Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

85 Locuri de Munca Manager in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

85 Locuri de Munca Manager in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Chef/​manager De Tura/​ Ajutor Bucatar


Candidatul ideal BLACK WOLF DORESTE SĂ ISI MARESCA ECHIPA CU PERSOANE- responsabile,- harnice ,- cu spirit de echipa,- persoane capabile in organizarea bucătăriei si a personalului.- cu initiativa- dedicate- având cunoștințe in industria alimentaraDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE CHEFULUI:Principalele responsabilități pe care le vei avea ca bucătar sunt:Prepararea diferitelor mâncăruri (aperitive, feluri principale, deserturi);Să te asiguri că ingredientele sunt proaspete și de calitate;Să cântărești și să combini ingredientele conform rețetelor;Să prepari mâncărurile din meniul stabilit de managerul localului;Să coci, să fierbi, frigi sau să prăjești cărnuri și legume;Să aranjezi mâncarea în farfurii și să respecți porțiile de mâncare;Să te asiguri că ai tot echipamentul necesar la îndemână;Să te asiguri că vesela și zona de lucru sunt curate și că sunt respectate regulile de igienă;Să faci lista pentru aprovizionarea cu alimentele necesare;Să coordonezi activitatea ajutorului de
ASTER PREMIUM SRL

Asistent Manager Cu Cunostinte De Contabilitate Primara


Candidatul ideal Capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. Atentie sporita pentru detalii Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor persoana organizata responsabilitate, implicare si seriozitate abilitati de comunicare, atitudine proactiva adaptabilitate spirit de echipa gandire pozitiva orientat spre rezultate flexibilitateDescrierea jobului Intocmirea perioadica a facturilor de iesire catre clientii companiei; Inregistrarea facturilor de cheltuieli furnizori pe categori de conturi contabile; Operarea extraselor bancare ; Diverse activitati si situatii economico financiare ; Intocmeste situatia platilor si a incasarilor; Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic. Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/prelucrarea documentelor contabile; Semnaleaza in timp util neregulile,erori ivite, neclaritati; Diverse activitati de secretariat. Asigura suport administrativ colegilor d
AMI BY AMALIA S.​R.​L.​

Asistent Manager Cu Cunoștințe De Contabilitate Primara


Candidatul ideal Capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. Atentie sporita pentru detalii Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor persoana organizata responsabilitate, implicare si seriozitate abilitati de comunicare, atitudine proactiva adaptabilitate spirit de echipa gandire pozitiva orientat spre rezultate flexibilitateDescrierea jobului Intocmirea perioadica a facturilor de iesire catre clientii companiei; Inregistrarea facturilor de cheltuieli furnizori pe categori de conturi contabile; Operarea extraselor bancare ; Diverse activitati si situatii economico financiare ; Intocmeste situatia platilor si a incasarilor; Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic. Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/prelucrarea documentelor contabile; Semnaleaza in timp util neregulile,erori ivite, neclaritati; Diverse activitati de secretariat. Asigura suport administrativ colegilor d
AMI BY AMALIA S.​R.​L.​

Chef/​manager De TurĂ/​ajutor BucĂtar


Candidatul ideal BLACK WOLF DORESTE SĂ ISI MARESCA ECHIPA CU PERSOANE- responsabile,- harnice ,- cu spirit de echipa,- persoane capabile in organizarea bucătăriei si a personalului.- cu initiativa- dedicate- având cunoștințe in industria alimentaraDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE CHEFULUI:Principalele responsabilități pe care le vei avea ca bucătar sunt:Prepararea diferitelor mâncăruri (aperitive, feluri principale, deserturi);Să te asiguri că ingredientele sunt proaspete și de calitate;Să cântărești și să combini ingredientele conform rețetelor;Să prepari mâncărurile din meniul stabilit de managerul localului;Să coci, să fierbi, frigi sau să prăjești cărnuri și legume;Să aranjezi mâncarea în farfurii și să respecți porțiile de mâncare;Să te asiguri că ai tot echipamentul necesar la îndemână;Să te asiguri că vesela și zona de lucru sunt curate și că sunt respectate regulile de igienă;Să faci lista pentru aprovizionarea cu alimentele necesare;Să coordonezi activitatea ajutorului de
ASTER PREMIUM SRL

