Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Mioveni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Mioveni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Mioveni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Mioveni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Resurse Umane


Candidatul ideal Cerinte:- absolvent/a de studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta intr-unul din urmatoarele domenii: Resurse Umane / Drept / Stiinte Economice- minim 5 ani experienta in domeniu- nivel ridicat de cunostinte de legislatia muncii- focus ridicat asupra rezultatelor si a eficientei proceselor- abilitati de rezolvare a problemelor si gestionare a conflictelor- excelenta capacitate de luare si implementare a deciziilor- abilitati de analiza, planificare si organizare- aptitudini de conducere si leadership- abilitati pentru munca in echipa- capacitate de motivare si dezvoltare a personalului din subordineDescrierea jobului Responsabilitati HR: planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile de resurse umaneasigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmeiraspunde de asigurarea necesarului de personal in cadrul societatiiplanifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie, monit
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Coordonator/​ Asistent Manager Centru Echitatie


Candidatul ideal Centrul nostru de echitație pasionat și în creștere caută un coordonator centru dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre entuziaste. Dacă aveți o pasiune pentru cai, abilități de leadership și experiență în gestionarea operațiunilor de natura celor descrise mai jos, sunteți persoana potrivită pentru această poziție.*Cerințe:*- Experiență anterioară în gestionarea responsabilitatilor enumerate- Abilități excelente de comunicare, planificare si organizare- Pasiune pentru cai și animale- Pasiune pentru lucru cu copii- Abilități organizatorice și capacitatea de a gestiona multiple sarcini în același timp.- Abilitati de ascultare si exprimare clara, fluenta, concise- Spirit de echipa- Usurinta in colaborare cu grupuri mari de persoane- Abilitati in a utiliza computer, casa de marcat, pos si softuri informatice Descrierea jobului *Responsabilități Principale:*- Coordonarea și supervizarea personalului, asigurând un mediu de lucru eficient și motivant.- Res
ASANORII CONCEPT S.​R.​L.​

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Operational


Candidatul ideal Cum ar fi să ai o contribuție reală? Să fii tratat ca un manager cu experiență și nu ca un executant? Cum ar fi să nu te mai întrebi asta și să accepți provocarea în carieră din care să generezi rezultate cu adevărat remarcabile?Se spune că nu există ‘EU’ în ‘echipă’ – dar cu siguranță pot exista ‘rezultate’! Cel puțin spre asta țintim în căutarea noului nostru manager de echipe. Noi suntem Coșuri Cadou, o afacere online aflată în plină creștere ce ajută românii să ofere daruri într-un mod mai simplu, mai plăcut.Dacă ai minim 2 ani de experiență de management, te invităm să aplici la acest anunț. Noi venim cu autonomia de care ai nevoie, cu spațiul în care să îți pui în practică experiența și cu contextul în care să performezi.Însă până atunci, descoperă dacă te potrivești cu profilul realizat de noi pentru rolul de manager de echipă.Îți respectăm timpul și iubim eficiența, așa că începem cu câteva motive importante pentru care să te oprești aici și să NU aplici la ace
FLONY GIFT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 105 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Manager RelaȚii ClienȚi - PiteȘti (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Manager Relatii Clienti - Pitesti (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Manager Activitate Post Vanzare - Service Si Piese Schimb


Candidatul ideal •Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;•Studii tehnice: Universitatea Politehnica, Autovehicule Rutiere – prezinta avantaj, nu e obligatoriu;•Experienta în management echipe;•Cunoasterea limbii Engleza si/sau Franceza – prezinta avantaj;•Cunostinte avansate MS Office - Outlook, Excel, Word ;•Gandire strategica si analitica;•Abilitatea de comunicare, planificare si organizare;•Atitudine comerciala;•Orientare catre client, seriozitate, amabilitateDescrierea jobului Responsabilitati Manager Aftersales :•Tine legatura cu departamentele de aftersales ale partenerului nostru Renault Commercial Roumanie, este responsabil de indeplinirea obiectivelor de cantitate si calitate lunare , precum si de parcurgerea formarilor profesionale ale salariatilor companiei noastre•Organizeaza, conduce si controleaza activitatile de servicii post vanzare;•Controleaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului servicii post vanzare;•Dezvolta portofoliul de c
DAPEROM GRUP AUTO S.​R.​L.​

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Dispecer /​ Coordonator Transport International De Marfuri


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă;Bune capacitati dе coordonare si organizare;Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor;Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu (limba germana, franceza, italiana constituie un avantaj);Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook;Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj;Cunoștințe specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantajDescrierea jobului - Activitati spеcifice de еxpеditiе / transport rutier dе mаrfuri;- Mentinerea relatiei cu clientii alocati in vederea onorarii comеnzilor de trаnsport primite;- Coordonаreа optima a vehiculelor / conducatorilor auto;- Onorarea si derularea comenzilor de transport prin intermediul subcontractantilor/ flotei propriiCe oferim:- Mediu de lucru profesionist, cu orientare catre performanta- Conditii de lucru premium- Oportunitati de dezvoltare pers
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Key Account Coordonator Transport


Candidatul ideal Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; Urmаrirеa indеаproаpе а reаlizarii transporturilor si intocmirea actelor; Mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventual
ELITON TRANS SRL

Manager Al Sistemelor De Management Al Calitatii - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER AL SISTEMELOR DE MANAGEMENT AL CALITATII - AJOFM | ANOFMAngajator: SEGULA INTEGRATION SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: MIOVENI
SEGULA INTEGRATION SRL

