Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

101 Locuri de Munca Manager in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

101 Locuri de Munca Manager in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager In Relatia Cu Proiectantii | Hidro-termo


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri, manageri din departamentul comercial au devenit cei mai buni leaderi ai echipelor dе specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca:ai interes pentru domeniul instalatiilor pentru constructii ai experienta in activitati care presupun relationare cu clientii/furnizorii/parteneri de business consideri ca ai bune abilitati de comunicare, negociere si esti o persoana organizata in modul de lucru esti pasionat si dispus la activitate de teren (este nevoie de permis categoria B)Descrierea jobului Rolul job-ului: Dezvoltarea relatiei cu proiectantii din portofoliu si consolidarea parteneriatului cu acestia.Ne dorim ca impreuna sa oferim partenerilor proiectanti cea mai buna experienta de colaborare, propunand solutiile de instalatii potrivite. In acest sens vei promova produse si echipamente Romstal din gamele hidro-termo-sanitare, conform tar
ROMSTAL IMEX SRL

Relationship Manager Sme (imm) Bucuresti/​timisoara/​iasi


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj); Experienta minim 2 ani in vanzari (experienta in vanzari catre persoane juridice prezinta un avantaj); Personalitate dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala; Flexibilitate si disponibilitate de a calatori in interes de serviciu; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva ; Fluenta in limba engleza – scris&vorbit; Permis de conducere – categoria B.Descrierea jobului Ce vei face: Dezvoltarea activitatii si consolidarea pozitiei companiei prin:Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti SME; Identificarea, contactarea si vizitarea clientilor potentiali; Consolidarea relatiilor de afaceri cu clientii si furnizorii existenti; crearea de noi parteneriate de colaborare cu furnizori din diverse domenii de activitate; consilierea clientilor in aleger
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Business Development Manager


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Restaurant Muse,​ Iasi


Candidatul ideal Daca esti o persoana proactiva, dinamica, responsabila, descurcareata....hai in echipa noastra!Descrierea jobului Atributii:- supervizarea personalului in relatia cu clientii- training -ul personalului- verificarea si implementarea standardelor companiei- urmarirea si verificarea calitatii produselor de bar si bucatarie- organizarea evenimentelor- reprezentarea in relatia cu organele de control- gestiunea stocurilor si aprovizionarea- gestionarea furnizorilor- gestionarea personalului- inventare si programe de lucru pentru angajati
GOURMANDERIE SRL

Trainee Facility Management Iași (f/​m)


Candidatul ideal Sarcinile tale Iei parte la o experiență de învățare rotațională cu o durată de 12 luni Înțelegi procesele specifice departamentului, preiei proiecte și oferi suport managerilor Oferi suport pentru buna funcționalitate a magazinelor și instalațiilor în condiții de siguranță și eficiență a costurilor Partipici la controlul regulat si preventiv a clădirilor, platformelor exterioare și instalațiilor tehnice în magazinele Kaufland Organizezi și optimizezi activități din departamentul de Facility Management În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă cu un salariu atractiv în valoare de 8400 lei brut și bonuri de masă Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card et
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Relatii Cu Clientii Profesii Liberale - Iasi


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Profesii Liberale Libra, in cadrul sucursalei Pacurari, Iasi. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Profesii Liberale solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Profesii Liberale - Sucursale Bucuresti este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esti absolvent(a) de studii superioare (constituie avantaj - profilul economic);- A
LIBRA INTERNET BANK SA

Manager Marketing


Candidatul ideal SC TINAROM SRL , IAȘI , producător de arome pentru industria alimentară , anunță post în departamentul de marketing.Ne mărim echipa și căutăm o persoană deschisă, sociabilă și creative pentru departamentul de Marketing. Așteptăm cu drag să ne cunoaștem dacă ai :-studii medii/superioare (preferabil în Marketing, Comunicare, PR);-cunoștințe în aplicarea tehnicilor de comunicare și elaboarare a mesajelor;-competențe de utilizare a aplicațiilor : Google Analyst, Facebook Ads Manager, Google Ads, Instagram, Canva, Adobe Photoshop;-operare PC (MS OFFICE) nivel avansat;-abilitați excelente de comunicare și colaborare, cu capacitatea de a lucra eficient în echipă;-experiență dezvoltare de conținut, vânzări ;-posesor carnet B; Descrierea jobului .
TINAROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 404 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Business Development Manager zona Moldova


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Account Manager with German full remote


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Very good communication skills: C1 German;Presentation, feedback, debriefing skills;Ability to facilitate discussions in the sessions held;Internal/external customer orientation. Responsabilitati Answer customer requests via chat messages/ phone calls;Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte informatii Competitive salary;Remote wor
Trenkwalder Romania

