Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

91 Locuri de Munca Manager in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

91 Locuri de Munca Manager in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Receptie


Candidatul ideal cunostinte de operare PC, pachet Microsoft Office corectitudine,rigurozitate ,spirit ordonat si bun organizator experienta anterioara pe un post anterior de minim 2 ani familiarizat cu un sistem de woorehause management sau ERP abilitastea de a lucra cu mai multe procese simultanDescrierea jobului gestionarea stocurilor de marfa pe grupe de produse de la receptie pana la livrare utilizand sisteul informatic inregistrarea intrarilor si iesirilor de produse in sistemul informatic receptia produselor in conformitate cu documentele insotitoare proceseaza si furnizeaza documentele necesare receptiei si livrarilor supervizeaza activitatile echipei din subordine si se asigura de buna functionare a acesteia pastreaza legatura intre departamentul comercial si productie si raporteaza problemele ivite
ALMA KERT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 609 de salarii introduse în Salario: 2758 RON/Luna

Dispecer /​ Coordonator Logistica /​ Transport Planner


Candidatul ideal • Experienta anterioara intr-un post similar, minim 1 ani;• Studiile superioare /medii;• Cunostinte a legislatiei europene in domeniul transportului rutier de marfuri;• Cunostinte de limba englaza avansat;• Permis de conducere cat. B;• Cunostinte avansate de operare PC, lucrul cu bazele de date in Excel;• Persoana disciplinata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare;• Rezistență la stress, inițiativă proprie, capacitatea de a lua decizii și de a soluționa probleme în mod independent;• Abilități analitice și organizaționale, meticulos, atent la detalii, abilitatea de a comunica și negocia eficient, abilitatea de a lucra in echipa;• Atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor, orientat catre rezultat cu respectarea termenelor limita;• Disponibiltate pentru program prelungit;Descrierea jobului • Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori;• Optimizeaza rutele pentru maximiza
GRAIN EXPRESS S.​R.​L.​

Coordonator Service


Candidatul ideal În cadrul misiunii noastre de a oferi servicii de excelență, căutăm colegi dedicați și pasionați de industria auto care să ocupe rolul de Coordonator service pentru locațiile Baia Mare - Coordonator service caroserie Oradea - Coordonator serviceCerințe: studii superioare finalizare, de preferat inginerie auto, mecanica experiență anterioară într-o poziție de supervizare și coordonare activitate service auto experiență și cunoștințe tinichigerie -vopsitorie, daune și relații asiguratori - pentru locația Baia Mare abilități excelente de comunicare, organizare, decizie și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic capacitate de a gestiona și motiva o echipă, demonstrând abilități de coaching orientare către rezolvarea problemelor și atenție la detalii cunostinte bune de utilizare PC persoana onesta, disciplinata, dinamica, orientate spre performanta si succes.Descrierea jobului Coordonarea eficientă a întregii operațiuni a service-ului, asigurându-se că toate a
ATP - EXODUS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Coordonator Servicii De Curatenie (oradea & Timisoara)


Candidatul ideal Persoana dinamica si intreprinzatoare, capabila de auto-organizare Studii medii sau superioare finalizate Experienta profesionala in supervizarea unei echipe de prestari servicii (experienta anterioara in servicii de curatenie profesionala constituie un avantaj) Aptitudini tehnice, capacitatea de a invata si instrui pe altii sa manevreze si sa intretina echipamentele din dotare si substantele chimice conform instructiunilor de folosire Abilitatea de a gestiona si prioritiza sarcini multiple, capacitate de planificare a activitatii, orientare catre rezultate Tact si diplomatie in relatiile interumane Atentie la detalii Bune cunostinte de utilizare PC Posesor permis de conducere categoria B (obligatoriu) si disponibilitate pentru deplasari frecvente in afara localitatiiDescrierea jobului Ce vei face? Te vei ocupa de organizarea activitatii in obiectivele de lucru alocate(1 post coordonator regiunea Oradea, Bihor, Satu Mare, Maramures, Salaj, Alba, Bistrita & 1 post coord
FABI TOTAL GRUP SRL

