Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

90 Locuri de Munca Manager in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

90 Locuri de Munca Manager in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Regional


Candidatul ideal Daca esti pasionat de vanzari consultative si iti place sa dezvolti relatii comerciale, poti sa te alaturi noua, daca ai:Minimum 2 ani experiență in vanzari B2B;Ai cunoștințe in domeniul construcțiilor(optional);Abilitati de comunicare, vanzare si negociere;Atitudine pozitiva si persuasiune;Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;Competente tehnice;Disponibilitate de deplasare;Cunoștinte operare Office;Carnet de conducere categoria B.si stii ca poti :să te implici in procesul de vanzare, sa fii proactiv, sa-ți respecti angajamentele;să promovezi produsele catre arhitecți, proiectanți, designeri;să gestionezi și să dezvolți baza de date a clienților din zona arondată;să gestionezi și să urmărești contractele aflate in derulare;să oferi clienților cele mai potrivite informații și să recomanzi cele mai bune soluții;să construiesti si sa gestionezi o retea de parteneri si de clienti;Descrierea jobului Ce vei face?Vei prospecta in permanenta piata, impreuna cu e
CARETTA SRL

Media netă estimată pe baza celor 123 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Vanzari (key Account Manager)


Candidatul ideal Pentru rolul de manager de vânzări sunt necesare următoarele competențe și abilități: orientare către client cunoașterea pieței-țintă și a domeniului de activitate capacitatea de stabili o serie de indicatori cheie de performanță (KPI) cunoașterea tehnicilor de vânzare, de marketing și de comunicare capacitatea de a lucra în echipă competențe manageriale și de conducere competențe analitice, manageriale și relaționale abilități de organizare și de planificare abilități excelente de comunicare flexibilitate rezolvarea problemelor rezistență la stres multitasking capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic abilitatea de a monitoriza și de a analiza toate tipurile de date obținute minim 5 ani de experienta in domeniu cunostiinte limba engleza nivel avansatDescrierea jobului Responsabilitati: planificarea activităților departamentului de vânzări stabilirea operațiunilor regionale elaborarea politicilor și procedurilor organizaționale privind vânzările stabilirea unui plan
GUVEN ASFALT S.​R.​L.​

Management Trainee - Production


Candidatul ideal If you have what it takes to be a Timken employee, we would love to hear from you: so please send us your CV convincing us you are the right candidate for our Operations Development - Management Trainee Program.Who are We Seeking?We are seeking recent or upcoming University graduates with the following backgrounds:• Bachelor Degree - Mechanical or Industrial Engineering is preffered• Manufacturing internships and/or other engineering related internships preferred.• Advanced English language• Possess leadership potential that has been demonstrated in academic or extra-curricular activities, or during employment.• Achievement in non-academic pursuits such as clubs and organizations, special projects or prior work experience.• Ability to learn quickly, flexibility and adaptability.• Demonstrated effective communication skills.• Ability/willingness to relocate, if the caseDescrierea jobului What is the Operations Development - Management Trainee Program (ODP)?An intensive
TIMKEN ROMANIA S.​A.​

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Qhse Manager


Descrierea jobului Work Location: Saipem Romania, Aricestii Rahtivani, Prahova CountyThis position is adressed to applicants already resident and with valid work permit in Romania at the time of application.POSITION SUMMARYEnsure the correct development, management and improvement of the Quality, HSE and social Management System, promoting training and sensibilization at all levels and verifying the correct implementation.Plan and coordinate the QHSE and Social personnel working both in office and site.MAIN TASKSEnsure, in liaison with the Corporate and division QHSE functions in accordance with laws, regulations and Corporate Standards and Procedures, the development, implementation and updating and continuous improvement of the Quality and Health, Safety and Environment management systems in accordance with changes in legislation and Group Standards and Procedures. Ensure the coordination of the definition and continuous improvement of work processes and business support activities p
SAIPEM ROMANIA S.​R.​L.​