Test Engineering Manager


Candidatul ideal For our Connect Group Technology Center we are looking for a seasoned profile to join the team as Test Engineering Manager. Your role can be based out of our site in Ypres (Belgium) or Oradea (Romania). The scope would be Connect Group Europe wide, guiding our sites in Belgium, Netherlands, Germany, Romania, Czech Republic, and Spain. Later on our locations out of Europe will come in scope, Mexico & China.Are you a seasoned deeply technical electronics project manager?Are you ready for a challenge that combines technical and interpersonal skills?Two times yes?Descrierea jobului About the roleThis role has a lot of variation, and you are included in many parts of the lifecycle of a product.Start of the process: You will be leading the technical discussion with stakeholders internally and externally on how to set up testing for their product that we are producing, next to a sales colleague. This means understanding deeply the electronics of the client product plan and re
CONNECTRONICS ROMANIA S.​R.​L.​

Area Sales Manager Banat


Scurta descriere a companiei Agricover reunește într-un portofoliu complex linii de business, soluții și tehnologii de ultimă generație care aduc plus valoare în afacerile fermierilor, în activitățile de zi cu zi din fermă și, implicit, transformă agricultura din România.Agricover este un grup de companii ultraperformant în agribusiness-ul european, un generator de soluții inovatoare care transformă afacerile și viața fermierilor pe termen lung, precum și un motor al schimbării, creator de progres și prosperitate la scară socială.Agricover este liderul pieței de agribusiness din România. Pe parcursul celor peste 20 de ani de existență, Agricover a dezvoltat un model de business inovator și performant.Prin abordarea sa vizionară a agribusiness-ului, Agricover determină evoluția întregului domeniu și generează prosperitate socială la nivelul comunitații fermierilor români. Agricover dezvoltă ecosisteme digitale moderne care impulsionează progresul agriculturii românești, prin adoptarea c
Agricover

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de cel putin 2 ani in vanzarea produselor si serviciilor financiare destinate clientilor Persoane Fizice Deschiderea de a forma un portofoliu de clienti Persoane Fizice prin actiuni desfasurate atat in sucursala, cat si in afara acesteia (prospectarea pietei, contactarea telefonica a prospectilor, sustinerea de prezentari pentru promovarea produselor bancare) Bune abilitati de relationare si comunicare Limba engleza, cel putin nivel mediu Permis conducere- categoria B, constituie un avantajDescrierea jobului Identificarea oportunitatilor de vanzare catre clienti Persoane Fizice Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Persoane Fizice (Creditul ipotecar si Noua Casa, Creditul de nevoi personale, Overdraft-ul, Depozitul bancar, produse de asigurare atasate creditelor) Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilo
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client; Identifica potentiali clienti in zona alocata; Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei; Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei; Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil; Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei; E
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 270 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager - Zona Transilvania


Candidatul ideal - Experienta de minim 3 ani in vanzari si management al distribuitorilor si clientilor (constituie un plus important experienta in industria lubrifiantilor sau adiacente);- Cunostinte aprofundate de vanzari si organizare;- Atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, prezenta placuta, capacitate de a stabili relatii interpersonale;- Bun organizator, proactiv;- Studii superioare;- Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Outlook);- Permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului - Mentine relatia cu clientii existenti, prospecteaza piata si extinde portofoliului de clienti;- Implementeaza eficient strategia de vanzari si indeplineste obiectivele de vanzari in zona alocata;- Cunoasterea si respectarea politicii comerciale;- Planificarea vizitelor la clienti si oferirea de consultanta catre clienti;- Realizeaza rapoarte periodice de activitate.Zona alocata este formata din judetele: Alba, Arad, Bistrita-Nasaud, Bihor, Brasov, Cluj,
HEXOL LUBE SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Area Sales Manager - (bh-sm) (ct-tl-il) (sv-is)


