Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Ludus

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Ludus

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Ludus si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Ludus si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Farmacist


Candidatul ideal Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să identifici nevoile pacienților noștri și să formulezi recomandări în funcție de acestea; să consiliezi pacienții, să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și să desfășori acțiuni de fidelizare a acestora; să eliberezi medicamentele cu prescriptie medicală /OTC-uri; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Catena, în timp ce ne ajutăm paciențiiDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: ești absolvent de studii superioare – Facultatea de Farmacie și ai certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, vizat pe anul 2024; ai cunoștințe de Microsoft Office; esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relaț
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1304 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Consultant În Management - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSULTANT ÎN MANAGEMENT - AJOFM | ANOFMAngajator: SC OMNIA IMPEX SRL LUDUSExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: LUDUS
SC OMNIA IMPEX SRL LUDUS

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager De Proiect /​ Project Manager


Candidatul ideal Căutăm PROJECT MANAGER care să ne ajute să generăm și să implementăm proiecte de succes.Cerințe pe care trebuie să îndeplinești pentru a putea candida cu succes să fi colegul nostru: Minim 2 ani experiență relevantă (pentru Autorități publice locale (PNDR 7.2, PNDR 7.6, POR, POCU, POCA etc.) și pentru sectorul IMM (ex. POR 2.2, POR 2.1, HG 807/2014 etc.) Studii superioare, constituie avantaj studiile în domeniul economic, management, juridic, tehnic cont Absolvire cursuri de perfecționare în domeniu: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte - constituie avantaj Aptitudini de bună comunicare în limba română – reprezintă avantaj cunoștințele de limba maghiară (deși nu este obligatorie) Permis categoria B - constituie avantajÎn compania noastră avem 3 valori principale după care ne ghidăm, Aceste valori sunt reflectate în deciziile noastre, în responsabilități și în modul în care facem business:CorectitudineNu suntem dispuși să accept
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare Experiență anterioară într-un rol administrativ sau de asistență managerială constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM și alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilități de comunicare și colaborare puternice. Abilități excelente de organizare și atenție la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizând eficient.În compania noastră avem 3 valori principale după care ne ghidăm. Aceste valori sunt reflectate în deciziile noastre, în responsabilități și în modul în care facem business:CorectitudineNu suntem dispuși să acceptăm clienți nesimțiți chiar dacă suntem nevoiți să pierdem bani.Nu suntem dispuși să facem compromisuri în a spune adevărul unui client chiar dacă suntem nevoiți să îl pierdem.PunctualitateNu suntem dispuși să acceptăm să facem compromisuri în a implementa la timp chiar dacă suntem nevoiți să lucrăm nopțile și să facem sacrificii.Dezvoltare continuăNu suntem dispuși
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Marketing


Candidatul ideal Cerinte:- Creativ, inovator, capabil să genereze idei noi și să implementeze soluții în cadrul strategiilor de marketing.- Abilități excelente de comunicare.- Orientare către rezultate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic, gestionând simultan mai multe proiecte.- Capacitatea de a evalua și de a măsura eficacitatea campaniilor și a strategiilor de marketing, adaptându-le în funcție de nevoile și cerințele în schimbare ale pieței.- Studii superioare finalizate.Descrierea jobului Responsabilitati:- Elaborarea și implementarea strategiilor de marketing care să sprijine obiectivele generale ale companiei și să conducă la creșterea și consolidarea poziției brandului pe piață.- Colaborarea strânsă cu departamentele din cadrul firmei pentru a asigura coerența și alinierea strategiilor.- Crearea de conținut relevant și captivant pentru diferite canale de marketing.- Asigurarea managementului de proiect pe inițiative de marketing ale companiei.- Monitorizarea performan
SYSTEMA CERTIFICARI SRL

Media netă estimată pe baza celor 401 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Production Manager


