Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Pascani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Pascani

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Pascani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Zonal


Candidatul ideal Profilul tau: Studii medii/superioare constituie un avantaj Experienta de conducere ( domeniul panificatiei, Retail) de minimum 2 ani Spirit antreprenorial, gandire orientata spre performanta Bune abilitati interpersonale Organizat, motivat si cu dorinta de dezvoltare Disponibil la program prelungitDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Conduci, motivezi colegii din subordine Optimizezi indicatorii economici Coordonezi locatiile din subordinePropunerea noastra: Salariu motivant si posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei Asigurare medicala privata
TINERVIS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 191 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin Pascani (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Sarcinile tale
KAUFLAND ROMANIA SCS

Adjunct Manager Magazin Pașcani (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Sarcinile tale
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Urmarire Lucrari (220707)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice (energetic sau electrotehnic) Cerinte obligatorii: Autorizare SSM grad III (se obține anual la locul de muncă) Autorizare ANRE – minim grad II Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Proceduri, instrucțiuni și legislație specifice domeniului de activitate: legislația în domeniul energiei, Legea 123/2013 cu completările și modificările ulterioare, regulamentele ANRE privind procesul de racordare, Legea 50/2001, Legea 10/1995 și alte reglementari conexe sarcinilor de serviciu Cunoştinţe IT: Operare PC – MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), SAP (MM, PM, GLOBE) Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi și coordonezi urmărirea proiectarii și executării lucrărilor din procesul de racordare și a lucrărilor de investiţii în cadrul reţelelor de distribuţie și asiguri suportul necesar managerilor de proiecte, în scopul îndeplinirii termenelor contractuale, a cerinţelor legale şi încadrarea în b
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Operatiuni - Oras Roman


Candidatul ideal Recrutăm în echipa TERMOPLASTMANAGER OPERAȚIUNI locat la sediul companiei din RomanÎn subordinea Directorului General, Managerul de operațiuni are rolul de a conduce și de facilita colaborarea între departamentele companiei asigurând totodată respectarea procedurilor, termenelor și calității serviciilor.Cerințe studii superioare absolvite cu diplomă de licență cursuri în management, audit intern, reprezintă un plus experiență de +3 ani în management operațional, audit, control intern, din care minim 2 ani într-o companie cu peste 100 angajați abilități de lucru cu MS Office (excelent în Excel), alte sisteme BI, ERP experiență relevantă de lucru cu echipe de manageri excelente abilități de leadership și motivare abilități de planificare, coordonare, conducere și control gândire strategică și previziune, viteză de reacție în luarea deciziilor centrare pe rezultate, inițiativă, dinamism, pragmatism și responsabilitate, asertivitate gândire critică și înclinație spre rezol
TERMOPLAST SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Manager Proiect - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER PROIECT - AJOFM | ANOFMAngajator: SC PROINVEST GROUP SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PASCANI
SC PROINVEST GROUP SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: SC PROINVEST GROUP SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PASCANI
SC PROINVEST GROUP SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Manager De Proiect /​ Project Manager


Candidatul ideal Cautam Manager de proiect / Project Manager care sa ne ajute sa generam si sa implementam proiecte de succes.Cerinte pe care trebuie sa indeplinesti pentru a putea candida cu succes sa fi colegul nostru: Minim 2 ani experienta relevanta (pentru Autoritati publice locale (PNDR 7.2, PNDR 7.6, POR, POCU, POCA etc.) si pentru sectorul IMM (ex. POR 2.2, POR 2.1, HG 807/2014 etc.) Studii superioare, constituie avantaj studiile in domeniul economic, management, juridic, tehnic cont Absolvire cursuri de perfectionare in domeniu: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte - constituie avantaj Aptitudini de buna comunicare in limba romana – reprezinta avantaj cunostintele de limba maghiara (desi nu este obligatorie) Permis categoria B - constituie avantaj.Descrierea jobului Cautam PROJECT MANAGER care sa ne ajute sa generam si sa implementam proiecte de succes.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului (
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Manager Vanzari


