Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

91 Locuri de Munca Manager in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

91 Locuri de Munca Manager in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Locație:Santandrei, Jud. BihorTipul Jobului:Full-timeProgram de lucru: Luni-Joi: 09:00-16:00Descriere Job:Căutăm o persoană serioasă, harnică și punctuală pentru rolul de Asistent Manager. Acest rol necesită competențe bune de utilizare a computerului, inclusiv pachet Office și abilități de navigare pe internet, pentru a asigura suportul administrativ necesar și pentru a facilita comunicarea eficientă între diferitele departamente.Responsabilități:Suport în activitățile zilnice ale manageruluiPregătirea documentelor și rapoartelor necesareGestionarea corespondenței și a agendelorAsigurarea suportului pentru echipa de vânzări, inclusiv utilizarea platformei SICAPCerințe Minime:Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului (pachet Office, navigare pe internet)Seriozitate, hărnicie și punctualitateAbilități de comunicare și organizareConstituie Avantaj:Experiența în vânzările B2BExperiența în utilizarea platformei SICAPOferta Noastră:Salariu atractiv, în funcție de expe
MIVINIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Operatiuni


Candidatul ideal Deschidere pentru învățare continuă a materialelor de construcții care există pe piață, precum și a celor inovative; Abilități de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul și responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism în condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor și de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament și loialitate în toate activitățile desfășurate; Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic; Discreție și confidențialitate absolut
EUROCASSA PREMIUM

Media netă estimată pe baza celor 92 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Manager Proiect


Candidatul ideal Competențe necesare:Cunoaste legislatia privind derularea proiectelor in domeniul constructiilorCunoaste principiile de baza privind contracteleCunoaste procedurile de lansare a cererilor de oferta, de primire, inregistrare si deschidere a ofertelor; metodele de analiza si procedurile de selectie a ofertelorCunoaste sistemul de control financiarCunoaste metodele si procedurile de asigurare a calitatii, aplicabile la domeniul proiectului;Poseda aptitudini de interrelationare, de a conduce si de a motiva oameniiPoseda aptitudini de planificare, organizare si control al activitatiiPoseda aptitudini de luare de decizii si are initiativaDescrierea jobului Sarcini și responsabilități:- Este responsabil pentru implementarea cu succes a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiect- Propune, alege si adapteaza setul de proceduri si formulare (metodologia) de proiect dupa care se va derula proiectul- Supravegheaza desfasurarea saptamanala a proiectu
SANDORLUKACS CONSTRUCT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1022 de salarii introduse în Salario: 6568 RON/Luna

E-commerce Manager


Candidatul ideal Experienta intr-un rol similar in comertul electronic de cel puțin 3 ani;Experienta relevanta in managementul proiectelor de comert electronic;Experienta cu instrumente si tactici cheie de vanzare si marketing in comertul electronic;Abilitatea de a gestiona timpul eficient si de a prioritiza sarcinile;Intelegerea componente tehnologice ale comertului online;Cunostinte despre crearea si gestionarea bazelor de date;Cunoasterea tacticilor de optimizare a motoarelor de cautare si extragere a datelorDescrierea jobului Supravegherea și gestionarea departamentului de comert electronic;Gestionarea strategiei de comert electronic, in conformitate cu obiectivele companiei;Gestionarea resursele interfunctionale disponibile pentru a dezvolta procese de afaceri reciproc avantajoase si profitabile pentru companie si clienti;Gestionarea platformei de comert electronic: strategie, design, dezvoltare si optimizare, alaturi de echipa de dezvoltare web;Supravegherea sortimentul de produs
TRANSILVANIA GENERAL IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Manager Productie