Coordonator Transport/​dispecer- Lb Italiana


Candidatul ideal -cunoștințe operare PC-word/excel-vorbitor lb italiana-obligatoriu și engleza-constituie un avantaj-experienta/cunoștințe specifice domeniului de transport internațional constituie un avantaj-seriozitate, abilitatea de a lucra în echipa.-bun organizator, atent la detalii.Descrierea jobului -realizează rapoarte/situații specifice domeniului logistic și se transport-solutionarea problemelor de transport, urmărirea transportulului.-comunicarea detaliilor legate de incarcarea si descarcarea marfii.
TOTAL TRANS MODAL AG SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Programe De Internship–locatie Mioveni,​ Mod De Lucru Hibrid


Candidatul ideal Programe de internship – locatie Platforma Industriala MIOVENI, mod de lucru hibrid Esti student sau proaspat absolvent ?Vrei sa iti incepi cariera la unul dintre cei mai importanti angajatori din industria auto sub atenta indrumare a specialistilor nostri?Descrierea jobului HORSE Romania deschide mai multe programe de internship deschise in zona Digital IT:Internship - Analiza date si creare dashboard exploatare dateInternship - Agile Business AnalystInternship - Infrastructura IT Iti poti dezvolta competentele pe zona de IT project management si baze de date, dar si pe tool-uri precum Agile, Jira, Confluence, GCP, Data, Spotfire, Looker, SQL, RPA solutions. Toate candidaturile vor fi luate în considerare indiferent de naționalitate, sex, dizabilitate, vârstă, rasă, culoare, religie, stare de sarcină, identitate de gen sau orientare sexuală.
HORSE ROMANIA S.​A.​

Harness Engineer


Short company description Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara și
Akkodis Romania

Analyste De Cout Outillages - Franceza Si Engleza (f/​m)


Candidatul ideal Competente necesare:studii superioare – Inginer TCM – constructii masini si unelte;competente lingvistice: Engleza si Franceza, scris si vorbit nivel mediu-avansat ;competente de comunicare si relationare cu echipa si cu clientii; capacitatea de sinteza, gandire analitica, anticipareabilitati de lucru intr-un mediu intercultural - orientare client;utilizare Excel la nivel mediu (tabele, tabele pivot, grafice, import si export fisiere);cunostiinte economice in estimarea investitiilor pentru noile utilajese considera un avantaj experienta in design-ul, conceptia si realizarea de matrite aluminiu gravitational si sub presiune, stante progresive, transfer sau tandem si realizarea de dispozitive specifice pentru prelucrarea pieselor si verificare lor dimensionala, ;Descrierea jobului Ocupantul postului Analyste de cout outillages (F/M) va avea ca responsabilitati:Cifreaza Bottom-Ups din perimetrele sale (Vendor Tooling)Documenteaza lista de riscuri si oportunitati pentru me
AUTOMOBILE-DACIA SA

Robotics Engineer


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Technical bachelor degree – mechanical profile;Ability to understand technical documentation;Knowledge of ANPQP, AMDEC, SPC, MSA, QRCI;Knowledge of safety procedures, industry terminology and equipment safety features;Knowledge and understanding of the electrical field;Programming of 6-axis robots (ABB, Fanuc, Kuka) is an advantage. Responsibilities Responsible for the achievement of KPIs in terms of maintenance in the thermoforming area;Coordinates all maintenance activities in the thermoforming area and checks their effe
RIAN PARTNERS

Supplier Quality Engineer


Candidatul ideal Lucrul cu oamenii;Manifestă înțelegere și interes față de ceilalți;Construiește spiritul de echipă și rezolvă conflictele, se adaptează adecvat echipei.Rămâneți fidel principiilor și valorilor companiei;Produce o serie de soluții la probleme, caută oportunități de îmbunătățire a organizației, elaborează inițiative eficiente pentru schimbare.Afinitate cu tehnicile de producție și asamblare;Perspectivă tehnică și spațială;Cunoașterea gândirii proceselor, instrumentelor de management al calității (Audit, FMEA, plan de control, MSA etc.) și metodologii de rezolvare a problemelor (8D, SGA etc.)Abilitati de negociere;Cunoasterea limbii engleze, scris si vorbit.Descrierea jobului • Participarea la programe de dezvoltare a produselor cu scopul de a asigura calitatea noilor produse• Lansarea de produse și procese de produse noi atât intern cât și extern (furnizori)• Calificarea și eliberarea de noi furnizori și/sau noi grupuri de produse de la furnizorii existenți• Analizarea ș
ULTIMATE TECH SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 11000 RON/Luna

Developer Digitalizare


Candidatul ideal Studii superioare finalizate în domeniul IT. Experiență minimă de 2 ani în dezvoltarea de software. Cunoștințe solide în domeniul tehnologiilor, practicilor în domeniul transformării digitale și inovațiilor tehnologice. Abilități excelente de programare, cunoștințe în Python și Java. Cunoștințe avansate de Excel, inclusiv formule compuse, Pivot Table, VBA, Power Query și Power BI. Conduită morală și profesională înaltă, integritate, inițiativă, responsabilitate și capacitate de lucru în echipă. Capacitate de învățare rapidă a metodelor noi de lucru și de organizare.Descrierea jobului Identificarea, evaluarea și selecția soluțiilor software și hardware adecvate pentru digitalizarea și automatizarea proceselor organizaționale. Optimizarea soluțiilor software și hardware existente. Implementarea, testarea și suportul soluțiilor de digitalizare și automatizare. Contribuție la dezvoltarea și implementarea strategiei de digitalizare și inovare. Dezvoltarea și implementarea s
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.