Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Deva

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Deva

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Deva si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Deva si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Restaurant - Mesopotamia Deva


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia DevaCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Deva?Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Deva- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeniu și studiile superioar
SET-CORPORATION SRL

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1354 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Relationare Brokeri


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți construiești o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurări, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Manager Relaționare Brokeri cu: Experiență în asigurări - obligatoriu; Experiență pe un rol similar - constituie avantaj; Permis de conducere - categoria B; Disponibilitate de deplasare curentă în județele CS, HD, TM, AR, BH, dar și în țară, dacă este cazul; Excelente abilitați de comunicare și inter-relaționare, politețe, atitudine prietenoasă și profesională; Orientare către clienți și parteneri și către livrarea unui serviciu de calitate; Foarte bune abilități de gestiune a conflictelor și de control al emoțiilor; Dexteritate în utilizarea calculatorului și abilitatea de a realiza diverse raportări specifice job-ului.Descrierea jobului Ce face Managerul Relaționare Brokeri? Asigură interfața între Companie și brokerii guvernați la standardele stabilite, urmărind maximizar
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Manager Vanzari Auto


Candidatul ideal Cerinte:Experienta in management si activitati comerciale de minim 5 ani,Studii economice;Limba engleza obligatoriu, germana-avantaj;Abilitati de prezentare si comunicare;Disponibilitate pentru formare continua;Capacitatea de coordonare si analiza;Permis de conducere cat. B-obligatoriuDescrierea jobului Responsabilitati:Coordonarea, urmarirea si analizarea activitatii echipei;Responsabilitatea de a gestiona valori si de a prelua raspunderi pe masura job-ului;Planificarea activitatii angajatilor in functie de target-ul stabilit;Prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliului de clienti;Promovarea produselor si serviciilor unei renumite marci;Efectuarea comenzilor , contractelor;Proceduri post-vanzareBeneficii:Posibiliatea unei cariere pe termen lung;Activitatea in cadrul unei echipe tinere, sub branduri consacrate;Formare profesionala continuaVenituri motivanteBaza logistica conform cu postul.Activitatea se desfasoara in locatia Auto Schunn din Deva
AUTO SCHUNN SRL

Parts Product Management - Specialist


Candidatul ideal At Star Transmission we are searching for individuals who feel confident in independent roles, have an organized work style, strong communication and analytical skills and are results oriented. Besides this you should have: Completed degree in business administration; Experience in leading cross-functional projects, ideally in product management; Experience in managing internal and external partners; Knowledge of vehicle technology, specifically in the area of spare parts, is beneficial; Experience in business case calculation, marketing, and pricing; Proficient in MS Office, especially MS Excel and MS PowerPoint; Language skills: Fluent in English and ideally German;Descrierea jobului As part of Mercedes-Benz Cars, Global Customer Service & Parts (GCSP) drives our aftersales business and plays a crucial role in our success.Our focus is on delivering exceptional customer care, striving to exceed expectations and rival the world's top service brands. At GCSP, we aim
STAR TRANSMISSION SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Store Manager | Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Ai experiența în Retail sau în coordonarea unei echipe, și:- Bune abilități de vânzare și negociere?- Ești convingător/oare și creativ/ă?- Ai o bună capacitate de a gestiona oameni și situații dificile?- Abilități de comunicare și interelaționare la toate nivelurile?- Abilități de lucru cu calculatorul: Word, Excel, E-mail?Atunci te așteptăm să te alături echipei noastre!Descrierea jobului Ce vei face în rolul de Store Manager?- Vei coordona și dezvolta cea mai bună echipă de vânzări, în vederea realizării target-ului lunar.- Vei gestiona relațiile cu clienții critici/ cheie în scopul facilitării procesului de vânzare;- Vei implementa programe de vânzare (locale și naționale) pentru atingerea obiectivelor de vânzări și pentru oferirea unei experiențe consistente și memorabile clientului;- Vei asigura o comunicare eficientă și bunul mers operațional între magazine și celelalte departamente pentru a susține realizarea obiectivelor magazinului si companiei, atât pe termen
ARSIS TRADING SRL

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Regional Sales Manager


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Cost Control Manager


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Cunostinte de limba engle
ABC Human Capital

Area Sales Manager Linia De Bussines Prefabricate Din Beton


Candidatul ideal Florea Grup angajează pentru linia de business PETRA Pavaje Area Sales Manager.Județele în care căutăm coleg sunt Alba/Hunedoara. Descrierea jobului Responsabilitățile tale: Menținerea și creșterea vânzărilor produselor din portofoliu; Dezvoltarea strategiilor de vânzare și stabilirea obiectivelor; Atingerea obiectivelor stabilite pentru zona alocată; Stabilirea, menținerea și extinderea bazei de clienți; Dezvoltarea oportunităților de afaceri prin diferite canale de vânzări; Compilarea și analizarea cifrelor de vânzări; Colectarea feedback-ului clienților și cercetare de piață; Monitorizarea politicii comerciale a concurenței.Responsabilitățile noastre: Să îți oferim suport în demersurile tale profesionale; Să îți punem la dispoziție materiale de Marketing necesare pentru promovarea și vânzarea produselor; Să te ajutăm să îți faci un plan de carieră.Detalii de menționat:În mod normal, vei lucra între 08:00 și 17:00, de luni până vineri. Cu toate acestea, vor exista mo
FLOREA GRUP S.​R.​L.​

Cost Control Manager


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Cunostinte de limba engle
ABC Human Capital

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Relationship Manager @ING Bank (Deva Branch)