Candidatul ideal Studii superioare profil tehnic;Experienta – min. 5 ani manager productie, coordonare minim 300 angajati;Experienta in industria automotive – constituie avantaj;Cunostinte constructie motoare electrice - constituie avantaj;Cunostinte bune de Lean Manufacturing;Experienta in utilizarea: 5S; First Off; 8D; Pareto; 5 Why;Cunoștinte bune de operare PC (Excel, Outlook, Word, Power Point);Cunoștinte de limba engleza nivel mediu (germana – constituie avantaj);Spirit de initiativa, creativitate si flexibilitate;Bune abilitati de organizare si gestionare a timpului;Experienta in training, coaching, leadership;Disponibilitate de relocareDescrierea jobului Monitorizarea si coordonarea proceselor de productieOrganizeaza si coordoneaza elaborarea procedurilor, instructiunilor de lucru;Raspunde de optimizarea si analiza proceselor;Asigura urmarirea indicatorilor de performanta specifici;Organizeaza si controleaza activitatile de mentinere si dezvoltare a capacitatilor de productie;R
HANNING MOTORS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 89 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta anterioara in vanzari, este necesara cunoasterea unui proces de vanzare;• Studii superioare in domeniu financiar asigura cunostintele necesare intelegerii industriilor si a datelor financiare;• Cunostinte foarte bune de operare PC (in special EXCEL);• Abilitati de analiza financiara client, evaluare garantii;• Excelente abilităţi de organizare;• Permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari;• Persoana proactiva, orientata catre rezultate;• Disponibilitate si dorinta de a invata;Descrierea jobului Cautam colegi noi cu experienta anterioara in vanzarea de produse financiare/ creditare si hotarat sa obtina rezultate.Rolul lui va fi de dezvoltare a portofoliului de clienți în regiunea alocată; promovarea și vânzarea produselor de creditare ale companiei către aceștia.Responsabilitati:* Identifică și contactează lead-uri, potențiali colaboratori conform procesului de vânzare al companiei și conform cu targetele alocate;* Identifică nev
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1628 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Senior Commercial It Relationship Manager


Candidatul ideal Ca Senior Commercial IT Relationship Manager la Almond Invest SRL, responsabilitățile dumneavoastră vor include identificarea oportunităților de vânzare pentru produsele și serviciile IT ale companiei, adresate clienților corporativi. Rolul presupune oferirea de consultanță specializată, dezvoltarea și extinderea portofoliului de clienți, precum și menținerea relațiilor durabile. Vă veți coordona activ cu echipele interne pentru a asigura coerența cu strategiile comerciale și operaționale ale companiei.Descrierea jobului Candidatul Ideal:Experiență Relevantă: Minimum 3 ani de experiență într-un rol similar, cu o înțelegere solidă a echipamentelor IT.Cunoștințe Specializate: Cunoașterea platformei de licitații SICAP constituie un avantaj semnificativ.Abilități de Comunicare: Excelente abilități de comunicare, negociere și prezentare, esențiale pentru gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții.Competențe Lingvistice: Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat este o
ALMOND INVEST S.​R.​L.​

Manager Magazin Zoocenter Oradea


Candidatul ideal - Profil: persoana ambitioasa, cu initiativa, orientata catre rezultat, pozitiva, dinamica, corecta, fire analitica- Necesita abilitati de comunicare, relationare, planificare, asimilare rapida de informatii, prezentare, coordonare echipa, cunostinte Microsoft World si Excell- Persoana orientata catre clientDescrierea jobului Responsabilitatile postului:- Conducerea, organizarea si optimizarea activitatii magazinului din subordine- Coordonarea, dezvoltarea si dupa caz, recrutarea echipei din subordine- Vanzarea directa catre consumator cand se impune- Realizarea obiectivelor stabilite- Supravegherea permanenta a competitorilor- Reprezentarea companiei in fata autoritatilor locale- Responsabilitatea gestiunii preluate
SC VABRO RETAIL SRL

District Manager Bihor


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Angajam Asistent Manager


Candidatul ideal Faina Eurotrans angajeaza asistent managerCerinte:- Studii medii/superioare;- Abilitati de comunicare si lucru in echipa;- Limbi straina necesara- Cunostinte foarte bune de operare PC, experiență in MS-Office;- Înțelegerea clară a fluxului de lucru al documentelor;- Foarte organizata și eficienta;- O atenție puternică la detalii;- Abilități de comunicare verbală, capabila să se ocupe de mai multe sarcini.Descrierea jobului Descrierea jobului- Inregistreaza toate documentele legate de proiect de intrare și de ieșire (generale, tehnice și comerciale);- Monitorizeaza, inregistreaza si analizeaza datele;- Oferă suport ori de câte ori este necesar colegilor; - Gesioneaza relatiile cu personalul.Noi oferim:- Pachet salarial atractiv;- Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală;- Oportunitate de dezvoltare alaturi de o echipa tanara de profesionisti.
FAINA EUROTRANS SRL

