Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

36 Locuri de Munca Manager in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

36 Locuri de Munca Manager in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Suport Clienti Si Managementul Reclamatiilor (perioada Determinata) (226549)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate, constituie un avantaj Experienţă practică necesară: 3 ani experienţă în activitatea de distribuție a energieiDescrierea jobului Asiguri desfășurarea activității de relații clienți și management al reclamațiilor adresate de clienți, referitor la serviciul de distribuţie a energiei Asiguri interfața cu instituțiile de stat, în limita competențelor acordateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Area Sales Manager (bt,​sv,​ Nt,​ Is,​ Bc,​ Vs,​ Vn,​ Gl)


Candidatul ideal Ai experienta minima in vanzari ( ideal in domeniu constructii sau instalatii)?Esti o persoana energica, comunicativa, iti place sa intrii in contact cu oamenii, ai capacitate de sintetizare a informatiei, stii sa asculti activ si sa intelegi nevoile oamenilor din fata ta?Atunci esti un candidat valoros pentru noi!Ce iti oferim in schimbul implicarii si competentelor tale? Suport sa inveti de la cei mai buni specialisti, sa iti dezvolti competentele si abilitatile necesare pentru a-ti dezvolta o cariera intr-un domeniu de viitor. Un mediu de lucru placut, alaturi de oameni prietenosi Masina de serviciu Laptop Telefon mobil Tichete de masa + diurna Zile de concediu suplimentare Bonus variabil in functie de performanta Asigurare medicalaDescrierea jobului Responsabilitatile tale principale implica sa: Fii responsabil de vanzarile companiei din zona arondata Administrezi si sa dezvolti portofoliul de clienti; Vizitezi clienții, promovezi si dezvolti relația cu aceștia; Co
BMI ROMANIA SISTEME DE ÎNVELITORI S.​R.​L.​

Business Development Manager zona Iasi,​ Suceava,​ Neamt,​ Botosani


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Sales Manager B2b


Candidatul ideal Suntem în căutare de noi colegi!Köber Industries este un brand în continuă dezvoltare și caută candidați experimentați pentru poziția de Reprezentant Vânzări pentru industria Vopselelor Pulberi. Candidatul ideal va juca un rol important în creșterea bazei de clienți și consolidarea portofoliului de vânzări reprezentând imaginea Köber Industries în relația cu partenerii actuali și potențialii clienți. Cerințe:• Studii tehnice de nivel mediu sau superior;• Organizare, responsabilitate și respectarea termenelor limită;• Abilități tehnice corelate cu demonstrații practice;• Abilități de comunicare și negociere (prezență placută și discurs coerent);• Cunoașterea și aplicarea tehnicilor de vânzare;• Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări săptămânale.Descrierea jobului Responsabilități:• Identificarea și prospectarea clienților potențiali în vederea creșterii portofoliului de clienți;• Vizitarea clienților existenți pentru a înțelege nevoile lor ș
KOBER SRL

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-implicare in coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Coordonator Constructii Montaj (electricitate) (224485)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate electrică: electrotehnică/ energetică/ electroenergetică Experienţă practică necesară: Minim 2 în activitatea de constructii montaj/ mentenanţă/ exploatare instalaţii electrice de medie şi joasă tensiune: PA-PT, LEA, LES Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţie, prescripţii şi standarde de specialitate în domeniul de activitate Instrucţiuni de securitate şi sănătate în muncă, Instrucţiuni pentru situaţii de urgenţă, Autorizări în domeniu ANRE (recomandabil) Cunoştinţe IT: Cunoştinţe operare PC, Microsoft Office, Outlook Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Coordonezi activitatea de mentenanță accidentală/ neplanificată şi de construcţii montaj în rețelele electrice de distribuție aparținând companiei sau terților Realizezi programarea lucrărilor de construcţii montaj împreună cu responsabilul de programare și recepție lucrări, colaborezi cu personalul alocat în cadrul cent
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Business Development Specialist


