Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

75 Locuri de Munca Manager in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

75 Locuri de Munca Manager in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Cu Clientii Corporate - Sucursala Craiova


Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare (constituie avantaj - profilul economic); Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiva, perseverenta; Detii permis auto – categoria B; Ai minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari persoane juridice.Descrierea jobului In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Corporate Libra, in cadrul sucursalei din Craiova. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Corporate solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.).Cei care indeplinesc cu succes acest rol sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori.Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Corporate - Sucursala Craiova este in intervalul de
LIBRA INTERNET BANK SA

Assistant Manager


Candidatul ideal Bacolux Hotels caută un Asistent Manager motivat și talentat pentru a se alătura echipei noastre din Craiova. Căutăm un profesionist dedicat, cu abilități excelente de comunicare și organizare, pentru a susține și a îmbunătăți operațiunile noastre zilnice.Ce cautam: Experiență anterioară într-un rol similar sau în domeniul administrativ/managementului (de preferat) Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă Abilități solide de organizare și gestionare a timpului Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office, Excel, etc.)Descrierea jobului Responsabilități: Coordonarea proiectelor și sarcinilor în colaborare cu managerul și alte departamente. Asigurarea fluxului eficient al informațiilor în cadrul companiei, precum și între companie și clienți sau parteneri externi Întocmirea rapoartelor și a documentelor analitice pentru a evidenția progresele și tendințele relevante pentru co
BACOLUX SRL

Media netă estimată pe baza celor 343 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal Assistant Manager at our site in Craiova KIRCHHOFF Automotive is a development partner to the automotive industry. We are active worldwide as a full-service supplier for complex metal and hybrid structures in body-inwhite, crash management systems, chassis applications and cross car beams. With 8,000 employees we are active all over the globe. Your tasks Preparing background information for a variety of meetings and appointments; Managing calendars; Preparing PowerPoint presentations; Preparing Memos, letters, other documents; Coordinating travel arrangements and all logistic required; Compiling and maintaining administrative and confidential files; Handling translations required; Handling all incoming mail, faxes and phone calls; Handling protocol required; Involvement in organizing company events. Your profile English – advanced level mandatory; University degree; Minimum 2 years experience in this position; Ability to communicate effectively with all levels of organ
KIRCHHOFF AUTOMOTIVE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 343 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Area Sales Manager Mehedinti


Candidatul ideal Cerințe:• Experiență anterioară în domeniul vânzărilor minim 3 ani.• Expunere în agribusiness – reprezintă un avantaj.• Studii superioare și cunoștințe de Microsoft Office.• Abilități de comunicare și negociere.• Disponibilitate de deplasare, permis categoria B.• Atitudine deschisă, respect și colaborare în relaţiile cu colegii și clienții.Descrierea jobului Responsabilitățile rolului:• Derulează procesul de vânzare de inputuri agricole în zona alocată prin oferte comerciale care să răspundă nevoilor specifice ale clienților.• Menține relația cu fermierii din portofoliul gestionat în vederea construirii unui parteneriat pe termen lung.• Promovează soluțiile integrate oferite de Agricover Grup și colaborează cu celelalte divizii ale grupului.• Monitorizează acțiunile din piața de inputuri agricole și comunică cu departamentele suport in vederea optimizării soluțiilor oferite către fermieri.• Verifică și comunică modul de soluționare al solicitărilor punctuale primite de
AGRICOVER SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experiență anterioară relevantă în vânzările FMCG, preferabil în industria tutunului.- Abilități excelente de comunicare și negociere.- Capacitatea demonstrată de a conduce și de a motiva o echipă.- Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune.- Flexibilitate și disponibilitate pentru deplasări în teritoriu.Descrierea jobului - Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări în regiunea desemnată.- Identificarea și exploatarea oportunităților de creștere a vânzărilor și a cotelor de piață.- Gestionarea și consolidarea relațiilor cu clienții cheie și partenerii de distribuție.- Monitorizarea și raportarea performanțelor de vânzări, precum și analiza datelor pentru identificarea tendințelor și a lacunelor.- Coordonarea și motivarea echipei de vânzări pentru atingerea obiectivelor stabilite.Beneficii• Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;• Salariu atractiv;• Mediu antreprenorial dinamic, dezvoltare personală și profesională;
ACTIV BRANDS SOLUTION NETWORK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 111 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Regional Sales Manager /​ Key Account Manager


