Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Onesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Onesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Onesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Onesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consultant despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Production Manager Assistant


Candidatul ideal Studii superioare absolvite (de preferabil in domeniul textil) Bune cunostinte pachet Office Experienta in planificarea productiei - reprezinta avantaj Orientare spre rezultate Aptitudini de lucru in echipa Persoana responsabila si organizata Limba Italiana nivel mediu – reprezinta avantajDescrierea jobului Elaborarea si implementarea planurilor de productie, in functie de cerintele si resursele disponibile Colaborarea stransa cu departamentele companiei pentru a asigura o planificare eficienta si la timp a resurselor Identificarea si implementarea de masuri de imbunatatire continua a proceselor de productie, pentru a optimiza eficienta Asigurarea respectarii standardelor de siguranta in toate operatiunile de productie Introduce date, genereaza si transmite rapoarte specifice activitatii de planificare a productiei Urmareste productia dupa raportarile liniilor
INDUSTRIES YIELD SRL

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Area Sales Manager - Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Experiență de minimum 3 ani în vânzări, dintre care, de preferat, 2 ani experiență în vânzarea utilajelor agricole; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență; Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj; Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Câteva cuvinte despre responsabilități: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți; Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual; Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora; Stabilirea și participarea la intâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii; Întocmir
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Key Account Manager- Jud.​ Bacau/​neamt


Candidatul ideal Studii superioare Carnet de conducere categ.B O foarte buna cunoastere a pietei farmaceutice, a zonei in care activeaza si experienta anterioara in vanzari si/sau in industria farmaceutica Ideal cu experienta in promovarea catre medici, specializarea Oncologie si/sau spitale Abilitati de negociere si influentare Capacitate de analiza si interpretare a datelor Foarte bune abilitati de comuncare orala si scrisa Capacitatea de a initia si mentine relatii, diplomatie Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Dezvoltarea si mentinerea unor parteneriate de succes. Participarea la evenimentele si conferintele specifice domeniului. Pregatirea si raportarea activitatilor desfasurate. Coordoneaza proiecte pentru lansarea noilor produse in piata; Promovarea produselor Dr. Reddy's catre medici si farmacisti in judetele alocate: 1 pozitie cu alocare pe judetele Bacau / Neamt
DR.​ REDDYS LABORATORIES ROMANIA SRL

Farmacist


Candidatul ideal Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să identifici nevoile pacienților noștri și să formulezi recomandări în funcție de acestea; să consiliezi pacienții, să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și să desfășori acțiuni de fidelizare a acestora; să eliberezi medicamentele cu prescriptie medicală /OTC-uri; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Catena, în timp ce ne ajutăm paciențiiDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: ești absolvent de studii superioare – Facultatea de Farmacie și ai certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, vizat pe anul 2024; ai cunoștințe de Microsoft Office; esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relaț
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1304 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Consultant De Credite Onesti


Icredit angajează consultant de credite in zona Onesti si imprejurimi (part-time cu contract de colaborare sau cu contract de munca )
easy asset management ifn sa
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Bun venit în echipa noastră în continuă creștere!Suntem în căutarea unui Asistent Manager cu cunoștințe solide în domeniul Resurselor Umane pentru a se alătura echipei noastre dinamice din cadrul companiei IDEAL FEROLUC.Candidatul ideal va juca un rol esențial în furnizarea de suport administrativ echipei noastre de conducere și în asistarea operațiunilor zilnice din cadrul companiei. Dacă te pasionează dezvoltarea personală și profesională a angajaților, gestionarea eficientă a proceselor de recrutare și crearea unui mediu de lucru productiv, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei să o ratezi.Descrierea jobului Responsabilități principale:Asistență în coordonarea programelor, programărilor și aranjamentelor de călătorie pentru manageri.Coordonare și organizare a întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor.Pregătirea rapoartelor, prezentărilor și documentelor la cerere.Gestionarea canalelor de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și coresponde
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 4109 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Magazin Zoomania Bacau


Candidatul ideal Ești un lider ?Ai experiență în coordonare de echipe în retail ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă, cu spirit de echipă ?Descrierea jobului Vino în echipa ZOOMANIA și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unei companii de încredere şi în plină expansiune.Vei face parte din echipa unei companii cu peste 15 ani de experiență.Un mediu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor și management.Salariu motivant și bonusuri în funcție de realizări, perfomanțe și evaluările periodice.Este necesar să ai :Experienţă în domeniul vânzărilor şi coordonare de echipe.Experiență în gestionarea eficientă și optimizarea stocurilor.Cunoștințe solide operare PC şi pachet Office.Cunoștințe de contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.
SC VABRO RETAIL SRL

