Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

89 Locuri de Munca Manager in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

89 Locuri de Munca Manager in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Experiență anterioară în recrutare și administrare personal este un plus; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple și de a prioritiza efficient; Carnet cat. B – cerinta obligatorie; Cunoștințe în domeniul legislației privind resursele umane; Abilități bune de organizare și atenție la detalii. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;Descrierea jobului Responsabilități:Recrutare: Identificarea și atragerea candidaților potriviți prin intermediul diferitelor canale de recrutare, gestionarea procesului de selecție și intervievare.Administrare Personal: Gestionarea aspectelor administrative ale personalului, inclusiv documentația și oferirea suportului necesar angajaților. Elaborarea contractelor de muncă, administrarea dosarelor de personal, redactarea fișelor de post și eliberarea diverselor adeverințe. Menținerea colaborării cu serviciul externalizat de contabilitate pentru furnizarea informațiilor referitoare la angajări și plecări în scopul op
DUROS HOLDING INDUSTRY 2003 S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4075 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Shift Manager /​ Restaurant Manager


Candidatul ideal · Studii medii (studii superioare finalizate constituie un avantaj);· Experienta in coordonarea unei echipe dе min 20 persoane (avantaj experienta HORECA);· Cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel, Ppt);· Leadership, abilitati de comunicare, bun organizator· Abilitati dе motivare a echipei in vederea atingerii obiectivelor dе performanta;· Cunostinte privind siguranta alimentara prevazute in directivele HACCP;Descrierea jobului · Stabilеstе obiеctivе opеrаtionаle in cаdrul mаgаzinului si sе аsigurа cа sunt indеplinitе de cаtrе еchipа din subordinе;· Gestionеаzа bugеtul magаzinului (vеnituri&chеltuiеli) si se asigurа ca sunt indeplinitе obiеctivеlе financiarе;· Orgаnizеаza fluxul opеrationаl in cadrul magazinului pe care il coordoneaza (managementul echipei, stocurilor si relatia cu autoritatile);· Asigura o comunicarea eficientă in cadrul echipei coordonate;· Realizeaza evalurile de performanta a salariatilor;· Responsabil de selectia candidatilor pentru pozitiile
JERRYS PIZZA EST SRL

Sales Manager


Candidatul ideal Limba engleza: mediu – scris si vorbitPermis de conducere cat. B – minim 3 ani experientaCunostinte PC ( Microsoft Office ), SICAP ( constituie avantaj)Experienta similara – minim 3 ani in vanzariDisponibilitate de munca in program prelungit si de deplasare in zona arondata;Initiativa, entuziasm, integritate si spirit de echipaBune competente de negociereBune abilitati de comunicareRezistent la stresDescrierea jobului Responsabilitati:- negocierea si incheierea contractelor de vanzare- vizite permanente la clienti si prezentare de produse si promotii;- crearea si dezvoltarea relatiilor comerciale cu clientii;- urmarirea instrumentelor de plata emise de catre clienti si incasarea facturilor la termen;- identificarea noilor clienti potentiali in diverse segmente din piata zonei de responsabilitate - crearea bazelor de date cu clienti activi si potentiali;- planificarea activitatilor de promovare / vanzare;- participarea la sedintele departamentului de vanzari;- intocmire
ROMIMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 493 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Departament Manager


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat este obligatorie; Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara de preferat in retail; Abilitati excelente de Customer Service si relationare; Dornic de dezvoltare continua, auto-motivare, si orientat catre rezultate; Capacitatea de a rezolva probleme, de a organiza si planifica; Personalitate flexibila careia sa ii placa sa lucreze intr-un mediu multinational si multicultural. Daca esti gata pentru o activitate dinamica si dornic sa te dezvolti prin provocari, te asteptam in echipa noastra! Echipa LC Waikiki aloca timp fiecarei aplicatii.Daca profilul tau este potrivit nevoilor noastre te vom contacta pe mail sau telefon.Descrierea jobului Ca Section Manager vei coordona o sectiune sau doua din magazin, vei inspira si conduce echipa din sectiunea/sectiunile tale. Vei fi responsabil/a cu cresterea vanzarilor, de serviciile oferite clientilor si profitabilitatea magazinului. Vei combina experienta ta, cunostiilele dobandite si aptitudinile de visu
LC WAIKIKI RETAIL RO SRL