Asistent Manager - Departament Comercial


Candidatul ideal experienta in contabilitate primara constituie avantaj persoana dinamica ,foarte bine organizata sociabila,abilitati deosebite de comunicare orientata spre atingerea obiectivelor persoana pasionata de ceea ce face capacitate de gestionarea a unui volum de informatii detaliate abilitate de comunicare,organizare in echipa atitudine constructiva,perseverenta si gandire practica cunostiinte de operare pachet Office,avansat ExcelDescrierea jobului mentine relatia cu clientii on line, verifica plasarea comenzilor,comunicare pe online intocmeste rapoarte urmarirea si monitorizarea fluxului de comenzi implementarea contractelor in derulare si desfasuarea activitatilor cu caracter comercial coordonarea activitatilor zilnice ,identificarea si solutionarea problemelor aparute mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii documentarea cu privire la reglementarile in domeniul specific de activitate participa la initierea si intocmirea de noi proiecte in cadrul firmei emite documente
ALMA KERT S.​R.​L.​

Manager Zona Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare. Experiență relevantă într-un post similar, preferabil în domeniul materialelor de construcții. Abilități de negociere, tehnici de prospectare și vânzare. Înțelegerea aspectelor financiare ale afacerii. Excelente abilități de comunicare, prezentare și relaționare. Spirit de echipă și orientare către client. Inițiativă și orientare către rezultat. Cunoștințe operare PC (MS Office) și limba engleză (nivel intermediar). Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru călătorii.Descrierea jobului Responsabilități principale: Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți prin identificarea de noi oportunități de afaceri în zona de responsabilitate (județele Bihor, Arad, Sălaj). Promovarea produselor și a imaginii companiei în relațiile cu clienții actuali și potențiali. Realizarea de oferte și negocierea termenilor contractuali, în conformitate cu regulile interne și limitele de responsabilitate. Urmărirea derulării contractelor și asigurare
XELLA RO SRL

Manager De Zona : Bihor-hunedoara


Candidatul ideal Experienta de lucru intr-o pozitie similara de min. 2 ani, de preferat in FMCGStudii superioare licentiateAbilitati de leadership, probate prin experientele anterioareSpirit de lucru în echipa, flexibila si deschisa la schimbare;Excelente abilitati de comunicare. Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze;Capabilitati de analiza, interpretare a datelor si agregare a planului de actiuneAbilitati de planificare si organizareCunostinte avansate operare PC: Microsoft Office,.Reprezinta un avantaj experienta de lucru in Power BIDescrierea jobului Manager de Vanzari, pt zona BH-HDVrei sa faci parte dintr-o companie in care poti sa inveti si sa te dezvolti?Te motiveaza sa stii ca munca ta contribuie la succesul intregii echipe de vanzari?Suntem nerabdatori sa primim cv-ul tau pentru pozitia de Manager Vanzari, in cadrul departamentului Comercial.Descrierea postului:Asigura managementul echipei locale de vanzari si logistica, cu scopul de a maximiza rezultatele de vanzar
UNICARM SRL

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minim 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi ac
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Relationare Brokeri


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Dacă dorești să îți construiești o carieră solidă, pe termen lung, la Groupama Asigurări, înseamnă că tu ești persoana pe care o căutăm!Căutăm Manager Relaționare Brokeri cu: Experiență în asigurări - obligatoriu; Experiență pe un rol similar - constituie avantaj; Permis de conducere - categoria B; Disponibilitate de deplasare curentă în județele CS, HD, TM, AR, BH, dar și în țară, dacă este cazul; Excelente abilitați de comunicare și inter-relaționare, politețe, atitudine prietenoasă și profesională; Orientare către clienți și parteneri și către livrarea unui serviciu de calitate; Foarte bune abilități de gestiune a conflictelor și de control al emoțiilor; Dexteritate în utilizarea calculatorului și abilitatea de a realiza diverse raportări specifice job-ului.Descrierea jobului Ce face Managerul Relaționare Brokeri? Asigură interfața între Companie și brokerii guvernați la standardele stabilite, urmărind maximizar
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 91 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.