Candidatul ideal Area Sales ManagerDomiciliu in :Oradea / Satu Mare - Constanta / Slobozia / Tulcea - Suceava / IasiStudii medi sau superioareExperiența în domeniul vanzarilor de produse alimentare – minim 5 ani intr-o pozitie similaraOrganizat, responsabil, cu bune abilități de comunicareCunoștințe și abilități de vânzare și negociereOrientare spre client și rezultateCunoștințe MS OfficePermis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități principale:Îndeplinirea obiectivelor de vânzări, conform politicii și strategiei companieiIdentificarea de noi oportunități pentru creșterea vânzărilor – Clienti noi si strategi noiMonitorizarea procesului de vanzare - urmarirea comenziilor, verificera stocurilor, implementarea promotiilor, încasarea facturilor emise, raportarea activitatii desfasurate- Sa viziteze periodic toti clientii (distribuitorii), sa relationeze si sa interectioneze cu forta de vanzari- Sa acorde asistenta si sa furnizeze informatii catre clientii pentru a cres
GM GRUP DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Sales Manager


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Bachelor’s degree;Minimum 6 years sales experience and minimum 2 years consultative sales experience;Strong planning and organisational skills;Customer orientation and ability to develop long-term business relationships;Ability to manage projects with deadlines;Driving licence category B and availability for predominantly field work;Regional mobility and flexibility in adapting to change. Responsibilities Develops and implements sales strategies to increase profit and expand market share;Identifies and attracts new custome
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 415 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager (asm)- Sm,​ Mm,​ Sj,​ Bh,​ Cj,​ Ar,​ Tm


Candidatul ideal - Atitudine proactivă, flexibilitate, abilități de negociere, capacitate de comunicare;- Orientare spre rezultat, perseverență;- Atingerea lunară a obiectivelor cantitative,valorice și calitative stabilite;- Expunerea corectă a produselor PAMBAC în punctele de vânzare;- Respectarea regulii FEFO ;- Implementarea promoțiilor conform cerințelor;- Relație profesională excelentă cu reprezentanții clienților de la punctele de vânzare.Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări stabilite pentru zona alocată din județele: SATU MARE, MARAMURES, SALAJ, BIHOR, CLUJ, ARAD, TIMIS, pentru toate categoriile de produse din portofoliul PAMBAC;- Întreține și dezvoltă relațiile de parteneriat cu distribuitorii Pambac din zona alocată;- Răspunde de încasarea contravalorii mărfurilor livrate distribuitorilor;- Implementează acțiunile de trade marketing în scopul promovării și creșterii vânzărilor produselor Pambac;- Promovează produsele companiei și desfășoară activități de merc
PAMBAC SA

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ne dorim ca noul nostru coleg/(ă) să:coordoneze și să supervizeze întreaga activitate a punctului de lucru arondat.aplice principiul utilizării eficiente a resurselor (umane, materiale, financiare).identifice noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piață.formeze, coordoneze și să motiveze echipa de vânzări din subordine.dezvolte parteneriate de lungă durată și la standarde ridicate.identifice nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potrivite, în concordanță cu politicile companiei.gestioneze responsabil politica de vânzare și de încasare a soldurilor.planifice, organizeze și să optimizeze procesul de livrare și de depozitare.Noi îți oferim în schimb:angajament pe termen lung, un loc de muncă stabil.un pachet salarial atractiv, compus din salariu fix, tichete de masă și bonus lunar de performanță.un mediu de lucru stimulativ și profesionist, bazat pe echitate și pe respect.perspectiva unei cariere î
BARDI AUTO SRL

Hungarian Sales And Customer Support Manager


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Customer Support Manager, Technical Customer Support, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with Hungarian clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skillsBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as the lead point of contact for all Hungarian customers on the territory of Hungary and RomaniaBuild and maintain strong, long-l
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Manager Sala De Jocuri Red Sevens - Arad,​ Bacau,​ Oradea


