Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Dambovita

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Dambovita

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Dambovita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Dambovita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Zonal Vanzari


Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Cluj, Alba, Sibiu, Bistrița-Năsăud, Mureș. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitat
Optimall Optic SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Angajam Asistent Manager


Asista si sustine activitatea si necesitatile de organizare ale managerului coordonator; Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice, lucrari de secretariat, foloseste whatsup, skype si internet pentru rezolvarea necesitatilor de comunicare; Asistență în activitățile de contabilitate și de resurse umane; Întocmirea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajatilor, primirea si indrumarea lor; Suport la intocmirea de facturi si alte documente precum: chitante, avize, pv-uri, diverse documente de transport; Ajuta la intocmirea dosarelor lunare pentru contabilitate; Alte sarcini desemnate de manager; Coordonarea și implementarea procedurilor administrative, diverse proiecte administrative si de marketing; Asigurarea comunicării directe, clare și eficiente cu organizația; Sprijina medierea diverselor probleme si conflicte si ofera informatii si clarificari clientilor si colegilor; Comunicarea permanenta cu managementul companiei și cu diverse departamente; Intreti
SC PLASTICOM IMPEX SRL

Manager Assistant Smols


Esti potrivit a daca: - experienta minim 1 an intr-un post similar - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - controlul calitatii produselor, servirea clientilor si atingerea indicatorilor planificati: - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - stabilirea necesarului de materie prima - organizarea programului de lucru - urmarirea calitatii preparatelor, cantitativ si calitativ.
DIETLIFE FOOD

Team Manager-targoviste


Cerinte Excel nivel mediu-avansat Cunoştinţe de gestionare arhivare documente Cunoştinţe de management Responsabilitati Comunicarea permanentă cu personalul din subordine dar şi cu superiorii. Verificarea calităţii muncii reprezentanţilor furnizorilor. Menţinerea relaţiilor cu reprezentanţii brandurilor. Raportarea către sediu a oricăror evenimente ce influenţează sau pot influenţa desfăşurarea activităţii specifice. Menţinerea unui mediu de lucru plăcut. Alte informatii Locatie:Dambovita Mall Program : 5 zile din 7 (8:00-16:30 si 13.30-22:00) 3000 lei net 600 lei tichete de masa 500-1000 lei bonus lunar Al 13-lea salariu Contract perioada nedeterminata
Teamland

Societatea Chirulli Group Angajeaza: Site Manager Sef Santier-titu Dn7


Scopul general al postului -Această poziție presupune ca ocupantul să gestioneze activitatea de pe șantier pentru desfășurarea ei in condiții bune și pentru calitatea optima a lucrărilor. Obiectivele postului Sa organizeze si sa coordoneze activitatile santierului alocat (verifică situația în teren, realizează masuratori preliminare, evidențiează eventualele probleme tehnice). Responsabilitățile funcției Responsabil de tot ceea ce vizeaza realizarea proiectului; Respectarea termenelor de executie; Intocmeste grafice de lucrari; Pregatirea fazelor determinante si asistarea persoanelor responsabile implicate la etapele fazelor determinante; Intocmirea situatiilor de lucrari la datele stabilite prin contract, verificarea productivitatii personalului propriu subantreprenorilor, verificarea si sau validarea situatiilor de lucrari ale subantreprenorilor, furnizorilor de diverse servicii, materiale; Verificarea respectarii tuturor prevederilor din contractele de executie si a graficelor de co
CHIRULLI ANDREA SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Inginer Textilist Manager Proiect


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura la adresa: str. Industriilor, sat Ghergani, oras Racari, jud. Dambovita.Program de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator. Cunostinte operare PC nivel avansat (MS Office); Atentie la detalii si bune abilitati de organizare; Bune abilitati de comunicare; Capacitate de a lucra in echipa; Flexibilitate si proactivitate; Studii superioare tehnice de specialitate (Industrie usoara - Confectii textile); Cunostinte aprofundate despre procesele tehnologice, materialele, echipamentele si metodele de lucru specifice industriei textile; Experienta profesionala de minim 5 ani in pozitii similare;Descrierea jobului Asigura legatura intre departamentul de Vanzari si Productie, supervizeaza executarea produsului; Analizeaza specificatiile tehnice date de client si decide materiile prime si accesoriile folosite; Lanseaza comanda de prototip si serii zero, coordoneaza si verifica procesul de dezvoltare a produsului; Realizeaz
MATEI CONF GRUP SRL

Manager Adjunct - Supeco Targoviste


Candidatul ideal •Coordonarea echipei magazinului în activitatea comercială pentru atingerea obiectivului în cifra de afaceri;•Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor;•Colectarea și analizarea feedback-urilor clienților pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor acestora și a facilita procesul de cumpărare.Descrierea jobului •Coordonarea echipei magazinului în activitatea comercială pentru atingerea obiectivului în cifra de afaceri;•Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor;•Colectarea și analizarea feedback-urilor clienților pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor acestora și a facilita procesul de cumpărare.
SUPECO INVESTMENT SRL