Candidatul ideal This role will challenge your analytical skills, your full attention, negotiation skills and creativity!Your knowledge in the engineering field is a must as you will play a key role in preparing and managing competitive technical and commercial offers, compliant with our clients’ requirements and needs. You’ll be involved in the entire offering process, from the bidding stage to the contract award. Throughout this process you’ll be constantly communicating and following up with company stakeholders, sub-contractors and vendors to facilitate the proposal bidding activities while engaging members of the team in a proactive manner.Your dedication will be fully rewarded with a professional learning environment, growth opportunities, as well as great working conditions. As a part of the Business Development team, you’ll receive the necessary support to understand DMT processes and to assimilate them easily.Descrierea jobului Verbal and written English communication: clear a
TEHNOROM GRUP ALPIN TRG SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4524 RON/Luna

Consultant Fonduri Nerambursabile


Candidatul ideal • Responsabil, implicat, analitic, ordonat, care sa aibă abilitați foarte bune de comunicare;• Persoana care sa aiba (obligatoriu) urmatoarele calitati: seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, rezistenta la stres si la activitatea cu termene limita.• Abilitati conceptuale in realizarea de materiale scrise• Experiență in managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj• Cunoștințe in domeniul achizițiilor publice – un plus• Abilitati de lucru simultan pe mai multe proiecte si activitati• Capacitatea de a lucra independentDescrierea jobului • Analizează și interpretează corect programele de finanțare lansate;• Verifică/analizează detaliat eligibilitatea solicitanților• Comunică cu autoritățile vizavi la eventualele nelămuriri/interpretări ale Ghidului• Stabilește cu beneficiarul toate aspectele proiectului de finanțare și caută în permanență soluții de optimizare a proiectului.• Verifică foarte atent conformit
BIROUL DE MANAGEMENT S.​R.​L.​

Director Productie & Inginer Coordonator Instalatii


Candidatul ideal Cerintele noastre sunt:- Studii superioare in domeniu (Facultatea de Constructii Civile, Facultatea de Instalatii)- Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta)- Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte- Disponibilitate de deplasare 80% din rol- Abilitati de organizare si planificare- Abilitati de monitorizare si control- Capacitate decizionalaProiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai.Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei.Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!Descrierea jobului In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschise urmatoarele roluri:Directorul Productie Constructii Civile: este persoana care va planifica, coordona si va urmari activitatea echipelor proprii precum si a subcontractorilor. De asemen
UNGUR RAMONA-IOANA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă

Coordonator Transport


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să aibă: oarecare experiență de gestionarea a procedurilor de transport – import și export; abilități excelente de limbă engleză – scris și vorbit – datorită naturii locului de muncă; bună cunoaștere a procedurilor internaționale de expediere; pasiune înnăscută de a lucra cu tehnologia.Descrierea jobului În cadrul departamentului de transport cu sediul în Piatra Neamț, titularul postului răspunde de: legătura cu echipa de vânzări; obține ofertele de livrare; rezervă livrările; efectuează procedurile de vămuire a mărfurilor din afara UE; actualizează sistemul; contactează companiile de transport cu privire la diversele probleme survenite; toate celelalte atribuții generale de coordonator.Răspunde, de asemenea, de: contactarea furnizorilor pentru confirmarea datelor de transport; informarea permenentă a clienților cu privire la progresul livrării; inventarierea stocului și gestionarea fișierelor; controlul gestionării stocului; păstrarea tuturor
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 299 de salarii introduse în Salario: 4678 RON/Luna

Brand Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: BRAND MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: GRAWE ROMÂNIA ASIGURARE SA - SExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
GRAWE ROMÂNIA ASIGURARE SA - S

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Secretara Asistent Manager


Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.
MTA GROUP CAREER MANAGEMENT SRL

Angajam Coordonatoare Si Voluntar Fundatie Umanitara


Fundatie umanitara angajeaza coordonatoare angejeaza coordonatoare și voluntara cu mașina personala
Gabriel Ajuta
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 36 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.