Candidatul ideal Aceste pozitii se aplica pentru zonele: Sud, Est, Sud-VestCe cunostințe si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin:- Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare;- Experienta in coordonarea unei echipe;- Urmarirea vanzarilor in vederea atingerii target-ului;- Persoana sociabila, inclinata spre identificarea de solutii;- Permis de conducere cat. B;- Cunostinte operare PC (MS Office - excel, outlook);- Ambitie si perseverenta in atingerea obiectivelor.Descrierea jobului - Coordonarea unui Key account pe zona arondata;- Promovarea in teren pe o zona arondata a serviciilor de reparatii electronice industriale si mentenanta realizate de companie;- Realizarea de vizite la clienti pentru stabilirea de contacte si pentru a prelua de la acestia aparatele defecte pentru a le trimite la sediul nostru;- Sa dezvolti portofoliul de clienti;- Sa te asiguri ca target-ul de vanzari este atins;- Sa propui solutii in vederea cresterii vanzarilor;- Sa verifici cu colegii de la sediu sta
ULTRATECH INT SRL

Manager Restaurant


Candidatul ideal Manager locatie care asigure echilibrul intre investitor si bussinesul in executie ,capabil sa isi asume un plan de management si sa aiba experienta functiei executiveDescrierea jobului CerinteExperiență dovedită ca manager de restaurant sau rol similar minim 1 anExcelente abilități de conducere și comunicareCunoștințe solide despre operațiunile alimentare și băuturiAbilitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultanAbilități excepționale de service cliențiCunoașterea reglementărilor de sănătate și siguranțăCurs HACCP constituie un avantajAbilitatea de a analiza datele financiare și de a lua decizii informateFlexibilitatea de a lucra seara, weekend-urile și vacanțele, după cum este necesarDaca esti un lider modern capabil cu abilitati de coordonare , aplica aici
NEDSEA SRL

Media netă estimată pe baza celor 7 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Key Account Manager /​jud: Dj,​ Ot,​ Mh,​ Gj,​ Vl ,​ag


Candidatul ideal Studii superioare Carnet de conducere categ.B O foarte buna cunoastere a pietei farmaceutice, a zonei in care activeaza si experienta anterioara in vanzari si/sau in industria farmaceutica Ideal cu experienta in promovarea catre medici, specializarea Oncologie si/sau spitale Abilitati de negociere si influentare Capacitate de analiza si interpretare a datelor Foarte bune abilitati de comuncare orala si scrisa Capacitatea de a initia si mentine relatii, diplomatie Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Dezvoltarea si mentinerea unor parteneriate de succes. Participarea la evenimentele si conferintele specifice domeniului. Pregatirea si raportarea activitatilor desfasurate. Coordoneaza proiecte pentru lansarea noilor produse in piata; Promovarea produselor Dr. Reddy's catre medici si farmacisti in judetele alocate: 1 pozitie pe Craiova cu alocare pe judetele: OT, DJ, MH, GJ, VL, AG
DR.​ REDDYS LABORATORIES ROMANIA SRL

Manager Supply Chain Magazin


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?🗸 Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?🗸 Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?🗸 În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești: Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Manager Supply Chain Magazin


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?🗸 Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?🗸 Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?🗸 În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești: Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Area Sales Manager B2b


Candidatul ideal Profilul postuluiStudii superioare (specializarile industrie alimentara sau biotehnologie constituie avantaj);Minim 3 ani experienta in vanzari B2B sectorul FMCG (experienta in industria de panificatie constituie avantaj);Excelente abilitati de comunicare, organizare, analiza si planificare;Bune abilitati de negociere, orientare catre rezultate;Focus pe relationarea cu clientul si capacitatea de a identifica solutiile potrivite nevoilor sale;Cunostinte avansate de utilizare PC (inclusiv lucrul cu baze de date);Cunoastrea limbii engleze la nivel avansat (vorbit, scris, citit).Disponibilitate la deplasari in zona alocata (zona alocata va cuprinde 4-5 judete invecinate localitatii de domiciliu + 1-2 tari europene).Descrierea jobului Responsabilitati:Coordoneaza activitatea de vanzari si marketing din regiunea alocata;Implementeaza politica de vanzari si marketing in conformitate cu standardele companiei;Propune si implementeaza noi strategii pentru cresterea vanzarilor;Es
ROMPAK SRL

Manager De Echipă Nn Agenţia Craiova


Candidatul ideal Manager de echipa consultanti asigurari NN - Bucuresti•studii superioare• minimum 2 ani de activitate in asigurari de viata / consultanta financiara sau minimum 1 an in managementul de oameni• sa aiba viziune pe termen lung si sa isi asume responsabilitati de lider• sa fie preocupat de dezvoltarea sa profesionala continua si sa se implice activ in dezvoltarea oamenilor cu care lucreazaDescrierea jobului Manager de echipa consultanti asigurari NN - Bucuresti
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Manager Supply Chain Magazin Craiova Electroputere