Manager Proiect Santier - Constructii Infrastructura Rutiera


Candidatul ideal Manager proiect constructii drumuri / Site manager / Manager santier / infrastructura rutieraCandidatul ideal esti tu daca:- esti absolvent/a Facultatea de Constructii (cerinta obligatorie)- ai experienta relevanta in constructii de infrastructura drumuri si poduri, fiind responsabil de toate fazele de executie- ai experienta in organizare si planificare activitati lunare, saptamanale si zilnice a proiectului de executie- reprezinta un avantaj daca ai experienta in proiecte cu Institutii publice (constructii conform contractelor prin achizitii publice, licitatii)- ai cunostinte relevante si ai lucrat cu programul Autocad- ai lucrat cel putin pentru un proiect cu MsProject sau Primavera si cu programele de devize (WinDoc, Edevize, Deviz 360)- ai disponibilitate pentru deplasare pe santierele de lucru- stii sa intocmesti documentatia tehnica necesara: planimetrie, detalii de executie, calcule, etc- esti foarte atent/a la detalii si ai capacitatea de a recunoaste informat
BEST STUDENT SRL

Regional Sales Manager /​ Key Account Manager


Candidatul ideal Aceste pozitii se aplica pentru zonele: Sud, Est, Sud-VestCe cunostințe si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin:- Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare;- Experienta in coordonarea unei echipe;- Urmarirea vanzarilor in vederea atingerii target-ului;- Persoana sociabila, inclinata spre identificarea de solutii;- Permis de conducere cat. B;- Cunostinte operare PC (MS Office - excel, outlook);- Ambitie si perseverenta in atingerea obiectivelor.Descrierea jobului - Coordonarea unui Key account pe zona arondata;- Promovarea in teren pe o zona arondata a serviciilor de reparatii electronice industriale si mentenanta realizate de companie;- Realizarea de vizite la clienti pentru stabilirea de contacte si pentru a prelua de la acestia aparatele defecte pentru a le trimite la sediul nostru;- Sa dezvolti portofoliul de clienti;- Sa te asiguri ca target-ul de vanzari este atins;- Sa propui solutii in vederea cresterii vanzarilor;- Sa verifici cu colegii de la sediu sta
ULTRATECH INT SRL

Asistent Manager /​ Junior Economist


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență, preferabil în contabilitate; Experiență în contabilitate primară reprezintă un avantaj; Capacitate de adaptare la situații noi și atenție la detalii; Stil de muncă orientat spre rezultate și performanță; Abilități de prioritizare a activității și de respectare a termenelor limită; Abilități excelente de comunicare; Cunoștințe medii de limbă engleză; Cunoștințe de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook).Descrierea jobului Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru; Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; Asigurarea activității de corespondență (email/poștă); Realizarea serviciilor de protocol pentru oaspeții firmei; Realizarea diverselor sarcini administrative: comenzi, papetărie, scanări și arhivare documente; Întocmirea de situații/documente/rapoarte solicitate de managerul direct; Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru;
GEPROCON SA

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Manager


Descrierea jobului Dragi Manageri de Brand,Am dori să ne consolidăm echipa de Marketing cu un coleg/colegă pasionat de promovarea produselor imobiliare și real estate! (b/f/n)Rolul tău: Vei fi cel/cea care contribuie la maximixarea vânzărilor prin campanii de Social Media și evenimenteVei transpune schițele produselor imobiliare în materiale de promovare pentru potențiali cliențiVei asigura promovarea produselor și mărcilor companiei prin acțiuni de PRCurios? Interesat?♦ Trimite CV-ul tau ♦Vrei să știi cum este la noi, vizionează video-urile de mai jos:https://www.trutzirealestate.ro/https://www.youtube.com/@trutzirealestate6949https://suceava.avanera.ro/
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 315 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Manager