Indirect Taxation & Accounting Manager


Candidatul ideal Degree educated with Romanian professional accountancy qualification; 3-year experience in accounting and expertease in indirect taxation; In-depth knowledge of financial software packages (SAP) and the Microsoft packages; English (spoken and written) high level.Descrierea jobului Executes monthly excisable product movements report for the two tax warehouses; Submits to the Romanian Custom Authority the annual report of the last 12 months excisable products deliveries; Performs timely calculations of BAT Investment VAT tax return (monthly VAT Returns); Performs other various annual or monthly tax returns (declarations 100, 120, 205, etc); Supports the Chief Accountant in executing a smooth month end / year end processe in accordance with established procedures in place by performing various monthly postings and Trial Balance sense checks; Ensures that invoices are issued in accordance with Romanian legislation and company policy; Prepares any other ad-hoc accounting re
BRITISH AMERICAN TOBACCO ROMANIA INVESTMENT SRL

Manager Vanzari Zonal Ploiesti


Candidatul ideal Manager Vanzari Zonal PloiestiCandidatul ideal:Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților noștri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Manager Vanzari Zonal PloiestiScopul postuluiVei conduce, mo
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Area Sales Manager


Candidatul ideal -orientat către clienți-are abilități foarte bune de comunicare și persuasiune-gândește critic și este atent la detalii-este organizat, responsabil și autonom-se adaptează rapid și este orientat spre dezvoltare-este un jucător bun de echipă-are experienţă în domeniul vânzărilor materialelor de constructii-are disponibilitate la program prelungit şi la deplasări-cunoștințe operare PC - word , excell , pptDescrierea jobului RESPONSABILITATI:- Vizitarea periodică a clienților în scopul păstrării și dezvoltării relației existente cu aceștia- Creșterea portofoliului de clienți și a vânzărilor din zona arondată- Recomandarea și vânzarea produselor noi- Pregătirea ofertelor- Monitorizarea și documentarea continuă a rezultatelor obținute de parteneri- Monitorizarea concurenței prin adunarea informațiilor actuale ale pieței despre prețuri, produse, produse noi, programe de livrare și tehnici de comercializare- Asistență în investigarea reclamațiilor- Participarea la evenimentel
MASTERPLAST ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 109 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Sales Distributor Manager


Candidatul ideal Cerinte: Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere cat. B; Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Construieste, dezvolta si menține relatii durabile cu partenerii de tip distribuitori sau revanzatori din zona alocată pentru o cooperare reciproc profitabilă care sa sustina indeplinirea obiectivelor: volum (sell in/ dell out), distributie numerică si ponderata, nivel optim de stoc. Colaborează cu echipele de vanzari ale distribuitorilor, pentru dezvoltarea afacerii comune si cresterea cotei de piata a prod
RENANIA TRADE SRL

Manager De Zona Budesti Nord


Candidatul ideal Acest rol comercial ți se potrivește dacă:Te interesează să te dezvolți în domeniul distribuției de inputuri agricole (îngrăşăminte, produse pentru protecţia plantelor şi culturilor, seminţe).Îți place să comunici și să negociezi.Ai experiență în domeniul vânzărilor.Ai studii superioare/medii și cunoștințe de Microsoft Office.Ai înclinație naturală și disponibilitate pentru vânzare directă pe teren (permis categoria B).Locuiești în județele / regiunea Bucuresti, Ilfov, Ialomita.Descrierea jobului Responsabilităţile jobului vizează:Creşterea volumului de vânzări de inputuri agricole în zona alocată.Gestionarea contractelor de vânzari întocmite, respectând conţinutul şi modul de circulaţie al tuturor documentelor necesare.Promovarea și reprezentarea companiei în zona de activitate.Actualizarea bazei de date a fermierilor.Informare cu privire la activitatea în piaţa de inputuri agricole.Soluţionarea promptă a solicitărilor care apar în relaţia cu fermierii.Aplicarea proce
AGRICOVER SRL