Coordonator Vanzari & Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru postul COORDONATOR VANZARI: - Cunostinte solide în domeniul vânzărilor către clienți de tip supermarket;- Notiuni de bază în logistica - depozitare și distribuție de marfă;- Experiență anterioară în utilizarea sistemelor ERP;- Capacitate de gândire logică, analitică și sintetică;- Corectitudine, tenacitate și o atitudine principială în relațiile cu oamenii;- Abilitatea de a fi obiectiv în evaluarea și analiza situațiilor economice, financiare și sociale;- Receptivitate și dorința de a colabora.Candidatul ideal pentru postul 𝐑𝐄𝐏𝐑𝐄𝐙𝐄𝐍𝐓𝐀𝐍𝐓 𝐕𝐀𝐍𝐙𝐀𝐑𝐈:- Studii medii;- Experienta in domeniul vanzarilor, constituie avantaj;- Limba engleza la nivel conversational;- Bune cunostinte de operare PC si cunoasterea pachetului Microsoft Office;- Permis de conducere cat. B;- Bune abilitati de comunicare, negociere si organizare.Descrierea jobului Postul Coordonator vanzari :𝐑𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢:- Acorda asistenta din punct de vedere
GAMINVEST SRL

Coordonator Santier Constructii (ssm&su)


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare tehnice - Facultatea de Constructii, Facultatea de Instalatii, Arhitectura; Curs Coordonator SSM santiere temporare si mobile; Curs postuniversitar de evaluator de risc SSM cu durata de 180 sau 240 ore; Curs cadru tehnic cu atributii PSI; Cunostinte foarte bune despre cadrul legislativ general pe linie de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor; Experienta minim 1 an ( in supervizarea de santiere); Limba engleza, nivel mediu; Permis conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in tara, pentru santiere deschise.Descrierea jobului Resposabilitati: Participa la identificarea cerintelor de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor ale partilor interesate; Elaboreaza tematica specifica instruirilor, instructiunile proprii si participa la cercetarea si raportarea accidentelor de munca; Verifica cunoaşterea şi aplicarea de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi
SIMTEL TEAM S.​A.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: URBANGIS CONSULTING SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
URBANGIS CONSULTING SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: FUNDATIA "LIFE-TINERET"Experienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
FUNDATIA LIFE-TINERET

Manager De Zona - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE ZONA - AJOFM | ANOFMAngajator: SC UNICARM SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
SC UNICARM SRL

Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: LUNA CONSTRUCTION AND CLEANING SERVICES SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 4Adresa locului de munca: ORADEA
LUNA CONSTRUCTION AND CLEANING SERVICES SRL

Vanzari/​business Developer Domeniul It - Colaborare


Candidatul ideal • Abilitati excelente dе comunicare, prezentare, negociere;• Bune abilitati dе interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;• Dorinta reala dе dezvoltare;Descrierea jobului • Idеntificаrеа si contаctarеа clientilor business;• Sustinеrеa interactiunilor/vizitelor lа prospеcti/cliеnti in vеdеrеа identificarii nеvoilor si oportunitаtilor de colaborare;• Colaborаreа cu depаrtamentele rеsponsabile in vеderea implementarii sistemelor;• Initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii business;• Participarea la definirea si dezvoltarea planurilor si metodelor de vanzare si abordare a pietei.Este o propunere de colaborare, prin urmare vom avea un interse comun real sa reusim!Iti oferim:• Beneficii pe termen lung din proiectele bune pe care reusesti sa le aduci;• Implicarea in proiecte si tehnologii actuale si complexe intr-un domeniu bun;
TECH ARCHITECTURE SRL

SSM&SU - COORDONATOR SANTIER CONSTRUCTII


Scurta descriere a companiei SIMTEL Team este unul dintre jucătorii importanţi în energie regenerabilă, automatizări industriale și telecomunicații. Lider în România în construcția și mentenanța centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizări, devenind cel mai bun integrator Telekom din România în 2016. Din 2021, SIMTEL Team s-a listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București, intrând într-o nouă etapă în dezvoltare a companiei. SIMTEL Team și-a propus, încă din prima zi, să pună tehnologia în slujba naturii, pentru a construi un viitor verde pentru planetă, oferind în același timp companiilor eficiența energetică necesară pentru a-și desfășura activitatea în condiții optime.La Simtel credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, inovatie dar si in sustenabilitate si implicare
SIMTEL Team