Candidatul ideal · Absolvent studii superioare: Economice, Marketing, Comunicare, RelațiiPublice· Experiență într-un un post similar, minim 5 ani.· Experiență în conducerea echipelor, minim 3 ani.· Capacitate de gândire strategică, analiză și sinteză, atenție la detalii· Pasiune pentru activitatea de vânzări· Abilități de comunicare și persuasiune· Orientare către atingerea obiectivelor· Orientare spre client· Creativitate și ușurință în exprimarea ideilor· Capacitatea de concentrare pe parcursul derulării unor proiecte specifice· Experiența în domeniul vânzărilor în industria alimentară, poate constitui un avantaj· Cunostințe limba engleză, nivel mediu· Carnet conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilităti:· analizarea mediului de afaceri, stabilirea obiectivelor de vânzări ale firmei și a resurselor necesare atingerii acestora· întocmirea bugetelor de venituri și cheltuieli ale departamentului și rapoartelor de analiză periodice· elaborarea strategiilor de vânzare și stabil
AGROPAN IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 196 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Manager Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta Excelente abilități de comunicare și relaționare int
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 2079 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate; Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres; Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimiza
ROMCAB SA

Media netă estimată pe baza celor 185 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent ManagerCerinte: Studii superioare Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM si alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilitati de comunicare si colaborare puternice. Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficient.Descrierea jobului Cautam ASISTENT MANAGER care sa ne ajute sa crestem capacitatile de consultanta asigurand suport vital echipei noastre de conducere.Vei lucra impreuna cu Directorul Departamentului de Vanzari si Directorul Operational (COO), respectiv cu (CFO), crescand eficienta acestora in activitatea lor.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului pe care vei avea: Suport continuu in CRM Actualizarea si intretinerea bazei de date a clientilor in CRM, asigurandu-se ca toate informatiile sunt actuale si corecte Suport
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Marketing Manager


Candidatul ideal Persoana definita de creativitate si originalitate, organizata, atenta la detalii, problem-solver; Este tot timpul la curent cu tendințele marketingului digital, rețele sociale si tot ce compune promovarea in comertul modern trading; Abilități de exprimare corectă, atât verbal, cât și în scris, de redactare texte și conținut de calitate, creativ și usor de înțeles, atât în limba română, cât și în limba engleza; Creare de conținut adaptat mediului în care este publicat, content writing și copywriting - offline si online; Abilitaţi excelente de comunicare şi de abordare interpersonală; Experiența în domeniu constituie un avantaj Cunoştinţe operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Cunoaşterea limbii engleze;Descrierea jobului Stabilirea obiectivelor de marketing si elaborarea strategiilor de piata, inclusiv bugetarea acestora; Organizarea si supervizarea actiunilor de marketing; Monitorizarea concurentei; Intocmirea de contracte de marketing aferente fiecarei actiuni
LOXAN ATRAKTIVE SRL

Media netă estimată pe baza celor 305 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Viziunea si misiunea Antibiotice S.A.Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de ingrijire a sănătății pentru pacienți, medici, farmaciști.Prețuim eficiența și sprijinul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor nostri.Dacă ești o persoană bine organizată, cu o mare atenție la detalii, orientată către rezultate, creativă și dornică să activezi într-o companie de top cu expunere atât națională, cât și internațională, această oportunitate poate fi ceea ce cauți.Redăm mai jos cerințele postului: Absolvent al Facultății de Medicină / Farmacie Bună înțelegere a mixului de marketing Abilităti de comunicare cu specialiștii din domeniul sănătătii Capacitatea de a planifica și prioritiza sarcinile de lucru pentru a respecta termenele limită este fundamentală Încredere în sine, ambiție, initiativa, capa
ANTIBIOTICE SA

Media netă estimată pe baza celor 255 de salarii introduse în Salario: 5900 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul economic. Abilități de comunicare. Cunostinte limba engleză (scris și vorbit) la nivel B2–C1. Atent la detalii și abilități puternice de organizare. Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate. Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare tabele, funcții precum filtrarea, inserarea etc.).Reprezintă un avantaj: Experiență în domeniul logistic sau comercial, gestionare baze de date. Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe și atenție la detalii. Contabilitate primara. Comunicare cu partenerii noștri (telefonic, mail, chat zoom). Asigurarea realizării tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient. Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățiri
POMICULTURA IND SRL

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.