitate deplasari si posibila relocare. Descrierea jobului ResponsabilitatiParticipare activa la realizarea planului anual de afaceri;Conducerea și dezvoltarea strategiilor de vanzari si implementarea ideilor inovatoare;Coordonarea fortei de vanzare;Intelegerea si dezvoltarea retelei de distributie;Negocierea contractelor cu partenerii comerciali si urmarirea respectarii conditiilor contractuale;Intocmirea rapoarte periodice;Gestionarea bugetelor vanzari;Oferta (bonusuri, beneficii)- posibilitat
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Manager De Magazin-antreprenor


Candidatul ideal Căutăm Antreprenor 👨‍💼🎉🥂✔️🏪Îți oferim toate condițiile să-ți investești pasiunea intr-un business de succes!Începe călătoria în antreprenoriat, cu unul dintre brandurile Lagardère Travel Retail (Inmedio, Relay, 1Minute , So!Coffee, Hub Convenience, Pizzeria La Mia Stazione)Tu adaugi în mix pasiunea și: Experiența în comerț și în gestionarea resurselor; Timp și entuziasm pentru a te dedica business-ului tău în totalitate; Echipa ta - pe care o recrutezi, o angajezi și o motivezi zi de zi să obțină cele mai bune rezultate; Plătești doar o garanție egală cu vânzările medii pe patru zile (garanția se restituie la finalul colaborarii)**în cazul în care sunt respectate toate condițiileDescrierea jobului Vei fi responsabil de:​ Angajarea echipei de vânzare (recrutare, pregătire, contracte, salarii, taxe); Întocmirea documentelor de evidență intrări-ieșiri, respectând procedurile Lagardère Travel Retail; Comenzi către furnizorii Lagardère Travel Retail; Creșterea vanzaril
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

National Field Manager


Candidatul ideal Linie de Raportare: Directorul Național de Vânzări va raporta direct Directorului Comercial.Cerinte/CalificariStudii superioare finalizare;Experienta vanzari minim 3 ani;Cunoastere limba engleza – nivel mediu. Constituie avantaj cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat;Cunostinte Microsoft Office: Excel, Office, Power Point;Capacitate ridicata pentru pregatire si sustinere prezentari, P/L etc;Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Abilitati de leadership si coordonare echipa;Permis conducere categoria B;Disponibilitate deplasari si posibila relocare.Descrierea jobului ResponsabilitatiConducerea și dezvoltarea strategiilor de vanzari si implementarea ideilor inovatoare;Coordonarea fortei de vanzare, formarea și dezvoltarea managerilor de zona;Intelegerea si dezvoltarea retelei de distributie;Mentinerea si extinderea relatiile comerciale cu furnizorii si clientii;Monitorizeaza si informeaza asupra evolutiei pietei din punct de vedere al situatiei econo
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Manager Aprovizionare și Logistică


Candidatul ideal Căutăm Manager Aprovizionare și Logistică, care să se alăture echipei noastre din Cluj-Napoca. Candidatul ideal planifică, conduce, coordonează și implementează operațiunile departamentului și personalului implicat în activitățile de achiziție și logistică a produselor, echipamentelor, materialelor și serviciilor necesare în îndeplinirea activității operaționale.Va colabora strâns cu departamentele operaționale și cu clienții firmei, pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre, și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Descrierea jobului Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activităților de aprovizionare sau logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoașterea sistemului de operare Winmentor reprezintă avantaj, sau a unui alt soft de contabilitate; Abilități de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (
MEDLINE COM SRL

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ce vei face la Bardi Auto:Vei coordona și superviza întreaga activitate a punctului de lucruVei aplica principiul utilizării eficiente a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare, în vederea maximizării profituluiVei anticipa și vei identifica noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piațăVei forma, coordona, motiva și evalua performanța echipei de vânzăriVei dezvolta și coordona relații comerciale cu parteneriiVei evalua și aprecia nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potriviteVei planifica și optimiza procesul de livrare, vei coordona activitatea de depozitareVei consolida imaginea companiei în zona arondatăCe așteptăm de la tine:Să ai experiență relevantă în coordonarea unei echipeSă ai o abordare managerială obiectivă, hotărâtă, însă centrată pe oameniSă ai excelente abilități de comunicare și de relaționareSă ai bune abilități organizatorice și de analizăSă ai inițiativă și să fi o pe
BARDI AUTO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 188 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.