Infrastructure Project Manager - Full-Time


Aufgaben As an Infrastructure ProjectManager, you will be responsible for overseeing and managing all aspects ofconstruction projects related to roads infrastructure and traffic signalization.Your role will involve planning, coordinating, and executing projects frominception to completion, ensuring they are delivered on time, within budget,and to the highest quality standards.Bachelor's degree in Civil Engineering, Construction Management, or a related field (preferred)Project Management Professional (PMP) certification or equivalent (preferred)Strong leadership, communication, and problem-solving skillsAbility to work effectively under pressure and manage multiple tasks simultaneouslyAttention to detail and a commitment to delivering high-quality resultsKnowledge of relevant regulations and standards in the construction industry3-5 years of experience in construction management, preferably in a project management roleStrong knowledge of traffic technology, including road marking and t
STRABAG SRL

Reprezentant /​ Coordonator Vanzari Transporturi Internationale


Candidatul ideal CERİNTE DE BAZA: Experiența in vanzari: experienta demonstrată în vanzari, în domeniul transporturilor internaționale. Experientă în casa de expediții de marfuri minim 3 ani. Abilități de negociere și vânzare: capacitatea de a negocia eficient și de a închide vânzări. Cunoștințe specifice: înțelegerea solidă a proceselor și fluxului de activitate din industrie. Limba engleza: cunoștințe avansate de limba engleza. Competente de comunicare si organizare: abilitati excelente de comunicare si organizare. Persuasiv, dinamic, comunicativ, flexibil, orientat către clienți și capabil sa lucreze în echipă și individual. Organizat, serios, punctual si responsabil. Proactiv, dispus sa invete noi informații. Capabil sa prioritizeze sarcinile, să lucreze sub presiune și să respecte termenele limită.Descrierea jobului RESPONSABİLİTATİ: Identificarea și prospectarea de clienți noi în zona alocată, pentru a dezvolta un portofoliu. Promovează toate serviciile conform standardelor și po
EKOL INTERNATIONAL LOGISTICS S.​R.​L.​

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Management - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN MANAGEMENT - AJOFM | ANOFMAngajator: REPATRIERE DECEDATI LUIGIExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
REPATRIERE DECEDATI LUIGI

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Business Developer - Logistics/​Transport Industry - Full-Time


Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the ever-changing landscape of the business environment. Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services. Building long-term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective. Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedicati
Sales Consulting

Angajam Manager Al Sistemelor De Management Al Calitatii


Companie multinationala ce activeaza in domeniul auto, angajeaza Manager al sistemelor de management al calitatii. Cunostintele in domeniul IATF 16949 reprezinta avantaj. Programul de lucru este luni - vineri de la 08:00 - 16:30. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr de telefon si sau sa ne trimiteti CV-ul la adresa de e-mail Va asteptam cu drag!
ShinHeung Electronics

Asistent Manager


Firma din domeniul construcțiilor modulare oferă sponsorizare unei studente pe parcursul studiilor pentru angajare pe post de asistent manager cu program part-time . Selecția se efectuează doar dupa ce se atașează un C.V. cu foto .
Europe Trade GmBH

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Store Manager


Gestionarea, prezentarea, expunerea, aranjarea, promovarea și vânzarea produselor de imbracaminte. Dorim doar persoane cu o minima experienta in acest domeniu. Consilierea clientilor si vanzarea produselor alaturi de angajatii din subordine Maximizarea oportunitatilor de vanzari, prin identificarea cerintelor de pe piata Maximizarea rentabilitatii magazinului, prin promovarea magazinului si a produselor si participarea la pregatirea promotiilor Monitorizarea permanenta a rezultatelor angajatilor si a rezultatelor magazinului Supervizarea indeplinirii sarcinilor de serviciu de către angajații din subordine si functionarea in condiții optime a magazinului; Verificarea constanta a stocurilor existente in magazine; Efectuarea comenzilor de marfa; Atingerea obiectivelor stabilite de companie Participarea la inventar si intocmirea de rapoartelor periodice ( saptămânal )privind activitatea din magazin; Reprezentarea companiei in relatia cu tertii: clienți, autoritati,
Liu Jo

Media netă estimată pe baza celor 153 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 91 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.