Manager Logistica


Candidatul ideal Experienta anterioara de minim 3 ani intr-un rol similarCunoasterea regulilor de transport si a principiilor de logisticaAbilitati excelente de leadership, comunicare si rezolvare a problemelorCapacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona eficient multiple proiecte si prioritatiCunostinte PC: MS Office si a sistemelor IT relevante pentru activitatea de logisticaLimba engleza - nivel conversationalDescrierea jobului Supervizarea si coordonarea activitatilor din depozit, asigurandu-se ca toate operatiunile sunt efectuate in conformitate cu standardele interne de calitate si siguranta.Elaborarea si implementarea planurilor strategice pentru gestionarea eficienta a lantului logistic.Gestionarea eficienta a costurilor de transport, inclusiv evaluarea si optimizarea rutelor de distributie pentru a minimiza cheltuielile si a imbunatati eficienta logistica.Dezvoltarea si implementarea strategiilor pentru eficientizarea procesului de transport, inclusiv utilizarea tehnol
GOLDEN FISH SRL

Media netă estimată pe baza celor 480 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager De Grupă Lidl Nedelea (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture și în weekend; Ai studii medii finalizate; Ai experiență profesională anterioară de minimum 2 ani în logistică și minimum 1 an experiență în coordonarea unei echipe; experiența în domeniul retail reprezintă avantaj; Ai cunoștințe de MS Office (Excel, Power Point). Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Echipa contează pe tine să organizezi activitățile de lucru; Contăm pe tine să monitorizezi operațiunile de recepționare, descărcare și depozitare a mărfurilor; Contăm pe tine să asiguri distribuirea corectă și eficientă a personalului din subordine; Contăm pe tine să monitorizezi
LIDL DISCOUNT SRL

Manager De Grupa Lidl Nedelea (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture și în weekend; Ai studii medii finalizate; Ai experiență profesională anterioară de minimum 2 ani în logistică și minimum 1 an experiență în coordonarea unei echipe; experiența în domeniul retail reprezintă avantaj; Ai cunoștințe de MS Office (Excel, Power Point).Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Echipa contează pe tine să organizezi activitățile de lucru; Contăm pe tine să monitorizezi operațiunile de recepționare, descărcare și depozitare a mărfurilor; Contăm pe tine să asiguri distribuirea corectă și eficientă a personalului din subordine; Contăm pe tine să monitorizezi c
LIDL DISCOUNT SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani;- Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani;- Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD;- Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză;- Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate.- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp);Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire;- Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA și verifică disponibilitatea produselor CIO și a plasărilor secundare;- Stabilește rutele pentru dezvoltarea optimă a zonei alocate;- Coordonează și monitorizează activitatea persoanelor din echipa sa;- Participă la activarea și negocierea contractelor cu clienții
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Trainee Mcdonald’s


Descrierea jobului Hai in echipa sa ducem povestea McDonald’s mai departe alaturi de tine!Programul “Manager Trainee” este astfel conceput incat sa te ajute sa intelegi perfect elementele de baza ale operarii unui restaurant, pentru a deveni un manager eficient.Despre tine: Studii superioare finalizate sau in curs; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie.Ce vei face? Ai parte de pregatire accelerata timp 9 luni timp in care: Inveti modul de lucru pe toate zonele din restaurant printr-o pregatire teoretica si practica; Inveti specificul afacerii McDonald’s si informatii esentiale pentru a putea coordona oamenii, a respecta standardele de calitate si a contribui la cresterea vanzarilor; *Dupa cele 9 luni, devii Floor Manager certificat dupa absolvirea cursurilor si astfel esti pregatit sa iti continui activitatea ca Manager in echipa McDonald’s.Beneficii: Pachet salaria
PREMIER RESTAURANTS ROMANIA SRL