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?🗸 Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?🗸 Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?🗸 În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești: Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Hr Manager /​ Recruiter Cu Germana (recrutare Internationala)


Candidatul ideal Suntem o companie dinamică, multinațională, în plină ascensiune, dornică să-și mărească echipa.Ne ocupăm de recrutarea candidaților pentru locuri de muncă în Europa!Pentru a completa echipele noastre din Romania cautamProject Manager recrutare cu limba germană (m/f)Locatie: Timisoara,Craiova sau Brasov.Ce așteptări avem de la tine?- cunoștințe de limba germană si engleză cel puțin la nivel mediu (de la B1)- organizare și perseverență- studii superioare (în curs sau finalizate) - de preferat în domeniul resurse umane, psihologie sau marketing- experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj- cunoașterea pachetului MS Office- persoană dinamică, cu aspirații, dornică să învețe și să progreseze- spirit entuziast, motivat- capacitate de lucru în echipăDescrierea jobului Ce presupune postul de Project Manager de recrutare în cadrul companiei noastre?- contactarea posibililor candidați și a partenerilor din străinătate- intervievarea telefonică a candidaților care î
SILVERHAND.​RO SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Hr Manager /​ Recruiter Germana (recrutare Internationala)


Candidatul ideal Suntem o companie dinamică, multinațională, în plină ascensiune, dornică să-și mărească echipa.Ne ocupăm de recrutarea candidaților pentru locuri de muncă în Europa!Pentru a completa echipele noastre din Romania cautamProject Manager recrutare cu germană (m/f)Locatie: Timisoara sau Craiova.Ce așteptări avem de la tine?- cunoștințe de limba germană si engleză cel puțin la nivel mediu (de la B1)- organizare si perseverenta- studii superioare (în curs sau finalizate) - de preferat în domeniul resurse umane, psihologie sau marketing- experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj- cunoașterea pachetului MS Office- persoană dinamică, cu aspirații, dornică să învețe și să progreseze- spirit entuziast, motivat- capacitate de lucru în echipăDescrierea jobului Ce presupune postul de project manager de recrutare în cadrul companiei noastre?- contactarea posibililor candidați și a partenerilor din străinătate- intervievarea telefonică a candidaților care îndeplinesc cr
SILVERHAND.​RO SRL

Manager Clinica Medicala Baia Mare - Craiova -miercurea Ciuc


Candidatul ideal Suntem încântați să vă anunțăm că #Medima își extinde prezența și că deschide noi clinici în Baia Mare, Craiova și Miercurea Ciuc. Aceasta este o oportunitate fantastică pentru a contribui la dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor medicale în aceste comunități.Pentru a ne asigura că fiecare clinică va fi condusă cu profesionalism și dedicare, suntem în căutarea a trei colegi talentați care să preia rolurile de manager de clinică în fiecare locație. Aceste poziții reprezintă o oportunitate unică de a fi parte dintr-o echipă dinamică și de a contribui la creșterea și succesul #Medima în aceste noi locații.Dacă sunteți o persoană pasionată de îngrijirea pacienților, de gestionarea eficientă a unei echipe și de dezvoltarea unei clinici de succes, vă încurajez să aplicați pentru una dintre aceste poziții. Împreună, vom continua să oferim servicii de înaltă calitate și să ne consolidăm reputația ca unul dintre cei mai de încredere furnizori de îngrijire medicală în regiune
MEDIMA HEALTH S.​A.​

Manager Supply Chain Magazin Craiova Electroputere


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?🗸 Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?🗸 Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?🗸 În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești: Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Agent Vanzari - Platforma Informatica Web


Candidatul ideal - Cel puțin 3 ani experiență de lucru în vânzări de servicii către entitățile publice de stat (grădinițe, școli, licee, primării, consilii județene, etc.);- Abilități de comunicare;- Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare;- Atitudine prietenoasă, carismatică, dinamism, flexibilitate;- Gândire analitică și sistematică;- Cpacitate de argumentare și anticipare;- Spirit organizatoric;- Capacitate de lucru în echipă;- Abilități de redactare a documentelor;- Capacitate de utilizare a platformelor informatice cu acces online;- Orientare către rezultate, rezistență la stres;- Abilități de negociere și persuasiune foarte bine dezvoltate;- Perseverent și cu spirit de inițiativă;- Capacitate de valorificare a oportunităților de vânzare;- Existenta unui portofoliu de clienți dobândit în experiențele anterioare, reprezintă un avantaj major;Descrierea jobului - Implementarea strategiei și politicilor de marketing ale firmei;- Vânzarea platformei Soluția e-SCIM, www.e-scim.ro ș
CONTROL ARHISOFT MANAGEMENT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 75 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.