Candidatul ideal - Experienta in managementul unei sali de jocuri de noroc min 2 ani;- Abilitati de conducere, planificare si organizare a activitatii;- Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, sociabilitate, responsabilitate;- Consecventa in actiuni si eficienta personala;- Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii- Disponibilitate pentru deplasari- Bune cunostinte de operare PC si Microsoft Office- Permis Cat BDescrierea jobului - Organizeaza si supravegheaza salile de joc, catre cele mai inalte standarde de eficienta, in concordanta cu procedurile si politica companiei,- Asigura conditiile optime functionarii si prestarii de servicii in mod eficient;- Stabileste conform structurii organizatorice și a ROI, sarcinile și responsabilitatile echipei;- Motiveaza echipa prin comunicare si prin evaluare- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte;- Propune si executa campanii de marketing;- Monitorizeaza
RED SEVENS S.​R.​L.​

Area Casino Manager Oradea


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste! Ne cautam un coleg pentru zona Oradea.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare a intregii locatii; Controleaza si
TECVIVO S.​R.​L.​

Asistent Manager Oradea


Candidatul ideal -Studii superioare-Cunostinte de limba engleza si/sau italiana constituie avantaj-Experienta in activitatea de comert, de preferat in domeniul confectiilor-Abilitati de comunicare, spirit de echipa-Persoana sociabila, optimista si energica-Capacitate de concentrare, atentie sporita-Disponibilitate de lucru in schimburi-Disponibilitate de lucru in week-end (ocazional)-Cunostinte utilizare PC, casa de marcat, POS bancarDescrierea jobului -Planificarea, coordonarea si conducerea intregii activitati desfasurate in cadrul magazinului-Urmarirea aplicarii politicilor si strategiilor comerciale ale firmei-Respectarea procedurilor de organizare si a tehnicilor de vanzare-Prezentarea gamei de produse catre clienti si consilierea acestora-Urmarirea vanzarilor si sustinerea lor, atingerea targhetelor de vanzari-Observarea concurentei si a pietei-Intocmirea de situatii si rapoarte privind activitatea magazinului-Integrarea noilor angajati, organizarea si instruirea personalului din
EMPORIO COM SRL

Asistent Manager Oradea Si Pitesti


Candidatul ideal -Studii superioare-Cunostinte de limba engleza si/sau italiana constituie avantaj-Experienta in activitatea de comert, de preferat in domeniul confectiilor-Abilitati de comunicare, spirit de echipa-Persoana sociabila, optimista si energica-Capacitate de concentrare, atentie sporita-Disponibilitate de lucru in schimburi-Disponibilitate de lucru in week-end (ocazional)-Cunostinte utilizare PC, casa de marcat, POS bancarDescrierea jobului -Planificarea, coordonarea si conducerea intregii activitati desfasurate in cadrul magazinului-Urmarirea aplicarii politicilor si strategiilor comerciale ale firmei-Respectarea procedurilor de organizare si a tehnicilor de vanzare-Prezentarea gamei de produse catre clienti si consilierea acestora-Urmarirea vanzarilor si sustinerea lor, atingerea targhetelor de vanzari-Observarea concurentei si a pietei-Intocmirea de situatii si rapoarte privind activitatea magazinului-Integrarea noilor angajati, organizarea si instruirea personalului din
EMPORIO COM SRL

Account Manager


Candidatul ideal Iti place sa interactionezi si sa comunici frecvent cu oamenii?Vei face zilnic acest lucru atat cu colegii cat si cu clientii.Ai putere de convingere si abilitati de negociere?Iti vei putea pune in practica abilitatile pentru a negocia si vinde clientilor serviciile oferite.Inveti repede sa utilizezi diverse softuri?Atunci chiar vei veni la job cu placere. Iar daca te descurci deja in Excel ne-ar placea sa te cunoastem la interviu.Cerinte: Studii superioare finalizate; Domiciliul in Oradea; Cunostinte cel putin medii MS Office si in special Excel; Abilitati de gestionare a sarcinilor in sistem multi-tasking; Atentie la detalii; Carnet de conducere cat.B.Descrierea jobului Principalele sarcini si responsabilitati: Se preocupa permanent de gasirea si contractarea unor noi clienti; Gestioneaza relatia cu clientii; Participa la intalnirile cu clientii (prezentari, negocieri, etc.); Urmareste zilnic buna desfasurare a contractelor si gaseste solutii pentru rezolvarea proble
COMMUNICATIONS MEDIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1613 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 85 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.