88 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Craiova
88 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Craiova

Candidatul ideal
Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere
Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta
Bun organizator
Bun conducator auto, disponibil pentru deplasari
Descrierea jobului Postul se аdresеаza persoаnelor cе dorеsc sа isi construiаsca o cаrierа alаturi de profеsionisti, intr-un domеniu nou cе ofеra rеale posibilitаti dе perfеctionаre a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.
Responsabilitati principale:
Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia
Organi

Candidatul ideal Don't edit this field. Make your changes to the job requisition in HELLA CSOD.Descrierea jobului Don't edit this field. Make your changes to the job requisition in HELLA CSOD.

Manager Expansiune EasyBox (Lockere)Candidatul idealDaca veti raspunde cu "Da" la urmatoarele intrebari, sunteti persoana pe care o cautam! Va place sa identificati si sa dezvoltati spatii comerciale? Va este la indemana sa mentineti legatura cu furnizori si dezvoltatori? Ati mai lucrat ca manager expansiune sau property developer? Ati dezvoltat retele de magazine/lockere/spatii destinate comertului? Sunteti disponibil/a pentru deplasari in interes de serviciu? Detineti permis de conducere? Descrierea jobuluiSă identifici spațiile oportune amplasării lockerelor easybox in Craiova si regiunile

PROFIL CANDIDATEști student în an terminal sau proaspăt absolvent, cu un minim de experiență în câmpul muncii și dornic să adaugi plus valoare carierei tale? La început de an, continuăm să îți oferim noi oportunități de angajare și pornim în căutarea unui super coleg care să gestioneze cât mai bine activitățile aparent mici, dar care atunci când nu sunt făcute, țin pe loc proiecte mari. Dacă locuiești în Craiova și îți place să faci ca lucrurile să se întâmple la timpul lor, te invităm să citești job description-ul de mai jos. ️ Ești o persoană punctuală, organizată și atentă la detalii? ️ Vre

Candidatul ideal
Studii superioare socio-umane: psihologie, sociologie, etc.
Specializare in managementul resurselor umane;
Experienta de minim 2 ani pe un post similar;
Cunostinte solide de legislatia muncii;
Experienta in evaluarea angajatilor si in folosirea diverselor instrumente de evaluare;
Cunoștințe avansate de limba engleza;
Abilitati de comunicare, sociabilitate, planificare si organizare, spirit de echipa;
Atitudine proactiva, flexibilitate si adaptabilitate;
Descrierea jobului
Coordonarea, conducerea si monitorizarea tuturor activitatilor de resurse umane: recr

Candidatul ideal cunoscator limba engleza cunostinte minime de contabilitate
cunostinte minime de informatica
cunostinte minime juridice
persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;
rezistenta la stres, disponibilitate pentru program prelungit;
abilitati de operare PC
aptitudini de leader
Cv cu fotografieDescrierea jobului cunoastere sistem ERP
familiarizare ERP Navision- Microsoft constituie avantaj
coordonarea si managementul activitatilor administrative
mentinere relatii furnizori si clienti
mentinerea legaturii dintre de

Candidatul ideal Ce așteptăm de la tine?
să ai studii superioare
să ai minimum 2 ani de activitate în asigurări de viață / consultanță financiară sau minimum 1 an în management
să îți dorești să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi
să știi că pentru a avea succes e necesar să-ți asumi responsabilități de lider
să ai viziune pe termen lung și să nu te oprești până nu ajungi unde îți propui
să fii preocupat de dezvoltarea ta profesională continuă și să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi
să știi că succesul unui manager este dat de succe

Candidatul ideal
Diplomă de licență în Construcții de Drumuri, Poduri și Căi Ferate
Experiența de minim 5 ani în managementul proiectelor de construcție drumuri
Cunoștinte bune operare PC: Microsoft Office și software de calculator general
Cunoștințe si abilitate de a bugeta, programa, negocia și controla costurile
Grad ridicat de familiaritate cu documentele, termenii și condițiile contractuale și de subcontractare
Abilități puternice de conducere și management, spirit antreprenorial
Abilități pentru lucrul în echipă
Putere de decizie și asumarea responsabilității
Descrierea

Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare cu profil economic;
Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;
Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiva, perseverenta;
Detii permis auto – categoria B;
Experienta pe zona de vanzari persoane juridice de minimum 1 an - constituie avantaj.Descrierea jobului Vei stabili si participa la intalniri cu potentiali clienti Corporate;
Vei prezenta clientilor Corporate produsele si serviciile, oferindu-le solutii financiare potrivite;
Vei realiza analiza financiara preliminara a afacerii respectivilor clienti