Candidatul ideal Minim 3 ani experienta in merchadising, retail sau vanzari;Experienta relevanta de manager in domeniul FMCG;Abilitati dezvoltate de comunicare si negociere;Leadership;Seriozitate, responsabilitate si perseverenta;Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii;Spirit de echipa;Studii superioare finalizate;Cunostinte operare MS Office si Smartphone;Carnet de conducere categoria B obtinut de de minim 2 ani.Descrierea jobului Coordoneaza si monitorizeaza activitatea echipei de merchandiseri din zona alocata.Propune solutii de optimizare si eficientizare a activitatii merchandiserilor;Realizeaza activitati de recrutare, induction si coaching pentru echipa din subordine;Actioneaza permanent pentru asigurarea planurilor de succesiune;Planifica zilnic activitatea echipei si stabileste prioritatile si obiectivele de atins;Verifica respectarea standardelor calitative de merchandising;Mentine si dezvolta relatii de colaborare cu reprezentantii clientilor si ai magazine
FMCG MARKETING DISTRIBUTIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 196 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Store Manager /​ Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client;- Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva;- Prezenta placuta si limbaj ingrijit;- Orientare catre clienti, identificarea si intelegerea nevoilor si dorintelor acestora;- Interes pentru domeniu si dorinta de dezvoltare pe plan professional;- Cel putin absolvent(a) de liceu cu diploma de bacalaureat;- Constituie avantaje cunoașterea limbii engleze și experiența în domeniu;- Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de weekend.Descrierea jobului Descrierea jobului - Promovarea si vanzarea produselor cosmetice si de parfumerie din magazine;- Realizarea de activitati administrative: aprovizionarea rafturilor, actualizarea preturilor la raft, intretinerea rafturilor; emiterea de comenzi la furnizor pentru brand-urile alocate, aplicarea promotiilor existente, etc;- Identificarea nevoilor clienti
IQ VERDE S.​R.​L.​

Warehouse Manager - Makeup Shop


Candidatul ideal Cerinte:- Persoană organizată, cu abilităţi de coordonare şi planificare, aptitudini de comunicare;- Experiență relevantă intr-o pozitie similară, minim 1 an;- Capacitatea de coordonare a echipei ;- Cunostinte de operare PC;- Atitudine deschisă și pozitivă, orientare spre rezultate;Descrierea jobului Ca manager de depozit, veți fi responsabil pentru gestionarea operațiunilor de recepție, depozitare, distribuție prin buna derulare a activității depozitului și coordonarea echipei.Responsabilități principale:- Organizează, coordonează, controlează şi planifică activitatea depozitului;- Participa la activităţile de recepţie, depozitare, colectare, verificare şi livrare a produselor ;- Inregistrează, cerceteaza şi soluţionează probelemele care apar;- Organizează şi coordoonează activităţile de verificare a stocului, inventare;- Se asigură că produsele manipulate sunt depozitate corespunzător ;- Se informează continuu şi imbunatateste modul de lucru ;- Gestionarea echipei- E
MAKEUP SHOP SRL

Specialist Suport Clienti Si Managementul Reclamatiilor (perioada Determinata) (226549)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate, constituie un avantaj Experienţă practică necesară: 3 ani experienţă în activitatea de distribuție a energieiDescrierea jobului Asiguri desfășurarea activității de relații clienți și management al reclamațiilor adresate de clienți, referitor la serviciul de distribuţie a energiei Asiguri interfața cu instituțiile de stat, în limita competențelor acordateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Manager Regional - Agent Imobiliar


Candidatul ideal Persoana responsabila, echilibrata și deschisa spre relaționare cu agentii și clientii agentiei.Cerinte:- Abilităti manageriale- Studii superioare finalizate- Abilitati dе organizare și sinteza- Abilităti dе monitorizare si follow-up- Experienta in domeniu minim 3 ani, in special in reprezentare exclusiva.- Permis dе conducere cat. BDescrierea jobului Manager regional- Suport pentru agentii imobiliari din teritoriu- Follow-up pe activitatile agentilor imobiliari- Implicare in activitatea agentiei din teritoriuBeneficii:Salariu + bonusuri de performantă lunare / trimestriale / anualeMasina de serviciu, laptop, telefon
CAPITAL IMOWORK S.​R.​L.​

Manager Zonal Vanzari (venit Lunar 14000 – 18000 Ron Brut)


Candidatul ideal Manager Zonal Vanzari (venit lunar 14000 – 18000 Ron brut)La UNIX Auto deservim în cel mai profesional mod partenerii și identificăm nevoile viitorilor parteneri. Înființată în anul 1990, compania UNIX Auto reprezintă un distribuitor de piese auto, aflat într-o dinamică expansiune în cele trei țări ale regiunii Central și Est Europene (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale și peste 3 000 de angajați.Sistemul logistic avansat şi catalogul electronic de piese auto asigură un serviciu unic partenerilor noştri. Suprafața totală a Centrului Unix din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m², depozitul UNIX Auto complet cuprinde peste 9 milioane de piese. Din Centrul nostru Logistic livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul auto UNIX Auto deținând peste 2.000 de mașini, toate livrările noastre fiind în regim strict, astfel încât sistemul nos
UNIX AUTO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 101 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.