Ict Manager


Candidatul ideal Studii superioare in unul dintre domeniile: calculatoare, electronica sau telecomunicatii; Experienta in domeniu minimum 5 ani; Experienta in coordonare echipe minimum 3 ani; Experienta cu tehnologii LAN, inclusiv sisteme de operare pentru retea (NT, LAN Server), topologii (Token Ring, Ethernet) si protocoale (TCP/IP, IPX/ SPX,Netbios/ Netbeui) si Wide Area Networking; Cunostinte temeinice hardware, retele, comunicatii de date, sisteme de operare, programare; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Capacitate de identificare a unor probleme variate; Cunostinte limba engleza; Permis de conducere - categoria B.Descrierea jobului Raspunde de organizarea si conducerea activitatii departamentului; Contribuie la definirea si planificarea strategiei ICT in scopul asigurarii activitatilor operationale; Identifica noile evolutii din Tehnologia Sistemelor Informatice si propune solutii de dezvoltare; Participa la definirea strategiei de dezvoltare in domeniul informatic
CEZ ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Zona


Candidatul ideal Abilitati de comunicare, negociere si organizare; Pozitia nu necesita neaparat experienta; Persoana dinamica, cu o atitudine pozitiva, entuziasta si orientate catre rezultate; Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Organizeaza si gestioneaza activitatea de vanzari in relatia cu clientii / partenerii pentru zona repartizata in vederea atingerii obiectivelor de vanzari stabilite Dezvolta portofoliul de clienti existent si atrage clienti noi prin promovarea produselor / serviciilor / brandurilor din portofoliul companiei Asigura unu nivel ridicat de satisfactie pentru clienti / parteneri printr-un serviciu de calitate, dedicat Promoveaza produselor si serviciile companiei; Realizareza obiectivele de vanzari, lunare, semestriale si anuale; Intocmeste rapoarte de vanzari, monitorizeaza actiunile concurenţei.Oferim: Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonus vanzari), bonuri de masa (30 lei/zi), masina cu toate costurile incluse, laptop, telefon.
ALCAR WHEELBASE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 226 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1478 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager RelaȚii ClienȚi - PiteȘti (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Manager Relatii Clienti - Pitesti (relationship Manager)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Manager De Librarie Pitesti


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Assistant Store Manager


Candidatul ideal What are we looking for? Relevant experience in managing and visual merchandiser in a dynamic shop within the fashion retail industry (At least 1 year) Customer and image-oriented, having product awareness and commercial orientation Command of English language - written and spoken Motivation and passion for managing people by example Sales oriented person organized and tenacious, problem solver, able to work well under pressure and adapt to change.Descrierea jobului For our NEW MANGO STORE IN PITESTI, we are currently recruiting a full time Assistant Store Manager to join our team.You will support the store manager in the effective running of the shop by delivering improved sales performance, ensuring excellent customer service and ensuring the team performs daily tasks in a positive environment.Key Responsibilities: Plan, implement, and monitor measures required to meet and exceed sales targets To possess a good product knowledge and fashion awareness. To know and app
MANGO GARMENTS ROM SRL

Manager Magazin Arges Mall


Candidatul ideal Manager Magazin / Pozitii disponibile in Arges Mall- studii medii minime,- experienta in domeniu obligatoriuDescrierea jobului -Activitati specifice magazinului;-receptie si gestionarea marfurilor;-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse;-asistarea clientilor in magazin;-incasare;-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii pentru pozitia de MANAGER MAGAZIN contine:- salariu + comision;- bonuri de masa 600 lei,- bonus din vanzari,- prime de sarbatori
AC FASHION RETAIL SRL