Manager Sala De Jocuri


Candidatul ideal - Experienta in managementul unei sali de jocuri de noroc min 2 ani;- Abilitati de conducere, planificare si organizare a activitatii;- Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, sociabilitate, responsabilitate;- Consecventa in actiuni si eficienta personala;- Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii- Disponibilitate pentru deplasari- Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office- Permis Cat BDescrierea jobului - Organizeaza si supravegheaza salile de joc, catre cele mai inalte standarde de eficienta, in concordanta cu procedurile si politica companiei,- Asigura conditiile optime functionarii si prestarii de servicii in mod eficient;- Stabileste conform structurii organizatorice și a ROI, sarcinile și responsabilitatile echipei;- Motiveaza echipa prin comunicare si prin evaluare- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte;- Propune si executa campanii de marketing;- Monitorizeaza
RED SEVENS S.​R.​L.​

Manager Regional Vanzari


Candidatul ideal Manager Regional VanzariCare vor fi responsabilitatile tale: Gestionarea responsabila a regiunii din punct de vedere al vanzarilor, logisticii si financiar Coordonarea activitatii a celor 8-10 filiale din regiunea alocata, monitorizarea si asigurarea unei bune functionari a acestora Autoritate manageriala deplina asupra echipei, aproximativ 100 de persoane, coordonarea si evaluarea acesteia Stabilirea obiectivelor de vânzari, In conformitate cu strategia companiei, elaborata de catre top management Dezvoltarea vanzarilor de pe zona alocata (racolarea de noi piete, deschiderea de noi filiale, analizarea concurentei) Mentinerea si Imbunatatirea relatiei profesionale cu clientii strategici ai companiei Intocmirea unor statistici, rapoarte pentru transmiterea lor catre top managementDescrierea jobului Manager Regional VanzariCe iti oferim: Pachet salarial motivant cu parte fixa si bonusuri de performanta Masina de serviciu, laptop, telefon Autoritate operationala pentru în
UNIX AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 7100 RON/Luna

Manager Magazin Bacău (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Autoturism de serviciu, inclusiv pentru uz personal și card de combustibil Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disponibilitatea produselor pân
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Agent Vanzari B2b Manager Zonal


Candidatul ideal Agent Vanzari B2BExperiență de minim 2 ani în vânzări pe segmentul B2B (condiție obligatorie);- O bună cunoaștere a industriei din zona alocată;- Domiciliul în orașul reședință de județ;- Limba engleză: nivel mediu;- Bune abilități de utilizare a pachetului MS Office;- Posesor carnet de conducere categoria B;- Persoana organizată, orientată către rezultate, cu excelente abilități de comunicare și negociere, cu atitudine proactivă și constructivă;- Disponibilitate pentru deplasări în țară;- Constituie avantaj experiență în domeniul produselor industriale (de preferat în domeniul echipamentelor de protecția muncii);Descrierea jobului Descrierea jobului- Gestionează și dezvoltă clienții activi ai companiei- Prospectează piața pentru creșterea portofoliului de clienți și dezvoltă noi oportunități de afaceri- Identifică nevoile clienților și realizează oferte specifice- Promovează întregul portofoliu de produse al companiei- Negociază cu clienții condițiile comerciale în li
DALGECO CONFECII TEXTILE SRL

Manager Regional De Vanzari


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent/absolventă de studii superioare tehnice, Inginerie Electrica/Civila - reprezinta un avantaj; Experienta profesionala in domeniile Telecom, Proiecte fotovoltaice, capabil sa ofere solutii complexe adaptate nevoilor clientilor; Experienta in vanzari B2B, conturi mari, cel putin 5 ani; Capacitate de analiză și sinteză; Limba engleza la nivel avansat; Permis de conducere categoria B; Deschis la invatare continua, ambitios, orientat spre crestere, obisnuit cu lucrul sub presiune; Abilitati de comunicare si interrelationare exceptionale; Abilitati de negociere si persuasiune foarte bune.Descrierea jobului Responsabilitati: negociaza, dezvolta si implementeaza proiecte in domeniul energiei verzi pentru clientii mari din retail si industrie; propune solutii complexe de eficienta energetica adaptate clientilor mari din retail si industrie sau investitorilor in parcuri fotovoltaice, negociaza conditiile contractuale, adaptand dupa caz oferta, luand in calcul i
SIMTEL TEAM S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.