Candidatul ideal • Studii Universitare in domeniul mecanic sau electromecanic – de preferat• Minim 3-5 ani de experiență într-un mediu similar• Cunoștințe de management al calității• Cunoștințe privind costurile de fabricație versus target• Cunoștințe privind stabilirea eficienței producției – producția net nominală, OEE• Cunoștințe de lucru in SAP – de preferat• Cunoștințe de lucru privind reglementările și standardele de fabricație• Cunoașterea metodologiilor și instrumentelor de îmbunătățire continuă, cum ar fi Lean Six Sigma – de preferat• Abilități organizatorice, leadership• Abilitatea și dorința de a lucra hands-on în fabrică, colaborarea cu toți angajații și colectarea de idei care pot îmbunătăți procesele și / sau sistemele de fabricație• Limba engleză - minim B2Descrierea jobului • Gestionează procesul de producție din punct de vedere al echipamentelor și resurselor pentru a obține o productivitate maximă• Se asigură că produsele din gamă sunt fabricate la timp, respectând ce
KNAUF INSULATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager în cadrul companiei Royal DRU. Candidatul ideal va fi responsabil pentru furnizarea de suport administrativ echipei noastre și pentru asistarea în operațiunile zilnice din cadrul companiei.Cerințe:Experiență relevantă ca asistent administrativ sau asistent de vânzări, reprezintă un avantaj.Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.Abilități puternice de comunicare și interpersonale.Bune cunoștințe de operare Microsoft Office.Experiența în utilizarea/cunoașterea MS Excel este un avantaj.Flexibilitatea în ceea ce privește programul de lucru este un avantaj.Experiența în utilizarea/cunoașterea MS Excel este necesara.Engleza (nivel de bază) este un avantaj.Atitudine proactivă și orientată spre rezultate.Studii superioare absolvite – constituie avantajDescrierea jobului Preluarea și redirecționarea informațiilor către colegii responsabil
ROYAL DRU PARTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4164 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Store Manager -asistent Store Manager


Candidatul ideal - Personalitate placuta cu abilitati de comunicare si relationare .- Inteligenta , dorinta si capacitate de a invata- Spirit organizatoric si dе lucru in echipa;- Amabil , atitudine pozitiva si proactiva ,conform domeniului dе lucru;Descrierea jobului - Intampinа cliеntii in mod corespunzаtor.- Rеlationеazа cu аcestia si identificа mеtodа potrivita dе prеzеntare а produselor.- Promoveаzа si vindе corespunzаtor produselе, oferind intr-un mod profesionist toate informatiile necesare.- Identifica ocaziile de a vinde si produse complementare.- Asigura receptionarea articolelor vestimentare din punct de vedere calitativ si cantitativ.- Asigura aprovizionarea si reaprovizionarea suprafatei de vanzare cu marfa.- Mentine un mediu de lucru curat.- Respecta regulile de visual impuse de merchandiser.Beneficii:- O pozitie stabila intr-o companie in expansiune- Posibilitati reale de avansare si de crestere pe plan professional- Pachet salarial de pana la 4000 RON net la norma de 8
BSB FASHION SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4003 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Brand


Candidatul ideal 🔍 CerinteExperienta in procesul de achizitieAbilitati de comunicare si negociereOrganizare si planificareCunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansatCunostinte bune de operare PC, MS Office (SAP- constituie un avantaj)Descrierea jobului 📝 Responsabilitati:• Negociere conditii speciale cu furnizorii (preturi, termene de plata, discounturi, special dealuri)• Negociere preturi target la Furnizori• Analize la nivel de brand • Solutionare neconformitati (receptie, facturare)• Gestionare comenzi de retur marfa la furnizor• Managementul comenzilor​• Propunere si analize promotii lunare• Pregateste si participa la sedintele cu furnizorii➕ Noi iti oferim: Oportunitatea de a te asocia unui brand national, intr-un climat tanar si dinamic Formare si dezvoltare continua din partea unei echipe de profesionisti Mediu de lucru modern Venituri financiare motivante Tichete de masa in valoare de 30 ron/tichet Program recompense recomandari Program de lucru flexibil Cafea "din part
MATEROM SRL

Asistent Facility Manager


Candidatul ideal Asistent Facility ManagerGrupul Fomco, este o parte proeminentă a mediului de afaceri mureșean. Cu un portofoliu diversificat format din 6 companii ce activează în domenii complementare, dar și distincte, ne afirmăm prezența atât la nivel national cât și local. Fondată în 2002, ca o afacere de familie, am evoluat constant și responsabil, datorită echipelor de oameni profesioniști, având ca obiectiv principal furnizarea serviciilor de calitate!Astăzi, numărăm peste 250 de persoane dedicate acestei misiuni. Ne orientăm spre viitor și suntem întodeauna cu un pas înainte, creând soluții inovatoare inspirate din nevoile reale ale clienților. Astfel fundamentăm dezvoltarea durabilă a grupului de firme Fomco.Suntem în căutarea unui Asistent Facility Manager dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei.Adică, un ajutor pentru managerul nostru administrativ, care supraveghează parcurile solare ale companiei și administrează clădirile deținute.Dacă ai afinități tehnice, te p
FOMCO WOOD S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.