Manager De Vanzari


Candidatul ideal Abilități de comunicare și leadership;Pasiune pentru domeniul auto;Experienta anterioara in domeniul vanzarilor de minim 2 ani;Cunoștințe în domeniul pieselor auto constituie avantaj;Aptitudini de negociator, bun comunicator;Simtul umorului, orientare catre clienti, gandire pozitiva si entuziasm; Experienta in zona de marketing, vanzari online, digital; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Managementul echipei de vanzare;Promovarea şi vânzarea portofoliului de produse, fiind răspunzător de realizarea planului de vânzări;Participa la negocierea contractelor de tipul International Key Account si se raspunde de derularea lorNegocierea contractelor și corecta executare a acestora având în vedere acordurile încheiate cu clienții din portofoliul existent și nu numai;Analiza datelor de piață, precum și implementarea celor mai adecvate acțiuni de promovare pentru atingerea obiectivelor stabilite;Creşterea portofoliului de clienţi, urmărirea şi fidelizarea clienţ
RO GROUP INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 84 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - spirit ordonat si responsabil, seriozitate, capacitate organizatorica, abilitati bune de comunicare si exprimare scrisa si verbala, atitudine pozitiva, disponibilitate de invatare si progres.- adaptabilitate, capacitate de lucru in echipa.- cunostinte de baza in utilizarea computerului, programe uzuale word, excel.- permis categoria B.Descrierea jobului - gestionare activitati curente birou/department, evidente, planificari.- editare si organizare documente administrative generale si specifice domeniului de activitate al firmei.- gestionarea comunicarii cu clientii.- intocmirea si urmarirea agendei de activitati, inclusiv raportari.- introducerea datelor si documentelor specifice in sistemul informatic al firmei.- asigurarea legaturii intre angajatii firmei, precum si intre acestia si beneficiari.
GAZ INSTAL TOPEXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 4320 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Cu Experienta - Arges Mall


Candidatul ideal Asistent Manager in noul mall din Pitesti - Arges Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Manager-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice; Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale; Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare; Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu; Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii: Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică; Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme; Experiență anterioară în folosirea unui program CRM; Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente electrice în domeniul industrial. Promovarea și vânzarea soluțiilor și a proiectelor complexe din domeniul industrial. Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei. Creș
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 148 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Trainee Mcdonald’s


Descrierea jobului Hai in echipa sa ducem povestea McDonald’s mai departe alaturi de tine!Programul “Manager Trainee” este astfel conceput incat sa te ajute sa intelegi perfect elementele de baza ale operarii unui restaurant, pentru a deveni un manager eficient.Despre tine: Studii superioare finalizate sau in curs; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie.Ce vei face? Ai parte de pregatire accelerata timp 9 luni timp in care: Inveti modul de lucru pe toate zonele din restaurant printr-o pregatire teoretica si practica; Inveti specificul afacerii McDonald’s si informatii esentiale pentru a putea coordona oamenii, a respecta standardele de calitate si a contribui la cresterea vanzarilor; *Dupa cele 9 luni, devii Floor Manager certificat dupa absolvirea cursurilor si astfel esti pregatit sa iti continui activitatea ca Manager in echipa McDonald’s.Beneficii: Pachet salaria
PREMIER RESTAURANTS ROMANIA SRL

Manager Resurse Umane


Candidatul ideal Cerinte:- absolvent/a de studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta intr-unul din urmatoarele domenii: Resurse Umane / Drept / Stiinte Economice- minim 5 ani experienta in domeniu- nivel ridicat de cunostinte de legislatia muncii- focus ridicat asupra rezultatelor si a eficientei proceselor- abilitati de rezolvare a problemelor si gestionare a conflictelor- excelenta capacitate de luare si implementare a deciziilor- abilitati de analiza, planificare si organizare- aptitudini de conducere si leadership- abilitati pentru munca in echipa- capacitate de motivare si dezvoltare a personalului din subordineDescrierea jobului Responsabilitati HR: planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile de resurse umaneasigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmeiraspunde de asigurarea necesarului de personal in cadrul societatiiplanifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie, monit
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1001 de salarii introduse în Salario: 7350 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 89 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.