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Mentenanta Industriala


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, companie leader in industria reciclarii din Romania, cautam un Manager Mentenanta in Dragomiresti Vale ( Chitila).Cerinte:Studii superioare tehnice;Experienta in domeniu de minimum 5 ani;Cunostinte solide de mecanica, pneumatica, electrica, mentenanta preventiva si reactiva;Bune abilitati de planificare si organizare;Abilitati in lucrul cu aplicatii informatice de monitorizare a mentenantei;Limba engleza - mediu- avansat..Descrierea jobului Responsabilitati:Coordonarea departamentului de mentenata;Asigurarea functionalitatii liniilor de productie/transport;Planificarea si asigurarea mentenantei periodice a liniilor de productie/transport.Inregistrarea comenzilor si receptiilor pieselor de schimb.Intocmirea rapoartelor de activitate catre management.Respectarea KPI mentenanta.
TRK PROFESSIONAL SRL

Manager Departament Transport


Candidatul ideal Studii superioare absolvite Atestat Manager transport Experienta intr-o pozitie similara - minim 5 ani, constituie avantaj experienta intr-o companie de profil similara Foarte bune abilitati de planificare, organizare si coordonare echipe Cunostinte de operare PC Capacitate de analiza si sinteza, prioritizare si respectare a termenelor Foarte bune abilitati comunicare si relationare interpersonala Persoana serioasa, dinamica, meticuloasa si adaptabila.Descrierea jobului Responsabilitati: Planificarea, organizarea si controlul activitatilor de transport in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei Optimizarea costurilor legate de transport Coordonarea diviziei de logistica Administrarea flotei auto si a bugetului alocat Coordonarea si supravegherea activitatii conducatorilor auto Mentinerea relatiei cu furnizorii si autoritatile Obtinerea licentelor de transport si a celor de executie pentru autovehiculeBeneficii: Salari
REGATA SRL

Manager Resurse Umane


Candidatul ideal Cerințele generale ale postului: Cunoașterea metodelor de căutare, selectare și motivarea a personalului Cunoașterea legislației munciiCerințe față de candidat: Capacitate excelentă de comunicare Capacitate de autoorganizare și atenție la detalii Capacitate de muncă într-un mediu de lucru dinamic și solicitantDescrierea jobului Recrutarea, selecția și integrarea personalului administrativ și din producție Optimizarea sistemului de salarizare, compensații si beneficii Elaborarea și implementarea standardelor de performantă Implementarea programelor de dezvoltare profesională Evaluare profesională periodică a personalului Redactarea CIM și a deciziilor interne legate de personal
UPET SA

Media netă estimată pe baza celor 824 de salarii introduse în Salario: 7300 RON/Luna

Account Manager-hunter | Arsis Vodafone


Candidatul ideal Arsis, cel mai mare partener Vodafone, își mărește echipa de Account Manageri.Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam! Alături de echipa Arsis îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Cum ne-ar plăcea să fii:- Să fii ambițios și dornic de afirmare prin performanță;- Să ai o atitudine pozitivă și orientată către client;- Să ai bune abilități de comunicare interpersonală și negociere;- Să deții cunoștințe specifice despre industria telecom sau să ai experiență pe o poziție similară în vânzări directe, reprezintă un avantaj;- Să cunoști pachetul Microsoft Office;- Să deții permis de conducere categoria B;- Să fii dispus la deplasări.Descrierea jobului Ce trebuie să facă un Account Manager?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei d
ARSIS TRADING SRL

Area Casino Manager Targoviste


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Targoviste.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare
NOBLEPIAGIO SRL

Team Manager-Targoviste


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Cost Control Manager


Candidatul ideal We are looking for a new colleague to join our young and energetic team, in a well-known international company with sustainable growth and human oriented: COST CONTROL MANAGER!General mission will be the implementation of SAP S4 Hana for cost controlling modules, providing consistent cost planning, forecasting, analysis and reporting activities of Groupe Atlantic Romania plant to ensure consolidated reporting to support company’s management in business decision making. Descrierea jobului MAIN ACTIVITIES: Plant budget activities Strategic plan – 3Y plan Analyses& reports Anticipate and validate periodic inventories Determine optimization areas and advise operational managers for cost saving activities Check& confirm BOM values after technical changes, new projects etc. Lead improvement activities to assure the plant cost controlling process is reliable and flows on time Create robust systems to reduce time, efforts and to avoid mistakes JOB REQUIREMENTS: 5- 7 years oper
GROUPE ATLANTIC ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.