Asistent Manager Sala Jocuri


Candidatul ideal Cerinte- Studii superioare in domeniul: economic, tehnic, administrativ, financiar-contabil.- Minim 1 ani experienta in domeniul relatiilor cu clientii.- Minim 1 ani experienta in conducerea de echipe.- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa.- Bun organizator, persoana cu abilitati de planificare si control.- Responsabilitate si corectitudine, capacitate de luarea si sutinerea deciziei.- Cunostinte bune de MS Office.- Este preferabil cunoasterea limbii engleze la nivel conversational.- Permis de conducere, categoria B - constituie avantaj.Descrierea jobului - Realizeaza rapoarte periodice specifice activitatii către managementul companiei.- Supervizarea si asigurarea functionarii permanente a activitatii in sala de jocuri;- Administrarea salii de jocuri din punct de vedere al personalului, echipamentelor de lucru.- Gestionarea contractelor cu furnizorii de servicii: telefonie, internet, salubrizare, deratizare, intretinere, contractul cu proprietarii;- S
ENTERTAINMENT SOLUTIONS SRL

Manager - New Opening Lefties Ploiesti


Candidatul ideal NEW OPENING PLOIEŞTI leftiesSTORE MANAGER/ DEPUTY MANAGER ASSISTANT MANAGER/ OPERATIONAL MANAGER0 ferimSalarlu flx şl bonus dln vănzărl Tlchete de masă (36 lel) Pachet de servIcll medlcale la RegIna Marla PrImă pentru flecare coleg/ prleten recomandat (de pănă la 2000 de lel) ZI de nastere Ilberă 25% reducere de angaJat la achlzItIonarea produselor dln Leftles, Zara, Pull&Bear, Masslmo Duttl, Bershka, Stradlvarlus, Oysho şl Zara Home DIscount-url in platformele Interne More4Less şl Benefit Systems Preţuri preferentiale pentru abonament la sălile desport clin tară, prIn 7carcl,ESX şi SanoPass FltResponsabilităţile tale vor fiOrganizarea şl ccorclonarea echlpel Planificarea imaginii magazinului Managementul stocurilor Ccordonarea şi supravegherea proceselor clin magazinApreciem următoareleDorinta cle a lucra intr-un mecliu clinamic Experientă anterioară in management (cle preferat in retall) Spirit organizatoric/initiativă Disponibilitate pentru program cle lucru in ture
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Centru Numarare Sortare Ploiesti


Candidatul ideal RetuRO SGR își formează echipa de la Ploiesti. Suntem în căutarea viitorului coleg care sa preia rolul de MANAGER CENTRU NUMARARE SORTARE, alăturandu-se echipei noastre pentru realizarea misunii RetuRO de a construi o Românie mai curată. Dacă ești o persoană autonomă, proactivă, dornică să contribuie la implementarea celui mai mare proiect de economie circulară și să-ți lași amprenta asupra viitorului țării, hai cu noi în Hora Reciclării!CERINTE :Studii superioare universitare/domeniu tehnic (experienta in pozitie similara constituie avantaj)Abilități de comunicare, de coordonare, de instruire si de motivare a echipeiCapacitatea de analiza, planificare, organizare si de a lua decizii informateCunoștințe solide despre procesele operaționaleDeschiderea de a invata lucruri noiLimba engleza nivel avansatCunostințe PC (MS Office), ERP (sisteme similare)Descrierea jobului RESPONSABILITATI :Planificarea, organizarea si controlul procesului de productieImplementarea unor proce
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Consultanta Financiara-management


Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST S.​R.​L.​

Manager De Echipa Nn Agentia Ploiesti


Candidatul ideal Manager de echipa consultanti asigurari NN• minimum 2 ani de activitate in asigurari de viata / consultanta financiara sau minimum 1 an in managementul de oameni• sa aiba viziune pe termen lung si sa isi asume responsabilitati de lider• sa fie preocupat de dezvoltarea sa profesionala continua si sa se implice activ in dezvoltarea oamenilor cu care lucreazaDescrierea jobului Manager de echipa consultanti asigurari NN
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 90 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.