Discover ING BankING believes in a world where everyone has the right to grow and progress in their own way. We express this in our global tagline, “do your thing”. Perhaps more than in any other large company, we extend our belief in the power of autonomy to our own people. But there’s a catch. In return for great freedom, we expect people to do great things for our customers, our stakeholders, and ING at large.To work here is to be surrounded by people who are energetic, ambitious, friendly and respectful: talented specialists who take the responsibility and autonomy to make great things happen. We stay curious, thrive on change, and seek new and better ways to make it happen. Active in Romania for 30 years, ING Bank pioneered and challenged the local banking industry. Technology and innovation are at the core of what we do, making our products relevant for our customers’ lives and businesses.ING Bank Romania is the only bank with an organic growth within the top 10 local banks by as
ING

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Tehnician


Candidatul ideal Curajul de a-ți stabili standarde inalte ridicate.Libertatea de a le atinge.Acesta este Messer. Acestia suntem noi.Suntem exigenti in ceea ce ne priveste. De aceea avem standarde inalte. Messer ne da libertatea de a le atinge. Aici ridicăm ceva mai sus ştacheta de organizare a muncii proprii. Avem incredere in noi insine, initiativa si determinare.De aceea privim provocarile ca oportunitati. Spiritul de echipă de la Messer ne face puternici şi pentru că nu trebuie să demonstrăm nimic, nimănui.Pentru consolidarea echipei noastre dedicate din cadrul Departamentului Tehnic din Bucuresti, căutăm o persoana pentru pozitia de Tehnician Mentenanta.• Absolvent de studii medii tehnice ( cu o vechime de minim 2 ani in domenii reglementate de ISCIR) sau studii tehnice superioare;• Experienta practica in mentenanta pe partea mecanica (armaturi, supape, etc.), electrica si AMC;• Experienta minim 3 ani in operatii de intretinere;• Experienta in lucrul cu echipamente sub presiune;• A
MESSER ROMANIA GAZ SRL

Media netă estimată pe baza celor 5248 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tehnician Mentenanta Mecanica


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara la fabrica din Calan Jud Hunedoara Str FurnalistuluiStudii medii tehnice in domeniul electric/mecanicExperienta dе minimum 2 ani intr-o pozitie similaraBune abilitati dе analiza, sinteza si intelegere a proceselor tehnologiceAbilitati dе organizare si planificare, abilitati dе comunicare, gandire logica, spirit dе initiativaAtitudine pozitiva si constructivaDisponibilitate dе a lucra in tureDescrierea jobului SCOPUL POSTULUI: titularul postului are rolul de a asigura funcţionarea corespunzătoare si intretinerea instalatiilor, utilajelor si a masinilorRESPONSABILITATIIntreținеrеа еchipаmentеlor conform spеcificаțiilor cărții tеhnicе a utilajеlor prin еfectuarеа de inspеcții pеriodicе și revizii/rеpаrаții conform procеdurilor internеRespеctareа procedurilor SSM și identificarea riscurilor în zona de activitatеRеalizаrea activităților de mentenanță preventivă și corectivăGestionarea materialelor și pieselor de schimb.Participare activă la activit
AUSTROTHERM COM S.​R.​L.​

Inginer Automatist,​ Ribita


Candidatul ideal Studii superioare tehnice (Automatizări și calculatoare, Electronică și Telecomunicații - prezintă avantaj);Cunoştinţe de programare STEP 7 şi/sau TIA Portal;Experienţă în programarea sistemelor SIEMENS – minim 1 an, Mitsubishi prezintă avantaj;Cunoaşterea limbii engleze la nivel conversaţional;Cunoştinţe operare PC (Pachetul MS-Office);Persoană cu abilităţi organizatorice, de comunicare, lucru în echipă şi rezistenţă la stres;Inițiativă și adaptabilitate rapidă într-un mediu dinamic.Descrierea jobului Dezvoltarea, depanarea de software conform noilor necesităţi de producţie;Efectuarea reviziilor şi diagnosticarea defectelor accidentale;Îndrumarea electricienilor şi electroniştilor în vederea remedierii defectelor;Elaborarea de programe noi şi participarea la îmbunătăţirea continuă a procesului de producţie.
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Specialist It,​ Intretinere - Ribita


Candidatul ideal Studii superioare;Cunostinte solide de configurare si depanare echipamente IT si periferice (PC-uri, imprimante termice, scanare coduri de bare);Cunoştiințe de baza – retele de calculatoare si baze de date Oracle;Cunoaşterea limbii engleze la nivel conversaţional;Persoană cu spirit practic și inovativ;Bune abilităţi de comunicare şi lucru in echipă;Disponibilitate de lucru pe schimburi.Descrierea jobului Intreţinerea echipamentelor si sistemelor din productie;Crearea etichetelor de omologare;Tipărirea / retipărirea etichetelor din producţie;Detectarea şi depanarea defecţiunilor la echipamentele din producţie;Participare la revizii curente, revizii tehnice si reparatii capitale a echipamentelor si sistemelor din productie.
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Tehnician Electronist,​ Ribita


Candidatul ideal Studii medii tehnice (liceu, școală profesională: profil electro, informatică);Experiență în domeniul electro, automatizări și automate programabile - prezintă avantaj;Experiență în reparația, întreținerea sau tehnologia construcțiilor de mașini - prezintă avantaj;Cunoştinţe de operare PC (Pachetul MS Office);Persoană cu spirit practic, dinamic, inovativ, abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;Disponibilitate de muncă pe 3 schimburi.Descrierea jobului Întreţinerea echipamentelor din producţie;Urmărirea menţinerii în parametrii normali de funcţionare a echipamentelor în timpul programului de producţie;Executarea programului de întreţinere preventivă a maşinilor;Participarea la revizii curente, revizii tehnice şi reparaţii capitale.
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.