Candidatul ideal Requirements for eligibility:
Associates/Bachelor Degree (or equivalents) in a technical discipline such as Mechanical or Electronical Engineering, Mechatronics or a comparable education
Ideally first experiences in Product Engineering in Automotive Industry and on Computer Software PLM (DS 3DExperience, Enovia)
Good MS-Office and ideally Sharepoint skills
Good English skills are necessary, German skills are favorable
International experience by studying or working in foreign countries is a plus
Willingness to travel
Communication and organizational skills
Br
Rolul face parte din Directia Corporate si este locat in sucursala Craiova.Profilul tau:Experienta anterioara in vanzarea produselor corporate - minimum 3 ani;Cunostinte avansate de analiza financiara;Abilitati de vanzare, prezentare si negociere;Bune abilitati de comunicare si interactiune;Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie;Perseverenta in atingerea obiectivelor;Bun cunoscator al legislatiei bancare;Cunostinte avansate MS Office;Limba engleza - avansat (vorbit, scris, citit)Ce vei face: Vei identifica oportunitatile de vanzare (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toate produsele si s
Candidatul ideal - Minim 2 ani experienta in vanzari;
- Studii superioare;
- Abilitati comerciale, organizare si planificare, negociere, supervizare;
- Capacitatea de a lucra in conditii de stres, de a lua decizii rapide, de a seta prioritati;
- Determinare, simt de organizare si planificare in activitatea sa;
- Cunostinte avansate de MS Office, in special Excel;
- Permis de conducere categoria B;
- Domiciliu in Craiova.Descrierea jobului - Subordonat Regional Sales Manager;
- Implementeaza strategia de vanzari, trademarketing si distributie pe zona alocata;
- Monitorizeaza si motivea

Candidatul ideal *studii superioare tehnice;
*limba engleza nivel avansat;
*constituie avantaj experienta in domeniu;
*cunostinte avansate de marketing, vanzari si aprovizionare;
*abilitati reale de planificare si organizare;
*abilitati de comunicare si orientare catre client;
*capacitate de analiza si sinteza;Descrierea jobului Persoana responsabila se ocupa de achizitia de robineti industriali, propune strategia de marketing pt gama de produse alocata.
Este implicat in derularea unei bune colaborari cu furnizorii externi sau interni, solicitand de la acestia de cate ori este nevoie in
Responsabilitati post:Cautam o persoana responsabila, amabila, educata, punctuala, dinamica, creativa, optimista, atenta la detalii, loiala, cu spirit de echipa, motivata de dorinta de dezvoltare personala si profesionala, cu abilitati excelente de organizare, comunicare si relationare. Principalele responsabilitati sunt legate de promovarea adecvata a activitatii firmei in mediul online, gestionarea documentelor financiar contabile si relationarea cu serviciul de contabilitate, negocierea contractelor de achizitii si coordonarea echipei, implementarea proiectului de dezvoltare a intreprinder
Candidatul ideal Noi suntem:
Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
Nu vindem doar produse, cream experiente.
Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce facem noi pentru tine?
Oportunitatea de a lucra în rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoper

Position objectivesThe role is responsible for pre-sales activities and services & products delivery management for both existing customers / partners and new sales opportunities. This position offers an excellent opportunity for an individual willing to learn and progress with the networking industry by working in areas such as Network Intelligence, SDN and NFV. The successful candidate will be given the opportunity to develop and acquire new technical and personal development skills.Essential functionsProvide pre-sale on-site technical presentations regarding our products and technology

Candidatul ideal We value open-minded and knowledge-oriented candidates. We need people who are proficient in supervising constructions and also possess the following qualities:
To be detaild-oriented and to have the intention to learn new technologies
The ability of not stopping until the job is not done correctly
To be service minded and efficient
To have good interpersonal skills
You have to choose Pyronova if you have:
Education: Bachelor’s degree in the Engineering field (Constructions/Installations faculty is an advantage);
Driving license, category B;
Knowledge

Candidatul ideal Companie cu impact crescând în industria cărnii, ne aflăm în căutarea unui profesionist ambițios și orientat spre rezultate pentru rolul de PROJECT MANAGER MENTENANȚĂ, care să contribuie la dezvoltarea și implementarea proiectelor de mentenanță și tehnice ale companiei, la sediul din Caracal, judetul Olt.
Specificațiile postului și abilități necesare:
- experiență în domeniul construcțiilor/tehnic;
- studii medii sau superioare în domeniul construcțiilor/tehnic;
- cunoștințe tehnice solide, inclusiv cunoașterea pieței materialelor de constructii și a legislației în domen

Candidatul ideal GOLD PLAST PRODUCTION SRL TOPOLOVENI recruteaza Manager Vânzări (Colaborator cu PFA/SRL) –
3 posturi pentru vanzare produse in Romania: zonele Sud Est , Sud si Bucuresti.
Candidatul ideal
Educaţie, experienţă şi competenţe:
- Foarte bune abilităţi de comunicare orală şi scrisă;
- Orientare către client;
- Atitudine pozitivă şi orientată către găsirea de soluţii;
- Ambiţie, dorinţă de autodepăşire, orientare către rezultate;
- Rezistenţă la stres, perseverenţă;
- Initiaţivă şi proactivitate;
- Cunoştinţe medii de utilizare Windows şi Office;
- Cunoștințe foarte

Candidatul ideal Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA are la bază două principii pe care le-a urmărit mereu: specialiști de foarte bună calitate și grija lor față de pacient. Ne dorim să avem alături de noi colegi care să demonstreze și să promoveze valorile REGINA MARIA prin:
- asumarea răspunderii pentru acțiunile lor
- cultivarea calității și oferirea de soluții eficiente, diferite, inedite, rapide și simple
- comunicare deschisă și încurajarea dezvoltării unei relații de încredere între ei și colegi
- susținerea și implicarea în atingerea obiectivelor de echipă
- acordarea și acce
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: